N-ai inteles, are praf pe pene, si efectul ( dupa cum vezi ) e catastrofal !
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2501
Scris 01 iulie 2013 - 02:34
#2502
Scris 01 iulie 2013 - 03:05
Deci la 12 000 euro un Duster, hmmm, poate l-as lua in calcul, dar cum ziceau si altii, nu poti avea asemenea discount la Dacia.
#2503
Scris 01 iulie 2013 - 03:18
Cere-l macar in draivtest !
#2504
Scris 01 iulie 2013 - 03:24
Unele masini, precum noul CRV sau GLK, am refuzat sa mai plec cu ele la drum dupa ce le-am vazut cum arata. CRV e urat cu spume, GLK e prea mic ptr gusturile mele. Asa ca am zis pas.
Intai o sa ma urc macar odata in Duster sa vad cum arata, pe urma ma mai gandesc
Aceasta postare a fost editata de kng: 01 iulie 2013 - 03:24
#2505
Scris 01 iulie 2013 - 03:35
Daca crv e urat cu spume, cum pusca mea te poti urca in carucioru ala de butelii pe care scrie SKODA ??
#2506
Scris 01 iulie 2013 - 03:37
E nava spatiala bordul la CRV-ul nou, nu e pe gustul meu nene. Bordul la cazanul meu, seamana cu ala la golful tau, cu exceptia faptului ca eu am lumina verde in bord, tu albastra.
#2507
Scris 01 iulie 2013 - 03:54
crv e chiar naspa.
#2508
Scris 01 iulie 2013 - 03:55
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2509
Scris 01 iulie 2013 - 04:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2510
Scris 01 iulie 2013 - 06:00
mie GLKu imi place.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2511
Scris 01 iulie 2013 - 06:36
Relule, iar nu zici nimic concret, manca-mi-ai penele
Stiu ca VW e superior Shkodei, am mai zis si eu asta, daca ati fost atenti am zis si ce imi lipseste la Skoda si are VW. Stiu ca shkoda e mai barca, eu am si PDG deci imi explic perfect de ce e mai barca decat un Golf, dar la Golf am belit bara (am lasat-o acolo) de prima zi cand l-am primit.
Oricum, realitatea e ca tot ce zice Relu, e litera de lege, normal, cazanul sau se pisa pe toate cazanele, doar e al sau
lucrurile stau fix invers. e o chestie interesanta pe care putini o stiu: la Octavia pachetul 'drumuri grele' aduce un mare plus la suspensie - masina este putin mai ridicata dar e mai stabila decat versiunea normala care e prea moale. la Golf V/VI este fix invers, PDG ridica centrul de greutate si masina se inclina ceva mai mult ceea ce ii 'strica' practic tinuta de drum.
n-am crezut chestia asta pana nu am comparat O2 cu si fara PDG
si DA, intre O2 RS si GTI sunt diferente destul de mari mai ales la tinuta de drum.
si DA, Passatul are o tinuta de drum foarte ciudata. dupa primele curbe luate in viteza am pus mana pe telefon, si i-am dat dreptate lui Tutankamon
mie GLKu imi place.
mie imi place de mor.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 iulie 2013 - 06:39
#2512
Scris 01 iulie 2013 - 06:40
N-am condus niciodata O2 fara PDG asa ca nu stiu cum se comporta. Am condus in schimb Golf 5 vreo 40 000 km asa ca personal, prefer motorul diesel de pe shkoda, decat benzinarul ala pe golf. Degeaba sta mai bine pe sosea, daca motorul ala nu te ajuta cum trebuie.
@Mol: relax, nu sunt toate femeile luate si oricum, chiar daca ar fi, aia e cea mai mica problema. Daca femeia vrea.....
#2513
Scris 01 iulie 2013 - 06:44
dar daca nu vrea...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2514
Scris 01 iulie 2013 - 06:50
N-am condus niciodata O2 fara PDG asa ca nu stiu cum se comporta. Am condus in schimb Golf 5 vreo 40 000 km asa ca personal, prefer motorul diesel de pe shkoda, decat benzinarul ala pe golf. Degeaba sta mai bine pe sosea, daca motorul ala nu te ajuta cum trebuie.
@Mol: relax, nu sunt toate femeile luate si oricum, chiar daca ar fi, aia e cea mai mica problema. Daca femeia vrea.....
pentru ca dieselul ala are putere similara dar are si mult mai mult cuplu jos..... daca aveai TDI pe Golf nu l-ai fi dat nici in ziua de azi
#2515
Scris 01 iulie 2013 - 06:58
Stiu bine diferenta intre diesel si benzen la cuplu, iar golful ala a vazut multa blana de la mine pe Paraul Rece, am facut de destule ori Bucuresti - Sibiu in interes de serviciu.
Si ca sa va traduc blana in limbajul meu: accelerat la maxim (desigur nu in treapta a 5-a), franari violente (mostly frana de motor), acceleratia la fund (ca doar cuplul e la acceleratii mai mari la benzen).
#2516
Scris 01 iulie 2013 - 07:07
eu am >50k facuti cu Golf V 1.6 si da, nu este o masina rapida, dar nici una lenta. intradevar senzatia e mai puternica la TDI ca are alt svac, dar nici 1.6-le nu e chiar cel mai puturos din liga.
eu la maxim accelerez foarte rar in Golf, pt ca motorul ala nu lucreaza optim la turatie maxima. daca il tii la 5k ture il tii degeaba, ca sa 'se duca' trebuie inceput travaliul de la 4000rpm apoi la 5000 si ceva eu schimb rapid ca sa cada iar in 4k.... dupa 5k ture si curba de cuplu si cea de putere e in scadere....... e mai delicat la benzinare tocmai pt ca palierul de turatii este mai mare.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 iulie 2013 - 07:08
#2517
Scris 01 iulie 2013 - 08:07
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2518
Scris 01 iulie 2013 - 08:13
E simpatic GLK, dar suferim de aceeasi boala ca Mecea: vrem cat mai multa masina pe un euro cheltuit
#2519
Scris 01 iulie 2013 - 08:16
Ia-ti mcv ....
S-o mai face ?
#2520
Scris 01 iulie 2013 - 08:27
acuma se face logan break!
ia mah, luati-va giip
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2521
Scris 01 iulie 2013 - 08:37
Asta, ultima, e caleasca lui Relu?
#2522
Scris 01 iulie 2013 - 08:38
E masina pe care o vei lua tu in draivtest !
#2523
Scris 01 iulie 2013 - 08:44
Acum discutand serios, Passat ziceti ca e (cuvant urat) (n-am condus), Shkoda la fel, care sunt masini dupa voi (si cu brand nemtesc, ptr ca fabricate sunt tot mai putine).
A4/A5? seria 3/5? Golful e masina dupa voi, dar daca il umflati cu pompa si obtineti Tiguan, mai e masina? De ce Tuareg e masina dupa tine Relule si X3 nu? Vrei sa zici ca X3 are o tinuta de drum de rahat? De picat piese la motor pica la toate, si la BMW si la VAG.
#2524
Scris 01 iulie 2013 - 08:59
Skoda e ok, dar nu octavia. Ma rog, eu n-o consider masina pe care sa dau vre-un ban. As accepta-o doar ca masina de servici !
A4 e poate singurul haudi pe care as da bani.
Golful a fost si va ramane cea mai reusita masina vw.
Tiguan e chiar ok, dar cam scump pentru ce ofera.
Zembeurile sunt pierdante din start, pentru ca sunt scumpe si prost lucrate. Da, te simti bine la volanul oricarui zembeu, stau bine pe roate, dar atat !
De picat pica la toate cum zici, dar mult mai multe si mai scumpe la zembeu.
#2525
Scris 01 iulie 2013 - 09:09
Din punctul meu de vedere, Tiguan si Q-urile sunt de fapt masini mici, putin umflate si deci tinuta lor de drum e mai proasta.
Acum la zembeurile ieftine ai dreptate, sunt lucrate prost, dar la alea mai scumpe (gen seria 5) ma astept sa fie mai buna calitatea constructiei. A4 allroad, Tuareg, ce au naspa?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi