E problema lor, nu a noastra, ca nu sunt banii nostri.
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#3001
Scris 04 ianuarie 2018 - 03:19
#3002
Scris 04 ianuarie 2018 - 07:57
Ma dezamagesti.Daca extrapolezi/dat fiind ca lulimea cumpara orice gunoaie si e majoritara,piata scoate doar gunoaie,ca asta se cere.Asta pentru voi,ce agreati noutatile.Pentru cei ca mine,ce cumpara lucruri majoritar din alte vremuri,e mai bine...
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 04 ianuarie 2018 - 07:58
#3003
Scris 04 ianuarie 2018 - 10:39
Deocamdata, pentru ca altfel gunoaiele de azi vor deveni "majoritarele din alte vremuri" cu timpul...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#3004
Scris 05 ianuarie 2018 - 11:42
Ma dezamagesti.Daca extrapolezi/dat fiind ca lulimea cumpara orice gunoaie si e majoritara,piata scoate doar gunoaie,ca asta se cere.Asta pentru voi,ce agreati noutatile.Pentru cei ca mine,ce cumpara lucruri majoritar din alte vremuri,e mai bine...
Si ce vrei, sa ne apucam sa educam lumea pe forumuri?
Parca ai avea 5 ani.
Eu agreez noutatile?
Eu sunt chitros ma, daca mi-am luat masina noua inseamna ca o tin minim 10 ani.
#3005
Scris 05 ianuarie 2018 - 02:04
Ma dezamagesti in sensul ca speram sa gindesti mai profund,nu ca ai cumpara lucruri recente.Cit despre educat nu ai ce face,asta vor generatiile noi.XPadurar/la un moment dat voi tine ce voi avea la momentul potrivit pina voi trece pe lumea cealalta,ca apoi sa duca careva la fier vechi....
#3006
Scris 05 ianuarie 2018 - 02:33
noi, vechi, toate-s fiare... sau vorba ciorii... FER.
important e sa fie ieftine, sa-si faca treaba, si sa nu ceara prea multi bani pt intretinere. asta pentru noi muritorii de rand.
next level... e next level.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3007
Scris 06 ianuarie 2018 - 03:32
Ma dezamagesti in sensul ca speram sa gindesti mai profund,nu ca ai cumpara lucruri recente.Cit despre educat nu ai ce face,asta vor generatiile noi.XPadurar/la un moment dat voi tine ce voi avea la momentul potrivit pina voi trece pe lumea cealalta,ca apoi sa duca careva la fier vechi....
Tocmai fiindca gandesc mai profund nu-mi permit sa pierd timpul cu deciziile luate de persoane straina pe banii lor.
#3008
Scris 07 ianuarie 2018 - 12:48
Astept totusi opinia lui danger.
E mult coane, foarte mult. Pana la urma Karoq este un SUV-uletz mititel, nu inteleg cum de l-au dus in pret de berlina de clasa medie...
Cum spunea si Frank inclusiv CX-3 varianta full costa aproape 30k euro....deci in mod sigur se pluseaza preturile la SUV-uri pt ca este un segment pe crestere.
Ca sa ii raspund si lui Frank: plasticele in Toyota (aproape orice Toyota) sunt in continuare mult mai misto decat plasticele din VW, la fel si calitatea fabricatiei. Am luat Mazda 6 pt ca Toyota in gama asta nu are nimic nou, Avensis fiind foarte batran si cu motoare nesatisfacatoare.
Apoi la un SUV mic, daca nici interiorul lui Tiguan nu mi-a placut, iti dai seama ca in T-Roc am plans...
Legat de interesul fata de calitatea materialelor si a asamblarii - eu cu masina merg cam 50k km pe an si vreau sa ma simt bine in ea, nu merg doar duminica sa ii dau doua blanitze pana la Kaufland...pe langa asta caut confort, tinuta de drum cat mai sportiva si putere cat mai mare. Dar in fine, din cauza celor ca voi, toate masinile au inceput sa fie facute din plastice de kkat pt ca nu mai pasa "nimanui"... iar cei pretentiosi sunt fortati sa mearga inspre zona premium (>50k euro).
#3009
Scris 07 ianuarie 2018 - 12:59
pai asta e si ideea.
pt "masa" adica flote si cantitati, nu conteaza chiar asa mult plasticele cat pretul, si eventual fiabilitatea cat de cat ( ca oricum la 3/4ani si 150k km se vand toate la romanuri )
iar pt ceva mai premium, marci banul.
toata clasa medie, deja sare spre 35-40k eur, cu echipare de clasa mare.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3010
Scris 07 ianuarie 2018 - 07:11
#3011
Scris 07 ianuarie 2018 - 10:53
E mult coane, foarte mult. Pana la urma Karoq este un SUV-uletz mititel, nu inteleg cum de l-au dus in pret de berlina de clasa medie...
Cum spunea si Frank inclusiv CX-3 varianta full costa aproape 30k euro....deci in mod sigur se pluseaza preturile la SUV-uri pt ca este un segment pe crestere.
Ca sa ii raspund si lui Frank: plasticele in Toyota (aproape orice Toyota) sunt in continuare mult mai misto decat plasticele din VW, la fel si calitatea fabricatiei. Am luat Mazda 6 pt ca Toyota in gama asta nu are nimic nou, Avensis fiind foarte batran si cu motoare nesatisfacatoare.
Apoi la un SUV mic, daca nici interiorul lui Tiguan nu mi-a placut, iti dai seama ca in T-Roc am plans...
Legat de interesul fata de calitatea materialelor si a asamblarii - eu cu masina merg cam 50k km pe an si vreau sa ma simt bine in ea, nu merg doar duminica sa ii dau doua blanitze pana la Kaufland...pe langa asta caut confort, tinuta de drum cat mai sportiva si putere cat mai mare. Dar in fine, din cauza celor ca voi, toate masinile au inceput sa fie facute din plastice de kkat pt ca nu mai pasa "nimanui"... iar cei pretentiosi sunt fortati sa mearga inspre zona premium (>50k euro).
pai si in aia 50k mangai bordul? sau ce? eu la 50k pe an bagam direct Duster valoare de revanzare mare pret mic.Asa cu Mazda o sa pierzi destul de mult la revanzare.
Bine am mai intrebat eu odata unde naiba faci km aia si cu masina personala , esti agent de vanzari sau ce?
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 07 ianuarie 2018 - 10:54
#3012
Scris 08 ianuarie 2018 - 12:27
@Alex - sa stai tu 50k km/an cu fundul in Duster sa vezi ca nu mai stii unde se termina spatele si unde incepe curul )))) Nu ma intereseaza revanzarea la leasing operational, masina nu este o investitie ci o mare cheltuiala....
@Rares - sa stii ca pana acum 14 ani ma fataiam cu metroul chiar, are vreo relevanta? Nu prea. Caut o masina noua pentru sotie si imi placea T-Roc insa calitatea subtire resimtita la interior ma impiedica sa dau 30k euro pe el...mi-ar aminti prea mult de Logan...
In S incap foarte bine insa nu este momentul pentru asa ceva
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 08 ianuarie 2018 - 12:30
#3013
Scris 08 ianuarie 2018 - 09:07
In S incap foarte bine insa nu este momentul pentru asa ceva
Inca...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3014
Scris 08 ianuarie 2018 - 09:41
Stai sa dea firu' ierbii si vine momentu'...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#3015
Scris 08 ianuarie 2018 - 05:21
@Alex - sa stai tu 50k km/an cu fundul in Duster sa vezi ca nu mai stii unde se termina spatele si unde incepe curul )))) Nu ma intereseaza revanzarea la leasing operational, masina nu este o investitie ci o mare cheltuiala....
@Rares - sa stii ca pana acum 14 ani ma fataiam cu metroul chiar, are vreo relevanta? Nu prea. Caut o masina noua pentru sotie si imi placea T-Roc insa calitatea subtire resimtita la interior ma impiedica sa dau 30k euro pe el...mi-ar aminti prea mult de Logan...
In S incap foarte bine insa nu este momentul pentru asa ceva
Am mers cu Duster, se pot pune lejer senzori de parcare,masina e ok daca nu ai pretentii prea mari si iti trebuie un mijloc de transport decent.Chiar ma gandesc poate iau si eu unul.
Am crezut ca ai masina pe numele tau, banuiesc ca ai o firma pe care ai pus masina in cazul asta da operationalul e ok.
#3016
Scris 09 ianuarie 2018 - 01:10
Dusterul este o masina excelenta, probabil ca modelul nou este mult mai matur decat generatia precedenta. Problema cea mai mare la primul model (si varianta cu facelift) sunt scaunele, identice cu ce am avut eu in Logan - incredibil de mici si de incomode pentru orice statura. Daca la Logan poti trece cu vederea pt ca pretul este inca mic, la >18kE te gandesti de doua ori pentru ca la banii astia poti lua ceva mult mai confortabil si mai placut la drum lung (eu am luat Corolla cu 16k, cumnata-mea Focus cu 15k, la firma mai am Rapid si Megane la 12-13k).
Nu mai am nicio masina pe numele meu, totul este pe firma. Operationalul nu este o optiune ieftina ci este o solutie avantajoasa - economisesti timp, ai predictibilitate pe cheltuieli si, cel mai important, nu stai sa faci fleet-management pe toate masinile din firma (sau sa platesti pe cineva sa iti faca).
Revenind putin on-topic: o sa ma uit si la un Tiguan mai de 'buget' sa vad pe la ce suma iese, s-ar putea sa fie o optiune (cu toate ca bordul si volanul nu-mi plac neam...).
#3017
Scris 09 ianuarie 2018 - 09:50
daca vorbesti serios cu Tiguanul, hai sa vorbim, te trimit la un dealer de unde sa primesti o oferta buna.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3018
Scris 11 ianuarie 2018 - 02:04
eu as vorbi serios dar nu prea pot. m-am tot uitat in configurator si un diesel 150CP cu DSG si 4Motion plus dotari decente tot ajunge la peste 30k euro... deci se apropie teribil de singurul SUV pe care mi l-as dori - Rav4....
bine nici Rav4 nu sunt decis sa iau din cauza interiorului usor depasit plus riscul sa apara rapid un model nou.
bugetul ar fi in jur de 20k euro cu posibilitate de suplimentare daca gasesc ceva care sa-i placa foarte mult mandrei...
#3019
Scris 11 ianuarie 2018 - 04:53
4x4 si automat? la 20k EUR? Mokka si Vitara, cam atat...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3020
Scris 11 ianuarie 2018 - 04:55
La 20k euro nu prea gasesti nimic pe segmentul SUV. Asta daca nu vrei Duster. De pe la 24k euro incep preturile la SUV-urile subcompacte cu motorizari si dotari ok.
Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 11 ianuarie 2018 - 04:57
#3021
Scris 11 ianuarie 2018 - 05:29
eu as vorbi serios dar nu prea pot. m-am tot uitat in configurator si un diesel 150CP cu DSG si 4Motion plus dotari decente tot ajunge la peste 30k euro... deci se apropie teribil de singurul SUV pe care mi l-as dori - Rav4....
bine nici Rav4 nu sunt decis sa iau din cauza interiorului usor depasit plus riscul sa apara rapid un model nou.
bugetul ar fi in jur de 20k euro cu posibilitate de suplimentare daca gasesc ceva care sa-i placa foarte mult mandrei...
Boss... daca vrei MASINA, MARCI BANU'
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3022
Scris 14 ianuarie 2018 - 10:32
Estetic, deh, în noile tendinte vw-audi. M-a mirat mărimea lui. Pare mai mic decat vechile modele.
Excluzand femeile, nu voi pricepe in veci de ce se aleg ca masini de familie dealde Tiguan, Rav 4...
Mai degrabă Touareg, LC sh.
O masina de 3 ani, atent aleasă, chiar cu 150 mii, cu siguranță te va duce inca 5 ani doar cu consumabile.
@Danger, ai condus Tiguan, Rav4? Eu cred ca pierzi mult la confort, spatiu fata de ceea ce ai in prezent.
#3023
Scris 15 ianuarie 2018 - 10:30
cuvantul cheie este "pare".
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3024
Scris 15 ianuarie 2018 - 11:32
#3025
Scris 15 ianuarie 2018 - 07:28
@Mol - nu pierd nimic, masina de care vorbim este pentru sotie - in locul Corollei actuale. Se doresc musai faruri LED, transmisie automata (de orice fel o fi), sisteme de siguranta activa (blind spot, franare de urgenta etc etc), senzori si camera vide, preferabil tapiterie piele, spatiu cat mai mult, putere cat mai mare..... Iar eu imi doresc ca totul sa intre in 20-22-25k euro Vreau cam multe, stiu....
Momentan finalistele sunt Vitara si CX3. Mai rumeg la Rav4 ca tot am o mancarime in dos... Si o sa mai vad si Civic - ca sa nu excludem si varianta unui hatchback mai nervos asa
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi