Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#1401 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 ianuarie 2013 - 06:12

Eu înțeleg la ce se referă blue. Dar mă gândeam și la faptul că producătorul nu mai poate verifica istoricul intervențiilor.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1402 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 ianuarie 2013 - 07:10

Pai şi dacă sunt in garantie şi repar maşină ŞI in alta parte decât la reprezentanta? Ce mai verifică?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1403 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 ianuarie 2013 - 07:13

Verifica-ti telefonu sa SUNAAAAAA !!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

 

......... Ce mai verifică?


  • 0

#1404 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 ianuarie 2013 - 07:16

Pai şi dacă sunt in garantie şi repar maşină ŞI in alta parte decât la reprezentanta? Ce mai verifică?

 

Asta întreb și eu, cum funcționează.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1405 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 ianuarie 2013 - 08:50

Pai probabil din moment ce sunt service'uri acreditate, operatiunile efectuate de catre ei intra in baza de date a producatorului ... zic si eu ... :unsure:


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1406 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 20 ianuarie 2013 - 10:43

Cred ca cel mai indicat in alegerea suv-ului ar fi sa alegi ceva ce-ti place in primul rand. Nu prea poate nimeni sa-ti garanteze ca in 200.000km nu cade nimic. KNG, tu fiind la rand , spune-ne si noua ce te-a incantat pana acum si ai putea cumpara ? :)


Aceasta postare a fost editata de greierele: 20 ianuarie 2013 - 10:43

  • 0

#1407 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 21 ianuarie 2013 - 09:36

Grea alegere... mi-a plăcut mult Tuaregul cu 245 CP și cu suspensie dar anul ăsta. la 62-65k euro e peste bugetul meu. Acum câteva impresii:

- direcția lui Tuareg (exceptând faptul că mașina respectiva trăgea dreapta) mi s-a părut similară cu a Skodei mele, deloc diferită. 

- motorul accelera foarte bine de la 140 la 180, o plăcere să îi dai talpă, cum te înfigea în scaun.

- cadranele din bord mai plăcute decât la BMW

- camerele de pe mașină: destul de useless pentru mine, preferam să mă uit în oglinzi și să ascult senzorii de parcare

- pe modul sport al suspensiei, stătea destul de ok în curbe. Am dus mașina noaptea și pe ceață până la Sinaia, 60-70 în curbele din Comarnic/Sinaia nu se simțea efectul de barcă, lua curbele la fel ca Skoda mea. Nu am forțat pe zonele respective datorită unor urme de polei.

- știu, unii vor zice că-s nebun, dar exceptând motorul, garda la sol și tracțiunea integrală m-am simțit ca în Skodă  :lol: doar că era cu 40k euro mai scumpă

- suspensia pneumatică: o plăcere, un must have pe Tuareg

- despre consum: București - Ploiești (parcare) 8.2% - Sinaia (și plimbat pe drumul spre cotă)  9.5% - Ploiești 8.5%. Pe drumul de întoarcere am tinut-o în 180 să văd cum stă pe șosea. Pe drumul Ploiești (parcare) - București (Antene) 7.7% , apoi cu ocol să îmi las soția la birou și mers pe traficul de ora 9 la PBN 8.2%. Overall , cam 8.5% ar fi consumul ei, îmi povestea cineva odată că a scos până la Arad cu Treg 7.5% dar persoana respectivă nu prea circulă cu mai mult de 130 km/h. Oricum, pentru o mașină de acest gabarit, 8.5% mi se pare foarte ok. Ca paranteză,mi-am luat Skoda de la PBN și m-am dus la birou, am ajuns cu un consum de 8.4% :) Deci în oraș nu sunt deloc departe  de Tuareg la consum 

- sistemul start/stop mi s-a părut mai ok decât la BMW, aștept însă și un BMW la drum mai lung să văd cum se comportă

- cutia: ca și DSG-ul testat pe Tiguan, în mod D e a naibii de puturoasă, în mod S e o plăcere. Pe curbele de la Comarnic nu am suportat să o conduc în mod D așa că am trecut cutia pe S apoi m-am bucurat de drum. In mod D mașina stă la 1400 turații, în mod S stă în permanență la 2100 și schimba pe la 3100 (cel puțin la treptele 6-7-8)

- scaunele cu reglaj pe 14 direcții foarte plăcute, m-au convins, din punctul meu au devenit un must have.

- sistemul audio standard: mult mai bun decât cel de pe BMW, face cu boltă așa cum spune Relu

- insonorizare: desigur, se poate și mai bine, dar eu mă declar mulțumit la acest capitol. Hmm, da, aici mai este superior în mod categoric Skodei

-amortizare: chiar cu suspensia în mod Comfort, nu mi s-a părut să amortizeze gropile așa cum o face un Audi. E mai degrabă apropiat feelingul de Skodă decât de Audi la acest capitol după mine.

 

Overall mașina mi-a plăcut, m-am simțit foarte sigur în ea, dacă aș avea buget nelimitat așa cum zicea Frank, asta ar fi mașina pe care aș cumpăra-o.


  • 0

#1408 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 21 ianuarie 2013 - 10:17

Concluzia: Touareg e foarte bun, dar what the hell...parca mai bine merita o "Skodă"... :blink:

 

Acuma sincer, dincolo de faptul ca acum ai o Skodă, n-am inteles sensul raportarii la o compacta generoasa precum Octavia, in afara de faptul ca ambele functioneaza cu motorina, nu au absolut nimic in comun in comun.


  • 0

#1409 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 21 ianuarie 2013 - 10:32

@Diesel: am comparat cu ce sunt obișnuit.  Mi-a plăcut foarte mult motorul ăla cum mergea, dar acel motor pot să îl pun și pe un Passat (cred) sau pe A4 (cu siguranță) și merge absolut genial. Ce contează pentru mine la  o mașină:

- motorul

- direcția

- garda la sol

 

Orice altceva e doar marketing în principiu. La capitolul direcție, X3 mi se pare mult peste Tuareg, direcția este mult mai precisă, mai plăcută. Spre deosebire de mașina curentă, Treg-ul permite o ieșire în offroad, dar nimeni nu ia o mașină nouă să facă offroad. Ideea nu este ca mai bine merită o Skodă, ci faptul că ce am apreciat eu cel mai mult la acea mașină, repet, nu ține de acea mașină și poate fi regăsit și pe alte modele, FIX același motor. Apoi, eu personal, nu sunt convins că merită diferența de +40k euro neapărat.

 

La X3, am sesizat în mod clar o diferență față de mașina mea curentă, la Treg, cu excepția motorului, parcă nu a fost nimic așa evident. 

 

Comparând Tuareg cu un Audi, vedem așa:

- insonorizare mai bună la Audi

- amortizare mai bună la Audi

- motorul îl ai și pe Audi

 

La 60k euo cât costă un Treg cu opțiuni, parcă aș prefera un Audi SQ5 cu 313 CP ce are însă suspensia pneumatică lipsă.

 

Nu uita că ambele mașini sunt din familia VAG și au mai multe în comun decât faptul că ambele funcționează cu motorină. 


Aceasta postare a fost editata de kng: 21 ianuarie 2013 - 10:34

  • 0

#1410 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 ianuarie 2013 - 10:38

Touaregul sta mult mai bine pe sosea decat Octavia, chiar si fara pneumatica. Octavia o ingenunchezi şi cu un 1.4Tsi, ţopăie de fund într-un mare fel, in fine nu are treaba cu nimic, de la Golf in sus şi e logic sa fie aşa....
Nu am dus la limita Touaregul din acelaşi motiv de polei, daaaar maşina aia sta ca un Passat in curbe, garantat.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 ianuarie 2013 - 10:39

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1411 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 ianuarie 2013 - 10:44

Passatu sta pe viraje ca un MARE KUR !!!!


  • 0

#1412 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 21 ianuarie 2013 - 11:00


La 60k euo cât costă un Treg cu opțiuni, parcă aș prefera un Audi SQ5 cu 313 CP ce are însă suspensia pneumatică lipsă.

 

Nu uita că ambele mașini sunt din familia VAG și au mai multe în comun decât faptul că ambele funcționează cu motorină. 

 

SQ5-ul ala o fi costing 61k EUR cu TVA pret de lista dar daca te uiti la echipamente si vrei sa il aduci la acelasi nivel de echipare cu Touareg-ul de 60k, o sa coste 70k.... 


Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 21 ianuarie 2013 - 11:07

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#1413 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 ianuarie 2013 - 11:10

Passatu sta pe viraje ca un MARE KUR !!!!

Perfect de-acord cu tine. Ştii doar că după ce am mers cu Passat te-am sunat sa te întreb de ce ţopăie de fund....
Touaregul nu e făcut pt ace de par, dar tu nu vezi că prietenii noştrii vor maşini de 3tone cu garda la sol de 40cm şi ţinută de stradă de WRX?!?!?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1414 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 21 ianuarie 2013 - 11:12

 

 

Nu uita că ambele mașini sunt din familia VAG și au mai multe în comun decât faptul că ambele funcționează cu motorină. 

 

OK ...sunt din aceeasi familie VAG, dar daca e sa divagam o Skodă e in aceeasi familie cu un Bentley, chiar daca ultimul functioneaza doar cu benzina.

 

Am inteles insa faptul ca ai facut comparatia prin prisma raportarii la a masina pe care o ai. Daca perceptiile sunt identice la cateva aspecte pe care le vizezi tu, probabil ca nu merita diferenta de bani colosala. 

 

Eu m-as feri sa compar masini din segmente diferite ca pret si clasa. Pana la urma toate masinile au 4 roti, un volan, un motor...si totusi sunt atat de diferite.


  • 0

#1415 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 ianuarie 2013 - 11:13

..... dar tu nu vezi că prietenii noştrii vor maşini de 3tone cu garda la sol de 40cm şi ţinută de stradă de WRX?!?!?

 

Sa-si ia Cayenne !

 

Daca au sange-n veioza ..... :D


Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 ianuarie 2013 - 11:15

  • 0

#1416 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 ianuarie 2013 - 11:15

Păi de ce? Şi ăla e tot un fel de Skoda, nu?

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 ianuarie 2013 - 11:16

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1417 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 22 ianuarie 2013 - 09:33

bleu eu nu te înțeleg: Octavia țopăie de fund, Tuaregul stă mult mai bine pe șosea, ca un Passat după tine, dar și ăla fuge de fund. 

 

Ține cont că voi ați mers cu suspensia în mod Sport, eu în mod Comfort, deci garda la sol era mai mare la mine. 

 

@Frank: eu am configurat Treg și mi-a ieșit 67k, relativ aproape de un SQ5 cu acele dotări. 

 

Eu nu spun că Skoda = Audi = Porsche = Bentley. 

 

Comparativ, am mers și cu A6, iar mașina aia mi s-a părut cu adevărat altceva decât ce conduc acum, a fost o senzație de WOW la volanul ei , mi-aș lua un A6 V6 fără regrete dacă nu aș avea probleme cu bugetul. Antifonarea era mult mai bună decât Treg, amortizarea când luai o groapă la fel. Tuareg e o mașină total diferită de Skoda ca și construcție, așa este, nu zic că sunt identice, eu am spus însă că la condu  un feeling asemănător. Repet: direcția la Tuareg mi s-a părut ca feeling al șoferului fix ca la Skodă. La BMW direcția este cu o precizie de chirurg, clar o evoluție față de ce am acum.

 

 

 

Eu nu spun că Tuaregul e nasol, mi-a plăcut mașina dar parcă un VW nu merită 67 000 euro. Părerea mea. Decât să dau atât pe el, mai bine iau un Cayenne (sh poate) la 57 000 euro, e altceva. 


Aceasta postare a fost editata de kng: 22 ianuarie 2013 - 09:41

  • 0

#1418 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 ianuarie 2013 - 09:56

 Am mers eu cu Cayenne ala nou. E un Touareg mai bun din toate punctele de vedere, dar aerul de grupul VAG se simte la fel de puternic. La o comparatie directa nu stiu daca e mai bun ca X5. Stiu ca o sa sariti de fund, dar daca vrei o masina la care sa simti placere deosebita cand o conduci iti iei un BMW.  N-are niciun rost sa compari la acest capitol orice masina din gama VW cu echivalentul gamei BMW. La fel ca si KNG m-am dat cu toate suv-urile de pe piata noastra si cand vine vorba de placerea sofatului BMW-ul a fost singura din alta liga, una extraterestra.  Daca vrei lux si sa te simti  rege iei clar Mercedes ML. Touareg-ul este o masina foarte buna dar din punctul meu de vedere, nu face mai mult de 45k de euro.

 

  Later edit: Cand m-am dat cu Touareg-ul, toata familia mi-a zis ca parca ar fi intr-un Golf mai mare. E clar ca la orice firma gena se pastreaza.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 22 ianuarie 2013 - 09:59

  • 0

#1419 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 22 ianuarie 2013 - 10:11

Ma jur, kng le trage pe nas ....

Dovada, mai tarziu, cand ajung la birou si am timp sa-l trag de urechi ...
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1420 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 22 ianuarie 2013 - 10:57

bleu eu nu te înțeleg: Octavia țopăie de fund, Tuaregul stă mult mai bine pe șosea, ca un Passat după tine, dar și ăla fuge de fund. 

 

Ține cont că voi ați mers cu suspensia în mod Sport, eu în mod Comfort, deci garda la sol era mai mare la mine. 

 

 

bine bre ia-ti tu SUV cat casa care sa stea pe sosea ca R-ul lui cata sau mecea.

 

chiar nu pricep la ce dracu va trebuie tinuta de drum sportiva la o masina de tonajul asta. e ca si cum as vrea un Transit cu prelata sa ma dau cu el pe Paraul Rece.

chiar nu se intreaba nimeni de ce limuzinele de clasa mare costa de cele mai multe ori mai MULT decat un SUV?


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1421 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 ianuarie 2013 - 11:11

Sa-si ia Cayenne !

 

Daca au sange-n veioza ..... :D

 

e o masina cu finisaje mai bune, si poate o tehnica usor superioara.

pare merita 20-30k euro in plus fata de touareg? nu cred.

cel putin eu nu as da banii aia pentru diferenta.

cat despre touaregul e cam ca skoda la unele capitole, da in ideea in care au 4 roti si un volan :D

ar mai fi multe de zis, da n-am timp acuma :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1422 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 22 ianuarie 2013 - 11:28

Ține cont că voi ați mers cu suspensia în mod Sport, eu în mod Comfort, deci garda la sol era mai mare la mine. 

asta se intampla cand oamenii nu stiu cu ce se dau, pe comfort nu este doar mai sus masina si amortizoarele sunt mai moi, suspensia penumatica are doua componente > amortizoare reglabile(am mai vorbit de ele, in loc de ulei au un fluid electromagnetic care-si schiimba proprietatile), si pernele de aer care permit modificarea garzii la sol, tu cand o treci din sport in comfort nu modifici doar garda ci modifici si taria suspensiei ...

 

tinand cont ca tu nu ai mers cu masina in sport cum poti spune ca are aceeasi suspensie ca si skoda ta ?!?!? tocmai asta e smecheria suspensiei pneumatice, vine cu un grad ridicat de polivalenta, care evident intotdeauna va fi depasit de o suspensie dedicata > adica o suspensie orientata pe confort clar va fi mai confortabila, oricat pui tu pe confort, iar una sport evident ca va tine mai bine drumul, dar asta se ocupa mai mult de onorabil de amandoua situatiile, de unde si polivalenta ... 

 

cum saracia poti sa spui ca dau un feeling asemanator la condus cand la skoda daca bagi pedala in podea nu esti nici macar pe jumate in scaun ca atuncea cand pui pedala la juma din cursa de touareg ?!?!? 



Repet: direcția la Tuareg mi s-a părut ca feeling al șoferului fix ca la Skodă. La BMW direcția este cu o precizie de chirurg, clar o evoluție față de ce am acum.

daca ar avea o directie chirurgicala, cine ar mai cumpara cayenne in germania ? ca in definitiv daca vorbim de diesel sau de hybrid masinile tehnic sunt practic identice ... aceeasi cutie, acelasi motor, aceeasi transmisie, suspensia pneumatica sport din cate stiu e la fel. 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1423 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 ianuarie 2013 - 11:49

Cayenne fata de touareg e precum Q5 fata de roomster ...


  • 0

#1424 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 22 ianuarie 2013 - 12:01

Cred ca vrei sa zici q3 fata de yeti, probabil varsta e de vina, dar da, ai dreptate.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1425 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 22 ianuarie 2013 - 12:10

Pun pariu ca KNG s-a exprimat gresit, banuiesc ca el a vrut sa spuna ceva de genul: unei suspensii de Skoda chiar daca-i intaresti amortizoarele si va fi mai stabila pe sosea, feeling-ul va fi asemanator cu cea standard pentru ca ambele masini folosesc o suspensie care lucreaza dupa acelasi principiu, sau si mai precis spus, dupa aceeasi functie matematica complexa chiar daca se schimba anumite variabile.

 

  Asta mi-a placut mie la BMW, functiile dupa care lucreaza suspensia, directia, frana. Se simte ca sunt mult mai evoluate decat la concurenta. In schimb nu imi place functia dupa care lucreaza pedala de acceleratie, intervine brusc, aici BMW-ul a cam zbarcit-o. In America deja aceast algoritm al pedalei de acceleratie a fost modificat si lucrurile s-au imbunatatit.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 22 ianuarie 2013 - 12:12

  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi