system DYNAUDIO: hmm, suna bine, adevarat, si as asculta mult mai mult timp in masina decat acasa, dar la final, cand schimb masina, arunc sistemul audio efectiv la gunoi. Sistemul audio standard inclus, suna cu mult peste cel standard al lui X3, pentru mine e satisfacator.
Navi: se poate pune si ulterior, singurul motiv pentru care merita pusa, este aspectul mai elegant. Dar sa dai circa 2 000 euro doar pentru aspect.... doar daca te dau banii afara din casa, ramane de gandit. Daca vrei filme pe display in masina... well o tableta e mult mai ieftina. Filmele pe navi, din cate stiu merg doar cand masina sta pe loc, nu in miscare
Parbriz incalzit: o porcarie inutila. Am mers cu un Ford Mondeo cu asa ceva, sistemul ala din parbriz ma enerva teribil noaptea. In prezent nu am acest sistem si nu am nici cea mai mica problema. Chiar daca nu e motorul cald, bag aer (rece) puternic in parbriz, in 5 minute incepe sa se dezghete usor usor.
4 Corner climatronic: cam useless dupa mine.
ACC: este o chestie pe care mi-o doresc mult, am mai spus, in special pentru mers pe ceatza, sa imi arate masinile din fata, in rest poate e o fiță fără de care pot trăi.
@Relu: X3-ul nu se mișcă precum un Defender, părrerea mea, dar ce e drept nici nu am mers cu un Defender, nu m-a interesat mașina.
La 45K euro, alternativă la ICS nu este decât Tuareg Mountain... dar are 204 CP doar. V6-le de 245 CP mergea de vis, mi-a plăcut foarte mult. De fapt mie asta mi-a plăcut cel mai mult la Tuareg, cum mergea acest motor, pe care însă îl poți pune și pe alte VAG-uri. Direcția la Tuareg nu m-a impresionat absolut deloc, am avut același feeling ca la Skodă.