Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1327
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:45
tu inainte ar trebui sa meri cu un X3 ...
Corect !
Dar cu a lu' cata, nu cu al tau !
#1328
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:55
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1329
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:58
tu inainte ar trebui sa meri cu un X3 ...
Chiar vreau si eu. M-ai facut curios
#1330
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:59
M-am dat stai linistit. Dar cu d-ala adevarat, nu cu polizor ca al tau !
si tu ar trebui sa te dai cu X3-ul sa-ti iasa avioanele din cap ...
#1331
Scris 15 ianuarie 2013 - 11:06
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1332
Scris 15 ianuarie 2013 - 11:08
M-a plimbat un amic si mi-a aratat ce poate.
M-am kakat pe mine de ras gandindu-ma la cat a dat pe el !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 ianuarie 2013 - 11:08
#1333
Scris 15 ianuarie 2013 - 11:55
maşina mai mare este întotdeauna mai mişto... cel puţin pt mine!
#1334
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:07
GLK'ul chel e 40k ... si am impresia ca daca iei unul full sare de pretul unui Touareg full
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1335
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:30
glk s-a vrut un concurent pentru micile suv,x3,q5,etc....dar ca la x3,motoarele de 4 cil nu valoreaza mare lucru...parerea mea... fabric o sd de 4gb cu muzica mp3,ma duc si in garaj sa aud ce a iesit,in curind....deh,am dat in mintea copiilor....
#1336
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:35
"un sd"
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1337
Scris 16 ianuarie 2013 - 12:47
defectul vine de la scheda memoria sd.Dezinvolt,citeodata gindesti in italiana,deh ani multi printre straini..
#1338
Scris 17 ianuarie 2013 - 11:20
Suspensia pneumatică îmi place, la Terrain Tech cu reductor, nu știu cât de util ar putea fi, cel puțin pentru mine. Eu nu cumpăr o mașină nouă să o bag in off road extrem. Iar iarna la zăpadă, pneumatica e suficienta, înalți mașina și treci peste.
Mi-ar plăcea ce-i drept să urc la Cota 2 000 la Sinaia cu mașina, dar să o bag prin gropanele alea de la 2 000 cand urc, parcă mi-ar fi milă de mașină.
#1339
Scris 17 ianuarie 2013 - 11:29
parcă mi-ar fi milă de mașină.
Pentru aia (teoretic) e facuta masina. Sau esti genul ar incetini pana la 5km/h la speedbump-uri cu un SUV ?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 17 ianuarie 2013 - 11:29
#1340
Scris 17 ianuarie 2013 - 11:34
Tu ai fost la cota 2000? Întreb și eu. Eu nu aș da 60 000 euro pe o mașină și apoi să o bag în off road.
#1341
Scris 17 ianuarie 2013 - 11:40
Mi-ar plăcea ce-i drept să urc la Cota 2 000 la Sinaia cu mașina, dar să o bag prin gropanele alea de la 2 000 cand urc, parcă mi-ar fi milă de mașină.
Cota 2000? Vrei sa zici pe platou la Babele?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1342
Scris 17 ianuarie 2013 - 11:47
Eu nu aș da 60 000 euro pe o mașină și apoi să o bag în off road.
Si atunci de ce ai da banii aia pe un gip? Pentru tinuta de drum ?
#1343
Scris 17 ianuarie 2013 - 11:50
Siguranță, ținuta de drum, garda mai ridicată și extrem de utilă iarna pentru mine, iar după Mece portbagajul mare să cari
#1344
Scris 17 ianuarie 2013 - 12:46
Si atunci de ce ai da banii aia pe un gip? Pentru tinuta de drum ?
daca ma intalnesc cu huidu, si cei ca el, pe sosea sa impartim sansele de supravietuire
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1345
Scris 17 ianuarie 2013 - 01:06
sunt de acord cu toate motivele de mai sus.....
stateam si ma uitam ieri... pornind de la ideea unui SUV OK in offroad usor, dinamic si cu o tinuta cit mai buna pe sosea... pe bune daca am gasit alternative reale la urmatoarele:
- pina in 35.000 EUR cu TVA: BMW X1
- pina in 45.000 EUR cu TVA: BMW X3
- pina in 55.000 EUR cu TVA: VW Touareg
Mai sus, pe bune ca nu merita, dupa mine dincolo de un anumit pret, nu mai merita sa te gindesti de banii aia pt o masina, mai ales in Ro, poti sa iei doua masini si sa iesi mai cistigat. De ex. la preturile imense ale noului Range Rover, eu as lua de banii aia un Touareg si un hot hatch
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1346
Scris 17 ianuarie 2013 - 01:36
Nu ia nimeni SUV, fie el și Touareg cu toate pachetele pe el să se dea în off-road. În primul rând ca să stai țeapăn pe șosea trebuie anvelope care nu prea se pupă cu aderența dincolo de asfalt. În al doilea rând pentru că totuși nu-s făcute special pentru așa ceva, riști tot felul de minuni, sunt destui care le-au făcut muci chinuindu-le prin noroaie.
Justificarea în sine ține de o lejeritate la volan (eu în Golf lângă un X5 nu-i văd geamul decât foarte puțin, nici vorbă să văd cine e în mașină, la fel și în trafic sau nu-ți mai faci griji că e o bordură, un dâmb etc.) și mult mai puțin de off-road. Mai bagi un forestier pe care cu o mașină joasă normală nu-l poți aborda, dar cam aici se oprește tot. Pentru un om normal care are cât de cât capul pe umeri. Altfel poți să dai în ele până crapă și de vină va fi mereu mașina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1347
Scris 17 ianuarie 2013 - 01:49
asta cu sansele de supravietuire e singurul argument SOLID, plauzibil.
Touaregul nu este facut pt munca in off-road, dar este gandit si mai ales capabil sa traverseze zone destul de accidentate pe unde din intamplare sau de stricta necesitata poti ajunge!
#1348
Scris 17 ianuarie 2013 - 01:55
Sa auzim, ce lista de optionale aveti voi pentru un Tuareg, ca fiind un must, si nu un moft. Recunosc, ACC-ul e un moft, util pe ceata. Terrain Tech zic ca moft, pneumatica... nu ma pot decide, in principiu va fi folosita rar si asta, dar modul Sport e placut , nu iti da deloc senzatia ca esti intr-un SUV cand abordezi o curba.
#1349
Scris 18 ianuarie 2013 - 04:10
Terrain tech nu e un moft...e un optional care pe Touareg 7L era standard (ma refer la prezenta reductorului) si care facea diferenta fata de alte SUV-uri de aceeasi clasa la vremea respectiva. Terrain Tech pe 7P include reductor si doua diferentiale blocabile (central si spate)
Suspensia pneumatica e de vis pana incepi sa ai probleme cu ea...In absolut toate revistele cand era tratat ca dosar masina folosita Touareg sau Cayenne se recomanda cumpararea unei masini fara aceasta dotare. Faptul ca o iei noua, nu te scuteste de o eventuala bataie de cap chiar daca ai garantie. In general, garantia la un VW vandut de Porsche Romania chiar daca e 4 ani, consta intr-o lista de excluderi. Eu am citit certificate de garantie la Skoda si VW si in urma lecturarii lor am ajuns la concluzia ca vanzatorul ofera garantie doar pentru blocul motor. Restul erau excluse sau interpretabile , la latitudinea importatorului. E aiurea sa reclami o defectiune si sa ti se spuna ca acel reper era garantat 10000-20000km desi nu scrie nicaieri acest lucru (la Porsche Romania se intampla astfel de chestii).
Optionale ok ar fi: xenon, navigatie (desi e scumpa e foarte misto ), senzori de parcare si camera daca tot ai navigatie (ca e ditamai bivolul, 7P e mai mare in lungime decat 7L), scaune incalzite fata/spate, eventual un Webasto programabil daca nu ai garaj incalzit, rezervorul de 100 litri e o optiune buna ca autonomie la calatorii lungi daca nu ai ales Terrain tech unde e inclus)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi