Touaregul este tras un pic in jos tocmai de cireasa de pe tort, anume motorul V6. La modelul anterior au fost criticati pentru lipsa de rafinament si putere a motorului R5. VW-ul a luat decizia corecta , introducand V6-le, dar cum istoria se poate schimba cu o viteza ametitoare si de data asta au dat-o usor pe langa. Impozitul mare pentru cilindreea de 3L din mai toate tarile europene plus accentul deosebit pus in ultima vreme pe economia de carburant a facut ca iarasi sa nu ia avans considerabil in fata concurentilor. Culmea,in clasa superioara, premium, dintre cei trei grei germani doi s-au orientat si catre downsize-ul cilindreei. Asa ca deja avem Mercedes ML in 4 cilindri cu 2,2L si destul de curand soseste si BMX X5 cu 2L si tot 4 cilindri. Grupul VAG deocamdata a ramas in urma, eu n-am auzit inca zvonuri despre vreun motor de aceeasi teapa nici la Audi , nici la VW.
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1301
Scris 15 ianuarie 2013 - 12:26
#1302
Scris 15 ianuarie 2013 - 12:49
Dupa mine, daca tot iti achizitionezi un X5 sau Touareg, nici nu se pune problema ca nu-ti tragi un V6.
E ca si cum ar spune un cocalar ca merge la gagici, doar atat ca se spala pe maini si isi parfumeaza palmele.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 15 ianuarie 2013 - 12:49
#1303
Scris 15 ianuarie 2013 - 12:51
una e sa-ti tragi un V6 ca sa fi racheta si implicit sa ai multi cai putere sub capota, si alta e sa iei V6 si sa ai putere de L4....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 15 ianuarie 2013 - 12:51
#1304
Scris 15 ianuarie 2013 - 01:15
Masini cu motoare mari -> impozit mare -> masini pe firma, deduceri de taxe, etc. Putini utilizatori "casnici" cu motoare peste 3 litri (sau din ce in ce mai putini).
Asa ca strict de ce se spunea mai sus vis-a-vis de micsorarea cilindreei, comparatia se poate face intre:
3.0 V6 204CP 450Nm -> impozit 2160 lei
2.0 L4 204CP 400Nm -> impozit 180 lei
sau mai simplu, impozitul pentru 2.0 este fix cat pentru o luna de 3.0
#1305
Scris 15 ianuarie 2013 - 01:17
La 50k euro dati pe o masina nici nu m-as uita la motoare sub 2.5 - 3 litri, obligatoriu in V. Chestia cu impozitul si diferenta de consum de 1-2 litri tine la achizitii mult mai modeste, de 20-30k euro, facute odata la 3-4 ani(adica spargi pana in 10k euro pe an pe masina). Deja cand bugetul anual alocat pentru o masina este de 15-20k euro trebuie sa te doara in basca de cei 500 euro dati in plus pe impozit sau mia de euro suplimentara pentru combustibil.
#1306
Scris 15 ianuarie 2013 - 01:18
3.0 V6 204CP 450Nm - hai ma. lasati pacalelile.
daca voi credeti ca la un V6 cea mai mare cheltuiala e impozitul ala...
#1307
Scris 15 ianuarie 2013 - 01:36
Pai despre ce vorbim: ce ne putem lua noi si care ar fi conditiile financiare, sau ce si-ar lua unii de 50k cu un buget anual de 20k.
La banii aia as performa cu bolta.
#1308
Scris 15 ianuarie 2013 - 01:53
3.0 V6 204CP 450Nm -> impozit 2160 lei
2.0 L4 204CP 400Nm -> impozit 180 lei
Asta este doar una din aberatiile fiscale de la noi, si probabil nu numai. De fapt e impozit pe cat fier detinem, nu pe altceva... De aici si tot felul de distorsiuni in piata auto, vezi toate basinile gen Mondeo cu ecoboost de 1.0 si X5 de 2.0. My parere.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1309
Scris 15 ianuarie 2013 - 02:15
Si acum din cate se pare le este fortata mana autoritatilor locale sa mareasca cu 16% impozitele....
Evident ca aberatii fiscale. Aia "adevaratii" oricum isi deduc taxele, chit ca au 6.7 l cu 9713 lei impozit.
#1310
Scris 15 ianuarie 2013 - 02:21
cam da desi si acolo deduci 50% ,daaar macar deduci
restul care au cazane peste 3 litri o sa aiba cateva posibilitati:
-daca au venit baban si e cazan misto il tin,desi la un moment dar nu o sa mai fie rentabil.
-cei care nu au venit :Bulgaria ,vanzare sau rabla,bine sau la modele rare dezmembrare.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 15 ianuarie 2013 - 02:22
#1311
Scris 15 ianuarie 2013 - 03:26
Deduci, da tot din banii tai deduci.
#1312
Scris 15 ianuarie 2013 - 03:33
asta e alta treaba da macar nu dai impozitul asa mare
#1313
Scris 15 ianuarie 2013 - 03:54
Cine n-are 50k de euro este foarte darnic , ar arunca cu banutii si in stanga si in dreapta, ii da mana sa viseze si sa faca teoria chibritului cu ce e bine si ce nu. Cine ii are devine brusc chitros pentru ca stie cat de greu a facut acei bani si se gandeste ca poate in viitor nu va mai avea aceleasi venituri, deci nici sansa sa-si cumpere o masina cu prestigiu. Cine face aceesi bani din furtisaguri o sa-i arunce foarte usor si va ajunge la stadiu de a fi nevoit sa vanda masina repede. Sunt destul de putini oameni cu bani care isi permit sa-i arunce o lunga perioada de timp si sa nu ajunga la sapa de lemn. Pe baza lor se creaza masinile de lux , gen Porsche, Bentley, RollsRoyce, Ferrari, etc. In cazul de fata vorbim despre masini premium care se adreseaza oamenilor cu bani dar care nu sunt neaparat nababi. Mie, prin prisma unui client real al acestor masini, nu mi se pare deloc de neglijat optiunea cu motoarele mici, economice si decente din punct de vedere al performantelor.
Parerea mea este ca downsize-ul motoarelor abia a inceput si din moda o sa devina un must-have.
#1314
Scris 15 ianuarie 2013 - 04:21
greiere, de-abia astept sa te vad intr-un mele 1,4.
nu mi-a placut niciodata sa critic achiztia cuiva, departe de mine. fiecare face ce vrea cu banii lui.
DAR asta nu inseamna ca n-am voie sa imi spun parerea, adica ce as face EU in caz ca as cumpara o masina de talia asta.
si cum spuneam, in defiitiv, impozitul anual e o nimica-toata raportat la pretul de achizitie al unei asemenea masini si costurile de intretinere.
stai linistit, nu te-am acuzat de nimic. probabil tu, bine crescut de acasa, te-ai simtit.
#1315
Scris 15 ianuarie 2013 - 04:52
Daca, IPOTETIC vorbind, mi-as lua o masina de 50,000 € as face ce face Relu cu bolta pe orice V6, fara un minim V8 de 4.0 nici nu as discuta (asta la consum), ideal un 5-5.8.
Dar, practic vorbind, nici nu ma uit peste 2000 cm³.
#1316
Scris 15 ianuarie 2013 - 05:09
pai da, dar achizitiile nu se fac teoretic, se fac practic si la obiect.
daca aveam impozitare logica si sanatoasa - adica impozit calculat pe putere - atunci discutia poate era alta, insa nu cu mult diferita.
tehnologia moderna a permis obtinerea de randament superior si putere mai mare din cilindree din ce in ce mai mici. ce rost mai are atunci sa tii asa mult fier sub capota degeaba?
#1317
Scris 15 ianuarie 2013 - 05:15
Ia vezi cum e la francezi cu impozitul pe putere (putere fiscala) si sa ne zici si noua daca e sanatos.
Asa au aparut la ei milioane de "cârnaţ" de masini cu putere cat sareta lu' bunicu si le-a traznit mintea aixamuri, microcare si alte balarii.
Nu, pe bune, zi cum e la francezi.
#1318
Scris 15 ianuarie 2013 - 05:41
Să-i f*** nene pe ăștia cu petrolul o dată și să treacă la alternativ. Care consumă CO2 și produce combustibil. Să facă multe fabrici și să reducă costurile. Transportul scump e cea mai mare prostie. Totul electric e iar cea mai mare prostie pentru că energie verde cam greu (chiar dacă unii zic că nu mai fac atomice la ei, fac la alții și trag curent de acolo). Până nu ne scoatem capul din fund, normal că o să ajungem cu motoare cât o sticlă de jumate, puse între 4 turbine și 2 compresoare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1319
Scris 15 ianuarie 2013 - 05:54
Eu astept momentul cand motorul va deveni piesa de schimb, precum bucsile.
Am facut 10.000km, ma duc la service, desfac doua parghii, scot motorsul de rasnita dintre rotile dintate, pun altul.
Underground dawgs or sa fie super smekeri si or sa puna 2-3-8 rasnite si o sa rupa aderenta la plecarea de pe loc.
Aceasta postare a fost editata de Forester: 15 ianuarie 2013 - 05:55
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1320
Scris 15 ianuarie 2013 - 06:03
In US motorul este considerat piesa de schimb.
Masinile din US pe care le-am avut nu aveau serie de motor.
#1321
Scris 15 ianuarie 2013 - 07:00
ML cu motor in 4 cil exista incepind de la prima serieMasinile mari sunt implicit grele,deci un motor mic nu le misca cum trebuie..Mai nou,plasticoase gen suv cu motor de masina de spalat,gen QASHKAI .In rest,cancan...
#1322
Scris 15 ianuarie 2013 - 08:37
Qashqai-ul este o aberatie.
Oricum, nu se incadreaza la SUV, e crossover.
#1323
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:17
intotdeauna se gaseste o metoda de a ne lua banii, dar macar sa o faca cat mai echitavil posibil....
in alta ordine de idei, pentru mine raspunsul la 'ce suv sa aleg' este TOUAREG daca vorbim de circa 50-60k euro. la bani mai putini as merge pe GLK daca se incadreaza la vreo promotie. la bani si mai putini pe Rav4.
#1325
Scris 15 ianuarie 2013 - 10:39
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi