Dacă șoferul se întreabă, probabil că e egal cu zero pentru el. Dacă înțelegea ce înseamnă asta ar fi presupus că deja s-a lovit de situații unde cel puțin teoretic l-ar fi ajutat și deja mașina era desfăcută pentru a fi montate.
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1551
Scris 26 ianuarie 2013 - 10:27
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1552
Scris 26 ianuarie 2013 - 10:33
ps: monteaza tu reductor pe un treg care nu a venit cu asa ceva
ps2: oare de ce crezi ca l-am intrebat pe diesel ? dau un premiu daca nimeresti.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1553
Scris 26 ianuarie 2013 - 10:40
Meceo, avantajele reductorului nu le poti intui corect. Trebuie sa folosesti asa ceva sa realizezi ce inseamna cu adevarat, si mai ales ce avantaj major iti ofera in anumite situatii. Vei ramane surprins cat de des ii vei gasi utilitatea ...
#1554
Scris 26 ianuarie 2013 - 10:42
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1555
Scris 26 ianuarie 2013 - 10:53
Pai tocmai d-aia zic ca nu poti intui corect !
#1556
Scris 26 ianuarie 2013 - 11:17
se da urmatoarea dilema > una bucata treg, reductoru si difuri blocabile central si spate ar costa 1600 euro ... se merita ? relu zice ca da, ca pentru control, eu sunt tentat sa zic ca nu, nu banii sunt problema cat greutatea pusa in plus pe masina pentru ceva inutil. cu zembeul nu am avut niciodata nevoie de asa ceva ... diesel tu ai folosit la a tau reductoru vreodata ?
Ca sa intelegi ce inseamna reductor trebuie sa intelegi de unde ii provine de denumirea: Reductorul de turatii.
Ce face acesta? Cupland reductorul practic se pune tot cuplul disponibil la roti, practic dispui de potentialul masinii la turatii mici incepand aproape de relanti fara a fi nevoie sa turezi masina si practic sa rupi aderenta pe un teren impropriu.
Evident, reductorul il poti folosi doar la viteze mici de genul maxim 30km/h, practic il folosesti la o viteza mica care iti permite urcarea /coborarea unei pante dificile. Evident, reductorul are si rolul foarte bun de frana de motor la o coborare in offroad-ul moderat pe care il poate face Touaregul.
Uite un film demonstrativ (light) facut de cei de la VW cu Touareg 7P in care masinile sunt mai mult ca sigur echipate cu Terrain Tech-ul:
http://www.youtube.c...h?v=VJf3cCRVhtw
In cazul meu, am folosit reductorul in multe ocazii in care a trebuit sa parasesc soseaua pentru a trece un sant inclinat, un vad samd. Sau cand am fost in comuna Feleacul cand am cautat niste terenuri, daca stii e locul dincolo de cunoscuta E60, Feleacul e o labirint de strazi neasfaltate, infundate si inclinate in care doar cu GPS-ul te descurci, nici macar localnicii nu stiau sa te indrume...cand m-a prins o ploaie pe un drum de lut, cu reductorul am plecat incet si sigur, in lipsa lui probabil ca as fi derapat intr-un sant datorita lipsei de aderenta...
La Touareg-ul 7L a fost un mare avantaj ca reductorul si diferentialul central blocabil de la bord veneau in serie. La 7P vine doar optional si ai in plus diferential blocabil spate. Nu stiu cum se comporta un Touareg 7P (fara Terrain Tech) cu buton offroad pe un drum inclinat si alunecos, sau in afara drumului in conditii similare si nu stiu cat de des iesi tu de pe asfalt incat sa-ti pot spune daca merita sau nu sa dai 1600€ in plus.
La vremea lui, faptul ca Touareg 7L avea in serie reductorul si diferentialul central blocabil era un plus notabil fata de alte SUV-uri dar acum SUV-urile au tendinta sa devina mai light (vezi cat de light va fi Nissan Pathfinder 2013), mai de sosea si practic doar putine (Touareg, Cayenne, ML) ofera la extrapret reductor plus diferential blocabil intr-un pachet de "off-road".
Mai poti sa vezi si in acest clip.
http://www.youtube.c...h?v=A5lm0wo5uuI
Am cautat exemple cu Touareg 7P pentru ca asta e masina care te intereseaza. Cu 7L sunt mult mai multe filme.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 26 ianuarie 2013 - 11:13
#1557
Scris 26 ianuarie 2013 - 11:36
ce anvelope ai pe masina ta ?
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1558
Scris 26 ianuarie 2013 - 11:44
ce reactie au avut subaristii dupa ce au aflat parerea lui relu despre masinile Subaru fabricate in zilele noastre.
#1559
Scris 26 ianuarie 2013 - 11:48
ai dreptate, in prostia mea nu stiu la ce foloseste reductorul, lumineaza-ma ... nici nu stiu de ce am mai intrebatps: monteaza tu reductor pe un treg care nu a venit cu asa cevaps2: oare de ce crezi ca l-am intrebat pe diesel ? dau un premiu daca nimeresti.
Ce să luminez? Dacă știi ce face, știi și dacă ai nevoie. Am fost cât se poate de clar. Știi ce face dacă ai folosit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1560
#1561
Scris 26 ianuarie 2013 - 11:54
Meceo, ti-am mai zis si repet: forta suplimentara pe care ti-o ofera reductorul conteaza si ea, dar ai foarte rar nevoie de acea forta. In schimb CONTROLUL pe care ti-l ofera reductorul la viteze mici e extrem de important, si in mult mai multe situatii decat cele in care ai avea nevoie de forta suplimentara !
#1562
Scris 26 ianuarie 2013 - 12:00
ce anvelope ai pe masina ta ?
De iarna am Fulda Tramp Yukon 235/70/16 vezi profil http://www.fulda.com...jsp?from=browse
De vara, pot sa zic deja ca am avut, Michelin Diamaris 235/65/17, la 40000km trebuie sa le schimb pentru ca sunt deja uzate pana la martor. http://www.anvelopew...o/4x4--diamaris
Ma gandesc sa trec la 255/60/17 chiar daca va creste un pic consumul, inca nu stiu ce voi lua ...the winter is young...
#1564
Scris 26 ianuarie 2013 - 04:43
Mecea în principiu nu cred că plănuiește să iasă cu mașina de pe asfalt, iar pe unde va ieși, poate nu va avea neapărat nevoie de reductor. Și chiar dacă îl ai și pe ăla, nu înseamnă că ești infailibil și că nu poți rămâne in rahat.
În altă ordine de idei, azi am dat o fugă la munte cu un X3 2.0D, acum înțeleg perfect de ce vrea Mecea să schimbe mașina, motorul într-adevăr are nevoie de mai multă putere.
Mașina mi se pare mult mai usor manevrabilă decât un Treg, după cum ziceam, direcția la BMW îmi place mult mai mult. La câteva faze m-a dezamăgit comportamentul BMW-ului, dar asta poate voi detalia altă dată. Oricum, X3-ul tot este pe lista mea
#1565
Scris 26 ianuarie 2013 - 04:47
Probabil ca e nevoie de mai multa putere daca incarc masina la maxim si ii pun si portbagaj pe acoperis.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1566
Scris 26 ianuarie 2013 - 04:55
Cu portbagaj pe acoperiș fooți aerodonamica la orice mașină. X3-ul, trecut pe mod sport, nu răspundea, nu se înfigea la drum (și asta la viteze mici) așa cum o făcea Treg-ul în mod sport.
Eu pun acest lucru pe seama cilindreei, poate greșesc. Ce-i drept cu Tregul am mers și mai stresat că era noapte, ceață și polei, acum am mers ziua.
P.S. știu că iar compar mere cu pere, 4 cilindri vs 6, deci să nu „aud” comentarii pe tema asta.
#1567
Scris 26 ianuarie 2013 - 04:56
sa nu auzi...da de citit poti ??
#1568
Scris 26 ianuarie 2013 - 05:07
Mie nu mi s-a parut ca am nevoie de mai multa putere, ma confunzi cu relu.
Si eu m-am obisnuit cu fiesta mea
#1569
Scris 26 ianuarie 2013 - 06:43
Problema este ce înţelege fiecare prin 'chin/povară' .....
Eu n-aș lua Touareg fără reductor. In fine, in locul tău nu as lua nimic, X3ul mi se pare ca e tot ce ai nevoie: )
#1570
Scris 26 ianuarie 2013 - 08:13
Mecea, am două întrebări pentru tine:
1. Tu ești mulțumit de aerul condiționat? Eu l-am trecut pe 20 de grade, dar tot îmi era cald. Poate nici nu l-oi fi setat eu corect, dar mă cam sufocam în mașină.
2. Ție ți-au scârțâit roțile în curbă vreodată? Am abordat un viraj la fel ca întotdeauna, așa cum l-am abordat și cu alte mașini și m-am trezit cu scârțâit de roți. Eram în Sport la ambele setări.
Si eu m-am obisnuit cu fiesta mea
I like this one
#1571
Scris 26 ianuarie 2013 - 08:22
se poate scoate scart din roti, dar ma indoiesc ca ai merge la fel cu octaviape acolo, inclin sa cred ca te fura viteza in masina.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1572
Scris 26 ianuarie 2013 - 08:33
Sunt aproape sigur că nu era de la viteză, la fel am băgat și cu Treg în acea zonă, ba cu Treg aveam viteza MULT mai mare. Acum am făcut o depășire prin dreapta, am revenit pe banda 2, și a urmat o curbă dublă (stânga și apoi dreapt). În curbă s-a lăsat cu scârțîit. Crede-mă că și cu Octavia depășesc tot pe acolo. Doar cu Golf 1.6 MPI stăteam cuminte în banca mea
#1573
Scris 26 ianuarie 2013 - 09:23
Zembeu are grade de vara si din alea de iarna. Acu depinde ce grade ai "setat" din meniul "secret" !
Lu mecea nu-i scratiie roatele pentru ca e undivid extrem de cumpatat. El depaseste numa tirurile !
Alea din parcare ....
#1574
Scris 26 ianuarie 2013 - 09:44
Eu nu am setat nimic, mașina e nou nouță, nici rodajul nu îl are făcut, îmi e și milă să îi dau talpă
Dacă Tregul avut avea direcția belită, mașina asta e în formă ok. Ce nu mi-a plăcut la ea, e că deși e setată pe mod sport, are o reacție întârziată la accelerare spre deosebire de Treg. Când se duce se duce bine, dar cu o mică întărziere. Treg-ul fugea imediat când îl călcai în mod sport.
Sper să reușesc să mai testez mâine, vroiam să plec acum dar mi-am adus aminte că am băut puțin vin, damn.
#1575
Scris 27 ianuarie 2013 - 12:20
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi