No, in mod clar Touaregu e mai puturoasa la demaraje din scurt. Problema la X3 este cea de care am mai amintit si eu de cateva ori: setarea acceleratiei. In prima parte a cursei nu se intampla mai nimic dupa care puterea este livrata brusc, deci ai nevoie de ture. Modul sport iti ofera lucrul asta dar inca nu suficient. Apasa mai viguros acceleratia si se rezolva. Deasemenea pe langa optiunea sport mai treci si cutia in modul sport si din nou lucrurile se imbunatatesc. Ultima varianta e sa lucrezi cu cutia in modul manual. Oricum motorul nu se prea omoara cu cuplu sub 2000 de ture. In America deja s-a modificat softul si acceleratia este uniforma, nu mai intervine brusc si mai tarziu. Nu prea inteleg de ce in Europa nu se iau masuri.
Kng cand mai scartaie rotile la BMW sa te uiti la vitezometru impresia ta e una , realitatea alta.
Reciteste cu atentie ( anumite ) posturi si intelegi la ce ma refer.
l.e.
Ca sa intelegi mai bine, arunca un ochi si pe astea
Pai odata recomanzi masini cu motoare mai care costa si se intretin scump, alta data devii econom , hotaraste-te.
Din link vedem un X3 cu 150k km care se vine cu 28k euro. Scuza-ma dar pretul este foooarte mare.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 ianuarie 2013 - 12:28