Eheee.... nu e rea deloc noua Octavia, foarte fin desenata, n-ar face rau daca s-ar hotari la ea.
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1626
Scris 27 ianuarie 2013 - 10:16
#1627
Scris 27 ianuarie 2013 - 10:24
si pt perioada de iarna mai raman banutzi de un Duster - cu care poate merge foarte usor si sotia si e buna si de backup
fara misto, nu e rea deloc solutia asta!
#1628
Scris 27 ianuarie 2013 - 11:08
come on snorkel ! come on diesel !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1629
Scris 27 ianuarie 2013 - 11:18
Blue, io cred ca in 45-50k intra o Octavia dasta noua si chiar un Tiguan diesel 4x4.
#1630
Scris 27 ianuarie 2013 - 11:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1631
Scris 27 ianuarie 2013 - 11:54
Judecand dupa preturile la SH de pe autovit (ca vv.ro nu merge acum), un Tiguan cu 2.0 140 CP si DSG banuiesc ca se apropie de 35k. Daca vrei cel de 170CP si ceva dotari peste ... s'ar putea sa intervina un soc
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1632
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1633
Scris 28 ianuarie 2013 - 10:17
in momentul de fata o masina de >40k euro nu este o alegere inteleapta decat daca imaginea este deosebit de importata pt omul/businessul respectiv.
sau poate sunt eu prea chitros, dar sper din tot sufletul ca atunci cand voi avea disponibili 40k euro sa reusesc sa aplic rationamentul de acum!
#1634
Scris 28 ianuarie 2013 - 10:17
La Treg, în mod sport, cutia stătea pe la 2100 rpm, chiar și când mergeam constant. Când aveam nevoie de putere o călcam și se ducea. La BMW, cu toate setările pe mod sport, ajung să merg în linie dreaptă cu 1500 rpm. Și atunci dau o talpă să sesizeze și apoi o dau pe a doua și se duce. Diferența de cuplu e de 70 NM, dar e și diferență de greutate. Din câte îmi amintesc eu, ambele Treg au 450 NM
gresit, gresit, gresit .... in primul rand tregul de 204 cp are cuplu max 450 pe plaja 1200-3250, cel de 245 cp are cuplu max 550 pe plaja 1750-2750
diferenta de cuplu maxim este 170nm iar plaja e aceeasi, x3 are 380 pe plaja 1750-2750, suplimentar, si subliniez, visezi turatia aia de 2100 la mers constant la treg, la un regim de 80-90 masina in S sta la 1400 ture, de altfel tregul in oras sistematic statea pe la 1200-1300 ture, x3-ul nu prea coboara totusi sub 1400, diferenta majora intre cele doua masini este ca la x3 se simte ca e adormit la 1400 pe cand tregul si de la 1200 pleaca voios, tine de motor. gandeste-te ca diferenta de greutate este de 300 kg, dar la 1400rpm una are cuplu pe la 270 iar cealalta e trecuta de 450 ... 180 nm e enorm cand una are 1800 kg si cealalta 2100 kg
problema este ca tu compari aicea calitatile dinamice, cand cele doua masini sunt comparabile doar prin prisma pretului, si atat.
Ce spune el e cu totul altceva. Diferența de cuplu îți spun eu că nu e semnificativă pentru problema expusă.
El apasă accelerația, poate chiar la fund și mașina nu pleacă imediat. Nu pleacă nici la mine și am două turbine și cuplu cât să-mi pun și-n cap, bat Touareg-ul și cu fața și cu spatele. Chiar aș fi curios să văd cum e la Touareg. Ce spune el este un comportament specific automatelor care lucrează după anumiți parametrii optimi de exploatare a motorului. Dacă la Touareg pleacă instant la un kickdown, e o treabă. Dar am niște rezerve că e chiar așa.
diferenta de cuplu este foarte semnificativa, am mers cu amandoua masinile si stiu ce zic, el doar nu stie sa descrie corect pentru ca nu a avut niciuna din masini suficient de mult ca sa se poata invata cu ea
Cifrele referitoare la turații nu sunt estimate, ci m-am uitat în bord. Practic eu văd lucrurile cam așa: trec pe mod Sport, stau frumos în coloană, și când am loc îi dau talpă rapid și depășesc. Treg în mod sport îmi ținea turația mai ridicată la mers calm, X3 nu. E vorba de altă mașină, de comparat mere cu pere și mai ales de obișnuință.
Sunt sigur că o să mă adaptez, găsesc o soluție, eventual pun și padele și schimb treptele manual
Mi s-a întâmplat ceva ciudat, sau nu îmi dau seama cum, dar de 2 ori cutia a trecut din mod DS în mod M. Eu eram cu mâinile pe volan și nici altcineva nu a umblat la schimbător. E vreun bug, sau pot să trec cutia pe manual din butoanele de pe volan? Nu îmi amintesc să le fi apăsat, dar altfel nu înțeleg schimbarea. La un moment dat trecerea a avut loc când eram în curbe.
tregul nu tine turatia ridicata, dar evident din motive de motor, cuplu mult mai mult mult mai jos poate sa depaseasca mult mai usr, te pacaleste motorul, iar pentru depasiri cu x3 eu consider ca la 20d padele sunt "must have" mai ales ca acuma se pot pune.
eu nu am patit niciodata asa ceva, esti sigur ca nu ai atins selectorul ?
Aceasta postare a fost editata de mecea: 28 ianuarie 2013 - 10:19
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1635
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:14
Mecea, ai idee motorul de 2.0d biturbo cu 218 CP ce cuplu are la turatii joase ? Kng, sunt multe masini sport care merg la turatii inalte, e chestie de obisnuinta.
later edit: am vazut ca biturbo are 450nm incepand de la 1500 rot/min, deci gaura de cuplu de la turatii joase e oarecum umpluta cu acest motor.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 28 ianuarie 2013 - 12:19
#1636
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:42
Mecea, ai idee motorul de 2.0d biturbo cu 218 CP ce cuplu are la turatii joase ?
pai ala are 450 pe plaja 1500-2500, ala chiar ar trebui sa fie ideal
acuma despre 20d :
http://www.bmw.ro/ro..._kit_diesel.pdf
din graficul de mai sus se vede ca la 1500 are 300 din cei 380, iar putere doar 55 de caluti ... asta e lipsa de raspuns de care se plange kng
LE : ala e graficul vechi la motoarele de 177, pentru astea noi se gaseste in catalogul bmw performance, iar ca diferente 20d la 1400 rpm se invarte in jurul a 300nm, probabil putin sub, si 68 cp
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1637
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:46
E fix ce spuneam. Cuplu are. Buba e că și când intră în cuplu maxim, deci într-un regim ideal, Touareg-ul are cu 50-60% mai mulți cai.
Unde e relu să o dea cu boltă. There is no rep ....
Dar nu-i bai, în câțiva ani o să conducem toți motoare de 0.5 cu 4 turbine.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1638
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:52
ce inseamna sa nu te dai cu benzina la viata ta
#1639
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1640
Scris 28 ianuarie 2013 - 12:57
la treg nu se poate pune suspensia pneumatica sport in combinatie cu reductor si blocante ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1641
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:14
Ia-o ma cheala, ca TU nu intelegi nimic din optionalele astea. De folosit nu mai vorbesc ...
#1642
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:19
ca sa urce panta din capul strazii nu are nevoie de asa ceva, pe sosea inspre Grecia din nou nu va avea nevoie de reductor si tot asa....
de fapt eu nu inteleg de ce ar avea nevoie de Touareg...
#1643
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:21
Nici tu nu stii la ce e bun reductorul ....
Si DA, poate avea nevoie de Touareg sau un SUV mai incapator !
Daca ai avea posibilitatea materiala, ai vrea sa te respecti, si sa asiguri un confort deosebit familiei ( si nu ai fi chitros ), foarte probabil ti-ai lua si tu un suv.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 ianuarie 2013 - 01:25
#1644
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:21
ca sa urce panta din capul strazii nu are nevoie de asa ceva, pe sosea inspre Grecia din nou nu va avea nevoie de reductor si tot asa....
de fapt eu nu inteleg de ce ar avea nevoie de Touareg...
A citit că la astea nu se strică nimic.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1645
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:36
Unde dracului a citit asta ca in link-ul cu fiabilitatea pus de mine Tuaregu sta mult mai prost ca X3-ul. Relu ce control nene sa ai la reductor cand la Touareg ca sa ajungi la el trebuie sa ai toate diferentialele blocate ? Adica pe scurt esti obligat sa mergi doar inainte cu viteza foarte mica ? Tuaregu e o masina frumoasa, care merge binisor pe strada si acceptabil in offroad si cam atat. Nu cred ca o cumpara cineva de noua ca sa o bage in namoale. Eu am vazut ce suspensie si ce planetare are cand stateam asta toamna la schimbat rotile de iarna. Cu asa ceva nu se face offroad, scuze. Eu sper sa retina cine are urechi de auzit: in offroad prima conditie tine de fiabilitate, de rezistenta masinii, abia apoi de performante. Odata masina rupta pe coclauri nu mai poti sa faci nimic. Ca n-ai nu stiu ce diferential blocabil se mai rezolva, mai impingi la ea, mai te trage altu sau vreun tractor local, mai dai inapoi, etc, etc,,,, dar daca s-a rupt masina cine naiba vine sa ti-o repare la Babele sau sa te tracteze...
#1646
Scris 28 ianuarie 2013 - 01:59
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1647
Scris 28 ianuarie 2013 - 03:35
un x3 20d cu control electronic al amortizoarelor ( setare Sport+ ) si cutia 8tr pe D/S, se mista mai mult decat BINE.
cu jante pe 18", deja sta si calumea pe drum.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1648
Scris 28 ianuarie 2013 - 03:40
A, da, ai dreptate Mecea, la Treg e pe dos fata de masinile normale, uitasem.
#1649
Scris 28 ianuarie 2013 - 03:55
esteti nebuni cu suvurile noastre.
#1650
Scris 28 ianuarie 2013 - 04:16
le trebe reductoare si diferentiale si suspensii sa mearga pe valea prahovei in coloana cu 60-80kmh
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi