loganu nu este un simbol, dar si daca era un zafira acolo rezultatul era fix acelasi, problema a fost dimensiunea si masa
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#1977
Scris 21 februarie 2013 - 04:12
Topicul asta a ajuns la 80 de pagini si aproape nici un protagonist nu si-a luat un SUV.
Asadar cand va luati SUV-ul ca sa stim cand sa incepem sa discutam ce SUV va luati...?
#1978
Scris 21 februarie 2013 - 04:28
pai inca n-au ales !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1979
Scris 21 februarie 2013 - 04:43
Eu am o lista scurta, mai trebuie sa gasesc banii dar daca lucrurile merg bine, pina la sfirsitul anului s-ar putea sa imi iau....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1980
Scris 21 februarie 2013 - 04:48
Liste avem mai multi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1981
Scris 21 februarie 2013 - 04:50
Topicul asta a ajuns la 80 de pagini si aproape nici un protagonist nu si-a luat un SUV.
Asadar cand va luati SUV-ul ca sa stim cand sa incepem sa discutam ce SUV va luati... ?
... sau poate ca si-au luat dar s-au plictisit sa li se tot comenteze alegerile
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1982
Scris 21 februarie 2013 - 04:54
... sau poate ca si-au luat
Vise taica vise.
#1983
Scris 21 februarie 2013 - 04:56
Vise taica vise.
Pentru unii da, pentru altii ( forumisti ) nu ....
#1984
Scris 21 februarie 2013 - 05:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1985
Scris 21 februarie 2013 - 07:22
daca ii pasa cuiva,eu sunt in tratative cu un olandez pentru un G300,din 99.Initial mi-a cerut 23000 euro,acuma vrea macar 12000...
#1986
Scris 21 februarie 2013 - 07:25
Are suflatoare ? L-am avut pe ala fara, de 5 cilindri, si e MUUUUCI !!!
Sau nu-i fumigen ?
#1987
Scris 21 februarie 2013 - 07:26
din 99 bah......motorul cum am pe balenoi,de 180 cai,turbo,euro 2.
#1988
Scris 21 februarie 2013 - 07:27
Ve 6 ?
#1989
Scris 21 februarie 2013 - 07:27
sunt in tratative cu un olandez pentru un G300,din 99.Initial mi-a cerut 23000 euro
E clar, a mancat prea multe ciuperci
#1990
Scris 21 februarie 2013 - 07:28
Sa mor daca stiu ce motor are balenoiu tau ...
#1991
Scris 21 februarie 2013 - 07:39
6 in linie............stai ca pun link,daca gasesc cu G-ul....
ia bah,sa vedem daca se conclude cumva,mie imi place ca e pick-up sa pun ceva acolo,ghici ce....http://www.ikwileeng...jskenteken.html
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 21 februarie 2013 - 07:36
#1992
Scris 21 februarie 2013 - 07:41
seminte \?
#1993
Scris 21 februarie 2013 - 07:49
nu,seminte mincau acum o ora ciorile mioritice,proxeneti,in fata la MACD....
#1994
Scris 21 februarie 2013 - 07:54
Cu una d-asta ar fi trebuit sa se intalneasca Huidu !
#1995
Scris 21 februarie 2013 - 08:15
w164 ce avea huidu nu e rea,dar daca se pupa cu g-ul se facea muci.Doar vazind ca fatza ML-ului s-a aplatizat dupa pupicul cu Dacia,si se pricepe ca ML-ul e destul de putin rezistent,adicatelea fiind modern,mult plastic....
#1996
Scris 21 februarie 2013 - 08:26
bah,dupa butonelile mele galeria de imagini a tel imi da optiuni sa impartasesc prin facebook,ca solutie de a trimite....Nici macar sa trimit prin bluetooth nu imi da.....Ce fac?
#1997
Scris 21 februarie 2013 - 08:40
w164 ce avea huidu nu e rea,dar daca se pupa cu g-ul se facea muci.
G-ul e pe sasiu, si inca unul ingrozitor de tare ! Nicio caroserie autoportanta ( cum e si ml-ul ) n-are nicio sansa la un eventual impact cu un G
#1998
Scris 21 februarie 2013 - 08:43
ai atins miezul problemei,cred ca au renuntat la chassis in favoarea greutatii si implicit performante plus consum...
#1999
Scris 21 februarie 2013 - 08:52
Nu numai.
O masina pe sasiu are obligatoriu centrul de greutate mai sus, podeaua la fel, pret mai mare, etc ....
In plus de asta, suvurile au doar "mecla" de offroader, dar sunt niste turisme supradimensionate cu garda ridicol de mica raportat la gabaritul lor.
#2000
Scris 22 februarie 2013 - 10:34
Celula de siguranta a suv-urilor noi este construita din oteluri speciale ultra-rezistente cu mai multe straturi care-i confera o rigiditate foarte ridicata. Restul masinii are structura controlat deformabila care are doua scopuri majore: sa asigure ocupantilor un "spatiu tampon" necesar evitarii leziunilor interne. Deasemenea forta impactului nu se mai transmite intr-o proportie mare calatorilor, aceasta fiind preluata de elemente ale caroseriei. Al 2-lea scop tine de protejarea celui cu care te-ai lovit. La fel, prin deformarea controlata a unei portiuni a caroseriei se asigura un impact mai putin dur a masinii cu care te-ai lovit. Nu masina in sine conteaza, ci pasagerii de la bord.
Exista studii si pentru protejarea pietonilor cu deformarea capotei sub care se va afla un airbag. Masinile noi sunt la ani lumina in fata celor vechi. Nu mai vorbim de centuri pretensionate cu mai multe stadii + mai nou airbag de centura. La fel scaune inteligente care protejeaza coloana, etc, etc...
Nu cred c-ati vrea sa aveti accident cu un Mercedes G Klasse vechi in care lovitura sa fie cu o masa echivalenta, sa zicem un ML-eu nou. Poate sasiul G-ului o rezista, dar organele dvsa interne vor fi multumite ? La masinile vechi te scapa doar masa foarte mare a acesteia daca exista. Adica daca mergi cu o RABA si te lovesti cu un Tico e clar ca nu vei pati nimic in RABA dar daca te lovesti cu un camion nou de la Volvo ai cam imbulinat-o.
Totusi eu cred ca cea mai buna aparare este preventia, respectarea regulilor de circulatie si o viteza decenta. Nu alergati mai repede decat poate sa o faca ingerul vostru pazitor.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi