Misto (apropo de Duster):
http://www.topgear.c...ster-2012-04-05
Scris 04 martie 2013 - 11:55
Scris 04 martie 2013 - 11:58
M-am urcat in CRV zilele trecute, urat cu spume, nu e pe gusturile mele. Cat priveste GLK la 60 000 euro, trebuie ori sa ai multi bani sa iei asemenea masina, ori sa fii al naibii de frustrat si sa vrei sa epatezi cu sigla de MB.
Scris 04 martie 2013 - 03:09
Bah,simbata seara m-am dat cu un Renault Laguna parca,al tatalui unui amic,l-am intrebat ce reprezinta sigla de pe aripa parca,si m-a facut sa merg cu ea.O scirba care vireaza cu toate 4 rotile.....ai o senzatie ca convergenta e prashtie....sau ca-ti fug puntile de sub tine...o mare porcarie,mai au sa-i puna vreun bideu,poate asa le cumpara careva...
Scris 04 martie 2013 - 05:56
Scris 04 martie 2013 - 08:06
M-am urcat in CRV zilele trecute, urat cu spume, nu e pe gusturile mele. Cat priveste GLK la 60 000 euro, trebuie ori sa ai multi bani sa iei asemenea masina, ori sa fii al naibii de frustrat si sa vrei sa epatezi cu sigla de MB.
ce GLK ai vazut tu la 60 000 EUR? Iti configurezi un GLK cu absolut tot ce trebuie la maximum EUR 45 000 EUR...
am configurat un GLK cu tot ce cred eu esential, nu ceva basic, ci ceea ce cred eu ca ar fi ok pt o asemenea masina inclusiv trapa panoramica, motorizare 250CDI si lumini pe xenon. suntem la 59.421 euro TVA inclus pret de lista....
cam multicel. insa singurul neajuns, in opinia mea, este spatiul interio + volumul portbagajului. i ar mai fi chestia ca poti lua la banii astia un Touareg, de care sigur vei fi super-multumit dar nu iti va oferi ceea ce ofera Merc-ul in materie de imagine si calitate.
n-ai nevoie de 250CDI, iei 220CDI. Iar trapa e un moft. O masina decent configurata si cu reduceri iese la 45 000 EUR cu TVA.
Scris 04 martie 2013 - 08:07
e posibil daca pui de toate sa iasa mai scump...Intotdeauna MB,e renumit ca daca pui la comanda optionale pleci in chiloti...
Scris 04 martie 2013 - 08:48
@Frank: configuratie de 60 000 ai dat singur raspunsul. Cat priveste motorul pe GLK.... depinde de gusturi, cine vrea 250CDI, de ce nu?
Scris 04 martie 2013 - 08:55
mai stati nitel,calitatea plasticelor va scadea mai mult si la GLK(a ramas in urma altora la capitolul asta)si va iesi in loc de 220,motor de 2 litri.Atunci va fi mai accesibil,la impozit.
Scris 04 martie 2013 - 11:50
ce GLK ai vazut tu la 60 000 EUR? Iti configurezi un GLK cu absolut tot ce trebuie la maximum EUR 45 000 EUR...
n-ai nevoie de 250CDI, iei 220CDI. Iar trapa e un moft. O masina decent configurata si cu reduceri iese la 45 000 EUR cu TVA.
Scris 05 martie 2013 - 07:51
si-i cam inervant sa stau cu casca in ureche cand vorbesc la telefon dintr-o masina de lux, nu?
relativ, eu nu mai iau bluetooth la masina veci, e misto, foarte util nu zic nu, nu exista comparatie cu casca la confort, dar cand esti cu copilu in masina, si te suna un prieten mai slobod de gura se petrec momente kodak > eu am ajuns cand ma suna sa le atrag atentia "bai sunt cu andra in masina", si de multe ori chiar si asa e cam de pomana ...
Scris 05 martie 2013 - 10:13
cred ca-i schimb si eu lu taicamiu Golfu cu un SUV. Am vazut si eu Honda CR-V. Afara este frumoasa dar inauntru pur si simplu este carutza. Modelul anterior era mult mai ok.
Scris 05 martie 2013 - 02:35
Scris 05 martie 2013 - 05:03
350 HP and 700 Nm
Alpina has presented its own take on the BMW X3 today at the kickoff of the 2013 Geneva Motor Show.
At its heart is a straight-six, full-aluminum 3.0-liter engine with two turbochargers, common-rail direct injection and variable turbine geometry. It has a maximum output of 350 HP (257 kW) at 4,000 rpm and a peak torque of 700 Nm (516 lb-ft) reached between 1,500 and 3,000 rpm.
Despite the powerful engine, the Alpina XD3 Biturbo manages to have a fuel consumption of only 6.8 liters / 100 km (41.5 mpg US or 34.5 mpg UK) while CO2 emissions stand at 180 g/km. This was possible thanks to the ZF eight-speed automatic transmission designed specifically for this model.
Other highlights of this heavily modified X3 include electronically-adjustable dampers, 20-inch Alpina Classic wheels with Michelin Pilot Super Sport low-profile tires, custom exhaust manifold, stainless steel exhaust system with dual double-ended tailpipes, along with several interior enhancements such as a sport steering wheel with blue/green stitching, door sills, floor mats, gear indicator and a digital speed read-out.
Source: Alpina
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 martie 2013 - 05:28
6,8%??
il manca geteiul
.
Scris 05 martie 2013 - 05:56
Heh. S-au sesizat pentru că Audi bagă QS-uri?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 05 martie 2013 - 06:28
bah swiby,dupa cum evolueaza lucrurile,e de luat in seama,ca dimensiuni..........raminem in expectativa....
Scris 05 martie 2013 - 06:33
eftin ca braga > 56303 fara tva ...
0-100 > 4.9s
daca stai sa te gandesti la cate are standard si la cum fuge nu e chiar scump
Scris 05 martie 2013 - 06:54
Scris 05 martie 2013 - 07:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 05 martie 2013 - 08:20
De unde ai pretul ala?
Note to self: sa joc la Loto
Good one, desi, mai avem si alte sanse
Scris 05 martie 2013 - 08:37
eu cred ca si un 35d standard e suficient.
si de ce sa fiu nesatul, sincer cred ca si un 30d e arhisuficient ! ( mai dai 500eur pe o resoftare in cazul in care tot nu e "deajuns" )
imi place mult si SQ5u sincer mult mult !
dar intre un "basis" Q5/GLK/X3, tot X3 as lua
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 martie 2013 - 12:20
da Mecea, ai partial dreptate, dar convorbirile cu adevarat importante nu sunt cele cu prietenii de spritz....si cand eu sunt sunat cu o treabaa importanta, job-related sau nu, chiar mi se rupe de limbaj, e suficient sa avertizezi interlocutorii ca sunt pe speaker! la cate mizerii se vad/aud pe strada si la tv cred ca nu e o problema daca un strumf aude un pixda maiculitzei intr-un call de servici...relativ, eu nu mai iau bluetooth la masina veci, e misto, foarte util nu zic nu, nu exista comparatie cu casca la confort, dar cand esti cu copilu in masina, si te suna un prieten mai slobod de gura se petrec momente kodak > eu am ajuns cand ma suna sa le atrag atentia "bai sunt cu andra in masina", si de multe ori chiar si asa e cam de pomana ...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 martie 2013 - 12:21
Scris 06 martie 2013 - 12:44
Scris 06 martie 2013 - 04:58
I-ai impacat pe toti.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi