Banii ii impaca pe toti daca exista, nu Bleu
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2076
Scris 06 martie 2013 - 10:26
#2077
Scris 06 martie 2013 - 11:51
eu cred ca si un 35d standard e suficient.
si de ce sa fiu nesatul, sincer cred ca si un 30d e arhisuficient ! ( mai dai 500eur pe o resoftare in cazul in care tot nu e "deajuns" )
imi place mult si SQ5u sincer mult mult !
dar intre un "basis" Q5/GLK/X3, tot X3 as lua
si eu cred ca intre 30d e suficient. De fapt, ezit intre 30d si 28i, voi pe care l-ati lua? 28i se misca suficient de bine, consuma mai mult (probabil 1-2 litri in plus in oras si 2-3 litri in plus in afara in mod real), are impozit mic (sub 2000 cmc). 30d mi-e teama ca va fi impozitat tot mai mult in viitor (cilindreea de 2993 cmc) ceea ce il va face mai greu vandabil peste 6-8 ani.
Daca ar avea unlimited funds, atunci si miine as da comanda de un Alpina XD3 din asta...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2078
Scris 06 martie 2013 - 12:02
28i sigur se misca ok, totusi cuplul este mic, mai mic decat la 20d, si in plus estimarile tale de consum eu as zice ca sunt extrem de nerealiste, la sosea probabil ca diferenta ar fi de 2-3 litri, dar in oras eu m-as astepta la 3-4 litri, orice diferenta de impozit se anuleaza din diferenta de consum si de pret la carburant (benzinamin98vsdiesel) daca se fac cam 9000-10000km pe an, daca se depasesc acele valori deja o sa te coste mai mult.
ideal ar fi doi litri diesel biturbo.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2079
Scris 06 martie 2013 - 12:14
Nu inteleg, 2.8i nu are motor de 3 litri? Asa vad pe site-ul bmw
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2080
Scris 06 martie 2013 - 12:29
28i are motor de 2 litri, patru cilindri, twinpowerturbo
site-ul bmw romania reprezinta expresia atitudinii angajatilor acestui birou fata de clientii bmw.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2081
Scris 06 martie 2013 - 12:43
Am inteles.
Pe de alta parte, nu stiu exact cat sunt cele doua cupluri dar stim ca nu trebuie sa comparam direct cuplul motor pentru a faca o comparatie intre diesel si benzina.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2082
Scris 06 martie 2013 - 12:52
28i > 350nm/1250-4800
20d > 380nm/1750-2750
25d > 450nm/1500-2500
poti sa verifici datele tehnice pe site-ul bmw.de, ca acolo nu-s aroganti ca-n romania si inteleg ce inseamna clientul si ca trebuie respectat.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2083
Scris 06 martie 2013 - 03:22
N-am gasit pe site-ul lor 25d, ce motor are asta? Ca vad 3.0d are 560Nm.
Oricum, revenind, desi 2.0d are cuplul motor mai mare, la roata va ajunge mai putin decat in cazul lui 2.8i
Mai demult facusem calcule clare, cu toate cifrele in fata (dar nu mai tin minte ce masina) o comparatie de cuplu care ajunge la roata in cazul unui motor turbo diesel si un aspirat pe benzina (la acelasi producator). Pentru a avea acelasi cuplu (maxim) la roata, dieselul trebuia sa aiba cu cca 33% mai mult cuplu la motor.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2084
Scris 06 martie 2013 - 03:49
25d inca nu e disponibil pe X3. doar pe X1.
ar fi interesant si un 325d xDrive
oricum, consumurile postate de ei pe site, ma fac sa rad cu lacrimi, si nu-i bine, ca ma dor coastele
auzi tu, X3 30d are urban 6,8% ... mai are un pic si bate GTIu...
sa fim seriosi.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2085
Scris 06 martie 2013 - 04:33
urban 6,8% ?
poi extraurban o arde pe 5% atunci ??
#2086
Scris 06 martie 2013 - 04:36
325d e disponibil din primavara, si berlina si break, dar nu va fi cu xDrive. xDrive va fi disponibil ca varianta doar pe 320i, 328i, 335i, 320d si 330d. Probabil ca le e teama (ca si la X3 dealtfel) ca daca pun 25d si cu xDrive, nu se mai intinde nimeni sa cumpere 30d.
Despre 25d pe X3, nu se stie nimic, nici macar in presa germana. Aia ar fi intr-adevar ideala, dar nu stiu cind vine.
28i pe X1, cu 2.0 twin turbo mi-a consumat in oras 14, iar in afara 10, mers destul de tare. Si se misca senzational de bine.
40d pe X5 in oras mi-a luat 13 si in afara 10, mers destul de tare.
Stiu ca sunt gabarite diferite dar undeva intre astea cred ca ne incadram.
Forester are dreptate cu diferentele intre benzina si diesel, datorita benzii de turatie utila, la diesel se "pierde" cumva din etajarea cutiei ceva din plusul de cuplu. A se vedea 535i cu 400 Nm si 535d cu 580 Nm, practic au acceleratii si reprize egale. Deci 350 Nm la benzina se traduce intr-un fel de 470 Nm diesel. Aveam pe undeva niste cifre masurate de niste suedezi, practic pe Seria 5 528i facea joc egal la reprize cu 530d 258 CP.
Ideea e ca daca e sa fac miscarea, voi da 3ar-ul la buy back sau il voi vinde eu ca sa folosesc banii pentru avans la noul leasing => dupa o masina cu 218 CP (urcati prin resoft la 239 CP), 20d mi se va parea sigur frustrant. De aici clar decizia pentru ceva mai sus, 28i, 30d sau eventual 25d daca si cind apare. De remarcat ca 28i este si EURO 6, deci mai reduci niste costuri si de aici (taxa de prima inmatriculare).
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 06 martie 2013 - 04:39
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2087
Scris 06 martie 2013 - 05:52
vor fi destui care vor vrea sa plateasca un plus de cateva mii de euro sa aibe L6 in loc de L4
vor fi afectate oarecum vanzarile de 30d, dar nu cred ca se vor zdruncina.
si la seria 5, nu cred ca 525d a frurat multi clienti de la 530d.
eu cred ca 20d va avea mai mult de pierdut decat 30d
Aceasta postare a fost editata de ska: 06 martie 2013 - 05:53
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2088
Scris 06 martie 2013 - 07:05
pai na, atunci de ce nu il baga? ca sa-l favorizeze pe X1, unde exista in oferta 25d?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2089
Scris 06 martie 2013 - 07:12
nu prea inteleg nici eu politica asta a lor sincer
la X1 le trebuia un varf de gama, si 30d era prea mare.
la X3 au si 30d si 35d. probabil ca 5 motoare diesel sunt prea multe in gandirea lor ( 18d, 20d, impoteticul 25d, 30d si 35d )
la seria 3 din nou nu inteleg de ce nu vor oferi 325d cu xDrive precum 525d xDrive...
gama de motoare de pe seria 5 mi se pare cea mai completa 20d, 25d, 30d, 35d / 20i, 28i, 35i, 50i
Aceasta postare a fost editata de ska: 06 martie 2013 - 07:13
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2090
Scris 06 martie 2013 - 08:51
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2091
Scris 06 martie 2013 - 08:55
Una d-asta am "rodat" eu prin '95 !
Masina are o suspensie dementiala !
#2092
Scris 06 martie 2013 - 09:45
E ieftina si atit.Nu inteleg marca asta,in genere masinile british.Prefer oricind vreun w463 sau Cayenne,cum am mai spus.
#2093
Scris 06 martie 2013 - 09:48
Masinile englezesti sunt gandite foarte bine, si lucrate foarte prost.
#2094
Scris 07 martie 2013 - 07:19
Mi-amintesc de cei care-si luau masini englezesti inainte de 89.... (da, erau).
#2095
Scris 07 martie 2013 - 03:41
ce vrei tu mihnea nu gasesti sub 10.000euro, sau?
adica ceva in stare buna, nu vreo coaja...
Aceasta postare a fost editata de ska: 07 martie 2013 - 03:42
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2096
Scris 07 martie 2013 - 07:19
Cayenne e deja mai ieftin de ceea ce spui,G-ul insa sta intre 10 si 20 mii.Nu ma deranjeaza sa il iau discret,si balenoiul l-am luat la 2 bani,intr-o stare discreta,daca ma uit si acum,un W140 cum trebuie costa vreo 10 mii..Fiecare avem niste indicii must have la o masina,restul se remediaza.Eu banii ii transpir,nu sunt proveniti din speculatii financiare si alte gaselnite.
#2097
Scris 08 martie 2013 - 08:50
@ska
pai tocmai asta e buba le gaseste in stare prea buna si lui nu-i plac decat coaja, plus ca-s si cam noi pentru gusturile domnului .... peste cativa ani vor fi insa numa bune.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2098
Scris 08 martie 2013 - 09:12
Sa se mai parguiasca un pic.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2100
Scris 08 martie 2013 - 11:50
nu prea inteleg nici eu politica asta a lor sincer
la X1 le trebuia un varf de gama, si 30d era prea mare.la X3 au si 30d si 35d. probabil ca 5 motoare diesel sunt prea multe in gandirea lor ( 18d, 20d, impoteticul 25d, 30d si 35d )
la seria 3 din nou nu inteleg de ce nu vor oferi 325d cu xDrive precum 525d xDrive...
gama de motoare de pe seria 5 mi se pare cea mai completa 20d, 25d, 30d, 35d / 20i, 28i, 35i, 50i
Da dar uite ca si la 5ar nu au xDrive pe 20i si 20d, la 3ar au preferat sa bage pe 20i si 20d (ca sa concureze mai bine cu Audi) si sa zica pas pe treapta urmatoare 25d, desi interesant ca la 28i exista xDrive.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi