Intrebare intrebatoare: stie cineva detalii despre noul RAV4 ?
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#2176
Scris 16 martie 2013 - 09:31
#2177
Scris 16 martie 2013 - 09:48
ceteste presa si lasa vioara !
#2179
Scris 16 martie 2013 - 10:37
Am citit presa dar nu scrie cum merge pe sosea.
#2180
Scris 16 martie 2013 - 10:45
pai inca n-a prea mers nimeni cu el.... joi seara l-au lansat in Romania.
LE: adica nu l-a condus nimeni in Romania, cine a fost la lansarea europeana din Spania a pus mana si pe volan.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 16 martie 2013 - 10:48
#2181
Scris 16 martie 2013 - 10:49
Am citit presa dar nu scrie cum merge pe sosea.
Poi cumpara-ti una si o sa-ti satisfaci curiozitatea.
#2182
Scris 16 martie 2013 - 10:55
cine stie...
#2183
Scris 27 martie 2013 - 03:01
am facut un drive test cu rav4 azi
#2184
Scris 27 martie 2013 - 03:04
Vad ca esti extrem de incantat !
#2185
Scris 27 martie 2013 - 03:13
chiar sunt curios cum se misca masinutza
#2186
Scris 27 martie 2013 - 03:22
http://www.youtube.c...h?v=-YO5WJBlfpg
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 27 martie 2013 - 03:30
#2187
Scris 27 martie 2013 - 03:40
Masina se conduce impecabil. Foarte stabila pe sosea , suspensia absoare excelent denivelarile, directia precisa iar taria ei ajustabila de la buton, cutia de viteze chiar daca e cu 6 trepte n-o simti si schimba destul de repede. Din punct de vedere al directiei, suspensiei si franei nu sunt mari diferente fata de un X3. Motorul un pic cam anemic la turatii inalte, dar la turatii joase nu simti vreo lipsa de putere. Scaune confortabile si bine profilate, vizibilitatea foarte buna. Spatiul interior este urias. Singurul minus tine de plastice care sunt toate tari iar desenul bordului este mai ciudat dar in mers devine chiar simpatic cand te obisnuiesti cu el. La gropi niciun plastic nu scartaie, acestea fiind foarte bine prinse. Daca plasticele tari pot fi trecute foarte usor cu vederea tinand cont de restul calitatilor, consumul pe mine unul m-a dezamagit. Prin oras a consumat 13% eu de felul meu mergand foarte linistit iar motorul era cald de cand am preluat masina. Sunetul diesel-ului aduce mai mult cu o benzinara, acesta fiind destul de bine insonorizat. Una peste alta se conduce ca un sedan de buna calitate.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 martie 2013 - 03:43
#2188
Scris 27 martie 2013 - 03:44
se mai lasa dupa 5-10k km... mai scade si consumul ala...
interesant...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2189
Scris 27 martie 2013 - 03:45
nici la Dacie nu scirtiie plasticele.........in primii km,deci....
#2190
Scris 27 martie 2013 - 04:07
Masina era foarte noua, de fapt eu am condus-o primul, n-am retinut cati km avea, dar banuiesc ca era la prima suta. Ska ai dreptate, am uitat ca si X3-ul in prima mie de km mi-a consumat in oras tot 13%. Mihnea eu nu stiu daca o sa scartaie sau nu plasticele mai incolo, ramane de vazut ce vor spune viitorii clienti , dar acum toate erau foarte strans legate intre ele, de ex. la X3 chiar daca sunt mai moi, exista usoare lufturi si plasticele pot fi impinse cu degetul pe pozitia la care ar fi trebuit sa fie. La Toyota in cauza avem plastice tari dar foarte tzapene. Una peste alta, tinand cont si de oferta cu dieselul de 124CP la 22k de euro TVA inclus, RAV4 ar cam trebui sa fie un mare ghimpe in coasta Tiguan-ului.
#2191
Scris 27 martie 2013 - 04:19
E mai ieftina ca un Golf...
#2192
Scris 27 martie 2013 - 04:34
Ma asteptam sa fie o masina bloncoasa, cu frana proasta si directia vaga si in schimb am gasit o masina agila care este mult mai placuta la condus ca Audi Q5 si Q3. Vad ca si altii au remarcat cam aceleasi lucruri:
Driving Character: It only takes a few minutes behind the wheel of the previous, third-generation RAV4 to understand the improvements made to this new one. The windshield, steering wheel, and driving position of the old car are all more upright. It’s as though you are perched up high, driving a little bus. The steering feel is heavy and the car rolls quite a bit in the corners.
The new RAV4 drives as though Toyota had borrowed a bunch of Mazda engineers and told them to zoom-zoom the entire vehicle. The 2013 is agile; corners fly by with the suspension keeping the little Toyota flat. And yes, pressing that little Sport button on the dash makes the experience even better. This RAV4 is another step in a recent trend of surprisingly fun Toyotas. Yes, the RAV4 has gained a few pounds (up 75 pounds on base front-drive models), but the four-cylinder and six-speed automatic combination is sprightly enough for dicing through the city streets or slogging up a mountain road. And the 6-speed’s top two gears, both overdrive, make for a relaxed (and quiet) engine on the freeway.
The latest model is noticeably better in tedious bouts of freeway traffic as well. The new interior is much improved, with soft-touch materials right where your hands and elbows want them. The steering wheel (finally) tilts and telescopes. You can lower the driver’s seat, replacing the old RAV4’s bus-like driving position with one more suggestive of a sedan. The interior feels roomier than before, although the specs say the headroom is down by an inch or so in both rows, and legroom is now 1 inch less in the back seat. Hip room is also down by a sizable 3.5 inches for rear passengers. All this sounds like a fairly large sacrifice, but we had little trouble finding comfort in the back seat (even with a nearly 6-foot frame).
Intreg articolul aici: http://www.popularme...-drive-14873288
Probabil ca daca era noul RAV4 aparut cand am luat BMW-ul m-as fi gandit de doua ori inainte sa fac pasul catre bavareza. Am regasit si la Toyota butonul sport care chiar are efect, directia se intareste marind senzatia de precizie a directiei.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 martie 2013 - 04:38
#2193
Scris 27 martie 2013 - 04:56
hmmm, deci masina este asa cum ma asteptam sa fie. abia astept sa o conduc.
#2194
Scris 27 martie 2013 - 05:56
E toyota bah, ce mizda pasii !!
#2195
Scris 27 martie 2013 - 06:33
conserva mah. pica toate, stai numa-n servis cu ea...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2196
Scris 27 martie 2013 - 07:20
Relu, cate toyote ai avut in ultimii 10 ani ?
#2198
Scris 27 martie 2013 - 08:04
Chiar, cum a stat la fiabilitate RAV4 in ultimii ani ?
#2199
Scris 27 martie 2013 - 08:09
Relu, cate toyote ai avut in ultimii 10 ani ?
Ale clientilor kakalau!
Sent from my MB525
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 martie 2013 - 08:59
#2200
Scris 27 martie 2013 - 08:14
.... Una peste alta, tinand cont si de oferta cu dieselul de 124CP la 22k de euro TVA inclus, RAV4 ar cam trebui sa fie un mare ghimpe in coasta Tiguan-ului.
E mai ieftina ca un Golf...
22.500k cu cutie manuala si tractiune fata, tot ce e 4x4 diesel sare de 30k
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
-
Google (1)