Ca da, Golful e un 4x4 nativ.
Ale clientilor kakalau!
As putea sa enumar cateva.
Zeci ?
Scris 27 martie 2013 - 08:32
Ca da, Golful e un 4x4 nativ.
Ale clientilor kakalau!
As putea sa enumar cateva.
Zeci ?
Scris 27 martie 2013 - 09:01
Auch
Ce-ai mah, te doare "emblema" ??
As putea sa enumar cateva.
Zeci ?
Cel putin !
Defapt toyotele intra in servis din 2 motive:
- intretinere
- tinichigerie, cand le proptesc apropitarii de garduri !
Scris 27 martie 2013 - 11:02
Scris 27 martie 2013 - 11:15
Pai tu compari ravu cu golfu ?
Scris 27 martie 2013 - 11:51
pai de cind s-a timpit lumea,s-a sucit scara de valori,vw a ajuns referinta....
Scris 27 martie 2013 - 11:53
Exact ! Dupa ce ca e mult "mai" masina ca golfu, e si mai ieftina !
Nemaivorbind de faptul ca o cheama TOYOTA !
nu eu, dar :
pai de cind s-a timpit lumea,s-a sucit scara de valori,vw a ajuns referinta....
Referinta la romani e schoda dizal !
VW e deja LUX !
Scris 28 martie 2013 - 05:19
Sa-mi trag una ! Nu stiam ca conduc referinta la romani !
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 28 martie 2013 - 05:19
Scris 28 martie 2013 - 07:31
Da mah, dar tu ai si una "de lux" !
Scris 28 martie 2013 - 10:39
Mi-a mai placut la masina faptul ca pragurile sunt acoperite de usi si nu te mai murdaresti pe pantaloni. Butonul sport intareste usor directia rezultand un feeling foarte placut, mai ales ca directia este destul de precisa nativ. Am facut doua drive-teste pentru ca prima data ,masina fiind abia coborata de pe trailer, rotile au fost umflate la 3 atmosfere si era usor cam rigida. La 2,2 atmosfere suspensia a fost un deliciu. Toyota se pare ca doreste ca diferenta de lux dintre ei si Lexus sa fie cat mai mare cu putinta, dar acest lucru mie unul mi se pare ca a devenit exagerat , tragand in jos prea mult calitatea plasticelor la atingere si chiar vorbind din punct de vedere vizual. N-ar fi fost o tragedie ca japonezii sa se situeze cu plasticele la nivelul Opel-ului. Una peste alta poate fi o masina excelenta daca nu se exagereaza cu pretul.
Scris 28 martie 2013 - 10:54
Mi-a mai placut la masina faptul ca pragurile sunt acoperite de usi si nu te mai murdaresti pe pantaloni.
si la X3 nu e la fel ?
Scris 28 martie 2013 - 12:31
Da si la X3 pragul este sub usa dar bavareza are o tenta de lux si din punct de vedere tehnic este cu un pas in fata Toyotei, tocmai de aceea as pune la comparatie RAV4 mai degraba cu Tiguan.
Scris 28 martie 2013 - 01:29
Da si la X3 pragul este sub usa dar bavareza are o tenta de lux si din punct de vedere tehnic este cu un pas in fata Toyotei, tocmai de aceea as pune la comparatie RAV4 mai degraba cu Tiguan.
uita-te la pragurile de x5
Scris 28 martie 2013 - 03:05
Deocamdata n-am X5, poate la anu'... O sa ma uit, dar de ce ? La ML sunt dezastru, mai ales la modelul cu scaritza, luxul intruchipat cu namol pe picioare
Scris 28 martie 2013 - 03:09
la ml nu e asa de grav daca masina are suspesie pneumatica, o lasi la maxim si te scoti, la X5 insa se da clasa, iar alea dotate cu pragurile sport, dotare suplimentara, sunt absolut crancene.
Scris 28 martie 2013 - 03:18
cand mi-oi lua eu noul X5 sa fi sigur ca n-o sa optez pentru praguri sport ce sport sa faci cu motor de 2L pe o masina de genul asta ?
Aceasta postare a fost editata de greierele: 28 martie 2013 - 03:19
Scris 28 martie 2013 - 03:35
Rav4 nu a fost gandit ca sa concureze X3-ul sau celelalte SUV-uri premium.
Insa interiorul mi se pare la inaltime. Daca vorbim de echiparea de varf, dupa gusturile mele bate la cur X3-ul.
ce nu pricep este de ce vi se pare scump?!? ce daca sare de 30-35k euro? X3 chior e 40k....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 28 martie 2013 - 03:36
Scris 28 martie 2013 - 03:53
Daca Toyota ar scoate un echivalent al RAV4-ului la Lexus, cu siguranta ca producatorii germani premium ar fi pusi in mare dificultate, dar asa isi dau in cap cu plasticele de la interior. Pacat, inginerii de la Toyota si-au facut treaba ...
Scris 28 martie 2013 - 07:24
Ale clientilor kakalau!
Sent from my MB525?????
Ai upgradat la prostofon?
Scris 28 martie 2013 - 07:36
Ai upgradat la prostofon?
Da, sa ma KAK pe ele ....
Scris 28 martie 2013 - 07:39
Bun asa, felicitari. Te astept sa (re)intri in cublul manelistilor cu behemveu
Scris 28 martie 2013 - 07:46
Daca Toyota ar scoate un echivalent al RAV4-ului la Lexus, cu siguranta ca producatorii germani premium ar fi pusi in mare dificultate, dar asa isi dau in cap cu plasticele de la interior. Pacat, inginerii de la Toyota si-au facut treaba ...
daca ar face treaba asta ar ingenunchia toata concurenta teutona
Scris 28 martie 2013 - 07:48
Bun asa, felicitari. Te astept sa (re)intri in cublul manelistilor cu behemveu
Numa daca ma calca vaporu !
Scris 28 martie 2013 - 07:53
te-a virusat matusalem, du-te la bitdefender pana nu dai si la altii.daca ar face treaba asta ar ingenunchia toata concurenta teutona
Scris 28 martie 2013 - 07:57
Numa daca ma calca vaporu !
Se rezolva si asta
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi