Golf 5 GTI
#201
Scris 21 iulie 2012 - 01:21
In realitate, mai multe sanse de prezenta ar fi daca organizam o intalnire Garajul pe undeva pe la munte.
#202
Scris 21 iulie 2012 - 01:30
#203
Scris 21 iulie 2012 - 02:06
Alexx, cand dai o tura pana la Bistrita ?
Pai de aia l-o fi invitatAlex NU bea !
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#204
Scris 21 iulie 2012 - 06:12
pai atunci da tu o fuga pana acolo !Alex NU bea !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#205
Scris 21 iulie 2012 - 06:56
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 iulie 2012 - 07:52
#206
Scris 21 iulie 2012 - 08:19
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#207
Scris 21 iulie 2012 - 08:21
#208
Scris 21 iulie 2012 - 09:42
(inca) mai am un amic pe la militie, o sa-l urmarim pe unu mai in varsta ce e permanent intr-o fiesta !
#209
Scris 21 iulie 2012 - 11:30
Am avut morcovu cu frunze cu tot pana am ajuns acasa .....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 22 iulie 2012 - 06:17
#210
Scris 22 iulie 2012 - 12:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#211
Scris 22 iulie 2012 - 11:13
Mai bine pe "P" nu pe auto!
Daca nu cunoaste aparatul degeaba il tine pe P - nu va stii sa regleze nimic....
#212
Scris 22 iulie 2012 - 11:32
#213
Scris 22 iulie 2012 - 12:23
#214
Scris 22 iulie 2012 - 03:03
Te poti plimba din cursor in jurul timpului ales de el, si el ajusteaza singur si incontinuu diafragma.
Defapt face FIX acelasi lucru ca in AUTO, numai ca nu poate folosi flashul daca nu-i spui tu. ASA CUM AM SPUS MAI INAINTE !!!!
#215
Scris 23 iulie 2012 - 12:04
#216
Scris 23 iulie 2012 - 12:11
#217
Scris 23 iulie 2012 - 08:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#218
Scris 24 iulie 2012 - 12:31
Motor
Este un motor de mers, nu de dat "suturi in fund" intre semafoare. Sa explic. Multa lume se asteapta ca la un motor pe benzina de 200 CP sa fie mort si ingropat la turatii joase, sa aiba o explozie de putere care sa te catapulteze cand intra turbina si pe urma sa moara incet spre finalul turometrului. Cum ar veni, sa simti ca "te impinge in scaun". Nu e deloc dramatic, pur si simplu trage liniar, din ce in ce mai bine, pe toata plaja de turatii. Este un motor al soferului, un motor foarte flexibil, care nu se sugruma dupa 1-2k de ture. La mers absolut decent scot un consum cu vreo 10% mai mare decat la Fiat. In schimb, daca incepi sa te joci, consumul poate urca pana la cer, un 20-21% nefiind cifre de neatins.
Evacuarea este gandita excelent. Complet linistita la mers normal, dar odata cu apasarea mai violenta a acceleratiei, sunetul se transforma complet. Parca e alta masina, alt motor. Repet, partea interesanta e ca nu pare sa aiba legatura cu turatia ci cu violenta accelerarii. Foarte misto!
Cutia de viteze (DSG)
E... interesanta. Pentru GTI, folosit ca GTI, are sens doar modul secvential. Sport-ul e tras rau de par, iar drive-ul parca te catapulteaza intr-un Golf cu motorul de 1.4 . In oras, daca mergi ca mortu', drive-ul este absolut ok. Devii un sofer mai bun, lasi pe toata lumea sa se bage, pur si simplu n-ai cum sa fii stresat. Partial din cauza ca schimbatul se face automat, dar mai ales pentru ca orice tasnire trebuie anticipata cu vreo 2 secunde inainte. Altfel, pana reuseste sa retrogradeze, ai toate sansele sa te fi depasit si masinile de "scoala".
Secventialul, mai ales cu padelele, e perfect. Te lasa sa te bucuri de drum, dar, ca sa fiu sincer, in situatiile alea tot o manuala ar fi de preferat.
Suspensie si directie
Ca si confort, acesta e inexistent. Practic, un drum care privit de pe margine pare ca in palma, te face sa te unduiesti ca o barca in furtuna. Cred ca pot numara pe degete situatiile cand am mers mai mult de 300m fara sa simt un canal, denivelare sau vreo pietricica lipsa din asfalt. Si cand ma gandesc ca asta are cea mai ok suspensie dintre hot hatch-uri...
Ce-i drept, toata senzatia de caruta pe ulita sau de barca pe valuri paleste cand ai un drum decent, cu mai mult de doua viraje. E pur si simplu perfecta. Masina nici nu cracneste, se aseaza perfect, iar directia iti ofera atat de mult feedback incat am impresia ca urmaresc drumul direct cu palmele. Chiar n-am ce sa-i reprosez.
Interior
Evident e un mare pas inainte fata de Fiat. Ganditi-va doar ca, dupa vreo 65.000 km pe drumuri romanesti nu are niciun greieras, in conditiile in care suspensia e cum v-am descris mai sus. Pur si simplu n-am ce sa reprosez. Materialele sunt placute la atingere, in niciun caz premium, dar mai mult decat ok. Par si destul de rezistente. Ok, bordul e cam trecut, iar ergonomia sistemului audio putea fi imbunatatita, dar astea sunt lucruri minore. Scaunele sunt excelent profilate, asta cu conditia sa intri la fix in ele. Altfel risti fie sa faci vanatai pe lateral (sunt destul de profilate), fie sa nu simti vreun pic de sustinere laterala.
Concluzii
Nu o vad ca o masina de-o viata (schimband, evident, generatia). La un moment dat ti se ia de hurducanelile permanente si de senzatia de "bani curgand din buzunare" pe care o ai ori de cate ori stai la stop alaturi de masini de 80-100 de cai, in fix aceeasi pozitie, cu fix aceeasi viteza. Mie imi place la nebunie, dar sunt sigur ca, peste 3-4-5 ani, cand o sa o vand, o sa o dau cu fericirea ca m-am putut bucura de ea la varsta potrivita, ca am putut conduce una dintre putinele masini care se mai fac acum.
PS: Dupa ultimele evenimente cu achizitia de cauciucuri (neplanuita), a trebuit sa las statia si car-kitul pe una din lunile viitoare.
#219
Scris 24 iulie 2012 - 12:38
#220
Scris 24 iulie 2012 - 12:41
E foarte trist sa te urci dintr-o astfel de masina intr-o banala Astra, chiar si cu interiorul ala de G5
#221
Scris 24 iulie 2012 - 06:59
e o masina absolut bestiala, te inteleg perfect
@pejte
sa vezi cum e sa te urci in interiorul ala de G5 in r32
@mihnea
care e problema ta ?
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#222
Scris 24 iulie 2012 - 07:09
Desi tind sa-ti inteleg conceptia de viata si felul in care privesti lucrurile, cateodata ma intreb totusi ce te-ar costa sa picuri un pic de candoare in luarile tale de cuvant.am inteles......ti-ai facut damblaua,dar parca nu ai erectie continua..............sau gresesc?
#223
Scris 24 iulie 2012 - 07:44
Dar eu continui sa cred ca Alex al nostru inca nu s-a obisnuit cu masina 100%. Si cred cu tarie ca daca avea cutie manuala, povestea ar fi fost altfel.
Prezenta DSG-ului taie mult din elan soferului si dureaza ceva pana apuci sa o 'inveti' si sa te 'invete' si ea pe tine. Plus ca sunt convins ca Alex are impresia ca merge incet si el de fapt merge repede
#224
Scris 24 iulie 2012 - 08:21
Eu nu am o erectie continua datorita GTI-ului, ar fi trist daca as avea, dar cred ca nici tu, mihnea, nu ai vreo erectie continua punand bani deoparte in asteptarea sfarsitului economic al lumii. Sper ca iti dai seama ca, in cazul in care asta se intampla, vor fi revolte, foarte multa violenta, iar banii tai pot sa treaca de la statutul de euro la cel de hartie inutila de sters la fund in doar cateva zile. In cazul unor probleme asa cum au fost (si sunt acum) eu nu imi fac griji in privinta gasirii unui loc de munca. Am privilegiul de a lucra intr-un domeniu care abunda in asa ceva, domeniu de care va fi nevoie continuu multe zeci de ani de acum incolo. De ce sa nu fiu optimist?
Prin 2009 incepusem sa o iau si eu pe acelasi drum, cu provizii de euro, pregatit sa fiu luat pe sus de criza. Nu stiu daca va dati seama, dar teama permanenta de criza ii face pe angajati mai obedienti, linistiti si le scade pretentiile. Sunt curios cui ii foloseste asta... Zic si eu.
#225
Scris 24 iulie 2012 - 08:27
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi