Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Golf 5 GTI


  • Please log in to reply
469 replies to this topic

#226 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iulie 2012 - 09:20

@pejte

sa vezi cum e sa te urci in interiorul ala de G5 in r32 :lol: :lol:


Buna intrebare. S-o intrebam pe sotia ta :)
  • 0

#227 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 iulie 2012 - 10:33

nu-si mai aduce aminte, nu s-a mai urcat in el din martie, masina sta si putrezeste in garaj acuma

relule nu faci un calcul cat e devalorizarea la ala ? :lol: :lol: :lol: unde chiar platesc banii aia numa ca sa-l tin in garaj :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#228 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iulie 2012 - 10:36

Sa te injur intrebandu-te cat e impozitul la un 3.2 ? :lol:
  • 0

#229 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 iulie 2012 - 10:39

ieftin, iti zic, dar inainte aseaza-te jos :

16*290 ron
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#230 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iulie 2012 - 10:40

Cam cat da un fumator mediu pe tigari pe an :)
  • 0

#231 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 iulie 2012 - 10:50

la asta nu m-am gandit niciodata :D
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#232 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iulie 2012 - 10:58

Eu inca realizez cat de idiot am fost atatia ani :)
  • 0

#233 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 24 iulie 2012 - 11:45

Eu cred ca deja o dam in balarii cu discutiile astea, de fapt am dat-o demult :lol: :lol:
Pana la urma viata nu e doar un excel, mai trebuie sa o si traiesti :).
Si a trai poate pt unii inseamna masini mai scumpe/mai potente, pt unii concedii scumpe, pt unii sa agoniseasca in depozite, pt altii sa cumpere apartamente si case.
Fiecare cu nebunia lui :).
Important e sa iti permiti nebunia si sa nu iei decizii complet inconstiente ... in rest, e prea subiectiva treaba asta ca sa raportam deciziile altora la noi sau vice versa.
My 2 cents.

Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 24 iulie 2012 - 11:46

  • 0

Ex-FN2 owner


#234 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 iulie 2012 - 02:27

Orice in viata, in afara de mancare si casa poate fi considerat moft. Banii ramasi unii ii cheltuie in cluburi, altii pe timbre, machete, vacante, tigari s.a. Faptul ca dai o anumita suma pe masina, cand ai putea sa dai doar jumatate, iar de restul sa faci oricare din celelalte lucruri, e o optiune, dar nimic mai mult. Fiecare trebuie sa aleaga ceea ce-l face fericit. Pentru mine, in momentul de fata, acest lucru era o masina adevarata, o masina pe care sa o conduc cu placere, nu una la care sa stau cu urechile ciulite dupa zgomote dubioase.

Eu nu am o erectie continua datorita GTI-ului, ar fi trist daca as avea, dar cred ca nici tu, mihnea, nu ai vreo erectie continua punand bani deoparte in asteptarea sfarsitului economic al lumii. Sper ca iti dai seama ca, in cazul in care asta se intampla, vor fi revolte, foarte multa violenta, iar banii tai pot sa treaca de la statutul de euro la cel de hartie inutila de sters la fund in doar cateva zile. In cazul unor probleme asa cum au fost (si sunt acum) eu nu imi fac griji in privinta gasirii unui loc de munca. Am privilegiul de a lucra intr-un domeniu care abunda in asa ceva, domeniu de care va fi nevoie continuu multe zeci de ani de acum incolo. De ce sa nu fiu optimist?

Prin 2009 incepusem sa o iau si eu pe acelasi drum, cu provizii de euro, pregatit sa fiu luat pe sus de criza. Nu stiu daca va dati seama, dar teama permanenta de criza ii face pe angajati mai obedienti, linistiti si le scade pretentiile. Sunt curios cui ii foloseste asta... Zic si eu.


super post! :wub:

Concluzii

Nu o vad ca o masina de-o viata (schimband, evident, generatia). La un moment dat ti se ia de hurducanelile permanente si de senzatia de "bani curgand din buzunare" pe care o ai ori de cate ori stai la stop alaturi de masini de 80-100 de cai, in fix aceeasi pozitie, cu fix aceeasi viteza. Mie imi place la nebunie, dar sunt sigur ca, peste 3-4-5 ani, cand o sa o vand, o sa o dau cu fericirea ca m-am putut bucura de ea la varsta potrivita, ca am putut conduce una dintre putinele masini care se mai fac acum.


Mi-aduce aminte de concluziile mele cind am dat R26-le.... :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#235 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 01 august 2012 - 10:32

Hai sa mai vin cu niste pareri, de data asta dupa un drum lung, lung de 2000 km in care am trecut prin absolut toate situatiile: autostrada, trafic infernal plin de camioane, ceva serpentine, gropite, gropi, cratere, orase, ploaie, vijelie, soare dogoritor, offroad :P. De toate, si am mers doar pana la Budapesta si inapoi!

Dinamica masinii a fost un deliciu prin viraje, in depasiri, reusind sa scot o medie de 80 km/h Buc - Tm mergand extrem de relaxat. Drumurile pe la noi, si bune si proaste, cu cea mai rea portiune dpdv al traficului si craterelor fiind intre Craiova si Strehaia. A doua zi, cand am plecat din Timisoara, am dat si peste 2 politisti pusi la japca care erau foarte entuziasmati ca m-au prins cu 108 km/h cand faceam o depasire, iar in fata mea mai era oprit un RAV4. Norocul meu a fost ca, din cauza pasagerului din RAV4 care se certa cu politistul, camera nu a reusit sa imi prinda deloc numarul :lol: In fine, no comment. Spun doar ca pana atunci mai erau zeci de locuri in care ar mai fi trebuit sa fie un echipaj, dar...sufletul.

Desi mi se parea destul de joasa, nu am avut nici o problema pe "pasunile" extrem de denivelate unde a trebuit sa parchez. Cu un pic mai multa atentie, am trecut peste orice. In traficul din Romania, nu exista nici un alt mod de folosit decat cel secvential. Calm cu a 6-a pana se facea o portita, retrogradat 2 trepte cu un pic inainte sa treaca cel de pe contrasens si pe urma depasirea se facea singura. Modul drive este pur si simplu prea imprevizibil pentru traficul de la noi. Spatiul interior si portbagajul au fost perfecte pentru patru persoane adulte, singura mare problema fiind accesul in spate din cauza de "lipsa usi". Cel mai mare compromis pe care a trebuit sa-l fac, dar unul necesar avand in vedere oferta destul de saraca de GTI-uri stock de pe la noi.

O sa termin cu consumul, 9.5% media pe 2000 de km, inclusiv fataiala prin oras. In exterior, sigur nu am scazut sub 9%: 4 persoane, AC functionand non-stop si o medie de 80 km/h. Din fericire, nici ulei nu am consumat, fiind binisor deasupra mijlocului, la 5000 de km de la revizie.

PS: Ce faci daca esti samsar si nu reusesti sa dai o masina? http://www.autovit.r...-C24272499.html R: Faci alte poze, dai km inapoi si o urci din nou pe Autovit :lol:

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 01 august 2012 - 10:33

  • 0

#236 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 01 august 2012 - 11:05

singura mare problema fiind accesul in spate din cauza de "lipsa usi". Cel mai mare compromis pe care a trebuit sa-l fac, dar unul necesar avand in vedere oferta destul de saraca de GTI-uri stock de pe la noi.


Nu e ca si cum ar fi o noutate. Totusi ai avut un Stilo in 3 usi cativa ani buni :P


PS: Ce-i cu Golfu ala ?

Aceasta postare a fost editata de pejte: 01 august 2012 - 11:06

  • 0

#237 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 01 august 2012 - 11:21

E golful care a fost la un moment dat pe lista de variante, pana am aflat ca samsarul care a adus-o are antecedente nasoale. Masina a stat vreo luna la vanzare pana am cumparat eu masina, se pare ca inca o luna de atunci. :)
  • 0

#238 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 august 2012 - 01:03

Felicitari d-le posesor de bijuterie hai bijuterii. :) De cand n-am mai scris, n-am realizat cine-i ast alex, dar vazand mai sus Stilo, ,,te-am recunoscut''. :) Felicitari inca o data pentru achizitie!
Am birjarit nitel Golf 4 GTI, cu motorul pe care-l aveam pe Skoda, 1.8t.

O punte motoare nu poate fi mai multe... :)
O zic din experienta birjaritului diferitelor masini, din holbarea la speciale, superspeciale...
  • 0

#239 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 06 august 2012 - 08:01

misto cazan felicitari,sa o stapanesti sanatos.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#240 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 06 august 2012 - 09:43

Mersi tizule!

Cat, despre ce zice mol, banuiesc ca e adevarat. Sincer, nu am condus vreodata o integrala, macar pseudo, dar banuiesc ca sunt mari diferente la condus la limita. Chestia e ca eu sunt constient ca nu am cum sa ating limitele masinii. O data pentru ca 90% din timp mi-l petrec pe drumuri aglomerate si pline de denivelari, iar al doilea pentru ca nu stiu sa conduc la limita absoluta si nu am unde/cand sa invat.

Ok, un sofer destul de capabil care are pe mana o integrala va putea controla masina mai bine in viraje decat acelasi sofer, dar pe o tractiune fata. Dar cati sunt in situatia asta si de cate ori poti ajunge la limita unei masini ca GTI-ul?
  • 0

#241 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 10 august 2012 - 09:09

E normal ca intre 2k si 3k de ture sa sune ca un feon? Mi se pare ca asta a aparut mai ales dupa furtuna de aseara din Bucuresti.
  • 0

#242 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 10 august 2012 - 09:14

facea si inainte de aseara zgomotul?poate a intrat apa pe undeva pe acolo,oricum dupa ce se incalzeste motorul ar trebui sa dispara,altfel poti sa incerci sa opresti AC si sa vezi daca se mai aude,desi daca pornesti AC e normal sa fie mai zgomotos motorul dar pe toata gama de turatii.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#243 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 10 august 2012 - 09:25

Si eu tot la apa ma gandeam. Nu cred ca se auzea asa tare, as fi observat. Sa vad dupa-amiaza daca se mai aude.
  • 0

#244 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 21 septembrie 2012 - 11:50

Bineinteles, a fost absolut ok.

Intre timp am ajuns la vreo 5 mii si ceva de km facuti, bineinteles ca ritmul s-a mai rarit de cand s-au terminat concediile. In medie, fac vreo 600 km / luna, 90% in oras. Bineinteles, cutia automata e de aur in conditiile astea, mai ales cand astept sa se incalzeasca bestia. Consumul urban e undeva la 14.5%, dar cu mers foarte mult seara-noaptea. In realitate, am facut ieri pe la 18-19 un drum Piata Alba Iulia - Ferentari ( :P) - Plaza si aveam media 17.5 pe bord, fara sa ma dau excesiv la ea.

Din motive de buget, cauzate in mod placut de concediu, am amanat toate planurile de upgrade. Pe scurt si oarecum in ordine ar fi: car kit, cauciucuri bune de vara si poate o trecere de la http://www.ahp-prizr...sonderauss4.jpg la http://i635.photobuc...lf-rns-500-.jpg sau http://tempomatszere...es/rns-510.jpg. Ma rog, mi-ar placea sa fac mai multe chestii la ea, dar nu prea sunt genul care sa se arunce orbeste si in ultima vreme nu am mai avut timp sa ma documentez. Nu am chef sa ma apuc de modificari si sa ma trezesc ca incep sa nu mai mearga chestii. :)

Ah, iar garda la sol m-a omorat. Am atins odata mergand pe prima banda din cauza denivelarilor facute de la masinile grele. Mai mult, ca sa intru pe trotuarul asta si sa parchez la munca ( http://www.norc.ro/e...9f-7add6ca58529 - parca e totusi un pic mai abrupt decat in poza) trebuie sa fiu extrem de atent si, chiar si asa, tot mai ating cateodata.
  • 0

#245 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 22 septembrie 2012 - 12:08

daca 2din-urile din linkuri sunt kinezesti de 400 euro mai bine pune-ti pofta in cui si baga banii in altceva. la cele cateva drumuri lungi pe an ce le ai stai cu ventuza in geam sau pune un proclip pt smartfon.
pentru audio pui un adaptor la scula originala si o legi la un amplificator + un set de difuzoare bune si ai sala de concert.

atentie la exploatarea DSG-ului: a fi bland cu acceleratia nu inseamna neaparat economie intrucat cutia va urca in trepte si vei merge mult 'subturat'.... incearca sa mergi relativ tare cu masina, pun pariu ca va consuma [paradoxal] mai putin.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#246 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 22 septembrie 2012 - 08:17

Sunt originale unitatile alea, dar oricum, daca e sa fie finante, o sa ma documentez bine cu privire la diferente inainte sa fac pasul.

Cat priveste DSG-ul, e dubioasa treaba. Din cate stiu eu, pentru consum si motor nu e bai ca la mers constant motorul e tinut subturat, ci la acceleratie, iar acolo cutia e destul de desteapta sa retrogradeze inainte sa incerce sa urce motorul in ture. Chestia tampita e ca, pe modul automat, eu nu am cum sa controlez turatia motorului, ci doar cat de repede accelereaza masina. Daca nu sunt bland cu acceleratia ma trezesc la 1xx km/h in treapta a 6-a :lol: Oricum, dupa ce se incalzeste motorul si daca e decent de liber traficul, merg numai cu ea pe modul secvential, e pur si simplu alta viata atunci :)
  • 0

#247 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 22 septembrie 2012 - 10:29

Hai ca o sa curga update-urile. La o trecere peste linia de tramvai de la muncii, mi-a intrat un surub in roata stanga fata. Si nu, nu era genul de surub simpatic in care iti agati o poza ci genul de surub cu care iti fixezi dulapurile in perete. Desi snurul era cea mai buna solutie, la Autosoft au zis ca nu mai folosesc asa ceva si imi recomanda sa ma duc in alta parte. Asta, ori nu vroiau sa isi asume raspunderea pentru vreo explozie de cauciuc, avand in vedere ca, dupa spusele baiatului de acolo, anvelopele mele de vara sunt distruse in proportie de 90%. Trebuie neaparat sa le schimb la primavara.
  • 0

#248 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 23 septembrie 2012 - 10:36

Apropo de pene, voi ce stiti ca e mai bun? Snur, petec sau ciuperca ( http://materiale-vul...ATCH RUBBER.gif ) aia pe care vroiau sa mi-o puna la Autosoft?

Pe alte forumuri sunt bineinteles un milion de pareri, dar cum sa faci diferenta intre diletanti si cei care chiar stiu despre ce vorbesc?
  • 0

#249 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 23 septembrie 2012 - 10:38

Nu cred ca poti da gres cu un snur si un petec pentru backup :)
  • 0

#250 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 septembrie 2012 - 11:07

Snurul e cel mai bun, dupa care vine ciuperca. Unii handicapati pe la vulcanizari pun petece chioare.
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi