pai exista versiune cu 4 usi pt un uzaj mai familial, exista optiune de automata pentru confort in oras, exista 4Motion ca sa te descurci iarna, exista ACC ca sa ai si confort daca vrei, nu sa iti rupi rinichii pe drumuri proaste ca la Megane RS si oricum masina arata mai cuminte si mai business (depinde de culoare) decit un Megane RS care oricum arata flashy si a masina de pustan de bani gata....
Mie un pachet foarte interesant de masini, pornind de la ideea de a avea doua masini in familie (una pt mine, una pt nevasta-mea, si oricum 2 masini e mai bine pt ca daca se strica una ai solutie de back-up) mi se pare combinatia dintre un hot hatch relativ polivalent (eventual cu 4x4) si un SUV, ceva gen: Golf R20 DSG 5 usi si Touareg V6 TDI Terrain Tech (sau BMW M135i xDrive si BMW X3/X5 30d/35d/40d ), sau hatch-ul de la unii si SUV-ul de la altii . Daca-s amindoua de la aceiasi marca, ai discount mai bun si esti client VIP, daca ai una de la unii si una de la altii, atunci nu depinzi de un singur producator/dealer. Asta daca tot vorbim de vise ude.
Eu nu iau mașinile să mă duc la liniuțe, așa că nu a fost un factor determinant. Iar R20-ul a fost o ocazie mai mult, decât un scop în sine. S-a nimerit să se potrivească cu evenimentul
Am început să-l înțeleg pe adytzu cu bordurile. Trebuia cameră și pe față, să văd mai bine. Dar bordurile la nemți aveau 5cm.
pai zi-i si tu cit a fost ocazia, citi km are.... cit despre borduri, cind sunt cu bimmer-ul, optiunea de a urca pe o bordura cu fata nu exista si la parcarea in spic trebuie sa am grija cit de in fata ma duc . Culmea, am vazut ca la 3-arul asta nou au facut si pragurile si spoilerele mai inalte, lucrurile sunt mai permisive un pic decit la al meu... :
Cata, you should check this (daca nu il stii deja): http://www.rforum.co.uk/index.php
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 10 ianuarie 2013 - 04:54