Comun sau nu, in Cta stiam ca mai e doar un XT model ca al meu. Asta din ce urmarisem de vreun an. Iar zilele trecute am mai vazut inca 2. Or fi revenit la viata cu zapada
Nici eu nu m'am interesat ce e cu Fulmen astea, dar am zis ca la 360 ron o fi ceva de capul lor.
Cand am cumparat bateria asta nu prea am avut timp sa caut, luasem cu mine bateria de pe Forester si am plecat cu Fiesta sa ii gasesc inlocuitoare, asa ca am intrat la "Universul bateriilor" dupa cum scria pe bannerul respectivilor, insa doar Fulmen se potrivea ca dimensiuni.
Paralela dintre Solenza si Forester n'am inteles'o ...
Aia cu "utilizare dezastruoasa" nu prea au cum sa mi'o serveasca daca si dupa reincarcare o sa fata "click" si'atat cand o sa dau cheie. Iar oricum la o a doua problema de genul asta, in caz ca voi primi aceeasi baterie de data asta, o sa cer schimbarea.
Joi am stabilit la service ptr revizie. O sa intreb si de preturi pentru celelalte interventii pe care le am in plan, sper sa nu'ti taie prea mult din elan, altfel o sa'mi printez frumos manualul de service, mai caut pe forumuri si merg la un amic care doar ce'si deschide un service si ne apucam de treaba
LE:
A mea e de 60Ah, dar doar 390A. Zic doar pentru ca stiu ca la diesel'uri, chiar si mai mici ca cilindree, cifra e sensibil mai mare.
OT: de ce naiba nu pot scrie dupa quote, ci numai inaintea lui?
Pai sa pornesti un doi jumate, fie el si pe benzina, cu o glumita de 55A, e ca si cum ai avea diesel si bateria XXL!
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 februarie 2014 - 09:12