Andrei, n-ai tu un cauciuc ca lumea din cele 4 de pe masina cat sa-l tii ca rezerva? Mi se pare cam aiurea sa iei 5.
XT - "animalul" meu
#601
Scris 24 februarie 2014 - 03:24
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#602
Scris 24 februarie 2014 - 03:25
...Solutia de buget ar fi ceva de genul asta, care e si M+S...
aia nu e solutie de buget, aia e ca sa te dai mare ca ai roti noi
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#603
Scris 24 februarie 2014 - 03:51
Aia e solutie de buget DOAR pentru roata de rezerva!
@Forester: rotile de vara le'am aruncat deja, mai aveau (cu indulgenta) 2-3mm profil si cand am pus rotile de iarna le'am lasat la vulcanizare, nu aveam ce sa pastrez din ele, nici pentru rezerva.
Actuala roata de rezerva am gasit'o acum dezumflata si are cel putin 2 taieturi pe lateral
@ska: mersi de link'uri. M'am apucat sa citesc comentariile de p'acolo si de Kumho nu zic de bine decat cat sunt f noi, deci incep sa le scad in topul prefeintelor
Cat despre 225/45, aia deja e anvelopa de turisme. Intr'adevar, preturile sunt mult mai bune decat variantele 215/50 sau 215/55, insa, chiar daca am avut 225/50 la Michelin'uri, parc'as reveni la 215
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#604
Scris 24 februarie 2014 - 04:08
pai tu iei 215/50 sau 55...depinde ce preferi si cum gasesti.
testele cu 225/45 erau doar informative, ca dimensiune mai apropiata de a ta.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#605
Scris 24 februarie 2014 - 05:43
@ska: mersi de link'uri. M'am apucat sa citesc comentariile de p'acolo si de Kumho nu zic de bine decat cat sunt f noi, deci incep sa le scad in topul prefeintelor
Daca imi aduc eu bine aminte cata zicea de Falken-uri ca solutie de buget pentru Forester nu de Kumho.
Life must be taken one disaster at a time
#606
Scris 24 februarie 2014 - 08:37
O sa ma mai uit o data pe topic, eu doar cu Kumho alea ramasesem in minte.
Am facut un calcul aproximativ si, daca pun si folii, sar lejer de 10 000 ron cu cheltuielile
LE: am recitit in topicul lui Grinch si intr'adevar, Cata recomandase Falken astea. Kumho de care tot ziceam eu le recomandase mecea
Pe Tyrereviews Falken'urile stau mult mai bine decat Kumho.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 februarie 2014 - 09:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#607
Scris 24 februarie 2014 - 09:51
Ti-ai salvat link-ul cu sugestia mea?
#608
Scris 24 februarie 2014 - 09:56
Nu, doar ce'am dat comanda de amortizoare spate
1800 ron, spre sf saptamanii ar trebui sa ajunga
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#609
Scris 24 februarie 2014 - 10:06
1800 cu tva? bucata sau ambele?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#610
Scris 24 februarie 2014 - 10:15
Fara SLS sa inteleg.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#611
Scris 24 februarie 2014 - 10:46
O sa ma mai uit o data pe topic, eu doar cu Kumho alea ramasesem in minte.
Am facut un calcul aproximativ si, daca pun si folii, sar lejer de 10 000 ron cu cheltuielile
Ai idee cam care ar fi costul pentru pusul foliilor la Forester?
LE: am recitit in topicul lui Grinch si intr'adevar, Cata recomandase Falken astea. Kumho de care tot ziceam eu le recomandase mecea
Pe Tyrereviews Falken'urile stau mult mai bine decat Kumho.
Din ce imi aduc aminte cata a precizat ca sunt cel mai bine vazute anvelope in US, la dimensiunea aceea pentru Forester.
Fara SLS sa inteleg.
Daca e costul pentru ambele e clar fara SLS. Desi daca vrea cu SLS am un set aproape nou la un pret modic
Life must be taken one disaster at a time
#612
Scris 24 februarie 2014 - 11:09
Pai ala pe stanga nu era curs? Sau vorbesti despre altele, nu cele originale de pe masina.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#613
Scris 24 februarie 2014 - 11:18
O sa-l reconditionez inainte sa-l vand, normal. Doar nu o sa-i dau amortizoare naspa
Life must be taken one disaster at a time
#614
Scris 24 februarie 2014 - 11:46
Am luat de la Pedders, fara SLS. 1800setul, inclusiv transport.
M'am tot gandit si eu la reconditionarea celor vechi. La mine cel de pe dreapta e curs. Din cate intelesesem, costa ~300 ron reconditionarea la Auto Kino, insa le'am scris de vreo 3 ori pe mail si nu am primit raspuns niciodata.
Pentru folii, daca retin bine, era 850 ron Llumar cu 20% opacitate pe fata si 74% pe spate + foliere trapa. Cu SolarZone sau ceva de genu era vreo 650
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#615
Scris 25 februarie 2014 - 12:31
Pai daca stau bine sa ma gandesc cu setul de la mine aveai fix un set functional (la mine fiind pe stanga cel cu scurgerile). Mai puneai 300RON plus o suma modica pentru al doilea set si aveai si set de rezerva Montatul si demontatul nu cred ca e chiar asa de scump. Cu 1800 acopereai sigur cel putin 2-3 schimburi .. si n-am inclus manopera
Daca imi aduc aminte la mine a fost mai scump de 1800 din cauza transportului.
La folie trebuie sa studiez putin sa vad ce pun. Vroiam ceva si cu proprietati termice pentru la vara. Oricum 850 nu mi se pare mult. Daduse Adytzu o referinta dar in mod sigur gasim ceva (daca nu ma insel si Swiby imi daduse una).
Life must be taken one disaster at a time
#616
Scris 25 februarie 2014 - 12:52
Llumar am pus si pe Fiesta, fix in combinatia mentionata mai sus, si are efect pe timp de vara
Cat despre amortizoare, pretul de 1800 include o reducere de 10%, dar si transport pana acasa. Cat despre cele vechi, chiar daca cel stang inca nu curgea, putea f bine sa inceapa sa o faca peste 500 km. Pretul ala de 300 ron nu e verificat si nu cred ca unele reconditionate ar mai tine cat unele noi. Asa, cu un set nou acum, stau linistit inca minim 5 ani.
Manopera nu are cum sa fie scumpa. Cu un elevator si un compresor de arcuri, treaba dureaza vreo juma' de ora
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 februarie 2014 - 12:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#617
Scris 25 februarie 2014 - 06:20
(unde e mol cand are de corectat ceva) Continuati, continuati...
#618
Scris 25 februarie 2014 - 09:01
Am luat de la Pedders, fara SLS. 1800setul, inclusiv transport.
M'am tot gandit si eu la reconditionarea celor vechi. La mine cel de pe dreapta e curs. Din cate intelesesem, costa ~300 ron reconditionarea la Auto Kino, insa le'am scris de vreo 3 ori pe mail si nu am primit raspuns niciodata.
Pentru folii, daca retin bine, era 850 ron Llumar cu 20% opacitate pe fata si 74% pe spate + foliere trapa. Cu SolarZone sau ceva de genu era vreo 650
wtf?!adica nu gasesti echivalent oem la Bilstein sau Sachs??eu am preferat cand a picat un amortizor fata sa fac upgrade la H&R-arcuri si amortizoare la 2500 lei .
edit:mda nici H&R nici Eibach nu au nimic dezvolta pt Forester,ciudat
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 februarie 2014 - 09:03
#619
Scris 25 februarie 2014 - 10:05
Cele originale sunt KYB'uri. Pe fata sigur e asa, dar alea's normale (ca pret sunt ~400/buc, daca retin bine)
Problema e ca ptr pe spate neoriginale, cu Self leveling system, nu se gasesc. Iar unul pe original e cat un set dintr'astealalte.
Solutia celor de la Pedders e cea mai comoda, kit'ul se monteaza direct, fara vreo adaptare. Mai exista si alte solutii, insa presupun comanda separata a amortizoarelor si a arcurilor si daca ceva nu se potriveste ... te'ai scos:D
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#620
Scris 25 februarie 2014 - 12:28
Pai daca stau bine sa ma gandesc cu setul de la mine aveai fix un set functional (la mine fiind pe stanga cel cu scurgerile). Mai puneai 300RON plus o suma modica pentru al doilea set si aveai si set de rezerva Montatul si demontatul nu cred ca e chiar asa de scump. Cu 1800 acopereai sigur cel putin 2-3 schimburi .. si n-am inclus manopera
Daca imi aduc aminte la mine a fost mai scump de 1800 din cauza transportului.
La folie trebuie sa studiez putin sa vad ce pun. Vroiam ceva si cu proprietati termice pentru la vara. Oricum 850 nu mi se pare mult. Daduse Adytzu o referinta dar in mod sigur gasim ceva (daca nu ma insel si Swiby imi daduse una).
Pai iti dau in ccontinuare....numa sa vrei.
#621
Scris 25 februarie 2014 - 01:12
Da'i, da'i;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#622
Scris 25 februarie 2014 - 01:39
Acusica va treziti luati peste picior ca nu-i legala, ca nu-i omologata...
#623
Scris 25 februarie 2014 - 01:56
Eu o am de aproape un an pe Fiesta, am si act la mana chiar si ptr folia fata ... n'am avut si sper sa n'am probleme cu Politia.
O sa pun la fel si la Forester, diferenta de confort termic merita!
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#624
Scris 25 februarie 2014 - 02:44
Pai iti dau in ccontinuare....numa sa vrei.
O sa vreau .. putina rabdare ca momentam am alte prioritati. Am fost azi pe langa tine (la trattoria), m-am gandit sa-ti dau un telefon dar nu stateam prea bine cu timpul.
Life must be taken one disaster at a time
#625
Scris 27 februarie 2014 - 04:18
~14%, exclusiv urban
Ieri dimineata am avut ocazia sa testez si incalzirea in scaune. Concluzia: inutila. Pana sa o simt intr'adevar, deja venea caldura de la motor
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi