Salt la continut


Fotografie
- - - - -

XT - "animalul" meu


  • Please log in to reply
947 replies to this topic

#651 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 03 martie 2014 - 06:07

Cred ca e cam acelasi lucru. Firma e aceeasi dar nu le-am comandat eu si nu stiu daca ala e modelul. Am cutiile prin masina daca e nevoie le fac o poza.


  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#652 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 martie 2014 - 06:34

Firma sigur e aceeasi, insa nusht daca ale lui venisera asamblate sau separat amortizoarele si arcurile, in rest nu's diferente.

Din cate retin, George comandase separat pufferele - inca vreo 100 ron.

Eu am avut un voucher si am avut reducere 10% - ceea ce aproape a acoperit pretul transportului


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 03 martie 2014 - 06:39

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#653 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 03 martie 2014 - 06:37

la cit de rar schimbi amortizoarele,aia cu reconditionarea e frectie la un falus.....Ca sa nu zic bani aruncati....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#654 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 03 martie 2014 - 07:09

Nu zic sa faci ca mine,am dat pe cele de fata,la w124,cam 400 euri...am factura de achizitie....dar am multumirea ca odata schimbate am incheiat capitolul.Cele de spate schimbate in precedenta,costa tot 400 euri,dar le-am luat mai ieftin....Si pentru fanclub,la o masina din 1993,ce valoric nu costa nimic....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#655 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 martie 2014 - 07:16

DMihnea, parca nu ai prezentat S-ul pe la ,,masina mea''.

Ai avut ceva probleme notabile cu ea? Ce-ai schimbat la ea de cand ai luat-o?


  • 0

#656 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 martie 2014 - 07:31

O sa vad cum se comporta amortizoarele astea noi. Cele originale au cedat la altii si la 40-50k km.

Bine, la media din ultimii 2 ani, 50k km inseamna cel putin 5 ani.

Aia cu reconditionarea clar nu e o prioritate. Daca depozitarea lor si a arcurilor va deveni o problema, sigur voi renunta la ele


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#657 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 03 martie 2014 - 07:32

N-am prezentat nici o masina,nu ma omor cu prezentarile....Amortizoarele in chestiune sunt pentru w124 ce foloseste nevasta.La S,de cind am luat-o,cautati in arhiva forumului,parca 2009,am schimbat 4 amortizoare,un stop dreapta,ala de il luase Relu ptr mine...in rest-consumabile-.placute,discuri,filtre,anvelope,uleiuri,atit....Uitasem,bateriile din telecomanda-cheie,si 2 arcuri spate,cu punctaj maxim alese....adica pentru tractat...


Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 03 martie 2014 - 07:35

  • 1
mai bine singur decit in companie proasta......

#658 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 03 martie 2014 - 11:06

Firma sigur e aceeasi, insa nusht daca ale lui venisera asamblate sau separat amortizoarele si arcurile, in rest nu's diferente.

Din cate retin, George comandase separat pufferele - inca vreo 100 ron.

Eu am avut un voucher si am avut reducere 10% - ceea ce aproape a acoperit pretul transportului

 

La mine au venit in 4 cutii, doua mai lungi si doua mai scurte. Le am in masina ca tin in ele vechile amortizoare pe care le tot plimb dupa mine de cand le-am schimbat. Le-as fi dus eu sa le depozitez undeva dar m-am tot gandit ca le duc la reconditionat. Poate ajung prin Brasov si le las acolo :)

Si la mine au venit cu 10% reducere. Era la un moment dat o promotie pentru forumul subaru forester.


  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#659 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 03 martie 2014 - 11:13

vad ca reconditionatu' e sport national.....important e ca sunteti convinsi ca merita,restul nu conteaza...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#660 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 martie 2014 - 11:25

@Grinch: la tine inseamna ca au venit separat, de erau 4 cutii. Si probabil erau un pic mai scumpe asa, pe bucati, ca stiu ca spusesei ceva de +1900 ron

@Forester: a ta cati km are? Mai duc amortizoarele spate?

In functie de ce fonduri vor ramane dupa distributie si pneuri, ma gandesc sa schimb si amortizoarele fata, macar stiu o treaba asa
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#661 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 03 martie 2014 - 11:33

A mea are 84k dar am schimbat si eu amortizoarele dupa ce am luat-o (am pus originale, cu SLS). De atunci am cca 30k. De cand le-am luat am observat ca, cel putin pe timp mai rece, cand sta masina mai multe ore, chiar si numai peste noapte, se mai lasa cativa mm pe stanga, cel de pe dreapta mai putin, aproape insesizabil. Dar atat, dupa ce merg cu masina sunt la nivel normal.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#662 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 03 martie 2014 - 11:54

vad ca reconditionatu' e sport national.....important e ca sunteti convinsi ca merita,restul nu conteaza...

Ce o fi asa greu de inteles. Au trecut cateva luni de cand am instalat amortizoare noi (fara SLS). Pe cele vechi, daca le reconditionez, le pot pastra ca rezerva pentru ca in afara de problema cu lichidul din interior sunt cat se poate de ok. Nu mai zic ca n-au decat vreo 40k Km.


  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#663 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 04 martie 2014 - 12:08

Sistemul ce aveti pe spate e o pompa pe axa cu came ce antreneaza niste pishat ca sa mentina garda la sol indiferent de cit pui pe puntea spate....Mb il foloseste de prin anii 70 la sw,de serie.Daca sunt proaste calitativ,schimbati marca......


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#664 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 martie 2014 - 12:20

La Forester n'ai ce sa alegi cu SLS in afara de original, iar pretul e pe masura. De aceea multi au schimbat ansamblul amortizor/arc de la diversi producatori

Nu stiu cum e sistemul la MB, insa SLS'ul de la Forester este de sine statator, nu exista circuit cu vreo pompa sau altceva.

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 martie 2014 - 12:22

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#665 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 04 martie 2014 - 12:23

imi amintesc ca dezbateati subiectul si cu Relu...E de  citit pe forumuri afara ce pune lumea....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#666 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 martie 2014 - 12:30

Pai de pe forumurile de afara am gasit recomandarea ptr Pedders. Mai erau si solutii cu amortizoare normale de la alti producatori, insa trebuiau completate cu anumite arcuri (mai tari decat cele standard). Prea simplu nu e, dar macar e mai ieftin :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#667 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 martie 2014 - 04:57

M'au surprins placut cei de la AnveloMag si, in loc de luni, cum spusesera initial, am primit azi dimineata Falken'urile. Vanzatorul nu mi'a putut da un DOT exact, dar mi'a zis ca e 2013. Mai precis, sunt 3713 si made in ... Thailand :blink:

M'am mobilizat insa tarziu si abia am mai gasit o vulcanizare deschisa mai libera.

Am reusit sa gasesc, din cele vechi de vara, unul mai ok, care o sa ajunga pe rezerva, intrucat Geolanderul de pe ea are 2 p**de pe lateral, plus ca roata am gasit'o dezumflata

 

Luni ma apuc si de montat piesele deja cumparate: amortizoare s, bielete f/s, ceva busci, placute f/s. Mi'e sa nu fie cazul si de vreun rulment, ca in ultima vreme tot aud uneori cate'un uruit. Slab, dar este acolo ... si nu'mi place compania lui


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#668 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 22 martie 2014 - 09:57

Sa ne zici cum merg Falken-urile. Momentan sunt tot pe alea de iarna dar de pe 1 vreau sa dau si eu comanda pt cauciucuri si cred ca tot Falken vor fi. Sent from my HTC One using Tapatalk
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#669 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 martie 2014 - 07:30

Azi m'am mobilizat, pana la urma si am montat piesele.

Placutele de frana fata si spate le'am schimbat cu unele TRW, insa cele de pe masina erau inca in stare buna, chiar f buna la cele de pe fata (fata de cei noi, uzura era de 1mm). Cum pe viitor am in plan un upgrade al sistemului de franare, n'avea rost sa nu le inlocuiesc.

Problema a aparut la una din culisele etrierului dreapta fata, care era complet gripat si fara lampa cu gaz nu s'a dat miscat.

Cu ocazia asta am inlocuit si toate culisele, sper sa nu mai fie nevoie prea curand.

 

Au fost inlocuite bieletele fata/spate si bucsele bara stabilizatoare spate. Pe fata am vrut sa le schimbam, dar la Unix nici macar nu le apareau ca piesa de schimb, iar unde le'am gasit sunt pe stoc doar in Japonia, cu termen de livrare cam o sapt ...

 

Am urcat si amortizoarele spate, se vede clar ca garda la sol e mai mare pe spate acum ... ramane de vazut dupa cativa km cum se vor aseza

 

Manopera a fost 200 ron, la atelierul unui cunoscut

 

Ce m'a mirat e cat de ruginite erau majoritatea suruburilor si etrierii/portetrierii. Intentionat sa ii vopsesc, dar, fara o sablare, sigur vopseaua va inflori curand. I'am curatat cu o perie rotativa sa'mi fac si eu de lucru, dar mai departe nu are rost


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#670 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 martie 2014 - 01:06

54 litr ptr 380 km urban... coafura rezista :D


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#671 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 martie 2014 - 01:18

parfum :)


  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#672 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 martie 2014 - 01:26

54 litr ptr 380 km urban... coafura rezista :D

 

Vezi ca aici postezi la xt nu la Fiesta...

 Ba, la astea japoneze nu s-a inventat computer de bord, te pune la abac...16 %?

Io credeam ca sub 18% nu vezi.


  • 0

#673 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 martie 2014 - 01:29

14 e ok. pentru ct.

bucurestenii 16 18

oradea se poate si sub 12 :lol: da nu-i cazu :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#674 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 martie 2014 - 01:44

Nusht daca la Forester'ele mai noi au CB.

Da  mai bine asa ... ca la Fiesta de cand i'am pus stau cu ochii numa'n ala.


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#675 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 martie 2014 - 01:51

...stai un pic, Fiesta n-a avut din fabrica si i-ai montat ulterior CB ? :)


  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi