XT - "animalul" meu
#726
Scris 08 aprilie 2014 - 01:44
#727
Scris 08 aprilie 2014 - 02:06
Nu rupi nimic, ca pana dai tu drumul la ambeiaj la logan noi am ajuns la 50/h, tragem un fum de tigara si schimbam linistiti a doua pana vii tu! Au timp si sincroanele sa se sincronizeze, am timp sa ratez o schimbare si sa mai incerc o data, am timp sa trec si peste lag....
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#728
Scris 08 aprilie 2014 - 03:24
Cat despre ratarea treptei a 2'a pe accelerare, am zis'o de la inceput, cel mai probabil e graba si neapasarea completa a ambreiajului, deci ... e de la sofer
Si iar truncheaza aiurea forumul din mesaje ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#729
Scris 08 aprilie 2014 - 04:34
Forestere, banuiam io ca o sa zici ca poti mere si-n marsarier ca n-ai rivali...
Andrei, io zic ca sunteti prea lenti pentru asta masina, voi sunteti de Fiesta, respectiv Accent musai diesel fara turbina...
Reusiti sa ridicati complet piciorul de pe acceleratie, sa apasati complet ambreiajul ,,forfecand'' cu viteza sunetului ori ba?
#730
Scris 08 aprilie 2014 - 05:02
Reusiti sa ridicati complet piciorul de pe acceleratie, sa apasati complet ambreiajul ,,forfecand'' cu viteza sunetului ori ba?
hahahaha
astia sparg bariera sunetului cand schimba
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#731
Scris 08 aprilie 2014 - 05:45
Mah, pentru ca totusi e a mea, chiar NU incerc sa schimb inainte sa-si piarda turbina suflul, ca n-am baut gaz. N-o fi totusi cutia asta de subaru asa de mizdoasa incat sa suporte prea des un tratament d-asta. Mai exagerez tinand-o mai degraba putin din acceleratie si scurtez in felul asta considerabil timpul de raspuns, dar cam atat ca si varianta asta phute ambreiajul, nemaidiscutand aici de rev-match si alte fineturi.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#732
Scris 08 aprilie 2014 - 05:56
Mai exagerez tinand-o mai degraba putin din acceleratie si scurtez in felul asta considerabil timpul de raspuns,...
Ska, cand io ziceam ca ,,astia'' nu stiu sa schimbe vitezele...
Io zic sa nu mai ridici deloc piciorul de pe acceleratie, ba apas-o de tot, tine si ambreiajul apasat...cu siguranta poti schimba toate treptele, numai sa fie rpm la zero. N-ai nevoie de cheie, ci doar de insonorizare buna sa nu te auda vecinii cand faci vrum,vruuum, vruuuum.... .
Va scoateti si la consum.
Aceasta postare a fost editata de mol: 08 aprilie 2014 - 05:58
#733
Scris 08 aprilie 2014 - 09:03
Mol, iar ma 'nervezi. Care parte n-ai priceput-o? Sau poate te obosesti sa-mi desenezi cum se schimba - tinand cont ca nu intentionez sa distrug nici cutia nici ambreiajul, repet, ca si cum "ar fi" masina mea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#734
Scris 08 aprilie 2014 - 09:31
Forester, din nou, nu iarasi.
Glumesc, dar nu-i in regula daca va da rateuri, fiindca masinile pe care le aveti voi tocmai in primele 2, 3 trepte exceleaza, adica in aste trei trepte trebuie sa mearga dumnezeieste.
Ca putere am avut ocazia sa conduc tarisor o masina ceva mai tare decat xt-ul, n-am idee ce particularitati o fi avand subaru in schimbarea treptelor, dar, repet, nu-i normal.
Stiam ca selectarea treptelor de viteza la raliuri se face in cca 0,1 secunde fata de 1 secunda la masina de strada, fara ambreiaj...poate voi va miscati prea incet si se ,,desincronizeaza'' cutia pana primeste comanda...
#735
Scris 08 aprilie 2014 - 09:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#736
Scris 08 aprilie 2014 - 09:45
...daca tot n-am demaraj, macar sa accelerez, zgandaresc pe loc...
#737
Scris 08 aprilie 2014 - 10:05
Cutia de la forester (subaru? nu stiu, nu pot generaliza) nu este cea mai "smooth" pe care am pus eu mana. La ambele foresteriere cutia nu merge ca "unsa", la aspirata era chiar mai nasoala decat la XT. Dar cum nu particip la raliuri nu ma afecteaza asa de mult. Ca o comparatie, la Accent schimb mult, mult mai repede, cel putin unde ma plimb pe axele "H"-ului este aproape instant (1-2 sau 3-4). De asemenea, neavand grija ambreiajului sau a vreunei turbine, schimbatul este un fel de on-off. Adica in momentul in care mana a plecat (rapid) cu schimbatorul in jos, piciorul a batut rapid in pedala de ambreiaj si i-a si dat drumul.
Figura asta nu pot (si nici nu incerc) cu Foresterul in veci. Acum sa nu credeti ca dureaza si la asta 1 secunda sau mai mult, eu estimez totusi ca reusesc sub 1 secunda fara probleme, dar ... nu e nici pe departe la fel de rapid ca la handei.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#738
Scris 08 aprilie 2014 - 10:48
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#740
Scris 09 aprilie 2014 - 09:31
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#741
Scris 09 aprilie 2014 - 10:03
LE: cu greu, am gasit solutia. Capacele se scot din cele 2 picioruse care se vad in poze.
Daca nu vin ploile, maine ar trebui sa duc treaba la capat.
Oricum, azi am vazut ca la ansamblul spalator din dreapta lipseste spalatorul in sine. Poate cand n'oi avea ce face cu cateva sute de lei, o sa'l comand si p'ala.
Ma gandeam zilele trecute la un detailing exterior profi, insa prin Cta nu am gasit nimic de incredere, iar la Buc ar dura cel putin o zi. O sa intreb totusi de pret si sa vad si la cat ar duce o vopsire, poate apelez la varianta a doua la un moment dat
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 09 aprilie 2014 - 11:25
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#742
Scris 10 aprilie 2014 - 06:53
#743
Scris 10 aprilie 2014 - 07:19
Vopsire??? Stai bre sa se mai coaca!
A mea are puncte mici de rugina pe unele usi, probabil unde a mai lovit in timp pietricele etc.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#744
Scris 10 aprilie 2014 - 08:34
ska si Grinch probabil sunt niste DSG umani, n'au probl d'astea
evident...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#745
Scris 10 aprilie 2014 - 09:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#746
Scris 10 aprilie 2014 - 11:20
Mai bine un detailing decat o vopsire
Inainte sa-i schimbe ambreiajul a mea agata in viteza a treia si aveam deseori probleme in a baga in marcharier. De cand cu schimbarea totul merge smooth. Singura problema pe care o am de atunci este legata de franarea masinii la plecarea din rampa/panta pentru ca a fost setata sa deblocheze rotile putin dupa ce prinde ambreiajul si m-am trezit de cateva ori cu motorul oprit cand am incercat sa plec mai usor de pe loc. O sa vorbesc cu Marian sa o regleze cu prima ocazie cand ajung pe acolo.
Life must be taken one disaster at a time
#747
Scris 10 aprilie 2014 - 04:06
De unde'a fost facuta setarea de care zici?
In alta ordine de idei, azi s'au mai dus niste bani: kit distributie, pompa de apa, termostat, curele accesorii + rola aferenta, antigel. Montajul abia dupa Paste
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#748
Scris 10 aprilie 2014 - 09:40
Cand e la vale nu ar trebui sa blocheze rotile de capul ei.
De unde'a fost facuta setarea de care zici?
In alta ordine de idei, azi s'au mai dus niste bani: kit distributie, pompa de apa, termostat, curele accesorii + rola aferenta, antigel. Montajul abia dupa Paste
Andrei, sa tot cumpere omul masina de la tine...
Sa zici cand treci de suta, da?
Un tip cu o masina de 3500cmc calculase ca-l costa 1.000 de lei/luna sa-si tina masina in fata casei (impozit, itp, rca...)
#749
Scris 10 aprilie 2014 - 09:58
Vazusem un set de etrieri/discuri de STI la 500 euro si taaaaare ma mananca sa le iau, dar cred c'o sa ma abtin, totusi, doar ce'am pus placute noi fata/spate. Pretul insa e bun, de obicei am inteles ca's cam cu 3-400 euro mai scumpe
De suta o sa sar cu foliile si geometria pe care le am in plan in viitorul apropiat
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi