starea drumurilor nationale
#376
Scris 02 septembrie 2010 - 10:43
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#377
Scris 03 septembrie 2010 - 12:47
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 03 septembrie 2010 - 12:48
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#378
Scris 03 septembrie 2010 - 12:53
Aceasta postare a fost editata de pejte: 03 septembrie 2010 - 12:55
#379
Scris 03 septembrie 2010 - 01:01
A spus, pe pagina anterioara, ca e benzen.E-Class? benzen sau diesel? E320 4Matic?
#380
Scris 03 septembrie 2010 - 02:05
http://florinpanait.wordpress.com
#381
Scris 03 septembrie 2010 - 02:08
#382
Scris 03 septembrie 2010 - 03:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#383
Scris 03 septembrie 2010 - 03:40
#384
Scris 03 septembrie 2010 - 04:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#385
Scris 04 septembrie 2010 - 04:22
media conform BC:79 km/h consum conform BC 9,3 nu imi dau seama exact de km ,ca boul a resetat tarziu km.Drum liber mers in general 60-80 localitati si afara cam 140 cu 2-3 varfuri de 170.
#386
Scris 06 septembrie 2010 - 10:56
DSC_4078.JPG 144,26KB 21 downloads DSC_4657.JPG 168,65KB 19 downloads
@Frank (si nu numai): E280 4matic. Benzen.
@Pejte: Mondeo are L=4731, l=1812, h=1429, iar asta are L=4850, l=1830, h=1470 (mm). Nu au fost probleme mari de acomodare cu dimensiunile.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 06 septembrie 2010 - 10:59
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#387
Scris 06 septembrie 2010 - 10:59
#388
Scris 06 septembrie 2010 - 11:01
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#389
Scris 07 septembrie 2010 - 12:23
- drumurile lor sunt foarte proaste si costa de 5 ori mai mult decat in Elvetia, unde e munte (comparatia povestitorului)
- au facut niste autostrazi, e adevarat, dar au costat de i-au spart. si acum ii ustura (pe ei, cetatenii)
- se apuca sa repare un pod si dureaza cate 2 ani. iar dup-aia isi dau seama ca au uitat sa puna o teava si o iau de la inceput
- platesc impozite foarte mari din care nu au nici un beneficiu, oamenii sunt platiti cu salariul minim pe economie si restul in plic. fac asta chiar si firme mari (100 - 200 angajati)
- coruptia e la mare rang, toata lumea o stie. daca vrei autorizatii stai cu lunile si fara spaga nu faci nimic
- sistemul medical e dus desi platesc asigurari medicale de 30%, fara spaga iar nu faci nimic
- sistemul de pensii e la pamant. ei platesc, dar au certitudinea ca o sa fie praf pana la vremea pensionarii lor
- serviciile sunt proaste, pe fata vanzatorilor din magazine se vede ca abia asteapta sa scape de tine, turismul rural (se pare ca au si ei) e vai de capul lui, micii intreprinzatori nu constientizeaza ca trebuie sa si ofere ceva pentru banii pe care ii cer
- mult mai bine se simt in Romania (ca turisti) unde vin an de an din liceu (!!) pt hicking pe munte. De ce vin (in afara ca nu au munti)? Ca e frumos, aer curat si oamenii sunt foarte primitori (le aduc cadouri pentru ca bani nu vor sa le ia pe cazare si masa)
va suna cunoscut? poate nu suntem totusi asa hopeless cum ne credem, poate suntem doar putin ipohondrii (dar ne tratatam)...
http://florinpanait.wordpress.com
#390
Scris 07 septembrie 2010 - 06:39
#391
Scris 07 septembrie 2010 - 07:25
plus ca nu inteleg cum ii taxeaza pentru autostrazi, in afara de vigneta anuala. daca nu vrei, te dai pe nationale, care evident sunt mai libere ca la noi. basca cat incaseaza numa de la romani pe vignete.
si nu in ultimul rand, tu ai habar de dimensiunea datoriei externe a Ungariei ?
eu as incerca sa ma compar cu polonezii, de exemplu.
si in continuare
"Si sa nu trecem cu vederea un alt aspect fundamental. Statul maghiar s-a imprumutat masiv si se stie ce a facut cu banii: autostrazi! Macar maghiarii s-au ales cu ceva si stiu de ce trebuie sa plateasca acum. In cazul Romaniei nu poate spune nimeni exact nici macar cine s-a imprumutat si oricum se vede ca tara nu s-a ales cu nimic, dupa ce, din aceasta tara, s-au angajat datorii de 70 miliarde de euro: nici autostrazi, nici cai ferate, nici spitale, nici scoli, nici canalizari si aductiuni de apa la sate, nici stadioane, nici sali de spectacole. Doar vile si masini de lux ale unor imbogatiti la marginea legii sau prin incalcarea legii, birouri, banci, hipermarketuri. Consum, consum, consum. Productie ioc! Intr-un cuvant, castele de nisip. E adevarat, salarii mai mari si pensii mai mari. Dar pe care doua-trei luni de inflatie severa si depreciere semnificativa a leului le vor face una cu pamantul.
Cu ce s-a ales Romania din indatorarea de 70 miliarde de euro?! Cu nimic serios si durabil, ci doar cu "efemeride" pe care le va spulbera criza. In timp ce criza nu-ti poate lua cu ea autostrazile, drumurile, canalizarile, scolile etc. Evident, daca exista!" (http://www.revista22...prost-5287.html)
#392
Scris 07 septembrie 2010 - 07:29
Putin ? Ba chiar foarte mult ! In plus suntem snobi, si destul de "fraieri" ..........
va suna cunoscut? poate nu suntem totusi asa hopeless cum ne credem, poate suntem doar putin ipohondrii (dar ne tratatam)...
#393
Scris 07 septembrie 2010 - 07:46
back,la intoarcere am venit ceva mai decis,oricum nu am mai resetat BC acum am facut vreo 5 ore ,din pacate am pierdut ceva timp prin Bacau si Ramnicul Sarat,varf de 190 in rest constant 150-160 in afara localitatii si cam 80 in localitati.Am reusit undeva dupa Urziceni sa prind si un Opel Astra cu statie si l-am stresat pana in Bucuresti BC arata acum 64km/h si consum de 9,5 asta dupa ce am mai pierdut ieri cam o ora prin Bucuresti.
Bafta la primit carti postale Ieri pe bucata Adjud - Bucuresti am pierdut sirul radarelor model nou, majoritatea in miscare si majoritatea in afara localitatilor. La un moment dat erau 3 in cascada.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#394
Scris 07 septembrie 2010 - 07:49
Dupa ce povesteste Viper, n-o sa primesti nimic acasa, ci vor veni sa te salte cu mascatii !... in rest constant 150-160 in afara localitatii si cam 80 in localitati...
...
#395
Scris 07 septembrie 2010 - 08:19
Nu stiu la ce ora ai mers tu ,eu am plecat pe la 10 din Suceava si pe la ora 15 am ajuns in Bucuresti am vazut in bucata spusa de tine cam 3-4 radare -unul in miscare care l-am depasit(legal ) dupa Buzau si inca cateva,la toate Belltronicsul din dotare caraia.Ma rog vedem ce si daca ajunge ceva acasaBafta la primit carti postale Ieri pe bucata Adjud - Bucuresti am pierdut sirul radarelor model nou, majoritatea in miscare si majoritatea in afara localitatilor. La un moment dat erau 3 in cascada.
#396
Scris 07 septembrie 2010 - 08:27
Mai sunt capcane in afara localitatilor unde au pus limitari de 50 in dreptul unor moteluri sau la Marasesti in dreptul Mausoleului. Cine nu respecta si are "norocul" sa fie pozat, aia e
Si acum sa comentez si eu un pic negativ fata de unii participanti in trafic pe acest drum (de ce oare majoritatea care faceau magarii aveau numar cu B-xx-xxx?!). Localitate, pilot automat pe 57, pe banda 1 un Volvo care mergea cam la fel. Flashuri din fata, Volvo incetineste si trece pe ambele benzi. A ajuns la 45 sau mai jos, eu ramanand constant. A trebuit sa franez, nu am putut sa trec de el pentru ca fix in zona in care era aparatul de pozat, era linie continua si trebuia sa o calc. Inca nu am inteles de ce trebuia ala sa se puna intre benzi... Ca sa ce? Sa "ma faca"? Sa arate ca el e mai tare? Habar nu am, ma depaseste...
Apoi, de ce nu intelege lumea ca pe sosea cu 2 benzi (sau chiar cu una si 3 sferturi), nu se sta pe aia din mijloc mai ales daca esti lent? Prin lent inteleg 40-45 in localitate si 90 afara). Nu am avut nici o problema in a ma lasa depasit de Dacii, chiar si de un papuc, samd. Fiecare cu stilul lui de mers. Dar am stat in dreapta si le-am facut loc. Nu mai zic ca fiind plin de camioane, am vazut depasiri foarte naspa... Pe contrasens se depaseau 2 camiomari si pe sensul meu in fata mea se depaseau zmeii zmeilor. Camionul din fata, in depasire, dadea flashuri la greu. Dar cine sa inteleaga...
@Alex: eu am ajuns in Bucuresti la 18. Poate ai scapat
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 07 septembrie 2010 - 08:28
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#397
Scris 07 septembrie 2010 - 08:43
acum ma gandesc ca daca ma lua vreun radar urla detectorul
logic cand vedeam flashuri de la cei din fata sau daca imi tipa detectorul incetineam.Ciudat e ca la radarele astea noi da alerte destul de ciudate(genul celor de la benzinarie)
#398
Scris 07 septembrie 2010 - 08:58
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 07 septembrie 2010 - 09:00
#399
Scris 07 septembrie 2010 - 09:06
Corect !...
acum ma gandesc ca daca ma lua vreun radar urla detectorul
...
#400
Scris 07 septembrie 2010 - 03:46
Sunt in Budapesta, la o intalnire cu colegii din regiune. Si cum mergem noi asa spre restaurant, leg o discutie cu un localnic din care aflu urmatoarele:
- drumurile lor sunt foarte proaste si costa de 5 ori mai mult decat in Elvetia, unde e munte (comparatia povestitorului)
- au facut niste autostrazi, e adevarat, dar au costat de i-au spart. si acum ii ustura (pe ei, cetatenii)
- se apuca sa repare un pod si dureaza cate 2 ani. iar dup-aia isi dau seama ca au uitat sa puna o teava si o iau de la inceput
- platesc impozite foarte mari din care nu au nici un beneficiu, oamenii sunt platiti cu salariul minim pe economie si restul in plic. fac asta chiar si firme mari (100 - 200 angajati)
- coruptia e la mare rang, toata lumea o stie. daca vrei autorizatii stai cu lunile si fara spaga nu faci nimic
- sistemul medical e dus desi platesc asigurari medicale de 30%, fara spaga iar nu faci nimic
- sistemul de pensii e la pamant. ei platesc, dar au certitudinea ca o sa fie praf pana la vremea pensionarii lor
- serviciile sunt proaste, pe fata vanzatorilor din magazine se vede ca abia asteapta sa scape de tine, turismul rural (se pare ca au si ei) e vai de capul lui, micii intreprinzatori nu constientizeaza ca trebuie sa si ofere ceva pentru banii pe care ii cer
- mult mai bine se simt in Romania (ca turisti) unde vin an de an din liceu (!!) pt hicking pe munte. De ce vin (in afara ca nu au munti)? Ca e frumos, aer curat si oamenii sunt foarte primitori (le aduc cadouri pentru ca bani nu vor sa le ia pe cazare si masa)
va suna cunoscut? poate nu suntem totusi asa hopeless cum ne credem, poate suntem doar putin ipohondrii (dar ne tratatam)...
Sau poate e în natura omului să vadă ce e mai rău şi să nu aprecieze ce are. Bun, se poate mai rău ca în România, ce fericire pe noi. Eu tind spre mai bine, nu mă interesează ce e rău. Din nefericire în România se aplică sistematic modelul ăsta cu uite ce am gsit noi mai prost în altă parte, hai să aplicăm şi aici (pot să pornesc cu exemple de la un banal loc de parcare la proiecte energetice).
Dacă la Unguri a fost de 5 ori mai scump, la noi cam de câte ori o fi fost mai scump dacă am cheltuit şi banii şi avem 40 de km de autostradă într-un câmp. Scump sau nu, au investit bine, în infrastructură. Ungaria are alte probleme, în primul rând demografice, nu degeaba s-au chinuit să atragă cele 5 milioane de maghiari din afara graniţelor în ţările vecine.
Au drumuri mai proaste în localităţi, autostrăzile sunt întreţinute, drumurile naţionale sunt bune (chiar recent am mers susţinut pe unul cu fără să simt că am suspensie sport, la un moment m-am trezit că am peste 180 şi am lăsat-o mai lejer, dar acolo se merge, lumea nu se plimbă).
Au probleme mari cu clasa politică şi corupţia, le mai dau totuşi o şansă, poate ai uitat anul trecut, dar lumea reacţionează. E mai bine la noi? Suntem snobi? De ce? Pt. că ştim că se poate mult mai mult, nici măcar nu ne ustură fundul pe o autostradă (am înţeles că au terminat aproape toate drumurile la nivel de ţară, aşteaptă să se lege la autostrada noastă acum, care autostradă nici pe hârtie nu mai există ca proiect viabil), ne ustură în praf şi mizerie.
Servicii proaste în Budapesta, dar cam câţi turişti crezi că au? Şi nu sunt proaste, sunt supraevaluate. E o altă problemă, am fost de câteva ori bune şi am parcurs oraşul în lung şi lat, deja cam ştiu tot ce e pe acolo.
Cât priveşte calitatea angajaţilor, am avut experienţe împărţite, de la excelent la satisfăcător, dar nimic asemănător în rău cu ce am găsit în România. După ultimele drumuri, mai puţin circulate de către turişti, deja chiar mi-am cam schimbat părerea radical în bine despre ei. Ne-au primit bani care nu mai erau în circulaţie, deci fără valoare şi nu ne-au luat comision sau altceva (s-au oferit să-i schimbe ei, noi am achitat nota). Pt. 2 (DOI) € lăsaţi la o masă relativ mare te ţin minte. La noi 9 lei sunt un rahat.
Bine că pensiile sunt o certitudine la noi. Am mai spus, Ungaria are probleme serioase demografice, chiar extrem de grave. Nu suntem departe, de fapt eu nici nu aş râde de ei.
Unde sunt oameni aşa de primitori că nu vor să le ia bani pe nimic? Nu e cumva o imagine deformată sau un caz particular cu privire la România?
Dacă apuc să zic vreodată că sunt mulţumit cum e ţara, s-a terminat definitiv. Nu e începutul sfârşitului, nu e sfârşitul, e mult mai grav. Mi-e că destul de mulţi au spus asta cândva şi nu au realizat ce fac. S-au complăcut cu situaţia, au supravieţuit prin diverse furtişaguri. Acum dacă guvernul va lua toate măsurile de îngrădire a acestor mici "supape" ale cetăţeanului, fără evident să elimine ceva şi din partea puterii (no, ce putere o fi atât de fraieră să nu mai fure?), ţara se va prăbuşi cum nu-şi poate imegina nici cel mai pesimist om. Va fi o trezire la realitate pe care nu o doresc nimănui, nu la modul ăsta.
Poţi fi convins că se plâng şi nu sunt mulţumiţi nici austriecii, nici nemţii, francezii în mod sigur nu şi aşa mai departe, dar perspectivele lor sunt cu totul şi cu totul altele decât ale noastre.
Ce mi-aş fi dorit să mă usture cu folos, ehe ... lasă, noi să fim sănătoşi, că de altfel ţara nu poate fi altfel decât a fost zeci şi sute de ani, nu are cum, sunt eu bou că am sperat aiurea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi