starea drumurilor nationale
#351
Scris 31 august 2010 - 04:27
LE. Asta nu înseamnă că încurajez mersul aşa, dimpotrivă. Mi-ar plăcea să se meargă decent, legal, ca în vest, dar în alt cadru, nu să faci dublu ca tip aici faţă de acolo şi asta pe hârtie, că nu poţi merge mereu cu limitele maxime admise în România.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#352
Scris 31 august 2010 - 04:32
http://www.garajul.r...post__p__389683
si ala avea doar 140 de cai.
cat de greu ar putea fi sa scoti un 120-130 km/h cu aproape 300 de cai ?
#353
Scris 31 august 2010 - 05:20
nu are nici o legatura cu mine sau cu reactiile mele.
pe de alta parte am uitat ca tu esti un superman al paradox-urilor
am uitat ca tie nu iti place viteza, dar te dai pe circuite si scoti media de 200 pe autostrada
am uitat ca tie nu iti plac masinile, dar intamplator ai ales-o cea mai puternica din clasa ei
sa scoti 107 e una, sa scoti 120 e altceva, dar 170 e cu totul si cu totul si cu totul (...) si cu totul altceva.
300 de cai suna mult, dar in realiate nu e chiar asa mult
lasati-o draqu de treaba ca citesc altii pe aici si ne facem de (cuvant urat)...
nu suntem singurii cu masini si nu putem sa ne prostim unii pe altii doar bagat si scotand destiu din gura si apoi scriind un post pe forum cat de rau s-a racit
http://florinpanait.wordpress.com
#354
Scris 31 august 2010 - 06:13
E uşor să scoţi din context, să interpretezi, să te miri cum dracu de se poate dacă eu am încercat şi nu merge, asta e. Probabil ai încercat des media aia de 110, altfel nu-mi explic de unde frustrarea asta.
Înţelege că alea nu sunt evoluţii în timp, sunt evoluţii în funcţie de cum am chef la volan într-o anumită zi, de participanţii la trafic etc. Aglomerat e mereu din păcate. Şi am mai discutat despre asta. Le-am pus pt. a evidenţia tocmai diferenţele uriaşe dacă cineva merge tare (acum depinde ce înseamnă "tare" pt. fiecare) şi legal, tocmai pt. că mulţi spun că la ei aproape nu sunt diferenţe notabile şi atunci e o bubă undeva.
Să înţeleg că pt. tine pe A1 o medie de 200 e imposibilă şi niciodată realizată. Las-o să rămână aşa, poate e mai bine. Eu n-am văzut cum conduci, poate mergi foarte curat, foarte bine, foarte curajos, din punctul tău de vedere şi al altora, nu ai nimic de dovedit mie, cum eu ţie niciodată (e o singură persoană pe forum cu care am ieşit să vedem cum merg maşinile, înainte să vând golful, anume mike, poate confirma că nu mă uit la maşină, atât. n-am ieşit la liniuţe, curse, etc. pe tihuţa am ales să merg după oaspete, care nu cred că i-a dat maxim, chiar dacă mi-a făcut semn să mă duc după ska). Eu am spus ce a fost şi asta e. Dar sunt obişnuit să fiu înjurat pt. cum merg destul de des, s-a întâmplat de la prima întâlnire şi probabil aşa va fi mereu. Repet, nu sunt singurul pe aici, toţi merge tare în felul lor, unii mai tare ca mine, alţii mai încet sau mai puţin ca timp, nici o problemă. Ne cunoaştem de 10-12 ani poate, cred că eşti conştient că nu aş putea să scriu tâmpenii în condiţiile în care am fost plecat cu destul de mulţi pe distanţe mari. Aşa am înţeles şi eu ce înseamna tare pt. fiecare şi aproape fără excepţie m-am pliat pe stilul lor de mers, tocmai pt. că al meu era înjurat (mai ales depăşirile netelefonate, am vazut, am depăşit şi adio, sunt manevre dintr-o bucată şi par brutale din spate). Absolut niciodată nu am spus "lasă că merg eu în faţă, se ţine cine poate", de obicei când merg puţin în faţă, ne pierdem.
Dacă vrea kenny, poate spune cam cât timp m-a văzut în faţă. Sau masterbalster cum se poate merge pe E85 dacă situaţia o cere, fiind aglomerat, că şi el îmi reamintea cum am depăşit atunci. Dacă mergi, mergi. Am mai spus, nu e limita maximă posibilă, acolo ai şanse 50% să nu te mai întorci acasă.
Nu-mi place să conduc, nu-mi place să merg cu viteză dacă am de ales, mă mai distrez, mă mai dezmorţesc. E drept am detector şi am avut mereu. Dar nu mi-am pus staţie, nu m-am agitat aşa de tare.
În principiu nu am chef să stau la volan multe ore fără motiv, mi se pare un timp pierdut aiurea pe drumurile din România şî cu cât stai ami mult, cu atât ai şanse să faci accidente mai des şî mai grave. În România media de viteză e cam jumătate faţă de alte ţări. Nici în Bulgaria nu trec drumurile aşa des prin localităţi ca la noi.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#355
Scris 31 august 2010 - 06:33
in rest, tu sa fii sanatos
http://florinpanait.wordpress.com
#356
Scris 31 august 2010 - 08:40
Tu ai inteles ca timpul facut de Cata se refera la distanta Buc.-Suceava, dar nu e asa.
Ce a spus Cata (timp, viteza, etc.) se refera exclusiv la portiunea de ~200km parcursa de el.
#357
Scris 31 august 2010 - 09:22
Sănătos nu sunt, din toate punctele de vedere şi nu e nici un secret. Şi dacă mor mâine, ştiu cine o să mă plângă. Aşa e viaţa.
Ce gândesc ceilalţi nu-mi pasă, cât timp totul a fost deschis din partea mea atâta timp (vorbim de ani de zile), cine vrea să înţeleagă ceva, nu a avut nici o piedică.
Nu înţeleg. Te-ai simţit lezat că ţi-am atras atenţia pe forum legat de nişte greşeli, percepţii, păreri? Ştiu că te consideri un perfecţionist, te instrueşti la un nivel cât mai bun (curs de pilotaj, curs foto etc), nu e nimic greşit în asta, dar uneori nu poţi fi mai mult decât eşti sau nu vrei. E foarte greu de înţeles, sunt oameni cu multe şcoli, intelectuali care dau sensul cuvântului, incapabili să o facă. NU eu mă compar, tu o faci.
Poate pt. tine totul e o competiţie, nu e pt. toţi.
De exemplu. După cum ziceam, am mii de km cu alţii de pe forum, nu s-a pus niciodată aşa problema, sunt oameni care pot confirma cam tot ce am spus.
Dar poate glumeai. Sau poate nu. El se resimte.
Uite o statistică, eu nu alerg nicăieri, când vreau merg. NU orice drum e o cursă, dar nici nu stau să pierd vremea.
Însă sunt obişnuit cu acuze diverse şi interpretări, că-mi laud fiecare maşină de exemplu, deşi lumea citeşte numai ce vrea ea.
Am fost destul de obiectiv cred, cu Golful aici. Dacă cineva poate mai mult, bravo lui. L-am aplaudat mereu. L-am încurajat, l-am ajutat dacă am avut cu ce.
Aici a fost primul contact cu Foresterul (topicul vine mai târziu) şi de la început am atras atenţia că are şi consum 30%. Din păcate pt. mine nu am preconizat că voi exploata aşa maşina suficient de des să fie o problemă (s-ar putea şi utilizarea în paralel cu Golful să fi avut vreo legătură, dar eu zic că nu semnificativ). Dar sunt oameni care ştiu mai bine decât mine că nu consumul a fost cauza vânzării, ştiu cât de "mult" îmi place să conduc, încearcă să interpreteze orice, poate poate. Într-un fel mă bucur că nu m-ai făcut anagramat şi analfabet, astea fiind cele mai recente "laude" primite în urma unor astfel de discuţii.
Se pare că la nivel profund de naţie e o trăsătură care ne caracterizează, deşi acuzele vin culmea evident, de la cineva care se laudă că vede binele şi caută lucrurile pozitive, dar care nu suportă "ipocrizia si infatuarea".
[*]Eu am convingerea că mă înşel măcar în parte, dar nu se ştie niciodată. Din ce mi-am dat seama până acum de obicei pleci de la nişte lucruri logice, dar în logică te poţi păcăli uşor. Am observat efortul de a pricepe că nu e vorba de Bucureşti-Suceava, deşi eu nu am precizat că ar fi, ba chiar am pus distanţa - acum nu o voi face în fiecare post, că de asta e forum. Nu pricep imposibilitatea de a înţelege că este realizabil, deşi ai comparat cu ce ai făcut tu. Aici e buba. Aici tu te compari cu mine, eu n-am făcut asta niciodată. Ţi-am spus că acolo unde din 218km câi îmi dă iGo până în centrul Craiovei, ai 100 de autostradă (cum am fost corectat, dar distanţa totală scade şi ea, deci cam tot aia e, vorbim în linii mari oricum), o medie de 110 nu mi se pare chiar aşa de muncită şi te-am rugat să precizezi dacă după autostradă vin nişte drumuri foarte dificile, că la final poate chiar e ceva greu de realizat. Prima reacţie, pornirile, concluziile, injuriile, au determinat acest post nefericit pt. care chiar îmi cer scuze.
Ei bine când ni se pare nouă că cineva e mai bun sau prea se laudă, mama lui, PAC (!!!), îi dăm una la căpăţână. Am exemple foarte multe în aceşti ani chiar pe forum, "victemele" fiind nişte oameni care au confirmat frumos în timp tot ce au spus şi au ajuns toţi foarte bine şi am şi păstrat legătura, cu unii mă văd când pot, mă duc în concediu etc. Am şi eu plecări şi reveniri, pt. oamenii care mai merită efortul, ăia câţiva care sunt, cât or mai fi şi ăştia, dinc e vorbesc cu ei nu prea mai dau semne că au de ce să mai participe.
Dacă mai citeai şi ce trebuia, vedeai că nici eu nu-s perfecţiunea (no, nimeni nu e) şi am făcut destule greşeli, recunoscute ulterior. Am plecat de la ideea că diesel nu e ok, până la proba contrarie, că automata nu e ok, până la proba contrarie (cu bune şi ele, oricum, schimb de percepţie şi opinie în urma mai multor experienţe). Bine, am altele şi mai vechi, din domenii fără legătură, până să pricep eu cum e cu muzica, sunetele, imagini, tehnică etc. ŞI pt. mine multe lucruri erau imposibil de înţeles.
"Să faci ce zice popa, nu ce face popa". Bună vorbă de duh românească.
Amin!
Uploaded with ImageShack.us
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#358
Scris 31 august 2010 - 11:56
Am vrut sa abadonez subiectul, dar hai sa incerc o explicatie (pentru ca nu arunc vorbe la intamplare). Numai fii atent ca o sa fie lunga...
nicicand nu mi-a placut tendinta asta a ta poza in tipul cool, care fara nici un efort are cele mai bune performante. Cel caruia nu ii plac masinile, dar vorbeste numai despre asta. Caruia nu ii place sa conduca, dar face multe zeci de mii de km. Nu exista performanta fara efort si fara pasiune. Si daca performante sunt (si eu nu le contest!), de ce sa nu recunosti efortul si pasiunea? De ce?
Cum poti sa spui "nu-mi pasa ce gandesc altii", dar sa te explici pe o juma de pagina cu linkuri si altele? Pai daca nu iti pasa, de ce atata efort?!
Stii ca iti place sa mergi tare, recunoaste ca iti place! Recunoaste ca te simti bine cand depasesti, cand ataci curbele, cand te vezi pe S-uri pe circuit...
Afirmatii de genul "sunt nevoit sa conduc tare", "eram curios ce face masina la limita", "urasc sa conduc" corelate cu experientele relatate pe forum m-au facut sa zic de ipocrizie. Si nici asta nu ti-am spus-o direct (tocmai dintr-un soi de respect), ci mai voalat. Exista, desigur, posibilitatea sa ma insel. Imi cer scuze anticipat.
Despre infatuare:
Asta e o chestie care m-a mai racait pe retina si in alte posturi, nu le mai reiau pentru ca ar trebui sa caut si oricum le-ai considera rupte din context.
De ex treaba cu "eu am invatat tot singur si am avut rezultate apreciate" corelata cu "eu nu citesc, ca nu-mi place" corelata cu "predau mai bine ca profesorii" si altele si altele si in fine corelata cu "Iar, pe E85, în cazul meu, legal înseamnă 4 ore, mai alert 3, tare 2, mai tare 1.5 ore"...
Pai daca nu citesti de unde stii frate tot?
Si daca stii si faci bine, de ce trebuie sa spui asta? Lasa-i pe altii, iar daca nu vor/pot, asta e...
Recunosc ca eram si putin nervos dupa ce ma acuzai ca sunt frustrat (am si eu complexele mele, ca noi toti, dar frustrari? de unde?).
Din nou imi cer scuze anticipat pt din nou probabil ma insel.
Acum revenind putin la afirmatia "Iar, pe E85, în cazul meu, legal înseamnă 4 ore, mai alert 3, tare 2, mai tare 1.5 ore, record personal cu golful duminica după masă cu trafic, până la Bucureşti am croşetat probabil câteva perechi de botoşei", ca de aici a plecat totul.
Nu se intelege cati km sunt, deci am presupus eu (tot logic, evident). Puteau fi 200, 250 sau 300 (buc-suceava am scos din start), insa mentionarea Golfului m-a facut sa ma gandesc ca o chestie generala, deci fara legatura cu cei 200 km mentionati intr-un post anterior. Le iau pe rand si vedem ce viteze medii rezulta (pt cei 4 timpi):
200 km: 50 - 67 - 100 - 133 km/h
133 e credibil, dar restul sunt prea mici (de ce ai mentiona asa viteze banale?) si nici 133 nu are sens daca tin cont de alte povestiri plus continuarea frazei "am croşetat probabil câteva perechi". ma rog, acum dupa toata discutia poate are sens...
250 km: 62 - 83 - 125 - 167 km/h
62? ce te poate determina sa mergi atat de incet (ma gandesc ca pt o persoana ale carei reflexe ii permit sa parcuga un traseu cu 167, 62 e dureros de putin)
167? in ce context? tu iti dai seama ca pt a inregistra viteza asta medie trebuie sa mergi cu minim 175 pe bord?! adica sa nu scazi sub asta orice ar fi. si orice scadere se recupereaza practic in oglinda. adica daca mergi 1 minut cu 90 (sa zicem 5 sate cumulate), trebuie sa mergi 1 minut cu 240. tu intelegi asta? nu zic ca tu nu poti, dar nu permite drumul, traficul, localitatile! ce faci daca trebuie sa opresti (pieton sau caruta sau politie)? cum recuperezi dupa-aia? nu mai pun timpii de accelerare si franare. Nu se poate mai Cata, oricat ai vrea tu, nu se poate.
300 km: 75 - 100 - 150 - 200
aici nu mai dezvolt ca 200 ala e ireal
bun, deci dupa ce am facut rationamentul asta am zis ca de 300 de km nu pote fi vorba, 200 nu se potriveste cu imaginea ta, deci in jur de 250 tre sa fie.
precizez ca am presupus ca e vorba de viteze reale, din exprimarea de cateva posturi mai devreme in care ziceai ca ai facut 200 km in 2 ore, adica nu ca ti-a aratat gps-ul sau masina pe bord 100 km/h.
acum continui:
mi-am dat seama ca nu sunt evolutii in timp ci in functie de chef, dar chiar si asa, diferentele sunt mari pentru ca in timp se formeaza un stil.
Desi acum ma gandeasc ca poate erau 200 km si atunci are sens (vitezele mici fiind influentate negativ de trafic).
dar atunci cand am rationat am stabilit ca trebuie sa fie vorba de 250 km, lucru pe care tu l-ai confirmat ne-negandu-l. si tot ce a urmat a plecat de la premisa asta (cu tot cu 167 km/h)
perfectionist s-ar putea sa fiu, nu neg. ncerc sa invat de la altii (profesori) plecand de la ideea ca nu stiu, dar ca vreau sa stiu. e rau?
ca toti avem o limita e adevarat, dar repet nu limita ta ti-o contest. si nici la a mea nu m-am raportat, ci doar la intervalele alea.
ce vrei sa iti spun? ca rar m-a depasit o masinna in cei aproape 200.000 de km de condus? ca pilotul adus de bmw la un eveniment a zis ca merg prea tare? ca viteza medie pe bord (cand m-a interesat si traficul mi-a permis) a fost de 170 pe A1? nu mi se pare niciuna relevanta pt ca nu comparatia era subiectul, ci compararea variatiei in seria de 4 timpi cu variantia intregistrata in orice serie a oricarui sportiv.
sportivii isi depasesc timpii cu sutimi de secunda.
vitezele medii la concursuri variaza cu fractii de km/h sau km/h
numai amatorii au variatii de la simplu la triplu, si numai O DATA (la inceput). Se formeaza un stil, niste reflexe, niste reactii, etc. Nu mai poti sa te intorci la prima masuratoare, n-are nici un sens. sau poate gresesc si m-am infirbantat eu degeaba.
eu pe mine ma compar. cu mine, cu altii, pt ca totul e relativ si nu exista sistem fara repere. din nou, e rau?
nu iau lucrurile neaparat ca o competitie, dar sunt o fire competitiva, nu o ascund, dar nici nu ma laud cu asta. si oricum se vede.
cu bicla nu glumeam. cand merg scot minim 22 km/h, maxim 30 km/h pe traseul pe care aseara am facut 9 (sau 12, parca). aseara am mers incet
pe asfalt fara dealuri si fara curbe merg cu minim 30. la coborare am atins si 60, la urcare am variat de la 6 la 10, in functie de inclinare si ce era pe jos (ma gandesc la transalpina acum)
daca era vorba de 200 de km e altceva si viteza de 133 pot s-o inteleg. pot sa inteleg si intervalele pana la urma. e vorba doar de obiectivitate (care uneori ma paraseste si pe mine, recunosc)
imposibilitata de a intelege ca 167 mediu e realizabil am explicat-o si mi-o mentin. sper sa o intelegi si tu
drumul pitesti - craiova nu e dificil. e insa foarte aglomerat, are multe sate, o singura banda pe sens (cu unele portiuni de o banda jumate, dar nici lungi nici la fel de late ca cele spre Buzau), ceva curbe si uneori radare (sensibil mai putine decat pe e85). maxim am scos 115 (parca) pe portiunea pitesti - craiova.
nu am reactionat la intrebarea asta atunci pt ca nu avea legatura cu discutia (nu comparatia cu mine era relevanta, ci variatia timpilor)
aia cu datul la capatana nu cred ca am facut-o, dar daca da, atunci imi cer scuze si iti atrag atentia ca o mai faci si tu uneori
cam astea ar fi de spus.
puteai sa zici de la inceput ca erau 200 km si ne intelegeam.
puteai si sa intelegi la ce ma referam (variatia timpilor si media de 170), dar poate nici tu n-ai citit ce trebuie
aia e, n-a murit nimeni, mai vorbim si maine.
http://florinpanait.wordpress.com
#359
Scris 01 septembrie 2010 - 11:35
Prima e simplă, vorbeam despre concluzii logice şi lucrezi cu jumătăţi de măsură sau din ce scriu eu, adică nu corelezi tot. Nu-i nimic. Ieri şi masterblaster mă întreba la fel, că nici el nu-şi explică cum se poate ceva fără altceva. E simplu şi e mi-e uşor să susţin faptele prin acţiuni şi prin mărturiile celor cu care am mers.
După cum am mai scris, dar fără efect, chiar maşinile luate ar trebui să trădeze că nu sunt mort după viteză şi maşini sport, ci m-a interesat utilitatea. Îţi dai seama cam ce rachetă aş fi putut lua cu banii daţi pe X3. Bine, bine o să spună gurile rele în cor, dar X3-ul are mulţi cai, de ce nu ai luat varianta de 150 de cai atunci? Simplu şi logic. Dacă nu vreau să stau mult la volan, de ce să iau o maşină cu care aş face o "veşnicie" pe drum (veşnicie cu "", pt. că nici ăla nu e o maşină chiar leşinată). De ce să nu iau ceva care să mă ajute şi să facă activitatea neplăcută, nu şi mai neplăcută, ci mai puţin neplăcută.
Apoi cam de câte ori am cerut eu maşina cuiva pe forum să mă dau? Ok, aici sunt 2-3 maşini deosebite, dar pe vwforum unde am mers la multe întâlniri din 2006, discutăm de foarte multe maşini măcar cu tentă sportivă (GTI modificate în fel şi chip, S3, RS-uri etc) dacă nu or fi sportive pure. Am mers numai dacă s-a ivit vreo ocazie, eu n-am solicitat niciodată asta. Nici măcar să mă plimb. Sunt destui care zilnic mă întreabă când îi plimb şi pe ei cu X3-ul (şi cu celelalte a fost la fel). Uneori e util să cunosc "competiţia" pe traseu. Nu că ar fi vreo cursă, dar mi-e mai uşor să judec traficul şi să anticipez ce poate cel din faţă, cum conduce, pe ce mă bazez etc. Sunt oameni cu care merg foarte bine în tandem, vezi ska.
Mai departe. Am mers cu adytzu până în Croaţia. Noaptea m-am urcat puţin la volan să se odihnească. S-a întâmplat ce am spus mai sus, după ce că nu-mi plăcea să conduc, NICI maşina nu mi-a trezit nici un interes şi era un fel de sex trist. Am mai condus de vreo 2 ori, o dată să doarmă şi el puţin şi încă o dată să bea o bere, în Croaţia. ŞI cam atât. La întoarcere a mers numai el, eu am dormit, ceea ce fac aproape fără excepţie când merg cu maşina.
Similar e cu jaffar în Spania, cu 2 maşini, l-am chinuit rău, sunt conştient, dar numai el a condus Spania şi Portugalia şi să nu crezi că nu mă întreba des dacă nu cumva vreau şi eu.
La întâlniri la karturi, nu am fost niciodată amator să mă dau, dacă m-a văzut cineva pe pistă, să-şi ia ochelari. DA, sunt o EXCEPŢIE (pe relu nu-l punem la socoteală, s-a dat destul cât pt. noi toţi pe alte drumuri).
Dar nu ţi se pare normal ca să ştiu ce fac? Dacă nu-ţi place ceva, nu trebuie să fi şi prost la acel lucru, mai ales că eşti forţat să-l faci, uneori mii de km (cum dracu puteam să văd atâtea lucruri într-un timp atât de scurt?) şi că viaţa ta depinde de asta.
Excursia la Nurburgring a fost din mai multe motive. Oricum trebuia să mă duc la Munchen pt revizie (de fapt nu ştiam unde o fac, iniţial am încercat la Bonn, care e aproape şi într-un final am decis să revin la Munchen, că acolo sigur găsesc un service, iGo îmi dădea zeci în zonă). Un drum însoţit e mai uşor pt. mine decât unul singur. Eram curios cum e pe cel mai periculos circuit din lume. Ce dracu puteam să fac pe el decât să văd cum merge maşina. O mică bucată am forţat maxim, fericit că filmează ăia şi văd şi eu cam cum dracu se contorsionează fierul. Ţeapă, ăia n-au fost capabili să deschidă o cameră şi abia au tras 3 poze. Asta e. Din poze pare ok, ei au spus că era foarte bine, am ajuns întreg acasă mereu, deci o fi de bine în general cu maşina asta.
La Tihuţa nu mă duc să mă dau. Mă duc să văd nişte oameni dragi. Dacă aveam vreo obsesie, sâmbătă atunci mă ambiţionam să-l prind pe cel cu golful, care s-a sesiat pt. că l-am depăşit pe un exterior 3 curbe în spate şi a vrut să ne arate că el poate mai bine. Din păcate pt. el, pe mine nu mă interesează.
Apropo de nu mă interesează asta, vezi că are mai mult în frază.
Nu ştiu, a mai rămas ceva? Sunt astea noutăţi? NU nene, sunt aceleaşi lucruri pe care le scriu de ani de zile, pt. cine vrea să le citească.
ŞI mai scriu ceva. Eu de obicei pun navigaţia acasă, în oraş, ea săraca de acolo gândeşte. Deci mediile pe care le dă sau cănd mă uit eu pe bord, sunt alea din oraş. Asta pt. că şi adytzu îmi spunea că nu sunt aşa de mari, seamană cu ale lui. Doar că el pune ieşirile din oraş ca punct de pornire. Ok, o să spui că din oraş e irelevant, pt. că uneori e mai aglomerat, alteori nu. Tocmai asta e, că nu plec niciodată cu gândul că voi face atât sau atât. Iese cât iese şi aia e. Nu urmăresc să fac un timp anume cu orice preţ.
Kinderul a văzut că se poate merge pe aglomeraţie cu 180-200 pe E85. Zicea că am dublat şi triplat şi altele. Păi dacă te câcâi la fiecare depăşire, degeaba mai dai tare între ele, nu mai ai nici o constanţă, pierzi viteza, pierzi timp şi culmea, ritmul ăsta duce la un consum nejustificat de mare. Mai bine mergi legal, faci cu câteva minute mai mult. De aici a şi pornit discuţia, sunt mulţi care omoară maşina (măcar aparent), dar ca timp nu câştigă. Dar nu mai depăşesc nici eu cum o făceam acum câţiva ani, poate cu puţine excepţii.
Ăia sunt timpii, aşa de mult variază, eu ce să le fac. Uneori nu realizez nici eu. Să-ţi dau un exemplu. Munchen-Viena. iGo dă vreo 4:30 ore (zic din memorie, nu ştiu exact cifre fixe şi mi-e lene să caut navigaţia acum). Când am fost la ring, distanţa am parcurs-o cu vreo 2 ore mai puţin (sunt undeva la 400km parcă). Mă uitam la navi şi mă uitam la nevastă-mea şi nu înţelegeam de ce dracu dă ăla atâtea ore şi cum am putut eu acolo să fac mai puţin. Şi mi-am adus aminte că atunci am mers Germania maxim şi Austria la 160. Dar îmi era greu să înţeleg de unde putusem să scot 2 ore în minus, mi se părea extrem de mult, irealizabil. Toţuşi o medie de 160 se pare că nu a fost greu de obţinut, atunci nici n-am făcut vreun efort deosebit, adică n-am avut scopul ăsta să scot un timp anume, mă grăbeam spre casă. Acum am mers însă pe alt drum şi nu am scos decât 30 de minute mai puţin decât ce dădea iGo. Da, e greu să înţelegi anumite lucruri, mai ales când le faci şi tu des. Aşa cum nici eu nu pricepeam cum alţii merg tare şi ajung cam la fel, când la mine diferenţele la mediile de viteză erau uriaşe.
Şi ca să nu mai cauţi, e vorba de o viteză de peste 150km/h pe E85. E perfect realizabilă cu o maşină decentă. oaspetele, ska ştiu ce vorbesc. Dupa ska cu greu mă ţineam cu Golful, el având o maşină de 100 de cai.
Toate sunt pe forum, nu e nici un secret.
Viteza mă ajută să fiu concentrat la drum. Nevasta-mea stie că mersul încet mă plicitseşte teribil, nici nu mă mai uit la drum de multe ori. Ea are carnet, dar nu este foarte pricepută, aşa că eu sunt baza, discutăm despre un cadru rutier foarte periculos în România şi amândoi devenim responsabilitatea mea de a ajunge întregi acasă.
Legat de citit, iar e simplu. Poate tu în viaţă ai făcut ce ţi-a plăcut. EU NU! Dacă îmi dai altă metodă de a scrie 5 cursuri în 4 luni, fără a te documenta serios, sunt deschis să o aud. Şi în general de a alfa ceva informaţii, deşi manualul îl citesc doar de nevoie. În rest, am mai precizat, decât vreo carte, prefer un documentar la televizor. La filme, seriale etc nu prea am timp să mă uit, fac eforturi să văd câte ceva. Am filme pe DVD de ani de zile, nevăzute. Am CD-uri în ţiplă pe care n-am apucat să le desfac. Nu am timp să fac tot ce aş putea să fac.
E bine că te compari, că vrei să înveţi, să te autodepăşeşti, n-am spus că ar fi rău, doar că nu e cazul meu. Încerc cel mult să fac ceva bine, nu la întâmplare, că merge şi aşa. Nu e trăsătura caracteristică neamului, dar eu oricum am şi sânge sârbesc printre altele, dar nu suficient de mult.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#360
Scris 01 septembrie 2010 - 02:31
http://florinpanait.wordpress.com
#361
Scris 01 septembrie 2010 - 03:42
#362
Scris 01 septembrie 2010 - 06:23
cum lipsesc un pic, cum apar "discutii"
cata, e baiat bun. nu va mai "indoiti" de el.
daca vrea merge FOARTE TARE, precum l-am vazut in singurul nostru drum impreuna in care s-a mers FOARTE TARE.
( multi ar avea o conceptie diferita despre ce inseamna pentru noi FOARTE TARE. dar ok, nu-i bai. )
daca vrea merge FOARTE INCET, fara nici o problema, sau fara sa i se imbrehane.
am avut destule drumetii impreuna incat sa raman surprins ca e destul de calm la volan. daca nu i se cere altceva
cand ai de facut multi km pe zi, mai ales prin Romania, nevoie te invata sa nu dormi la volan.
nu va spun cati km am la bord ca oricum nu m-ar crede nimeni ( precum vitezele medii ale lui cata ) dar am fost scolit pe minunatele sosele ale Romaniei.
eu recunosc, mie imi place ( as tinde sa exagerez daca as formula "mi-a placut", dar cred ca as minti. oricum, nu mai e entuziasmul de pe vremuri ) sa conduc.
si mie imi place "oarecum" sa si merg tare.
bravurile si eroismele de pilot s-au mai diminuat in timp, dar la nevoie, ma descurc. oricum, am mai scazut stacheta cu impinsul limitei. probabil varsta...
mie nu imi place sa povestesc prea mult despre "recorduri" cum le ziceti voi, tocmai din ideea in care pentru multi ( sau majoritatea ) ar parea imposibile. bine, acuma mai nou e tot mai greu sa scoti medii orare extreme, dar nu e imposibil.
ideea e ca, multe lucruri se pot face, chiar daca sunt greu de crezut.
acum un pic despre Oradea - Debrecen - Budapesta (M3) - Viena (M1) - Budapesta - Oradea (E60)
am plecat pe la 4 dupamasa din Oradea, intr-o super graba.
nu am condus eu nici la dus, nici la intors. masina a fost un C 220 CDI, modeul anterior.
destul spre foarte aglomerat la dus, da totusi am putut trage viteze spre 180-200kmh.
am trecut prin Budapesta pe o ploaie destul de urata.
am travesat Budapesta in vreo 1h15min aprox. a fost pentru prima data cand traversez Budapesta si am facut mai mult de aprox 40min. foarte dubios. cum eram contra cronometru, nu ne-a prins bine.
in continuare tot pe ploaie pana spre granita cu Austria.
plin de "italieni" si "spanioli" si "englezi" care circula cu 120kmh pe banda de viteza, nu se uita cand schimba banda, dar macar semnalizeaza, si alte minunatii pe care romanii le au in singe.
diferenta ENORMA intre autostrazile din Ungaria, care sunt LUX, si cele de Austria, care pana la Viena e destul de valurita.
ce m-a surprins in Austria a fost ca am vazut destul de multe masini cu gume de IARNA.
defect "profesional".
am fost pozati de 2 ori in Viena de camerele fixe ( banuiesc ). asteptam raspunsul "oficial".
la retur, un pic mai lejer traficul.
am vazut din nou cativa conationali cu xenoane aftermarket care-ti rupeau ochii.
ungaria din nou am facut-o pe ploaie.
toti mergeau cu 110kmh, maxim 120kmh. cand treceam cu 160-180kmh li se parea anormal. am primit la flashuri de ma mir ca nu au crapat oglinzile.
E60 pe portinea Budapesta - Oradea e destul de nasol. foarte valurit. f multe locuri care tin apa, numai bune pentru acvaplanare. am dansat de cateva ori. nasoala senzatia.
oricum a fost si un drum "greu" dpdv al masinii, care avea xenon de fabrica, dar erau destul de uzata becurile (cred?) si mai si bateau foarte jos (aiurea reglate?), plus stergatoare destul de uzate si un parbriz exagerat de sablat de drumurile de prin Romania.
oricum, masina s-a comportat destul de bine. desi avea cam 165.000kmh, achizitionata de noua undeva in 2007 de la Mercedes Romania.
btw, la intoarcere am facut Viena - Oradea in 3h55min ( cu oprirea de 15min la MOL la intrare in Ungaria pentru realimentare si 2xpi) deci un 500km sa punem rotund in 3h40. si din care ~220kmh au fost pe E60 (nu pe autostrada) in conditii de ploaie.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#363
Scris 01 septembrie 2010 - 07:14
depinde mult de trafic de perioada in care s-a mers de ex acum greu scoti media aia fara statie.Povesteam aseara cu Cata timpi aproape ireali scosi in Bucuresti de mine/sau de el acum cativa ani,acum e aproape imposibil sa mai scoti timpii aia(trafic/camere/politie ceva mai multa)oricum sambata o sa resetez CB la mine si sunt curios ce o sa arata la intoarcere.(eu in general afara am o medie de 60 la mers legal si undeva la 80 mers mai tare,foarte tare nu prea merg afara nu ma lasa copilotul )
Ştii care e condiţia esenţială să fac ceva similar cu X3-ul?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#364
Scris 02 septembrie 2010 - 06:36
#365
Scris 02 septembrie 2010 - 10:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#366
Scris 02 septembrie 2010 - 12:28
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 02 septembrie 2010 - 12:28
#367
Scris 02 septembrie 2010 - 06:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#368
Scris 02 septembrie 2010 - 06:29
#369
Scris 02 septembrie 2010 - 07:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#370
Scris 02 septembrie 2010 - 09:35
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#371
Scris 02 septembrie 2010 - 10:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#372
Scris 02 septembrie 2010 - 10:12
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 02 septembrie 2010 - 10:13
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#373
Scris 02 septembrie 2010 - 10:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#374
Scris 02 septembrie 2010 - 10:19
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#375
Scris 02 septembrie 2010 - 10:37
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi