starea drumurilor nationale
#326
Scris 29 august 2010 - 08:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#327
Scris 29 august 2010 - 08:49
daca e trafic, poti sa ai ce stil vrei... ca N-ARE ROST
am invatat si eu lectia asta mai nou.
asa macar mergi constant si cu un consum bun
daca e liber, se pot scoate diferente sensibile de timp.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#328
Scris 29 august 2010 - 09:03
daca e trafic, poti sa ai ce stil vrei... ca N-ARE ROST
...................
daca e liber, se pot scoate diferente sensibile de timp.
#329
Scris 29 august 2010 - 09:16
Pai despre asta e vorba
.....
am invatat si eu lectia asta mai nou.
asa macar mergi constant ...
....
#330
Scris 29 august 2010 - 09:21
cand e corect, e corect.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#331
Scris 29 august 2010 - 09:37
Iar, pe E85, în cazul meu, legal înseamnă 4 ore, mai alert 3, tare 2, mai tare 1.5 ore, record personal cu golful duminica după masă cu trafic, până la Bucureşti am croşetat probabil câteva perechi de botoşei.
În principiu ştiu măcar câţiva oameni pe forum care pricep ce spun.
Are dreptate şi relu, trebuie să mergi constant tare, că altfel ...
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#332
Scris 29 august 2010 - 10:59
am venit FOARTE decent. tot drumul.E, dacă mergeam legal 100% de la Bistriţa la Oradea, făceam vreo +5 ore doar pe drum, nici gând să şi mâncăm, să dăm o "mică" tură de mall şi să spăl şi maşina şi tot cred că am reuşit sub 5, pot să verific din poze.
nu am exagerat.
pb era ca a fost FOARTE aglomerat.
daca ne "mobilizam" cum stim noi, mancam si la Japonez in Cluj, si ne ramanea timp si de un SPA la Felix
Are dreptate şi relu, trebuie să mergi constant tare, că altfel ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#333
Scris 30 august 2010 - 12:00
Eu nu ii pot intelege pe cei care merg in localitati cu 80-90, iar in afara la 110 parca au limitare de viteza. In primul rand ca e riscant in localitati, ca nu poti sti ce'ti sare in fata, iar in al doilea rand e riscant dpdv al radarelor. Dar, acum, fiecare cu piticii lui ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#334
Scris 30 august 2010 - 12:14
.................
Iar, pe E85, în cazul meu, legal înseamnă 4 ore, mai alert 3, tare 2, mai tare 1.5 ore, record personal cu golful duminica după masă cu trafic, până la Bucureşti am croşetat probabil câteva perechi de botoşei.
În principiu ştiu măcar câţiva oameni pe forum care pricep ce spun.
Are dreptate şi relu, trebuie să mergi constant tare, că altfel ...
#335
Scris 30 august 2010 - 12:59
Nu am sustinut si nici nu sustin ca nu am depasit limita de viteza, nu ma laud sau mandresc cu asta, doar ca atunci cand am facut-o, realitatile (cele de care spuneam mai sus) nu mi-au lasat nicio alternativa. Nu-i in regula, dar face parte din supravietuire (fara sa exagerez cu ceva, desi mai mult ca sigur ca se va interpreta in fel si chip).
Partea proasta e ca nici macar nu se face efortul minimal spre normalitate, ci se sta la panda unde sunt cele mai mici restrictii de viteza (uneori puse complet aiurea) sau la o linie continua prea lunga, etc.
Orice peste stadiul normalitatii pare cel putin utopic, nu de putine ori chiar si normalitatea pare o speranta desarta.
#336
Scris 30 august 2010 - 11:41
Eu nu ii pot intelege pe cei care merg in localitati cu 80-90, iar in afara la 110 parca au limitare de viteza. In primul rand ca e riscant in localitati, ca nu poti sti ce'ti sare in fata, iar in al doilea rand e riscant dpdv al radarelor. Dar, acum, fiecare cu piticii lui ...
asa e, poate ca in capul lor merg la consum, mergand oarecum constant. dar pe E85 de o droaie de ori i-am depasit pe unii afara si m-au depasit dupaia in localitate, eu mergand 130 afara si 60 in localitate, iar ei ~90-100 cu ~80
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#337
Scris 30 august 2010 - 11:48
Majoritatea şoferilor nu merg cu mai mult de 30km/h în plus, ceea ce e oricum decent. Asta în cazul celor care merg peste viteza legală, foarte mulţi merg sub vitezele legale, de obicei cu 10-20km. Dacă vrei să mergi legal, eşti între ăştia, deci nici o şansă, trebuie să alegi o tabără. Asta e o diferenţă majoră faţă de mai toate ţările din vest, unde se merge legal sau puţin peste legal, dar la unison.
Apoi în România orice e greu de făcut pt. că trebuie să îndeplinească o condiţie de bază, să aducă comisioane în primul rând. Unde nu se poate, nu se face.
Mă uitam cum au făcut ăştia în timp record (mai repede şi mai ieftin decât au avut în plan) calea ferată de la Paris la Londra, mutând clădiri, biserici, un cimitir, construind tot felul de minunăţii, poduri, nu mai spun despre tunelul pe sub apă etc. etc, lucrări executate simultan. Nici nu mai ştiu câte sute de km are.
Noi ne-am câcâit ani de zile la un proiect până la Braşov pt. că nu reuşeau să se lipească ăştia de nimic. Într-un final a ieşit ceva de 2 ori mai scump, abandonat din lipsă de bani.
Altă strategie ar fi "forţarea" limitelor de viteză pe fondul unui control mai strict.
Controlul l-au încercat, ne aducem toţi aminte ce bani au făcut băieţii cu radare şi camere "private" montate după ureche. Dacă n-ar mai face toţi ce vor, dacă n-ar avea în general rahat în loc de creier, s-ar putea mări limitele de viteză după modelul altor ţări, acolo unde se poate, la 110 sau 120 (prin Franţa am văzut 110 pe drumuri cu o bandă, pe serpentine aveam voie cu 110 dacă mă ţineau roţile), ridicarea limitelor în localităţi în general la 70 sau 90 după specificul drumului, cu zone amenajate corespunzător pt a traversa strada, unde viteza se reduce la 50.
Să scăpăm de semnele şi marcajele puse la kg, doar pt. a încasa primarul nişte bani. Iar, la ei nu orice curbă e marcată cu zeci de semne, şi excluzând imbecilii ăia de italieni, care presupun că aveau în spate o motivaţie economică să te determine să circuli pe autostrăzi, linia continuă e o raritate. Nu există nicăieri. Sau dacă există undeva, nu văd de ce România adoptă mereu orice prostie au alţii, dar niciodată lucrurile bune.
Mă uitam la E85. Sunt puţine locurile unde se justifică 50km/h. Şi dacă merge o coloană cu 50 (pe mergine sau fiecare pe unde apucă), oricum nu opreşte nici dracu la trecerea de pietoni. Apoi sunt locuri unde se poate circula fără griji cu 120 (că mai mult nu se poate, nu e autostradă). E, vise, pe care le trăiesc după ce trec la unguri.
Aici Poliţia opreşte traficul să circule căruţe, deh, drum european. DAR, căruţele sunt o realitate, ele pe unde să circule? Are dreptate şi nenea poliţaiul. Suntem o ţară unde fiecare are percepţia lui, pardon realitatea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#339
Scris 30 august 2010 - 03:27
am venit FOARTE decent. tot drumul.
nu am exagerat.
pb era ca a fost FOARTE aglomerat.
daca ne "mobilizam" cum stim noi, mancam si la Japonez in Cluj, si ne ramanea timp si de un SPA la Felix
Mi-ai adus aminte de ady cu haudi, care ne-a depăşit pe curbele alea cu linie continuă unde mergeam şi noi ca oamenii, pe care l-am prins din urmă şi care apoi s-a chinuit vreo 20km să mă depăşească până a renunţat definitiv
Ăla e un exemplu de mers tare şi cu stil
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#340
Scris 31 august 2010 - 09:57
ma gadilau palmele sa cobor dupa el pe Piatra Craiului, ca doar nu botzeam tare linia continua, dar mai nou am flashuri, si atunci au fost in numar de doo :
1) bah boule, stai flexat ca nu esti singur. mai e ala cu bat-mobilul dupa tine! revino-ti pilotule, care esti tu.
2) la ce trafic era, puteam sa pun pariu ca pana la Alesd "e al nostru"
ieri am fost pana la Viena.
voi reveni mai pe seara cu impresii despre drum, autostrazi, circulatie, soferi, etc.
acum sunt la lucru.
am dormit 1 ora.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#341
Scris 31 august 2010 - 12:05
Nu mă aşteptam să-l prindem că nici nu am mers la interceptare, aşa că m-am mirat puţin. M-au distrat mai mult încercările lui ulterioare.
"pretinii ştiu de ce"
Aştept cu interes istorisirile.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#342
Scris 31 august 2010 - 01:09
nu vreau sa fiu carcotas, cu atat mai mult cu cat nu ma intereseaza prea tare, dar apropo de obiectivitate.Iar, pe E85, în cazul meu, legal înseamnă 4 ore, mai alert 3, tare 2, mai tare 1.5 ore, record personal cu golful duminica după masă cu trafic, până la Bucureşti am croşetat probabil câteva perechi de botoşei.
presupun ca e vorba de Buc - Suceava (despre asta se vorbea mai devreme).
Viamichelin ne spune ca sunt 447 de km care se parcurg in aprox 7 ore (viteza medie 64 km/h)
Tu zici ca faci timpii de mai sus, de unde rezulta niste viteze medii:
4 ore -> 112 km/h
3 ore -> 149 km/h
2 ore -> 223 km/h
1.5 ore -> 298 km/h
Trec peste valoarea vitezelor medii, cifrele vorbesc de la la sine si oricine poate aprecia veridicitatea lor.
Hai sa zicem ca te refereai la alta localitate si distanta era mai mica. Sa zicem 250 km (ca sa aiba... sens timpul de 1.5 ore). avem vitezele:
4 ore -> 62 km/h
3 ore -> 83 km/h
2 ore -> 125 km/h
1.5 ore -> 167 km/h
Diferentele sunt foarte mari, de la simplu la triplu.
Pe o distanta de 250 km (Buc - Craiova) eu am scos maxim 110 cand am mers mai tare, iar in medie scot vreo 90. De cand ma stiu, si cu Tico si cu Clio si cu Focus si cu Subaru si cu Passat si cu A3, in range-ul asta am stat -80-110.
Parerea mea e ca iti pierzi credibilitatea cu posturi d-astea, dar e doar o parere, nu se pune ca e subiectiva.
Aceasta postare a fost editata de salesman: 31 august 2010 - 01:10
http://florinpanait.wordpress.com
#343
Scris 31 august 2010 - 01:30
Pt. că am schimbat schimbarea, am făcut eu azi o bucată din drum. Hm, se merge bine, depinde şi de noroc. Am trecut cu viteză pe lângă 2 radare şi nici nu s-au mai obosit să deschidă aparatul or s-a stricat detectorul meu.
Sunt radare în localităţi, am găsit şi în mers unul. Totuşi 200km în 2 ore e decent, am pierdut mult timp până am ieşit din Bucureşti.
Centură ai şi la Buzău, Focşani şi parcă am fost o dată şi pe cea din Bacău şi era drumul bun.
Pe E85 am mers si eu pe vremea cand nu erau atatea radare, cu viteze destul de insemnate. E foarte lejer sa obtii o medie de 100km/h.
#344
Scris 31 august 2010 - 01:44
Diferenţa dintre noi poate e că nu caut vreun record, includ chiar eventuale opriri. De ex. ultima dată m-am întâlnit cu kenny 5-10 minute.
E mai creu de crezut, asta e.
Până la Craiova ai ~250km (în funcţie de navigaţie şi poziţie ai mai puţin, irelevant un 10km) din care ~125 de autostradă. Deci mai ai de tras prin trafic încă 125km. Pe prima bucată poţi scoate media de 200km/h? Sau în cât timp ai făcut autostrada cel mai rapid? Eu nu mai spun, că oricum e inutil. Să zicem o medie de 160, decent.
Rămâne o porţiune de 125km să scoţi media de 60km/h pt a ajunge la final cu 110, nu? E o viteză greu de obţinut? Întreb, n-am făcut timpi pe Craiova-Piteşti, poate o fi un drum extrem de dificil şi chiar e ceva. Serios nu ştiu.
Dar legal care ar fi media? 90, cu aproximaţie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#345
Scris 31 august 2010 - 01:48
#346
Scris 31 august 2010 - 02:50
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#347
Scris 31 august 2010 - 02:51
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#348
Scris 31 august 2010 - 03:06
nu ai cum sa imbunatatesti daca nu masori. daca masori inevitabil ai recorduri. it's that simple.
vitezele alea medii mi par imposibil de atins, dar nu le comentez ca n-are sens. evident, ma refer la cele mai mari.
ce comentez sunt diferentele. alea de fapt comunica mesajul.
cand pleci de la zero curba de invatatare si de imbunatatire a performantelor e mai rapida. asimilezi repede si usor, iar rezulatele se imbunatatesc cu procente mari, poate chiar peste 100%. se termina repede insa, odata cu atingerea unui nivel mediu de performanta, de acolo imbunatatirile reale sunt de 5%, poate 10%, dar nu mai mult.
deci nici diferentele nu pot fi asa mari. decat in filme si/sau pe forum.
Aceasta postare a fost editata de salesman: 31 august 2010 - 03:07
http://florinpanait.wordpress.com
#349
Scris 31 august 2010 - 03:28
Deci judeci raportat la acţiunile tale şi aşteptările tale. Poate eu nu fac aşa. Nu sunt în competiţie cu nimeni si cu atât mai puţin cu mine. Şi dovada cea mai elocventă este plimbarea pe Nurburgring, unde chiar m-am plimbat, am mers în toate felurile să văd reacţiile maşinii pt. mine (mai mult eram curios la limita maximă cum se vede maşina de afară, pe un S rapid în coborâre unde observasem toată ziua ce au făcut maşinile de competiţie), dar nu au fost în stare să filmeze cei 2 cameramani - abia de au reuşit 3 poze semi-clare, asta e, m-am distrat eu. Dacă eram disperat de ceva, mă mai duceam măcar o dată, era spectaculos. Nici acum nu am cea mai bună filmare de atunci, făcută de mine din maşină, în schimb o au toţi. E greu de crezut că n-am o pasiune pt. a conduce, mai ales tare. Nu crezi că mi-aş fi luat o altă maşină dacă viteza era primul scop? Am mers pe utilitate 100%, pornind de la Golf (mai scump ca un GTI), Forester (şi nu WRX), X3 şi nu multe, foarte multe alte maşini. Tu ai ales maşini de viteză, ai făcut şcoala. Nu ne putem compara.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#350
Scris 31 august 2010 - 03:42
eu n-am ales nimic, conduc ce mi s-a dat
am spus ce voiam sa spun in cele 2 posturi, restul e can-can. sau tacere, depinde la ce te uiti.
http://florinpanait.wordpress.com
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi