Stiri F1
#276
Scris 03 noiembrie 2008 - 06:16
Alonso in exemplul de la Spa ii depaseste el pe ceilalti, nu fandeaza la o parte ceilalti in fata lui.
Nu spun ca l-a favorizat expres pe Hamilton, doar ca a fost penibil, de ce nu a iesit mai bine in decor ca sa fie sigur ca nu incurca pe nimeni ?! Sa fi tras pe dreapta ca l-a prins ploaia ne-echipat cu anvelope potrivite....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#277
Scris 03 noiembrie 2008 - 08:55
Kubica??pai el era pe slikuri parca?nu l-am vazut decat pe Heinfeld parca intrand la standuri?Da, era Kubica care era cu un tur in urma si i-a depasit ca trenul pe toti!
@canan: sunt anumite persoane care emit cu atata putere si tarie niste chestii despre unele domenii incat orice ai zice, si orice s-ar zice global, tot nu e bine... Mai intreb o data: oare si comentatorii aia se mirau de prosti de manevra lui Glock? V-ati uitat cu mare atentie cum se da deoparte din calea celor 2 (Vettel si Hamilton)?
#278
Scris 03 noiembrie 2008 - 09:10
glock avea cauciucuri de uscat..buuun
dar imi aduc aminte o cursa la Spa unde Schumi avea cauciucuri de uscat si Hill de ploaie si englezoiul s-a chinuit ceva sa treaca de neamt.
Sa ne aducem aminte de 2006 si Schumacher la Hungaroring, cand a stat in fata cuiva (nu mai stiu cine, parca era un McLaren) cu cauciucuri de ploaie facute varza vreo 2-3 ture. Celalalt era pe cauciucuri de uscat si evident mult mai rapid. Nu zic acum ca Glock ar fi Schumacher nici eu, dar totusi vorbim de 1-2 viraje, nu de 1-2 ture
In afara de asta, felicitari lui Hamilton. Ferrari au pierdut la mustata campionatul asa cum l-au si castigat la mustata pe cel trecut. Mai mult din intamplare, ca asa vad ca merge treaba lately prin F1. Nu cred sa fi vazut o cursa intreaga adunata din intreg sezonul, dar nici nu mi se pare ca am pierdut cine stie ce.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#279
Scris 03 noiembrie 2008 - 10:59
Puteti sa continuati asa mult si bine, dar are sens?
Glock a facut asa cum A DECIS EL ATUNCI ca trebuie sa faca.
http://florinpanait.wordpress.com
#280
Scris 04 noiembrie 2008 - 07:19
Timo Glock, omul asupra caruia s-au aruncat, voit sau nevoit, toate invectivele made in Italy pentru faptul ca a fost depasit de Hamilton, explica fanilor Formulei 1 ceea ce s-a intamplat in ultimul viraj. 'Mai erau cativa metri si Massa era campionul. imi dau seama ce este in sufletul lui, dar nu eu sunt cel vinovat pentru drama pe care o traieste brazilianul. Un campionat mondial are 17 curse, nu una singura', a declarat pilotul german.
Nu a schimbat cauciucurile
'Cei care ma acuza ca m-am lasat depasit sunt niste iresponsabili. Eu nu am fost pe la boxe ca sa-mi pun pneurile de ploaie. Daca as fi facut-o nici macar nu as mai fi fost in fata celor doi. Efectiv, nu mai eram in stare sa mentin masina pe pista. stiu ca l-am lovit, cel putin la fel de involuntar, si pe compatriotul meu, Vettel. Acesta ar fi fost un erou... Repet, nu imi reprosez nimic, dar simt nevoia sa ma scuz. Am fost persoana nepotrivita la momentul nepotrivit. Cine afirma ca puteam face altfel habar n-are ce este aceea Formula 1', a incheiat driverul neamt.
Sursa: prosport.ro
#281
Scris 04 noiembrie 2008 - 10:17
Trulli
65 1:15.551
66 1:19.113
67 1:20.528
68 1:20.188
69 1:22.428
70 1:33.539
71 1:44.800
Glock
65 1:15.571
66 1:17.992
67 1:18.897
68 1:18.816
69 1:18.688
70 1:28.041
71 1:44.731
e evident ca glock mergea mult mai bine decat trulli pe ploaie.
e evident ca ploaia nu era atat de puternica, mai ales tinand cont de zona circuitului....uitati-va la filmulet, trasa ideala este uscata !
#282
Scris 04 noiembrie 2008 - 11:46
#283
Scris 04 noiembrie 2008 - 12:43
in fine.
ca sa depasesti, nu e deajuns sa ajungi pe cineva din urma.
evident, daca acel cineva INCETINESTE vizibil si trage usor dreapta, e floare la ureche.
pe ploaie, Glock era constant cu 3-5 secunde mai rapid decat Trulli. exceptie ? ultimul tur.
repet : aruncao privire pe filmulet si spune-mi apoi cum arata trasa ideala pe acea curba, care e IN URCARE.
apa nu are cum sa stea acolo, stim cu totii ca singura problema pe acel circuit aparea dupa S-ul (Senna parca) si un pic mai JOS.
eu cred ca Glock putea macar sa incerce sa-si apere locul.
evident, titlul un s-a decis acolo.
acolo doar s-a pierdut.
#284
Scris 15 decembrie 2008 - 11:35
PSA, compania franceza care detine grupul Peugeot - Citroen, a inaintat o oferta japonezilor de la Honda pentru a prelua locul ramas vacant dupa retragerea niponilor din Marele Circ, informeaza jurnalistii spanioli de la AS.
Francezii de la Peugeot - Citroen au devenit interesati de o participare in Formula 1 dupa ce cheltuielile de participare au fost reduse considerabil in ultima perioada printr-o serie de masuri (introducerea motorului unic, reducerea numarului de km din teste, forma simplificata a monoposturilor - reduceri importante de cheltuieli la nivel de aerodinamica).
Pilotii doriti de noua echipa sunt Jenson Button, cel care are cateva sezoane bune in spate alaturi de Honda, si Sebastian Bourdais, aflat in ultimul an de contract cu Toro Rosso.
"Noua masina este aproape terminata. Am muncit mult pentru a imbunatati performantele si consider ca este un monopost competitiv. Sper ca cineva sa vina cu o propunere pentru ca aventura noastra in Formula 1 sa continue", a declarat pilotul britanic Jenson Button.
Urmatoarea perioada va fi decisiva pentru negocierile dintre cele doua parti, iar daca se va ajunge la o intelegere, din sezonul viitor vom avea o noua echipa in Marele Circ: Peugeot - Citroen.
sursa
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#285
Scris 29 decembrie 2008 - 04:36
Sunday, 28th December 2008
Honda's 'saviour' has finally been found, it is claimed - and it is not either David Richards' Prodrive operation nor Force India billionaire Vijay Mallya...but rather Mexican telecommunications entrpreneur Carlos Slim.
http://www.crash.net...a_to_drive.html
Alonso a semnat cu Ferrari
Pilotul iberic Fernando Alonso de la Renault si scuderia Ferrari au semnat un contract pe patru sezoane valabil din anul 2011, informeaza cotidianul Gazzetta dello Sport.
Conform sursei citate, pilotul care va pleca dupa venirea lui Alonso va fi Kimi Raikkonen, care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor celor de la Ferrari. Cotidianul aminteste si de declaratia presedintelui de la Ferrari, Luca Montezemolo, facuta de Craciun si in care a dat de inteles ca Alonso ar putea ajunge la scuderia italiana: "Ii avem pe Massa si Raikkonen, pentru urmatorii doi ani. Pe viitor vom vedea. Alonso e un mare campion, viata e lunga, iar el e tanar".
Alonso va concura pentru Ferrari din 2011 pana in 2014, dar acordul include un pact prin care ibericul va ajunge la Ferrari in functie de evolutia lui Raikkonen in sezonul viitor.
Spaniolul Fernando Alonso (27 de ani) are in palmares doua titluri mondiale, in 2005 si 2006.
NewsIn
#286
Scris 29 decembrie 2008 - 05:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#287
Scris 05 ianuarie 2009 - 12:17
"alonso? avem 2 piloti buni deja"
si atat....
#288
Scris 05 ianuarie 2009 - 12:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#289
Scris 22 februarie 2009 - 08:34
#290
Scris 22 februarie 2009 - 08:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#291
Scris 22 februarie 2009 - 08:50
#292
Scris 23 februarie 2009 - 10:11
Multzam
#293
Scris 23 februarie 2009 - 10:22
#294
Scris 24 februarie 2009 - 12:56
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#295
Scris 24 februarie 2009 - 03:57
#296
Scris 24 februarie 2009 - 09:05
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#297
Scris 24 februarie 2009 - 10:20
chiar foarte tare! Tu ai facut-o?
miki
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#298
Scris 13 martie 2009 - 11:38
1. Rubens Barrichello, Brawn 1:18.926, 110 tururi efectuate
2. Nico Rosberg, Williams 1:19.774, 120 tururi efectuate
3. Timo Glock, Toyota 1:20.091, 128 tururi efectuate
4. Sebastian Vettel, Red Bull 1:20.576, 83 tururi efectuate
5. Fernando Alonso, Renault 1:20.664, 64 tururi efectuate
6. Felipe Massa, Ferrari 1:20.677, 92 tururi efectuate
7. Robert Kubica, BMW Sauber 1:20.740, 134 tururi efectuate
8. Lewis Hamilton, McLaren 1:20.869, 70 tururi efectuate
9. Sebastien Buemi, Toro Rosso 1:21.013, 62 tururi efectuate
10. Giancarlo Fisichella, Force India 1:21.045, 141 tururi efectuate
11. Sebastien Bourdais, Toro Rosso 1:21.629, 27 tururi efectuate
#299
Scris 15 martie 2009 - 10:34
#300
Scris 18 martie 2009 - 04:57
Restul clasamentului, de la locul doi la ultima pozitiei, va fi calculat in raport cu numarul de puncte, asa cum s-a facut si pana acum.
Consiliul Mondial a respins propunerea lui Bernie Ecclestone de a acorda medalii primilor trei clasati in fiecare cursa. De asemenea, a fost respinsa si propunerea Asociatiei Echipelor din Formula 1 (FOTA) de modificare a baremurilor de puncte si trecerea la sistemul 12 puncte (locul 1) - 9 puncte (locul doi) - 7 puncte (locul trei) - 5 puncte (locul patru) - 4 puncte (locul cinci) - 3 puncte (locul sase) - 2 puncte (locul sapte) - 1 puncte (locul opt).
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi