Versus mare - CLASA COMPACTA
#151
Scris 09 octombrie 2007 - 10:59
#152
Scris 01 noiembrie 2007 - 03:12
Ieri am fost la un drive'test. Citind pe net despre 308, am intrat pe site'ul oficial Peugeot ptr Romania si pe la ora 1:30 noaptea am facut programarea, iar a doua zi pe la ora 11 am fost sunat ca pot merge la drive'test (reprez Peugeot in CT e in Lazu, spre Eforie, deci mai greu sa imi fie in drum)
Desi initial ma gandisem sa fac drive'test cu 1.6 HDI 110 CP, pana la urma am ales motorul pe benzina de 1.6 120 CP.
Dupa cum mi'a zis si dealer'ul. motoarele pe benzina sunt de conceptie noua si sunt facute in colaborare cu BMW.
Mai intai despre exterior, interior. M'am uitat la masina in primul rand la cele din parcare, ca la lumina zilei vezi cel mai bine toate detaliile. Cum masina nu imi placea nici in poze, realitatea n'a reusit sa'mi schimbe parerea. Partea frontala devine deja hidoasa, iar sigla aia zici ca e motz de curcan la cum "atarna". Proiectoarele f mari mie mi se par foarte expuse loviturilor de pietricele ... Cineva care merge frecvent in afara localitatilor nu cred ca ar mai avea ambele proiectoare intacte dupa mai mult de 2-3 luni
Partea din spate iarasi nu mi se pare prea reusita, forma capacului de porbagaj fiind parca gandita mai degraba pentru modelul in 3 usi (aduce un pic cu Pro-Ceed'ul, parca)
Per total, masina nu arata chiar rau, insa nici nu este vreun etalon de design pentru aceasta clasa
Ce am observat din prima este accesul mai greoi in masina. Legatura dintre stalpi si praguri este facuta cu mult adaos de material la imbinari si rezulta un spatiu mai mic pentru acces. Cnad am coborat din masina m'am trezit ca piciorul meu era pe prag, nu trecuse in afara ...
La interior m'am urcat in reprezentanta intr'un model nivel Classic Pack (la fel de fapt cu cel cu care am facut drive'test'ul). Ambianta interioara este placuta, materialele mi'au placut, mai ales cele de pe fetele de usi. Bordul am observat ca e facut dintr'un amterial foarte asemanator cu cel de pe Cee'd. Scaunele pareau sa ofere o sustinere laterala a spatelui putin mai buna decat la cee'd, insa diferenta nu am sesizat'o cat am mers cu masina. Torpedoul mi s'a parut un pic mai mic decat la Cee'd - si e tot cu refrigerare. Cotiera are doar un compartiment, insa partea de deasupra culiseaza pentru a se apropia mai mult de schimbator. Partea proasta e ca nu o poti bloca decat in pozitia de capat, iar in condus am observat ca e f incomoda daca o tragi asa, deoarece ajunge mana sa fie prea sus si tre sa te "apleci" dupa schimbator. Frana de mana mi s'a parut hilara ... de fapt pozitia in care era maneta cand frana de mana era trasa
In rest, materialele pareau de calitate si interiorul era lucrat cu grija. Un alt lucru care nu mi'a mai placut pe deplin era faptul ca ptr sistemul audio, comenzie erau pe coloana de directie (cum sunt si la Renault), nu pe volan si erau un pic mai incomod de folosit
M'am urcat si in spate, unde spatiul pare un pic mai mic decat la Cee'd, mai ales pe latime. De asemenea, spatiul pentru picioare e un pic mai prost gandit, in Cee'd putandu'se sta mai comod. Am masurat aproximativ spatiul pentru genunchi si am facut o comparatie cu Cee'd'ul si am iesit cam tot p'acolo (cu un f mic plus ptr Cee'd)
Ce mi se pare mai bun la Cee'd e amplasarea conductelor pentru aer ptr locurile din spate sub scaune. La 308 existau 2 guri de ventilatie, care erau insa in consola centrala (care incorporeaza si cotiera)
Un alt aspect care nu mi'a placut la 308 a fost legat de portbagaj. Ca si spatiu cred ca e tot cam ca la Cee'd (nu am stat sa compar cifrele). Insa incarcarea se face mai incomod la Peugeot, deoarece gura de incarcare este f inalta, poate chiar cu 10cm mai inalta decat la Cee'd'ul nostru
Drive'test'ul propriu'zis:
Din curtea dealer'ului a scos'o acesta si eu am mers cateva sute de metri in dreapta. Masina avea 23k rulati pana in acel moment. Nu am putut vedea vreun consum - mediu sau instantaneu si nici nu am fost prea curios sa ii cer dealer'ului sa dea comp de bord pe aceasta indicatie.
Am remarcat in primul rand silentiozitatea motorului, care abia pe la 3000-3500rpm incepea sa'si faca sonor simtita prezenta, insa intr'un mod foarte placut.
Din postura de "copilot" mi s'a parut ca masina ar trage sensibil mai bine decat 1.4 109 CP de la Cee'd. Cand m'am urcat la volan, insa, aceasta impresie s'a schimbat. Desi mergeam cu 3000-35000 rpm, mi'a fost frica sa ma bag de vreo 2 ori in depasire, deoarece simteam ca motorul nu ma va ajuta. Desi drumul pe care am mers era destul de bun, am observat totusi ca, spre deosebire de Cee'd, suspensia este indreptata mai mult spre confort, acesta filtrand mult mai bine denivelarile, fara insa a lasa impresia ca masina se leagana. Chiar la intoarcere (pe sub podul de la Selgros - Agigea) am intrat mai tare in doua curbe de 90 grade sa vad cum se comporta si n'am avut neplaceri (bine, daca as fi fost singur as fi incercat sa vad care'i limita, insa asa nu mi'am permis ). Singura remarca negativa la tinuta de drum a fost cand am luat cu ceva viteza (50-60km/h cred) un damb d'ala de cauciuc pus pentru a forta pe soferi sa reduca viteza (eu nu stiam de el si am crezut ca e doar un mic santuletz pe strada, iar dealer'ul mi'a zis prea tarziu si nu am apucat sa franez destul). Eu, din scaunul soferului, am ramas cu impresia ca amortizarea a fost destul de buna, insa un coleg care era pe locul din spate a zis ca a avut impresia ca acolo o sa ramana rotile din spate, iar pe el l'a zguduit serios. Franele nu le'am testat decat in regim normal, iar intensitatea fortei de franare pare un pic mai bine dozata decat la Cee'd
Masina cu care am facut eu drive'test'ul era, cum mai mai zis, un 1.6 120 CP benzina. Nivelul de dotare era Confort Pack (care include, printre altele: ABS+EBD, A/C, airbag'uri sofer + pasager, comp de bord, geamuri fata si oglinzi electrice, scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil pe inaltime si profunzime, servodirectie hidraulica - parca) - 14046 euro DDP. Optional, avea in plus Climatronic + cotiera (526 euro), airbag'uri laterale fata (232euro), geamuri electrice spate (fara impuls - 294 euro), jante aliaj 16" (511 euro), proiectoare (108 euro) si vopsea metalizata (248 euro). Toate astea faceau ca pretul masinii sa fie de 17965 DDP
Per total: masina cu un design exterior care mie nu mi'a placut, un interior ok (fara a excela insa), o tinuta de drum peste cea a Cee'd'ului, as zice eu, insa toate astea la un pret aberant
PS: Cei care au avut rabdarea ca citeasca ce am scris (eu abia acum am vazut cat s'a adunat) si au alte nelamuriri ... ii astept cu intrebari
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#153
Scris 01 noiembrie 2007 - 04:39
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#154
Scris 02 noiembrie 2007 - 06:18
Desi ... tare mi'e ca avea dreptate cel care'a zis ca : "Golf pe locul 1 si Cee'd si i30, la egalitate, pe locul 3"
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#155
Scris 02 noiembrie 2007 - 08:36
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 02 noiembrie 2007 - 08:39
#156
Scris 02 noiembrie 2007 - 09:21
stai 3 ani pana ajung la 100 000 km ?
golfu pierde doar la echiparea standard.
in rest si in special la tinuta de drum e suveran.
a doua ar fi ceedu, dar care are probleme la directie si suspensii.
#157
Scris 02 noiembrie 2007 - 09:23
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 02 noiembrie 2007 - 09:25
#158
Scris 02 noiembrie 2007 - 09:27
s-a vrut un versus vizavi de masinile astea 3.
#159
Scris 02 noiembrie 2007 - 10:07
#160
Scris 02 noiembrie 2007 - 11:04
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 02 noiembrie 2007 - 11:04
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#161
Scris 03 noiembrie 2007 - 06:41
#162
Scris 03 noiembrie 2007 - 09:47
#163
Scris 03 noiembrie 2007 - 01:20
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#164
Scris 04 martie 2008 - 09:19
Ford Focus 2.0 TDCI | Opel Astra 1.9 CDTI | Peugeot 308 HDi 135 FAP | VW Golf 2.0 TDI
#165
Scris 04 martie 2008 - 03:19
testul de mai sus prezentat de colegul artanis, precum si citatul bolduit, ne arata punctul slab al golfului : franarea. si mai exact, nu dozajul, ci banuiesc ca distantele de franare, fie la rece, fie la cald.Cee'd este mai rapida la demaraj decat i30, insa este mai slaba la cap. franare, ceea ce ma cam surprinde, dat fiind faptul ca este mai usoara. La fel ma surprinde ca i30 franeaza cu 1m mai scurt decat Golf.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 04 martie 2008 - 03:20
#166
Scris 04 martie 2008 - 03:41
#167
Scris 13 martie 2008 - 09:39
1. VW Golf 1.4 Trendline 16.300 464
2. VW Golf Plus 1.6 Trendline 19.100 456
3. VW Golf Plus 2.0 TDI Trendline 24.075 455
4. Opel Astra 1.4 Twinport Automatik 17.695 453
5. VW Golf 1.6 Trendline 18.350 451
6. Toyota Auris 2.0 D-4D 19.750 449
6. Kia Cee�d 1.6 CVVT EX 18.240 449
8. VW Golf GT 1.4 TSI 24.450 448
8. Audi A3 Sportback 3.2 quattro Ambition 33.400 448
10. VW Golf 1.9 TDI Trendline 20.475 446
10. Opel Astra GTC 1.8 Ecotec 19.295 446
12. Opel Astra 1.6 18.525 445
13. VW Golf 2.0 TDI Trendline 23.325 443
14. Kia Cee'd 1.4 CVVT LX Basis 14.430 442
15. Kia Cee'd 1.6 CRDi EX 18.980 440
http://www.autobild....ste_589789.html
#168
Scris 13 august 2008 - 02:46
Audi S3 Sportback
BMW 130i
Mazda 3 MPS
VW Golf R32 4Motion
The test victory was for the new AUDI S3 sport-bakes no easy victory. With a limited projection/lead in the body chapter an outstanding success associates with the driving dynamics. The AUDI drives itself nearly like a sports car, the excellent road performances speaks likewise for it. The balanced VOLKSWAGEN gulf R32 reserves seat two. Body and comfort do not convince, the thirsty engine. Surprisingly the price crusher secures itself Mazda3 MPS place three before BMW the 130i. The Japanese is weasel speedy, has however substantial traction problems. The economical 130i loses with deficits with the driving dynamics.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#169
Scris 13 august 2008 - 02:59
Dintre cele de mai sus si eu as alege tot S3'ul, mai ales ca acum e disponibil si ptr varianta in 5 usi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#170
Scris 22 februarie 2009 - 09:35
Un test interesant, ca tot veni vorba - uitati-va la toate pozele, de la 1 la 63. ordinea prezentarii e de la ultimul loc in sus.
#171
Scris 22 februarie 2009 - 09:41
#172
Scris 22 februarie 2009 - 09:47
important e rezultatul final
si ca o concluzie-golful 6 e un pas firesc, e foarte bun la toate capitolele, poate ca nu e peste tot pe primul loc, dar ideea de baza e ca nu are minusuri care i se pot reprosa orice caracteristica ai viza.
poate doar una, zic eu - pretul.
#173
Scris 22 februarie 2009 - 09:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#174
Scris 22 februarie 2009 - 09:57
@cristi
Bine mah, o sa ma chinui sa goooogalesc ( asa, la batrinete )... :hammer:
#175
Scris 22 februarie 2009 - 10:16
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi