Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus mare - CLASA COMPACTA


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#151 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 09 octombrie 2007 - 10:59

multumesc :P Merge !
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#152 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 noiembrie 2007 - 03:12

Comparatia o fac cu Cee'd (1.4 109CP), ca e singura compacta asupra careia ma pot pronunta clar deocamdata ...

Ieri am fost la un drive'test. Citind pe net despre 308, am intrat pe site'ul oficial Peugeot ptr Romania si pe la ora 1:30 noaptea am facut programarea, iar a doua zi pe la ora 11 am fost sunat ca pot merge la drive'test (reprez Peugeot in CT e in Lazu, spre Eforie, deci mai greu sa imi fie in drum)

Desi initial ma gandisem sa fac drive'test cu 1.6 HDI 110 CP, pana la urma am ales motorul pe benzina de 1.6 120 CP.
Dupa cum mi'a zis si dealer'ul. motoarele pe benzina sunt de conceptie noua si sunt facute in colaborare cu BMW.

Mai intai despre exterior, interior. M'am uitat la masina in primul rand la cele din parcare, ca la lumina zilei vezi cel mai bine toate detaliile. Cum masina nu imi placea nici in poze, realitatea n'a reusit sa'mi schimbe parerea. Partea frontala devine deja hidoasa, iar sigla aia zici ca e motz de curcan la cum "atarna". Proiectoarele f mari mie mi se par foarte expuse loviturilor de pietricele ... Cineva care merge frecvent in afara localitatilor nu cred ca ar mai avea ambele proiectoare intacte dupa mai mult de 2-3 luni
Partea din spate iarasi nu mi se pare prea reusita, forma capacului de porbagaj fiind parca gandita mai degraba pentru modelul in 3 usi (aduce un pic cu Pro-Ceed'ul, parca)
Per total, masina nu arata chiar rau, insa nici nu este vreun etalon de design pentru aceasta clasa

Ce am observat din prima este accesul mai greoi in masina. Legatura dintre stalpi si praguri este facuta cu mult adaos de material la imbinari si rezulta un spatiu mai mic pentru acces. Cnad am coborat din masina m'am trezit ca piciorul meu era pe prag, nu trecuse in afara ...
La interior m'am urcat in reprezentanta intr'un model nivel Classic Pack (la fel de fapt cu cel cu care am facut drive'test'ul). Ambianta interioara este placuta, materialele mi'au placut, mai ales cele de pe fetele de usi. Bordul am observat ca e facut dintr'un amterial foarte asemanator cu cel de pe Cee'd. Scaunele pareau sa ofere o sustinere laterala a spatelui putin mai buna decat la cee'd, insa diferenta nu am sesizat'o cat am mers cu masina. Torpedoul mi s'a parut un pic mai mic decat la Cee'd - si e tot cu refrigerare. Cotiera are doar un compartiment, insa partea de deasupra culiseaza pentru a se apropia mai mult de schimbator. Partea proasta e ca nu o poti bloca decat in pozitia de capat, iar in condus am observat ca e f incomoda daca o tragi asa, deoarece ajunge mana sa fie prea sus si tre sa te "apleci" dupa schimbator. Frana de mana mi s'a parut hilara ... de fapt pozitia in care era maneta cand frana de mana era trasa
In rest, materialele pareau de calitate si interiorul era lucrat cu grija. Un alt lucru care nu mi'a mai placut pe deplin era faptul ca ptr sistemul audio, comenzie erau pe coloana de directie (cum sunt si la Renault), nu pe volan si erau un pic mai incomod de folosit
M'am urcat si in spate, unde spatiul pare un pic mai mic decat la Cee'd, mai ales pe latime. De asemenea, spatiul pentru picioare e un pic mai prost gandit, in Cee'd putandu'se sta mai comod. Am masurat aproximativ spatiul pentru genunchi si am facut o comparatie cu Cee'd'ul si am iesit cam tot p'acolo (cu un f mic plus ptr Cee'd)
Ce mi se pare mai bun la Cee'd e amplasarea conductelor pentru aer ptr locurile din spate sub scaune. La 308 existau 2 guri de ventilatie, care erau insa in consola centrala (care incorporeaza si cotiera)
Un alt aspect care nu mi'a placut la 308 a fost legat de portbagaj. Ca si spatiu cred ca e tot cam ca la Cee'd (nu am stat sa compar cifrele). Insa incarcarea se face mai incomod la Peugeot, deoarece gura de incarcare este f inalta, poate chiar cu 10cm mai inalta decat la Cee'd'ul nostru

Drive'test'ul propriu'zis:

Din curtea dealer'ului a scos'o acesta si eu am mers cateva sute de metri in dreapta. Masina avea 23k rulati pana in acel moment. Nu am putut vedea vreun consum - mediu sau instantaneu si nici nu am fost prea curios sa ii cer dealer'ului sa dea comp de bord pe aceasta indicatie.
Am remarcat in primul rand silentiozitatea motorului, care abia pe la 3000-3500rpm incepea sa'si faca sonor simtita prezenta, insa intr'un mod foarte placut.
Din postura de "copilot" mi s'a parut ca masina ar trage sensibil mai bine decat 1.4 109 CP de la Cee'd. Cand m'am urcat la volan, insa, aceasta impresie s'a schimbat. Desi mergeam cu 3000-35000 rpm, mi'a fost frica sa ma bag de vreo 2 ori in depasire, deoarece simteam ca motorul nu ma va ajuta. Desi drumul pe care am mers era destul de bun, am observat totusi ca, spre deosebire de Cee'd, suspensia este indreptata mai mult spre confort, acesta filtrand mult mai bine denivelarile, fara insa a lasa impresia ca masina se leagana. Chiar la intoarcere (pe sub podul de la Selgros - Agigea) am intrat mai tare in doua curbe de 90 grade sa vad cum se comporta si n'am avut neplaceri (bine, daca as fi fost singur as fi incercat sa vad care'i limita, insa asa nu mi'am permis ). Singura remarca negativa la tinuta de drum a fost cand am luat cu ceva viteza (50-60km/h cred) un damb d'ala de cauciuc pus pentru a forta pe soferi sa reduca viteza (eu nu stiam de el si am crezut ca e doar un mic santuletz pe strada, iar dealer'ul mi'a zis prea tarziu si nu am apucat sa franez destul). Eu, din scaunul soferului, am ramas cu impresia ca amortizarea a fost destul de buna, insa un coleg care era pe locul din spate a zis ca a avut impresia ca acolo o sa ramana rotile din spate, iar pe el l'a zguduit serios. Franele nu le'am testat decat in regim normal, iar intensitatea fortei de franare pare un pic mai bine dozata decat la Cee'd

Masina cu care am facut eu drive'test'ul era, cum mai mai zis, un 1.6 120 CP benzina. Nivelul de dotare era Confort Pack (care include, printre altele: ABS+EBD, A/C, airbag'uri sofer + pasager, comp de bord, geamuri fata si oglinzi electrice, scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil pe inaltime si profunzime, servodirectie hidraulica - parca) - 14046 euro DDP. Optional, avea in plus Climatronic + cotiera (526 euro), airbag'uri laterale fata (232euro), geamuri electrice spate (fara impuls - 294 euro), jante aliaj 16" (511 euro), proiectoare (108 euro) si vopsea metalizata (248 euro). Toate astea faceau ca pretul masinii sa fie de 17965 DDP


Per total: masina cu un design exterior care mie nu mi'a placut, un interior ok (fara a excela insa), o tinuta de drum peste cea a Cee'd'ului, as zice eu, insa toate astea la un pret aberant


PS: Cei care au avut rabdarea ca citeasca ce am scris (eu abia acum am vazut cat s'a adunat) si au alte nelamuriri ... ii astept cu intrebari
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#153 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 noiembrie 2007 - 04:39

Erata: pretul este de 16046, nu 14046 DDP
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#154 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 noiembrie 2007 - 06:18

Poate cineva sa extraga ideile principale din reportajul de mai jos? Eu nu le parlesc deloc pe germana si eram curios de verdict



Desi ... tare mi'e ca avea dreptate cel care'a zis ca : "Golf pe locul 1 si Cee'd si i30, la egalitate, pe locul 3" :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#155 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 02 noiembrie 2007 - 08:36

dupa cum vezi, in testul de mai sus apasa butoanele ca niste copii sa vada care si ce face de parca asta conteaza la o masina, si fazele cu curbe luate cu rotile scartaind mi se pare infantile, asta faceam imediat dupa ce am luat carnetul, eu as vrea sa vad un test de anduranta de minim 50 mii km, preferabil 100 mii km cu aceste trei masini pe drumuri proaste in bulgaria, romania, ucraina, etc pentru ca abia atunci se vad calitatile masinilor reale, butoane colorate am la telefon, am la calculator, pentru ecran colorat am televizor, pentru piele fina am sotie :D

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 02 noiembrie 2007 - 08:39

  • 0

#156 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 noiembrie 2007 - 09:21

poi nenea sandu, cum poti sa delimitezi competitorii atunci cand vrei sa-ti cumperi o masina, la fel ca si cuplul din filmulet ?
stai 3 ani pana ajung la 100 000 km ?
golfu pierde doar la echiparea standard.
in rest si in special la tinuta de drum e suveran.
a doua ar fi ceedu, dar care are probleme la directie si suspensii.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#157 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 02 noiembrie 2007 - 09:23

pai stii cum imi aleg eu masina? ma uit la modelel anterioare ale producatorilor respectivi, modele de 3 ani si 100 mii km deja parcursi, si ma uit la 10-20 masini de genul asta si vad cum se prezinta, asta fac eu, pentru ca de la un reportaj serios as cere sa faca ei un test de anduranta accentuat si sa prezinte starea masinii, ce trancane, ce scartaie, ce s-a stricat, cat au costat reparatiile, etc, nu sa imi arate curbe cu scartaieli si cum se apasa butoanele

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 02 noiembrie 2007 - 09:25

  • 0

#158 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 noiembrie 2007 - 09:27

kia nu are inca un an, iar hyundaiu e nou nout. cat despre modele anterioare, stim amandoi ca nu exista asa ceva.
s-a vrut un versus vizavi de masinile astea 3.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#159 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 02 noiembrie 2007 - 10:07

Sandu inseamna ca a urmarit Jetta cativa ani (desi e model nou in gama VW), apoi cu siguranta l-a convins fiabilitatea VW made in Mexic :D
  • 0

#160 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 noiembrie 2007 - 11:04

Hmm ... @oaspetele, ai prins mai multe detalii despre ce ziceau la Cee'd de directie? La partea cu suspensiile sunt de acord, cel putin pentru drumurile noastre ... sunt dure cele de pe spate

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 02 noiembrie 2007 - 11:04

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#161 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 noiembrie 2007 - 06:41

poi concluzia s-a tras si dupa testul ala printre jaloane, unde kia a iesit mai slab decat hyundaiu.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#162 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 03 noiembrie 2007 - 09:47

Cee'd este mai rapida la demaraj decat i30, insa este mai slaba la cap. franare, ceea ce ma cam surprinde, dat fiind faptul ca este mai usoara. La fel ma surprinde ca i30 franeaza cu 1m mai scurt decat Golf.
  • 0

#163 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 noiembrie 2007 - 01:20

Da, la franare si mie mi se par niste rezultate putin ciudate. Cat despre jaloane ... nu pot sa nu'mi amintesc de testul elanului la Logan :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#164 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 04 martie 2008 - 09:19

Interesant, Golf-ul tedei, detronat de Focus-ul faceliftat:

Ford Focus 2.0 TDCI | Opel Astra 1.9 CDTI | Peugeot 308 HDi 135 FAP | VW Golf 2.0 TDI
  • 0

#165 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 martie 2008 - 03:19

Cee'd este mai rapida la demaraj decat i30, insa este mai slaba la cap. franare, ceea ce ma cam surprinde, dat fiind faptul ca este mai usoara. La fel ma surprinde ca i30 franeaza cu 1m mai scurt decat Golf.

testul de mai sus prezentat de colegul artanis, precum si citatul bolduit, ne arata punctul slab al golfului : franarea. si mai exact, nu dozajul, ci banuiesc ca distantele de franare, fie la rece, fie la cald.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 04 martie 2008 - 03:20

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#166 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 04 martie 2008 - 03:41

Asa se pare, in testul de mai sus iese pe ultimul loc la distanta de franare, din cele 4 compacte diesel testate...
  • 0

#167 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 13 martie 2008 - 09:39

Rang Hersteller Modell Grundpreis (�) Punkte im Test
1. VW Golf 1.4 Trendline 16.300 464
2. VW Golf Plus 1.6 Trendline 19.100 456
3. VW Golf Plus 2.0 TDI Trendline 24.075 455
4. Opel Astra 1.4 Twinport Automatik 17.695 453
5. VW Golf 1.6 Trendline 18.350 451
6. Toyota Auris 2.0 D-4D 19.750 449
6. Kia Cee�d 1.6 CVVT EX 18.240 449
8. VW Golf GT 1.4 TSI 24.450 448
8. Audi A3 Sportback 3.2 quattro Ambition 33.400 448
10. VW Golf 1.9 TDI Trendline 20.475 446
10. Opel Astra GTC 1.8 Ecotec 19.295 446
12. Opel Astra 1.6 18.525 445
13. VW Golf 2.0 TDI Trendline 23.325 443
14. Kia Cee'd 1.4 CVVT LX Basis 14.430 442
15. Kia Cee'd 1.6 CRDi EX 18.980 440

http://www.autobild....ste_589789.html
  • 0

#168 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 august 2008 - 02:46

http://www.autozeitu...?render=0139246

Imagine amplasata

Audi S3 Sportback
BMW 130i
Mazda 3 MPS
VW Golf R32 4Motion

The test victory was for the new AUDI S3 sport-bakes no easy victory. With a limited projection/lead in the body chapter an outstanding success associates with the driving dynamics. The AUDI drives itself nearly like a sports car, the excellent road performances speaks likewise for it. The balanced VOLKSWAGEN gulf R32 reserves seat two. Body and comfort do not convince, the thirsty engine. Surprisingly the price crusher secures itself Mazda3 MPS place three before BMW the 130i. The Japanese is weasel speedy, has however substantial traction problems. The economical 130i loses with deficits with the driving dynamics.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#169 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 august 2008 - 02:59

Nu ma asteptam sa iasa chiar ultimul 130i'ul ...

Dintre cele de mai sus si eu as alege tot S3'ul, mai ales ca acum e disponibil si ptr varianta in 5 usi :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#170 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 februarie 2009 - 09:35

http://www.autobild....est_799806.html

Un test interesant, ca tot veni vorba - uitati-va la toate pozele, de la 1 la 63. ordinea prezentarii e de la ultimul loc in sus.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#171 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 februarie 2009 - 09:41

Mah da ma ( ne ) omori cu testele astea. Daca nu gesesti ceva intr-o limba internationala, fa macar niste comentarii sa pricepem si noi ce zic aia acolo. :lol:
  • 0

#172 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 februarie 2009 - 09:47

o sa fac nene. da exista google translate, bata-l norocu.
important e rezultatul final
si ca o concluzie-golful 6 e un pas firesc, e foarte bun la toate capitolele, poate ca nu e peste tot pe primul loc, dar ideea de baza e ca nu are minusuri care i se pot reprosa orice caracteristica ai viza.
poate doar una, zic eu - pretul.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#173 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 februarie 2009 - 09:48

sa inteleg ca vw a pus iar chestii de la alte clase si marci, e cam tipic lor.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#174 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 februarie 2009 - 09:57

Mie imi place de mor 6-le. Oricum mi-au placut toate golfurile.

@cristi
Bine mah, o sa ma chinui sa goooogalesc ( asa, la batrinete )... :hammer:
  • 0

#175 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 februarie 2009 - 10:16

sa inteleg ca opel astra e pe locul 2???
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi