Atunci era prea "nervos" !
Cauciucuri - partea a 2-a
#926
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:38
#927
Scris 03 ianuarie 2013 - 12:40
Eram cu Honda. Intram in depasire, in panta si aveam nevoie de putere.
Life must be taken one disaster at a time
#928
Scris 03 ianuarie 2013 - 07:39
Mah, da' la cati va-ti dat pe Paraul Rece, puteam organiza cu SUCCES o intalnire de bucuresteni garajul.ro la Parau!
Sigur iesea mai de succes decat cele de acasa
#929
Scris 15 ianuarie 2013 - 07:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#930
Scris 15 ianuarie 2013 - 08:29
Pipele alea sunt evacuari fara tobe de la un v8,deci gumele din poza sunt aiurea pentru acceleratia masinii,ar trebui talon mai mic....
#931
Scris 15 ianuarie 2013 - 08:58
Pai lumineaza'i tu, ca vad ca asa au cam toti pneurile spate la cursele de drag
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#932
Scris 15 ianuarie 2013 - 09:27
stai sa aduca o lanterna pe fosfor din 1946
#933
Scris 10 februarie 2013 - 08:01
Ba, ce ati auzit de Nokian Z ?
In ultima vreme sunt cam laudate...
http://www.nokiantyr...ear=2012&group=
#934
Scris 10 februarie 2013 - 11:33
Pai p'aici tu erai cu Nokian'urile
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#935
Scris 10 februarie 2013 - 11:53
Da, a fost pe primul loc la testul de frâne. Dar Asymmetric 2 a avut 79.5, iar Z G2 a avut 79.2, deci diferența infimă.
Au fost urmate de Hankook Ventus S1 Evo2 și Dunlop SportMaxx RT, le-am menționat dincolo deja.
PS3, PSS sau PSC+ nu au fost folosite deloc. PS3 trebuie să fie undeva în primii 5 oricum.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#936
Scris 10 februarie 2013 - 12:26
Pai p'aici tu erai cu Nokian'urile
nu musai.
dar de astea n-am auzit inca nimic din experienta uzarilor.
#937
Scris 19 martie 2013 - 10:25
#938
Scris 26 iunie 2013 - 06:23
Pentru dimensiunea 195 50 R15, in afara de CPC5 (ca pret e ~ 300 ron/bucata), la ce ar merita sa ma mai uit?
Eu traisem cu impresia ca ptr Fiesta dimensiunea e cu 65 la inaltime, dar asa, cu 50, revin cu intrebarea
LE: sunt eu aerian si de fapt CPC5 ar fi all season?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 26 iunie 2013 - 06:30
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#939
Scris 26 iunie 2013 - 06:37
Da, esti plecat cu pluta... Scrie acolo, all seasons si,ciudat, nu au inscriptie MS...Nu se merita.
#940
Scris 26 iunie 2013 - 06:58
Vineri las pluta ptr avion, asa ca'ncerc din timp sa imi revin
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#941
Scris 26 iunie 2013 - 06:59
Andrei, am vazut ca esti peste mari si tari si esti asteptat. Vant in pupa!
Am vazut amuzat ca tot ati dezbatut allseasons-dedicate.
N-au nici o legatura unele cu altele, asta spunand-o testele, realitatea. Eu am folosit multi ani allseasons noi, dar m-am fript pe ploaie, in sensul ca am derapat in viraje stranse, desi aveam ESP, 4X4 Haldex. Nu aveam cerebel. ,
Conteaza enorm sa fie cauciucuri dedicate, noi, cu presiune normala, cu latimea maxima(vara) pe care o permite cartea, totul ducand la cresterea sigurantei.
In prezent am cauciucuri dedicate, dar voi cumpara allseasons .Mai toate tin de pedala.
Aceasta postare a fost editata de mol: 26 iunie 2013 - 07:01
#942
Scris 26 iunie 2013 - 07:06
CPC5 NU sunt all season.
http://www.conti-onl...mcontact-5.html
n-am auzit de all season de la continental. poate or face, da nu stiu io.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#943
Scris 26 iunie 2013 - 07:14
S-ar putea sa ai dreptate, dar asa scria in acellink dat de Andrei. Era ciudat faptul ca nu aveau inscriptia MS, asadar presupun si io ca-s de vara
#944
Scris 26 iunie 2013 - 07:16
#945
Scris 26 iunie 2013 - 07:19
...primavara+vara+toamna, in functie de Doamne-Doamne...
Pana a da astia legea, erau si de iarna...
#946
Scris 26 iunie 2013 - 07:30
Si eu stiam ca's de vara CPC5 alea, dar am zis sa ma conving.
Acu c'am lamurit'o si p'asta, ce alternative ar fi la CPC5 pentru dimensiunea aia? (e singura pe 15" ptr Fiesta si oricum la 195 se va simti diferenta de stabilitate fata de cele de 175R14 cu care am luat masina)
Sau fata de CPC5 deja ar fi diferente insignifiante incat sa merite sa caut altceva?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#947
Scris 26 iunie 2013 - 07:36
Este un minus(pentru Romania) acel '50 sau la voi Mazare asfalteaza...
#948
Scris 26 iunie 2013 - 07:43
Stiu ca nu e de bine /50 ala, dar din ce'am inteles dimensiunea mai uzuala, 195 65 R15 la Fiesta ar atinge pe la aripi. Iar ceva intermediar e prea scump. Oricum, majoritatea Fiestelor ca a mea cu jante de aliaj au venit cu ele pe 15", deci cu talon de 50 si inca vad destule pe strazi, cu pneurile umflate. Iar in Cta, da, soselele sunt bune ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#949
Scris 26 iunie 2013 - 08:58
Acu c'am lamurit'o si p'asta, ce alternative ar fi la CPC5 pentru dimensiunea aia? (e singura pe 15" ptr Fiesta si oricum la 195 se va simti diferenta de stabilitate fata de cele de 175R14 cu care am luat masina)
Sau fata de CPC5 deja ar fi diferente insignifiante incat sa merite sa caut altceva?
http://www.tyrerevie...st-Response.htm
http://www.tyrerevie...BluResponse.htm
parca dunloapele astea mai straluceau prin teste.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#950
Scris 26 iunie 2013 - 10:19
eu am pus la Golf BF Goodrich G-grip si sunt foarte multumit de ele. nu stiu cum or fi iesit la teste, dar pe strada la 102CP se comporta foarte bine.
am mai folosit si SAVA IntensaHP si mi s-au parut iarasi foarte bune.
daca tot vrei ceva mai de top, poti sa mergi pe CPC2. mai mult de 250-280 lei/anvelopa mi se par bani aruncati tinand cont ca e vorba de o masina normala, nu de vreo bomba pe roti.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi