Cauciucuri - partea a 2-a
#901
Scris 24 decembrie 2012 - 11:36
#902
Scris 25 decembrie 2012 - 08:59
OMFG... chiar si printre manele... OMFG!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#903
Scris 25 decembrie 2012 - 07:37
....cind esti tare in gura ori esti bazat pe ceva,ori esti prost.
da prietene, unii sunt bazati pe ceva.... iar altii au stat 16 ani prin scoli degeaba, si prin capitala la fel ..... nici macar in tarile cu apa calda nu si-au revenit.
#904
Scris 25 decembrie 2012 - 08:11
Degeaba te superi, dar ce spune Mihnea e extrem de intelept !
#905
Scris 25 decembrie 2012 - 08:14
poti sa spui orice, eu pe tine stii doar ca nu pot sa ma supar
#906
Scris 26 decembrie 2012 - 02:02
Eu am primit Pajero cu Bridgestone Allseason. Anvelopele trageau foarte bine iarna in zapada, aproape ca cele de iarna. Diferentele la franare au fost crunte. Cu allseason a fost un chin 2 ierni, pot sa spun ca am avut noroc ca nu am lovit vreo masina sau pieton (m-am oprit de 2 ori in bordura). In schimb cu anvelopele de iarna merg si eu normal, fara stres si extrem de rar s-a intamplat sa strang din buci, in special cand era material antiderapant pe strada care imi anula proprietatile anvelopei de iarna. E adevarat ca investitia a fost mare, circa 1.000 de euro, dar in niciun moment nu am simtit ca am aruncat banii pe fereastra, dimpotriva. as mai vrea doar o remarca sa fac: alegeti anvelope de iarna din materiale cu silicati , material foarte moale, gumos, in care unghia sa intre ca-n branza , in special la temperaturi scazute, evitati anvelopele de iarna "tari" care se deosebesc de cele allseason doar prin profil. La franare in conditii reale pe gheata sau polei, unde pericolul este maxim, materialul anvelopei conteaza 90%. Anvelopele allseason sunt bune in tarile cu clima ceva mai blanda, Romania beneficiaza de ierni aproape polare si veri desertice in ultimii ani , chiar nu merg la noi allseason-urile.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 26 decembrie 2012 - 02:04
#907
Scris 30 decembrie 2012 - 09:29
Sa fie cauciucuri de iarna doar pe fata???
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#908
Scris 30 decembrie 2012 - 10:41
una d'aia pusa pe diagonala nu prea mai ai ce-i face, indiferent de cauciucuri. daca mai era si vreun 'meserias' la volan....
#909
Scris 31 decembrie 2012 - 12:32
Oricat de varza ar fi fost cauciucurile, tot mi se pare ciudat ca nu statea deloc dreapta masina aia ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#910
Scris 31 decembrie 2012 - 12:43
Eu am primit Pajero cu Bridgestone Allseason.
Fix d'astea cred ca mi-au venit si mie pe Hiluxurile de la firma. Cu asa ceva era sa-mi rup gatul putin cu diverse masini (Amarok, D-Max generatia veche etc).
Din fericire ambii colegi carora le-am dat masinile se cam pricep cu invartitul covrigului si se descurca foarte bine, dar gumele mi se par grozav de proaste iarna. Cu masina incarcata parca nu sunt chiar dezastru, dar cu un pickup gol e crima si pedeapsa! La Logan 1.4 cu allseason Kleber nu se simte asa diferenta....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 31 decembrie 2012 - 12:44
#911
Scris 01 ianuarie 2013 - 06:45
M-am dat zilele astea de mai multe ori pe Paraul Rece, erau o groaza de "simpatici" proptiti in parapeti, azi mai multi ca in restul zilelor. Mi-a placut unul din ei, a facut poc, a bagat in marsarie, a iesit, a plecat mai departe, nici nu s-a uitat la masina
Anul trecut mi-a fugit si mie in lateral la coborare intr-un ac de par, cauciucurile noi s-au comportat exemplar, doar la urcat mi-a intrat ESP-ul cand mergeam mai tare.
#912
Scris 01 ianuarie 2013 - 07:37
E zapada/polei pe jos sau doar de la temperaturile scazute ajung in decor?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#913
Scris 01 ianuarie 2013 - 07:46
Anul asta te referi? Zapada nu, era insa frig , in functie de zona intre -10 si 0 grade, azi zona dintre Rasnov si Poiana Brasov mi s-a parut chiar mai alunecoasa decat zilele trecute, si intr-adevar si mai multe masini accidentate azi pe aceasta zona, spre deosebire de zilele trecute. Probabil au luat si drumarii o pauza dupa noaptea trecuta, si nu au mai dat cu sare.
#914
Scris 01 ianuarie 2013 - 07:49
e foarte alunecos pe zona aia(praul rece),plus ca poti sa vii pe o zona cu aderenta si sa prinzi polei pe acele de par.
#915
Scris 01 ianuarie 2013 - 07:53
Mie imi place Paraul Rece, cu anvelope bune nu pune nici o problema.
#916
Scris 01 ianuarie 2013 - 09:07
Da, de acum intrebam, ca afirmatia de mai sus era "M-am dat zilele astea de mai multe ori pe Paraul Rece".
Iar daca dai brusc de gheata dupa ce inainte aderenta a fost buna, s'ar putea nici anvelopele sa nu te mai ajute f mult, tu bazandu'te pe aderenta de pana atunci
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#917
Scris 01 ianuarie 2013 - 09:20
Nu a fost gheata, doar foarte frig, iar pe zonele cu umbra soseaua era putin alunecoasa. Repet, eu nu am avut nici o problema, altii au ajuns direct in gard. Cand e gheata, atunci ajunge toata lumea in gard. Dupa portiunea de curbe, in linie dreapta, era unul zilele trecute picat perpendicular in bot.
De dimineata, dupa un viraj abordat cu 60-70 km/h m-am trezit pe banda mea, mergand spre mine, cu un SUV ce scotea din sant o alta masina, nici macar nu au avut bunul simt sa puna un semn de avarii inainte de curba, sa reduci viteza din timp.
#918
Scris 01 ianuarie 2013 - 11:41
Fix d'astea cred ca mi-au venit si mie pe Hiluxurile de la firma. Cu asa ceva era sa-mi rup gatul putin cu diverse masini (Amarok, D-Max generatia veche etc).
Din fericire ambii colegi carora le-am dat masinile se cam pricep cu invartitul covrigului si se descurca foarte bine, dar gumele mi se par grozav de proaste iarna. Cu masina incarcata parca nu sunt chiar dezastru, dar cu un pickup gol e crima si pedeapsa! La Logan 1.4 cu allseason Kleber nu se simte asa diferenta....
Bridgestine Dueller HT parca erau. Eu mergeam cu masina mai mult goala si iarna la franare anvelopele astea nu erau chiar ceea ce trebuie. Diferenta a fost uriasa cand am pus Blizzak DM-V1.
Kng, mergi mai usor, iarna nu-i ca vara.
#919
Scris 03 ianuarie 2013 - 09:40
M-am dat zilele astea de mai multe ori pe Paraul Rece, erau o groaza de "simpatici" proptiti in parapeti, azi mai multi ca in restul zilelor. Mi-a placut unul din ei, a facut poc, a bagat in marsarie, a iesit, a plecat mai departe, nici nu s-a uitat la masina
Anul trecut mi-a fugit si mie in lateral la coborare intr-un ac de par, cauciucurile noi s-au comportat exemplar, doar la urcat mi-a intrat ESP-ul cand mergeam mai tare.
Am facut zilele astea Predeal-Rasnov de doua ori dus-intors si doar odata am reusit sa derapez putin intr-o curba si culmea nu de la gheata ci de la nisipul in exces aruncat pe sosea.
Life must be taken one disaster at a time
#920
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:10
Pe 1 ianuarie nu era nici un nisip dat, si era nevoie mai ales pe segmentul Rasnov - Poiana. Cred că asta a contribuit la un număr mai mare de incidente pe 1 decât în restul zilelor.
#921
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:11
pe Praul Rece e destul de usor sa derapezi,ultima oara la mine a fugit de fata,oricum si afara erau -8 grade banuiesc ca si pe jos era un fel de mazga.Azi dimineata am patit ceva in genul la ceea ce am zis ca se mai intampla pe Praul Rece doar ca la podul de dupa aeroportul Baneasa la rond,in rond aveam 50 si era cat de cat uscat ,si cum am iesit din rond a scos spatele un pic
#922
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:22
M-am dat de 5 ori dus-întors pe Pârâul Rece zilele astea și nu am alunecat deloc. Cum ziceam, contează cauciucurile!
#923
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:25
Pe 28 era dat cu nisip din belsug. Pe 2 in drum spre Predeal am incercat o depasire imediat dupa o curba in panta si la accelerare cauciucurile mai mult au alunecat decat au avut aderenta.
Life must be taken one disaster at a time
#924
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:26
Exces de putere !
#925
Scris 03 ianuarie 2013 - 10:30
nu cred ca era cu ursul
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi