Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus mare - CLASA COMPACTA


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#101 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 23 noiembrie 2006 - 07:15

europenii testeaza altfel. iau ce-i mai bun de la fiecare, sau modele "asemanatoare" si le testeaza.


Pai si ce n-au luat si cei mai bun de la Dacia au Koeniseggesgegeg? BMW si AUdi sint premim, Mazda nu-i. Clientii nu sint aceeasi. Deci n-au pus nici o limita intre marci. Sa faci o masina scumpa si buna e foate usor (vezi toate firmulitele de 5 angajati care scot supercaruri la 1 milion bucata), sa faci una ieftina si buna e inginerie grea.
Apoi europenii se duc la cumparat masini ca si americanii: cu banii in buzunar nu cu galeata de capacitati cilindrice sau numarul de cai putere sau mai stiu eu ce. N-am auzit pe nmeni sa zica: bah, ma duc sa iau o masina de 2500cmc si turbina. Sau ma duc sa iau cea mai buna masina de la Audi, BMW si Mazda. Sau vreau o masina de 250CP. Da NEAPARAT, cit costa nu conteaza, fac un sacrificiu. Nu da vina pe europeni, oamenii sint la fel, revista e proasta. Face comparatii de gradinita.
MazdaSpeed are grupul ei si nu e deloc singurica acolo. Aveau frate de-a masini acolo, de la Honda la Dodge la Opel, de la Ford la VW.

@Chris: daca cit dai atita face, cum se explica numarul ala la 130?
  • 0
Salam. Florin Salam.

#102 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 noiembrie 2006 - 10:13

Pai si ce n-au luat si cei mai bun de la Dacia au Koeniseggesgegeg?


hahaha...
daca tu consideri Mazda un fel de dacie fata de Audi/BMW ( koenigsesgegsge ) e hilar... sincer :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#103 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 23 noiembrie 2006 - 11:06

scuza-ma dar chiar esti penibil. comparatia ta cu dacia si altele e chiar jenanta. daca dacia ar face o hatch de aceasi clasa cu putere in jurul a 250 cp poate ar fi luat-o si era mai ieftina ca mazda, puteai si tu sa-ti cumperi una. la fel cu orice marca, vezi ca mai sunt teste in topic cu mai multe marci, dar toate modele concurente. nu a spus nimeni ca a luat ce-i mai bun de la o marca, ca asa luau M5 sa-l compare cu mazda 6 mps, ci au luat concurentii directi, ca aia fac masini ieftine ca si dacia nu cred ca-i problema revistei. sau la voi in lumea McDonald se compara masinile la acelasi pret si nu conteaza daca-s de teren, limuzine, coupe....toate la gramada ca deh, costa la fel.....penibil.

daca tie ti se pare testul de gradinita poate ai si tu problemele tale, dar pt. binele tau, sa nu mai ramai uimit de aceste teste ciudate mai cauta si tu si vezi cam ce se compara. si ai sa vei, aceasi clasa si puteri apropiate. mazda 3 mps se incadreaza perfect in test, chiar daca e mai ieftina (cred ca fiind posesor suferi de o criza de personalitate ca ai avea masina ieftina si o compara astia de la gradinita cu masini mai scumpe, iti dai seama ce gradinita ar fi sa-ti vezi masina comparata cu bmw 330i, C320).

de curiozitate: cu ce ai vrea sa compare mazda 3 mps ? te uiti in catalog la nivelul ala de pret si bagi tot ?

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 23 noiembrie 2006 - 11:16

  • 0

#104 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 23 noiembrie 2006 - 03:17

comparatia cu dacia si suedezii era o hiperbola oameni buni.....totusi....

idee e sa compari masini din clase similare dar si similare ca pret si target market.

Din targetul pt BMW si Audi cati crezi ca se vor uita si la Mazda. Toti si-ar permite-o lejer dar nu multi ar lua-o in considerare.
Din cei care se vor uita la Mazda, extremi de putini se vor uita realistic si la Audi si Bmw pt ca pr si simplu nu si le-ar permite.

Tu daca ai buget de 20 000 euro te duci sa te uiti si la masini de 30?

Daca exemplu cu Dacia si Keonigsegg a fost exagerat ( ca sa porve a point) uite unu putin mai realist: Logan Prestige vs 116 i.
  • 0

#105 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 noiembrie 2006 - 03:49

mhey :
hiperobola vrajitorului e prea exagerata. oricum am lua-o.
logan si 116i nu sunt nici macar in aceeasi clasa si au cu totul alt scop.

mazda 3 mps isi are rostul, ptr cei care nu au destui bani ptr 130i sau S3 sau care-o mai fi.

testul e foarte clar. care-i cea mai buna ( privind intai din prisma performantelor ) , ca doar au aceeasi tinta. ca mazda e mai ieftina? asta e atuu ei.

si mai in cam toate testele europene exista 2 "rezultate".
unu overall, si unul si raportat la pret.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#106 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 23 noiembrie 2006 - 03:51

nu e vorba de target, e vorba ca testul e facut sa-l vada lumea, revista nu stie bugetul fiecaruia, poate unu are bani cacalau si vrea o masina din clasa aia si se uita cine iese mai bine in test. punct. tot asa poate sa faca si "saracu'" : se uita la test, si isi alege ce poate daca nu are bani de ce vrea. dar nu mi se pare deloc "de gradinita" un test asa, dimpotriva e chiar corect. idiot total ar fi sa compare 130i cu honda legend numai " ca sunt la preturi apropiate"....asta nu e test auto e test economic. si daca te uiti la testul vs. cu alea 4x4 care nu au nici o legatura intre ele ai vedea ca se fac si teste de genul asta dar nu cred ca e cineva care are 30k si nu stie ce masina cu 4x4 sa-si cumpere si se uita pe test sa vada daca isi ia passat 4 motion sau LR Defender....sa fim seriosi.
in lumea auto numai femeile si saracii (si americanii) sunt interesati in primul rand de pret, daca esti prea sarac si nu ai bani de niciuna dintre ele ? te uiti pe test sa vezi care e cea mai buna chiar daca n-o sa-ti permiti nici una. asa hai sa facem reviste de oameni pasionati de auto si de oameni obsedati de best buy si saraci, aia prea saraci pot sa citeasca revista pt. pasionati ca oricum nu se gandesc la bani ca nu au. incep sa ma gandesc daca nu e de fapt vrajitoarea din orz.....

testul cu logan prestige 1.6 16v vs. 130i e chiar o extrema, nu cred ca asta e si cazul cu "cele mai sport hatchback-uri". cine nu stie sa citeasca titlul topicului sa se abtina de la posturi penibile.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 23 noiembrie 2006 - 04:01

  • 0

#107 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 23 noiembrie 2006 - 04:04

116i sorry.
  • 0

#108 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 23 noiembrie 2006 - 04:27

deic tu vrei sa zici, sincer, ca nu te-ai ghidat de pe pret cand ai cumparat masina.

De fapt vreu sa vad macar 1 OM pe acest forum care imi zice - domne, eu nici nu m-am uitat la pret cand mi-am luat masina. Puteam sa-mi iau Veyron daca vroiam, dar am ales totusi un Golf V 1.9TDI ca ala mi-a placut mie cel mai mult!

In lumea reala, bugetul dicteaza! in primul si in primul rand! Dar asta e, au ajuns romanii sa fie aia unde banii nu conteaza si americanii saracanii care se uita la pret si nimic altceva.

Cand o revista auto face este comparative, mai ales la masini cu preturi medii, este pur si simplu realist sa se ghideze dupa pret. Pt ceilalti, exista teste individuale.

Nu va place 116i vs Logan prestige, din cauza ca una e sedan si alta hatch sa inteleg, da? Bun.
Fiat Panda 1.3 D vs Mini Cooper one D. Nu numai ca sunt mini-uri amandoua, dar sunt si FWD amandoua. Deci si mai apropiate.

Sau Skoda Fabia vs A-Class 160? Bun si asta nu, clasa mica, hatch-uri 5 usi, care-i problema?
  • 0

#109 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 23 noiembrie 2006 - 04:35

da, testele spuse de tine sunt perfect corecte, mai uit la ele, vad ca nu am bani de A si imi cumpar fabia, simplu. dar n-o sa zic : "ce handicapati, imi compara mie fabia cu A class cand ei stiu f bine ca io nu am bani decat de fabia".
si ce zici tu oricum e mai fortat decat testul in discutie, cine are 20k buget si se gandeste la bani isi ia 1.9tdi pentru economie, n-o sa-si ia sigur masina de 260 cai. si da, daca ai bani de veyron dar nu esti pasionat, poate nu stii ca exista si vrei pur si simplu un mijloc de deplasare, nu te pricepi, iti poti umpara 1.9 tdi dar fi sigur ca nu citesti vre-o revista pt. ca pur si simplu nu te intereseaza si nici nu ai stii dupa ce sa te uiti.

ideea era ca nu poti compara doar 130i si S3, pana la urma iei si un test intre 3 MPS, Focus....si tot ajungi sa le compari, mai ales daca vrei pur si simplu sa fii informat, nu neaparat sa-ti iei masina, revista nu e sfatuitor economic, e revista auto unde se testeaza masini in principal dupa performante, dar daca vrei au si raport pret/puncte ca sa-si faci o idee daca esti in cautare.
  • 0

#110 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 23 noiembrie 2006 - 04:49

unde ai vazut tu test pt saraci si test pt bogati separat ? poate ai vazut dar nu in revista auto sigur. hai sa comparam masinile dupa culori, design sau sunet ca nu ne mai place dupa clasa, putere. termenul de "concurent direct" spune ceva ? iti zic eu ca, concurentul direct al lui 130i nu e mazda 6 mps si nici honda legend, ci 3 mps si civic type R, de ce ? pt. ca asa e normal in auto, daca unii au studii economice si vad altfel e treaba lor.


nu vad ce atata agitatie pe subiectul asta, asa se fac testele auto, economistii pasionati de auto sufera, asta e. toate revistele compara asa ca-s reviste auto, nu financiar-auto. vrajitorul a dat exemplul perfect, testul intre ferrari, porsche si corvette care nici una nu e la acelasi pret, sunt diferente simtitoare.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 23 noiembrie 2006 - 04:54

  • 0

#111 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 24 noiembrie 2006 - 01:00

Mazda 3 MPS nu e un concurent direct, cel putin nu in opinia mea. Poti s-o compari, sunt clase si puteri similare dar nu e concurent direct pt 130i. Pana la urma se poate compara orice cu orice.

130i concurent direct e A3 3.2.

Preturi similare, aceasi clasa, premium amandoua, motorizari similare, 5 usi. Singura diferenta vine la trenul de rulare, unul RWD altul AWD. Ideal, tre sa fie la fel si acest lucru.
S3 e o alegere mai proasta in comparatia asta pt ca: are 2 usi mai putin, are motor turbo 4 cil, fata de 6 aspirat pt BMW, si este din lina S de la Audi care in general corespunde cu M de la BMW. A3 3.2 sportback are mai multe in comun cu 130i.

De ce n-au bagat si STi si Evo in comparatie. Ah...nu-s hatch-uri....ok, dar sunt compacte. Si au 4 usi, la fel ca 3 MPS si 130i.
Concurentii directi trebuie sa aibe cat mai multe elemente in comun, cu pretul in principal. Pt ca pretul nu numai ca dicteaza atunci cand oamenii vor sa cumpere o masina, dar de cele mai multe ori va dicta si calitatea masinii. 99% din cazuri aia mai ieftina o sa fie mai ieftin facuta. Oamenii aia sunt in afaceri, nu fac masini bune si ieftine ca sa piarda bani.
Si sa faci teste asa in de dragul de a face, nu inseamna ca esti o revista auto care se respecta. Pt ca un comparo, are tabele cu castigatori, cu note date pt fiecare aspect legat de masina, sunt comentarii etc. Astea infleunteaza f mult cititorul de rand. Omul citeste , se duce la dealer si o sa vian debusolat acasa ca el poate sa cumpere numai 3 MPS dar n-o mai cumpara ca a iesit cel mai prost din test deci nu e buna. Intelegi problema?


PS: la Vette vs 911 vs Ferrari, nici acolo nu e normal DAR, e cu totul si cu totul alta liga de masini, alta clientela, cu totul altceva.

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 24 noiembrie 2006 - 01:04

  • 0

#112 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 24 noiembrie 2006 - 11:14

si la ferrari si corvette e acelasi lucru, cum 120k pot fi bani pt cineva asa si 30k pt. altul. si diferentele de pret sunt si mai mari.

tu ai dat exemplul de cuparator care-ti convine tie, un cumparator prost, prost ca om vreau sa zic. ai spus bine ca nu sunt concurenti direct "pentru tine", poate tu inca nu te-ai obisnuit cu testele, daca o iei cum zici tu nu ai mai compara niciodata 2 masini ca identice nu pot fi. A3 3.2 are motorul mai mare, varianta cu 5 usi nu mai e hatchback si e awd. deci cel mai bine se desfiinteaza testele comparative ca exista genul ala de cumparator dobitoc.

"Mazda 3 MPS nu e un concurent direct, cel putin nu in opinia mea. Poti s-o compari, sunt clase si puteri similare dar nu e concurent direct pt 130i. Pana la urma se poate compara orice cu orice."

nu chiar orice cu orice, de obicei aceasi clasa (mai ales ca astea-s hatch toate) si puteri apropiate. nu poti obliga nici un constructor sa faca awd doar ca sa intre in comparatie cu altul sau sa-si alinieze motoarele la 3.0l. daca o luam dupa logica ta mai concurent e 3 mps pt. s3 decat 130i ceea ce e o opinie cat se poate de personala. iar linia S intotdeauna, intotdeauna a fost comparata cu cea mai buna motorizare inainte de M, RS e comparat cu M de obicei. iara intervine logica aia ca sunt aceasi clasa si au puteri apropiate.

exista un standard ca asa toti ne dam cu parerea. mie standardul asta mi se pare logic, tie nu. asa se fac testele.

iar testul cu corvette mie mi se pare normal dar daca as aplica logica ta as avea mult mai multe de comentat decat la asta cu hatchback-uri: una e , nu mai ieftina, ci la juma' de pret fata de alta, una are secventiala, aia manuala, una are motor de turatie mic, una are motor de camion cu cuplul specific. cu porsche e si mai rau ca ala e si 4wd si turbo. si cumparatorul care are 70k ar veni acasa confuz ca e mai proasta ca un ferrari care costa de 2 ori mai mult, exact acelasi lucru.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 24 noiembrie 2006 - 11:26

  • 0

#113 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 24 noiembrie 2006 - 04:52

Explica-mi cum exact A3 sportback are 5 usi dar nu este hatchback, dar 130i este. Explica-mi , cum este mai aproape un motor 2.0 T de unul i6 3.0, decat unul de 3.2 V6. S3-ul din cate stiu are si el AWd. La fel ca A3 3.2. A3 3.2 are pur si simplu mai multe in comun cu 130i. Chiar e asa greu de inteles?

S si RS......e discutabil. S4 din generatia 97-01 era mai mult comparata cu M3-ul decat cu 325/328. S4 02-06 este iarasi, mai mult comparat cu M3 decat cu 330. De fapt, uite-te la diferentele de putere si fa un search sa vedem cate teste comparative gasesti S4 vs M3 si cate S4 vs 330/325/328.

deabea incepand cu anul asta (cand de fapt M3-ul nici n-a aparut) RS4 e mai apropiat ca putere, de viitorul M3. repet, viitorul.

nici nu trebuie sa te contrazici cu mine, cauta si tu teste.

Concurentii directi trebuie sa aiba cat mai multe in comun. Nu prea inteleg exact cu ce nu esti de acord aici. E clar ca avem doua definitii diferite de "competitor direct". Pt tine, ca sa fie directi tre sa aiba cateva puncte in comun, pretul ne fiind pritre ele, pt mine tre sa aiba cat mai mult in comun (preferabil tot), si mai ales pretul. Repet (ca vad ca refuzi sa intelegi), cu anumite exceptii, pretul dicteaza nu numai alegerea consumatorilor si ci calitatea masinii in ansamblu care are un impact direct in rezultatele obtinute in testarea ei.

Si cum ziceam, pana la urma, in realitate, poti sa compari orice cu orice. Si o trotineta cu un vapor. Fiecare e liber si nesilit de nimeni sa poate compara ce vrea el pe lume. Insa asta nu inseamna ca astea ar fi niste comparatii relevante pt toti. O revista auto, cand face comparatii, ar trebui sa se gandeasca si la cititori si faptul ca acestia, poate, vor fi chiar interesati de a achizitiona una din masinile respective. De asemenea, ca si revista auto, mi se pare ca ar trebui sa ofere cat mai multa suiectivitate si fair-play. Si sa faci teste intre masini(mai ales cand e vorba de masini pt popor) cu diferente enorme de pret intre ele, nu e fair-play. Tu presupui prea tare cu toti cei care vor citi, sunt niste pasionati auto ca noi care stau si se informeaza de pe N forumuri, citesc N reviste si situri net si atunci pot sa analizeze mult mai profund problema. Pt majoritatea nu e cazul, si nu sunt neaparat prosti pt asta. Omul de rand o sa citeasca testul (de cele mai multe ori, doar rezultatele) si o dea verdictul : S3 bun - 3 MPS jaf.


Cat despre Corvette, 911 si Ferrari, sincer nu stiu de ce continui si nu-ti dai seama ce spui de fapt.
Cum adica pt unii 30K si sunt asa si pt altii 120K. da, normal, dar la cu totul alt nivel.
Tu ai idee ce inseamna pt un vestic sa-si permita un Corvette (ca sa nu mai vobimde celelalte 2). Pai poti sa-toi dai seama ca numai asigurarea la masina aia e cat rata la un apart. de 100 000 euro in Buc?
Oamenii astia, care au astfel de masini in vest, reprezinta un procentaj extrem de mic din restul. Oamenii care-s permit cu adevarat masinile astea, au cu totul si cu totul alte bugete, cheltuieli, standarde de viata etc. Oricum, repet, chiar la nivelul ala, tot nu mi se pare normala comparatia directa.
Hai s-o punem asa: dintr-o polulatie de 100%. 40% n-o sa-si permita masina de 30K. urmatorii 59% o sa si-o permita. Si 1% o sa si-o permita pe una din cele 3 supersportive de mai sus (care la randul lor se vor impartii in cei care si-ar permite-o pe oricare, cei care si-ar permite doar Vette si Porsche si cei care-si permit doar Vette). Vezi problema (in a considera ca cele 2 teste comparative au aceeasi idee)?

Imi pare rau ca tu nu poti sa te uiti la chestia asta si din punct de vedere economic, dar din pacate a se uita la partea economica in prin plan inseamna a fi realist.

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 24 noiembrie 2006 - 05:00

  • 0

#114 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 24 noiembrie 2006 - 05:17

tu ai dat-o in SF rau de tot.

1. am spus ca nici A3 3.2 nu e comparabil cu 130i perfect pt. ca si la astea se pot gasi diferente. A3 Sportback daca l-ai vazut e mai mult break. A3 3.2 poti sa zici daca tot cauti nod in papura ca are motorul mai mare, mai putin puternic si e si 4wd. deci cade comparatia in opinia ta.

2. S3 e 2.0 turbo si daca o luam dupa logica ta (nu dupa testele care se fac, reped, dupa logica ta) se poate compara destul de bine cu 3 MPS nu ?

3. S4 a fost comparat cu M3 cat nu exista inca RS4 generatia actuala. se lua ca si pana acum, cum nu-ti place tie, aceasi clasa, ce-i mai bun de la bmw si audi in clasa aia. Cum a fost si RS6 vs. M5, S8 vs. 760. Oricum nu are rost sa intram si aici ca este irelevant. Topicul este versus clasa compacta.

4. nu ti se pare normal sa compari corvette cu 911 turbo ? dar cu ce ? zi un concurent european pt. ea in opinia ta. Probabil ca la pretul ala gasesti un ferrari SH. Si testul nu e facut de europeni, si tot e de gradinita ?

5. testul ala cu 4x4 la 30k ti se pare normal chiar daca alte puncte comune nu au masinile alea ? ala mai e de gradinita ? tot de europeni e facut, dupa cum vezi teste se fac dupa multe criterii, daca te intereseaza banii si 4x4 asta-i pt tine, poate pe mine ma intereseaza, chiar si pur informativ, la o masina - performanta.


Ti-am mai spus, tu ai opinia ta, daca pe tine te-ar incurca testul ala (vezi ca e unul cu toate, mps, focus, astra, r32 s3 130i....) si nu ai mai stii ce sa cumperi este intr-adevar o problema. Eu as vedea atat: cea mai performanta este S3, f aproape este si 3 MPS, am doar 25k, aia o cumpar, aia e, nu-mi permit S3 dar stiu ca are ceva in plus, asta e. cumpar mazda si sunt informat, daca vad un S3 pe strada nu ma iau de el.
Cum ar fi eu sa am 9 000 EUR si sa zic ca toate testele sunt de gradinita ca oricum nu-mi permit decat logan ?
Si la corvette vs. f430 ma uit pur informativ, e normal sa stii care e mai performanta, ca pretul se stie din catalog. Omul de rand care citeste presa auto si ajunge la concluzia aia e pur si simplu prost (s3 bun, 3 jaf) pt. ca de aia se dau masuratorile, puncte , preturi, raport pret/puncte.

E un test in ams cu cele mai rapide masini din lume, diferentele sunt imense nu numai la pret, ci si la puteri, mase, tractiuni.... numai prezenta lui Veyron spune asta.

Dupa cum vezi, cauta in topic, cauta pe net si vezi, asa se compara, aceasi clasa, puteri apropiate. Mie mi se pare normal, tie nu. Oricate argumente mi-ai aduce tu, ca parere personala, realitatea este una singura: testele astea se fac asa, mie mi se pare normal.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 24 noiembrie 2006 - 05:29

  • 0

#115 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 24 noiembrie 2006 - 06:44

1. A3 3.2, nu e comparabil perfect cu 130i dar e mai potrivit decat S3. Asta am zis. Stiu f bine Sportbackul si eu nu l-as considera break absolut deloc. Asa cum nici alt hatch 5-usi nu-l vad break.

2. Da se poate compara la motorizare(4 cil turbo), putere (265 vs 265 parca), la clasa (compacte) si la caroserie (hatchuri) f bine cu 3 MPS. Dar nu la categorie (premium vs normala), nu la nr de usi (5 vs 3), nu la tractiune (FWD vs AWD) si nu la pret. Deci din 8 factori importanti, 4 sunt asemanatori, iar ceilalti 4 contin 2 factori care eu ii consider esentiali (pret si categorie).

3.Pai da, RS4 sedan a aparut deabea anul asta. In schimb S4 sedan e prezent pe piata de f mult timp si a fost in general comparat cu M3 si nu cu cele mai puternice motorizari de la seria 3 inafara de M asa cum ai zis mai devreme.

4. Da si nu. Realistic vorbind, Z06 + restul de bani bagati in modificari/casa/barca/vacante/investitii/etc fata de 911 Turbo. oricum, cum ziceam , aici problema e mult mai complicata din cauza sumelor f mari de care este vorba si genului de clientela tipica. Asa ca hai s-o lasam pt alt topic.

5. Nu stiu despre ce test e vorba. Link?

6."Omul de rand care citeste presa auto si ajunge la concluzia aia e pur si simplu prost (s3 bun, 3 jaf) pt. ca de aia se dau masuratorile, puncte , preturi, raport pret/puncte"

As fi de acord cu tine, daca nu as fi vazut de nenumarate ori pe diferite forumuri (inclusiv asta) oameni care dupa ce li se dadea spre citire un test complet, citeau doar rezultatele si se apucau sa faca comentarii profunde la adresa masinilor. Si e vorba de asa zisi pasionati auto. De oamenii de rand nici nu vreau sa-mi imaginez......

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 24 noiembrie 2006 - 06:49

  • 0

#116 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 24 noiembrie 2006 - 06:49

ok, hai ca nu are rost. toti sunt prosti, europeni cu hatchurile lor, aia cu corvettu' la fel, noroc cu parerile personale ale alora fara bani.

fiecare are dreptul la o opinie, chiar daca nu e ca a majoritatii. pt. mine asta e forum AUTO, ma intereseaza performantele in primul rand, pt. economie exista forum la ASE (???) sau offtopic pe orice forum.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 24 noiembrie 2006 - 06:53

  • 0

#117 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 24 noiembrie 2006 - 07:07

6."Omul de rand care citeste presa auto si ajunge la concluzia aia e pur si simplu prost (s3 bun, 3 jaf) pt. ca de aia se dau masuratorile, puncte , preturi, raport pret/puncte"

As fi de acord cu tine, daca nu as fi vazut de nenumarate ori pe diferite forumuri (inclusiv asta) oameni care dupa ce li se dadea spre citire un test complet, citeau doar rezultatele si se apucau sa faca comentarii profunde la adresa masinilor. Si e vorba de asa zisi pasionati auto. De oamenii de rand nici nu vreau sa-mi imaginez......


o revista nu poate tine cont de toti idiotii, de toate categoriile de oameni, e revista auto si testeaa masini dpdv al performantelor. daca era FHM isi dadea cu parerea la design si femei si tot asa... si chiar mai fac si teste gen "4x4 in 30k", este un topic la categoria 4x4. si am mai spus, au si preturi, raporturi....etc. daca e omu' prost nu e vina revistei.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 24 noiembrie 2006 - 07:11

  • 0

#118 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 noiembrie 2006 - 10:56

si niste teste... in varianta "video" :D

MotorVision - Audi S3 vs Golf R32
http://www.youtube.c...h?v=Jm0yMbccU08

Golf R32 - 130i - Astra OPC
http://www.youtube.c...w...ted&search=

Top Gear - R32 - 130i
http://www.youtube.c...8...ted&search=

5th Gear - R32 - 130i
http://www.youtube.c...o...ted&search=

AMS.DE - R32 - 130i
http://www.youtube.c...A...ted&search=
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#119 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 06 ianuarie 2007 - 01:48

Imagine amplasata
http://www.autozeitu...hp?render=39261

Aceasta postare a fost editata de the1: 06 ianuarie 2007 - 01:51

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#120 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 10 ianuarie 2007 - 09:24

Se redeschide. Va rugam sa fiti ponderati in exprimare, sa va respectati colegii de forum si mai ales sa va argumentati opiniile. Se strica atmosfera si nu avem de gand sa stam si sa ne uitam cum unii sar calul. Bafta la scris!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#121 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 10 ianuarie 2007 - 09:49

MESSWERTE Audi BMW
Beschleunigung 0-50 km/h 3,2 s 2,9 s
0-100 km/h 8,2 s 8,8 s
0-130 km/h 13,3 s 14,8 s
Elastizit�t 60-100 km/h 5,7 s (4. Gang) 7,1 s (4. Gang)
80-120 km/h 10,5 s (6. Gang) 13,1 s (6. Gang)
Leergewicht/Zuladung 1485/455 kg 1485/355 kg


Imagine amplasata

LINK

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 10 ianuarie 2007 - 09:50

  • 0

#122 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 10 ianuarie 2007 - 10:10

Ooppss... testul pe care am uitat sa-l postez. Sorry, Chris. :P
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#123 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 10 ianuarie 2007 - 11:25

Imagine amplasata

LINK

Imagine amplasata
  • 0

#124 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 12 ianuarie 2007 - 11:39

focusu avea tamburi pe spate ? oricum am dubii asupra celor de mai sus, datorita diferentelor cam mari de performanta la acceleratie (cel putin focus vs golf).
  • 0

#125 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 martie 2007 - 05:43

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata

Kia Cee`d 1.4 LX Basis,
Mazda 3 Active 1.6 MZR,
Opel Astra 1.6,
Peugeot 307 Tendance 110,
VW Golf 1.6 FSI Trendline

Result: That was scarce: Kia is OPEL hautnah and VOLKSWAGEN seizablly on the heels. The Koreans would have made stronger cee'd, would more meaningfully have equipped, would have more comfortably co-ordinated - there hear ' I nevertheless smoothly the Siegeslorbeeren rascheln. Thus remains for the Kia of the titles - recommendable - of the low price miracle. At the point VOLKSWAGEN remains.

http://www.autobild....artikel_seite=0
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi