Explica-mi cum exact A3 sportback are 5 usi dar nu este hatchback, dar 130i este. Explica-mi , cum este mai aproape un motor 2.0 T de unul i6 3.0, decat unul de 3.2 V6. S3-ul din cate stiu are si el AWd. La fel ca A3 3.2. A3 3.2 are pur si simplu mai multe in comun cu 130i. Chiar e asa greu de inteles?
S si RS......e discutabil. S4 din generatia 97-01 era mai mult comparata cu M3-ul decat cu 325/328. S4 02-06 este iarasi, mai mult comparat cu M3 decat cu 330. De fapt, uite-te la diferentele de putere si fa un search sa vedem cate teste comparative gasesti S4 vs M3 si cate S4 vs 330/325/328.
deabea incepand cu anul asta (cand de fapt M3-ul nici n-a aparut) RS4 e mai apropiat ca putere, de viitorul M3. repet, viitorul.
nici nu trebuie sa te contrazici cu mine, cauta si tu teste.
Concurentii directi trebuie sa aiba cat mai multe in comun. Nu prea inteleg exact cu ce nu esti de acord aici. E clar ca avem doua definitii diferite de "competitor direct". Pt tine, ca sa fie directi tre sa aiba cateva puncte in comun, pretul ne fiind pritre ele, pt mine tre sa aiba cat mai mult in comun (preferabil tot), si mai ales pretul. Repet (ca vad ca refuzi sa intelegi), cu anumite exceptii, pretul dicteaza nu numai alegerea consumatorilor si ci calitatea masinii in ansamblu care are un impact direct in rezultatele obtinute in testarea ei.
Si cum ziceam, pana la urma, in realitate, poti sa compari orice cu orice. Si o trotineta cu un vapor. Fiecare e liber si nesilit de nimeni sa poate compara ce vrea el pe lume. Insa asta nu inseamna ca astea ar fi niste comparatii relevante pt toti. O revista auto, cand face comparatii, ar trebui sa se gandeasca si la cititori si faptul ca acestia, poate, vor fi chiar interesati de a achizitiona una din masinile respective. De asemenea, ca si revista auto, mi se pare ca ar trebui sa ofere cat mai multa suiectivitate si fair-play. Si sa faci teste intre masini(mai ales cand e vorba de masini pt popor) cu diferente enorme de pret intre ele, nu e fair-play. Tu presupui prea tare cu toti cei care vor citi, sunt niste pasionati auto ca noi care stau si se informeaza de pe N forumuri, citesc N reviste si situri net si atunci pot sa analizeze mult mai profund problema. Pt majoritatea nu e cazul, si nu sunt neaparat prosti pt asta. Omul de rand o sa citeasca testul (de cele mai multe ori, doar rezultatele) si o dea verdictul : S3 bun - 3 MPS jaf.
Cat despre Corvette, 911 si Ferrari, sincer nu stiu de ce continui si nu-ti dai seama ce spui de fapt.
Cum adica pt unii 30K si sunt asa si pt altii 120K. da, normal, dar la cu totul alt nivel.
Tu ai idee ce inseamna pt un vestic sa-si permita un Corvette (ca sa nu mai vobimde celelalte 2). Pai poti sa-toi dai seama ca numai asigurarea la masina aia e cat rata la un apart. de 100 000 euro in Buc?
Oamenii astia, care au astfel de masini in vest, reprezinta un procentaj extrem de mic din restul. Oamenii care-s permit cu adevarat masinile astea, au cu totul si cu totul alte bugete, cheltuieli, standarde de viata etc. Oricum, repet, chiar la nivelul ala, tot nu mi se pare normala comparatia directa.
Hai s-o punem asa: dintr-o polulatie de 100%. 40% n-o sa-si permita masina de 30K. urmatorii 59% o sa si-o permita. Si 1% o sa si-o permita pe una din cele 3 supersportive de mai sus (care la randul lor se vor impartii in cei care si-ar permite-o pe oricare, cei care si-ar permite doar Vette si Porsche si cei care-si permit doar Vette). Vezi problema (in a considera ca cele 2 teste comparative au aceeasi idee)?
Imi pare rau ca tu nu poti sa te uiti la chestia asta si din punct de vedere economic, dar din pacate a se uita la partea economica in prin plan inseamna a fi realist.
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 24 noiembrie 2006 - 05:00