Versus mare - CLASA COMPACTA
#126
Scris 08 martie 2007 - 07:29
#127
Scris 08 martie 2007 - 08:44
Aceasta postare a fost editata de Dee: 08 martie 2007 - 08:45
#128
Scris 09 martie 2007 - 08:11
Garantien im Vergleich: Sieben Jahre Garantie auf den cee'd � das klingt nach einem unschlagbaren Angebot. Einmalig ist es auf jeden Fall. Aber die Konkurrenz h�lt versteckt dagegen. Mit aufpreispflichtigen Anschlussgarantien. So bietet Mazda gegen 184 Euro ein F�nfjahrespaket. Peugeot verlangt 1100 Euro f�r diesen Zeitraum, VW 573 Euro. Opel schlie�t f�r 272 Euro immerhin auch das dritte und vierte Jahr mit in die Garantie ein.
-pentru 5 ani garantie (fata de cei 7 in pret a Kiei), Mazda cere 184 E, pejo 1100, VW 573, iar Opel pentru 4 ani 272E.
So viel Rabatt ist m�glich: Die Autoh�ndler buhlen um die Gunst der Kunden. Einige, wie etwa Peugeot � schn�ren Pakete aus Rabatten, Gratis-Wartungen und Anschluss-Garantie. Andere, wie Opel Dello, Deutschlands gr��ter Opel-H�ndler, lassen beim Astra bis zu 23 Prozent. Verlierer sind oft die kleinen H�ndler. Sie bekommen vom Hersteller wegen geringerer Verkaufszahlen kleinere Margen als die gro�en. Aber auch den Neuling Kia cee'd gibt es bis zu sechs Prozent unter Listenpreis. Und das macht bei einer h�herwertigen Ausstattung oder dem n�chstgr��eren Motor schnell 1000 Euro Preisvorteil. Damit k�nnen Sie rechnen: � Kia: f�nf bis sechs Prozent � Mazda: zehn bis 15 Prozent � Opel: bis zu 22 Prozent � Peugeot: bis zu zehn Prozent � VW: sechs bis zehn Prozent.
-discounturile care se pot obtine : pana la 23% la Opel, 6% la Kia, 15% la Mazda, Pejo 10% sau pachete gratuite, VW 10%. repet, acestea sint discounturi maximale.
#129
Scris 23 martie 2007 - 11:22
#130
Scris 25 martie 2007 - 03:38
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#131
Scris 25 martie 2007 - 04:56
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#132
Scris 25 martie 2007 - 05:07
pt mine
1. GTI - golf
2. 4motion 2.0TDI - golf
3. 1.9 TDCI - astra 150cp
cum pt multi primele 2 sunt masini de nisa, optiunea ramane astra. pacat ca nu sta pe curbe la fel de bine precum focus si golf, dar cei mai multi nu vor sesiza asta niciodata.
o alegere interesanta, dar despre car enu stiu inca nimic, ar fi noua oferta de la toyota, am vazut masina si nu arata rau deloc. stie cineva cum se conduce?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#133
Scris 25 martie 2007 - 11:04
Unul din ele aici
La DRIVING DYNAMICS castiga cam tot.
Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 25 martie 2007 - 11:07
#134
Scris 26 martie 2007 - 03:35
in dotare standard? adecă nu şaşiu sport cobor�t.
e adevarat ca smecheria asta cu suspensii adaptive e destul de reusita, in rest daca avea suspensii independente, era mult mai bine, norocul e ca, in incercarea de a balansa acest neajuns au asezat destul de bine masele, insa tot golf si focus au suspensii mai bune, desigur e parerea mea. dar daca elimin primele optiuni (GTI si 4motion), in mod sigur as lua o astra.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#135
Scris 26 martie 2007 - 04:14
#136
Scris 26 martie 2007 - 04:33
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#137
Scris 14 iulie 2007 - 12:30
Cine stie limba sa ne spuna si noua macar concluziile?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 iulie 2007 - 12:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#138
Scris 14 iulie 2007 - 10:34
sunt testate Civic 2.2 I-CTDI 140CP, Auris 2.0 126CP, C4 2.0 HDI 136 CP, Focus 1.6 TDCI 110 CP (cred), Astra H 1.9 CDTI 120 CP, Megane 1.9 dci 130CP, c'eed 1.6 CRDI 115 CP, Bravo 1.9 M-Jet 120 CP, Golf aici nu am inteles daca e 2.0 TDI 140 CP sau 1.9 TDI 105 CP
lauda tinuta de drum si directia la focus, confortul la megane si calitatea materialelor la golf si spun ca designul sportiv al lui bravo nu este ajutat si de motor
eu asta am inteles, daca am gresit undeva sa ma corecteze oaspetele sau altcineva care stie germana. ca eu ar trebui sa o stiu, dar nu prea am fost atent la scoala
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#139
Scris 14 iulie 2007 - 10:54
#140
Scris 14 iulie 2007 - 11:07
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#141
Scris 14 iulie 2007 - 11:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#142
Scris 14 iulie 2007 - 12:49
exact...puteau lua 2.0 crdi 140cp la ceedCiudat este ca au amestecat cilindreele (si puterile) , adica si Cee'd si Focus si Megane au diesel-uri de 2L.
#143
Scris 14 iulie 2007 - 01:15
-honda si golf locul l la accelerare@andrei din ce inteleg eu Auris a castigat pentru ca are cam aceleasi calitati precum golful, dar e mai ieftina cu 2000 euro si c'eed a iesit best buy.
sunt testate Civic 2.2 I-CTDI 140CP, Auris 2.0 126CP, C4 2.0 HDI 136 CP, Focus 1.6 TDCI 110 CP (cred), Astra H 1.9 CDTI 120 CP, Megane 1.9 dci 130CP, c'eed 1.6 CRDI 115 CP, Bravo 1.9 M-Jet 120 CP, Golf aici nu am inteles daca e 2.0 TDI 140 CP sau 1.9 TDI 105 CP
lauda tinuta de drum si directia la focus, confortul la megane si calitatea materialelor la golf si spun ca designul sportiv al lui bravo nu este ajutat si de motor
eu asta am inteles, daca am gresit undeva sa ma corecteze oaspetele sau altcineva care stie germana. ca eu ar trebui sa o stiu, dar nu prea am fost atent la scoala
-C4 viteza de varf
-Focus - directie precisa, e vorba de acelasi motor de pe C4.
-Astra : zgomotos, dar economicos, bravo pentru EDS ala sau cum ii zice
-Megane :confort, fara vivacitate
-c'eed : pret super, consum super, totul ok in mare
-Bravo : la baie
-Golf - e de 140, cica greu se mai poate imbunatati. chiar nu zice nimic de calitatea materialelor ci de caracteristicile de rulare pe sosea : directie, suspensie etc. doar pretul ridicat e criticat.
masterblaster, la studiu.
poate nu era disponibil.exact...puteau lua 2.0 crdi 140cp la ceed
#144
Scris 14 iulie 2007 - 01:52
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#145
Scris 14 iulie 2007 - 02:20
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#146
Scris 23 august 2007 - 07:40
Der fr�nkische Tuner Ascari macht aus den 200 PS des Octavia 235.
Rieger holt aus identischem Aggregat 270 PS heraus � auf Basis des Golf GTI.
JE Design sattelt auf die �ppigen 240 Serien-PS im Leon Cupra 45 Extra-PS
Worlds separate the gulf from the Skoda. In the engine haven arena extreme chassis and sport tires disburse themselves Oschersleben. Result: Bestzeit and a handling beyond of property and bad. The giving in behavior is captivatingly, the road adhesion phaenomenal and the handling for a very long time neutral. The brake works just as well as with the Skoda. The Seat can not keep up with the over flier of Rieger, strikes themselves however courageously: The car drives itself reliably and gives in spontaneously. Unfortunately the series brake pushes to their borders and traction problems costs valuable tenth ofs a second. Nevertheless the Seat comes out from our 2.0-TFSI-Vergleich as a winner. The famose turbo engine will remain also further in the discussion - the Volkswagen company plans both a 300-PS-Variante and a hybrid solution.
http://www.autobild....ind_369910.html
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#147
Scris 08 octombrie 2007 - 10:07
BMW 120 d | Renault M�gane Sport 2.0 dCi | Toyota Auris 2.2 D-CAT
BMW 123 d | VW Golf GTI
Peugeot 308 2.0 HDi | VW Golf 2.0 TDI
Ford Focus Turnier 2.0 TDCi | Opel Astra Caravan 1.9 CDTI | Skoda Octavia Combi 2.0 TDI | VW Golf Variant 2.0 TDI
Ford Focus ST | Honda Civic Type R | VW Golf GTI
Fiat Bravo 1.9 M-JET 16V | Ford Focus 2.0 TDCi | VW Golf 2.0 TDI
Ford Focus 1.6 TDCi | Kia cee�d 1.6 CRDi | Toyota Auris 2.0 D-4D | VW Golf 1.9 TDI
Opel Astra 1.6 Turbo | VW Golf GT 1.4 TSI
Kia cee�d 1.6 CVVT | Mazda 3 Sport 1.6 MZR | VW Golf 1.6
Mercedes B 170 | VW Golf Plus 1.6 FSI
Audi S3 2.0T quattro | BMW 130 i | VW Golf R32 4Motion
BMW 120 d | Opel Astra 1.9 CDTI | VW Golf GT TDI
Seat Leon 1.6 | Skoda Octavia 1.6 | VW Golf 1.6
Ford Focus ST | VW Golf GTI
Opel Astra GTC 2.0 Turbo | VW Golf GT 1.4 TSI
Audi A3 Sportback 3.2 quattro | BMW 130 i | VW Golf R32
Opel Astra OPC | Renault M�gane Sport Trophy | VW Golf GTI
Audi A3 2.0 TSFI | Opel Astra GTC 2.0 Turbo | VW Golf GTI
Honda FR-V 2.0 | Mercedes A 200 | Peugeot 307 SW 135 | Seat Altea 2.0 FSI | VW Golf Plus 2.0 FSI | VW Touran 2.0 FSI
BMW 116i | Citroen C4 1.6 | Ford Focus 1.6Ti-VCT | Opel Astra 1.6 Twinport | VW Golf 1.6 FSI
Ford Focus 2.0 TDCI | Opel Astra 1.9 CDTI | VW Golf 2.0 TDI
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI | Opel Astra 2.0 Turbo | Renault M�gane Sport | VW Golf GTI
Audi A3 Sportback 2.0 TDI | BMW 120 d | Opel Astra 1.9 CDTI | VW Golf 2.0 TDI
BMW 120 i | Mercedes A 200 | Opel Astra 2.0 Turbo | VW Golf 2.0 FSI
Mercedes A 180 CDI | Opel Astra 1.7 CDTI | VW Golf 1.9 TDI
Mazda 3 Sport 1.6 | Renault M�gane 1.6 16V | Skoda Octavia 1.6 | VW Golf 1.6
Mai multe gasiti pe site-ul cu pricina
#148
Scris 08 octombrie 2007 - 10:22
Honda Civic 2.2 i-CTDi | Opel Astra 1.9 CDTi | Renault M�gane 1.9 dCi | Toyota Corolla 2.0 D-4D
Ford Focus 2.0 | Honda Civic 1.8 | Mazda 3 Sport 2.0
#149
Scris 09 octombrie 2007 - 10:08
#150
Scris 09 octombrie 2007 - 10:44
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi