My daily driver - Polo GTI 6R
#126
Scris 19 iunie 2012 - 06:20
#127
Scris 19 iunie 2012 - 06:26
.. Cica se poate face plecare din frana, tii frana si accelerezi usor in timp ce-i dai drumul....
BAAAAAA !!!!!! N-auzi ca daca ai CIUPIT frana, nu mai ai acceleratie ????
Eu ce tot zic de cativa ani aici ??????? !!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator Edit: daca este posibil, fara organe, va rog
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 05 iulie 2012 - 08:40
#128
Scris 19 iunie 2012 - 07:28
nu mai bea mah palinca!!!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#129
Scris 19 iunie 2012 - 07:57
#130
Scris 19 iunie 2012 - 11:19
#131
Scris 20 iunie 2012 - 08:19
PS : Ca sa aduc si ceva noutati, toate piesele au venit iar Vineri le urc pe masina. Revin cu ceva poze si impresii !
#132
Scris 22 iunie 2012 - 05:34
Distante centru roata - aripa :
Stock fata > 347mm
Stock spate > 360mm
Bilstein fata > 327mm
Bilstein spate > 330mm
De la acest punct pe spate mai pot cobora doar vreo 5mm in timp ce pe fata inca vreo 30mm lejer !
Pozele facute cu telefonul pentru ca n-am avut aparatul la mine :
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
#133
Scris 29 iunie 2012 - 12:00
#134
Scris 29 iunie 2012 - 04:26
Atentie la limbaj!
Life must be taken one disaster at a time
#135
Scris 29 iunie 2012 - 06:05
#136
Scris 29 iunie 2012 - 06:09
#137
Scris 29 iunie 2012 - 12:16
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#138
Scris 29 iunie 2012 - 07:39
Astazi am reusit sa pun si furtunele de frana Goodridge pe fata + Motul RBF660. Spre surpriza mea diferenta de raspuns a pedalei de frana a fost destul de mare, mai mare decat la Golf. Acum frana este foarte tactila, cam cat poti cere de la acest sistem de franare ! Explicatia probabila este ca, daca furtunele de frana ale sistemului de franare de S3/R32 pe care le aveam pe Golf erau dintr-un cauciuc foarte dur si pareau ransforsate zdravan, astea de pe Polo erau cam fleasca !
#139
Scris 01 iulie 2012 - 06:16
#140
Scris 02 iulie 2012 - 09:28
mai ales daca au vreuna pe stoc...
dar atentie, ca mers exclusiv urban, in bucuresti, cred ca vine cam 11-12% consum.....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 iulie 2012 - 09:29
#141
Scris 02 iulie 2012 - 10:38
#142
Scris 02 iulie 2012 - 11:54
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 iulie 2012 - 11:55
#143
Scris 02 iulie 2012 - 09:43
Si pentru ca in weekendul trecut am avut ocazia sa o testez pentru prima oara mai serios pe Cheia, ceva mentiuni :
1) Suspensia este exemplara din toate punctele de vedere (denivelari scurte si ample, schimbari de directie). Avand in vedere faptul ca si in oras este foarte rafinata prin gropi micute sau peste sine de tramvai cred ca nu are minusuri
2) Placutele de frana au inceput sa scartaie ceva mai rau dar sunt foarte puternice si modulabile. Din pacate balanta fata-spate a avut de suferit, spatele ramanand rau in urma. Trebuie placuta mai buna si pe spate clar
3) Cauciucurile Dunlop Sport Maxx sunt niste epave...nu am putut sa cred ca un cauciuc poate fi atat de prost pe franare. Efectiv s-a comportat ca un Matador sau Montana, blocand rotile si la cele mai usoare franari, ca sa nu mai zic ca scartaie ca un all season la cea mai mica frana sau acceleratie. Pe viraj au stat decent pentru categoria din care fac parte.
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 02 iulie 2012 - 09:44
#144
Scris 02 iulie 2012 - 10:54
peste au mai fost TT iar mai nou noile RT, care se prezinta bine, cel putin la prima vedere...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#145
Scris 02 iulie 2012 - 11:29
#146
Scris 03 iulie 2012 - 12:05
In functie de operatorul de leasing, avansul poate sa fie 0%-50%, iar valoarea reziduala de obicei pana in 20-25%
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#147
Scris 03 iulie 2012 - 06:40
Inca mai am si eu in cap schimbarea lor, dar, ma reine acest lucru deoarece nu vreau sa ar totul pe unde trec. Ce am acum, e deja vreo 14cm...daca mai cobor cu 2-3...am pos-o pe burta.
#149
Scris 03 iulie 2012 - 08:43
Nae a scris foarte clar pentru mine, de aceea am si pus intrebarea. Nu sunt chiar batut in cap cum cred unii:
"Distante centru roata - aripa :
Stock fata > 347mm
Stock spate > 360mm
Bilstein fata > 327mm
Bilstein spate > 330mm
De la acest punct pe spate mai pot cobora doar vreo 5mm in timp ce pe fata inca vreo 30mm lejer !"
Deci din start, pe fata a coborat-o cu 20mm si pe spate cu 30mm. Eu vreau ceva care sa pastreze ce am acum. Capisci?
#150
Scris 03 iulie 2012 - 10:24
NU raspunde la intrebarea mea. Ce sa vad in pose? niste filete? Stiu ca se paote regla. Intrebarea era cu totul alta: montate fara reglaj, cu arcurile stoc sau tot sport, CE POSIBILITATI AM SA PASTREZ ACEEASI GARDA LA SOL?
NU exista montaj fara reglaj la tipul asta de amortizoare. D-aia ti-am aratat filetul !
Nae a scris foarte clar pentru mine, de aceea am si pus intrebarea. Nu sunt chiar batut in cap cum cred unii:
....
Deci din start, pe fata a coborat-o cu 20mm si pe spate cu 30mm. Eu vreau ceva care sa pastreze ce am acum. Capisci?
Eu inteleg foarte bine, tu nu pricepi ca NU te obliga nimeni sa cobori suspensia fata de stock !
Dar, ca deobicei, NU vrei sa accepti ajutor/lamuriri din partea anumitor persoane !
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi