Salt la continut


Fotografie
- - - - -

My daily driver - Polo GTI 6R


  • Please log in to reply
209 replies to this topic

#101 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 07 iunie 2012 - 09:55

Cupleaza ambreiajul si ai frana de motor. Dar NUMAI de motor !
  • 0

#102 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 iunie 2012 - 11:23

http://www.revotechn...eze-DSG/34.html

fusco zicea ca nu e disponibil softul pe DSG7.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#103 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 08 iunie 2012 - 11:07

Pai nu e. Revo ofera solutii software DSG doar pentru cutiile Temis DQ250 montate doar pe 2,0TFSI.
Dar exista alte solutii
  • 0

#104 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 08 iunie 2012 - 06:52

Relu, n-am inteles prea bine treaba cu frana de motor si DSG-ul. Eu daca apas frana de picior si concomitent retrogradez pe manuala, am si frana de motor in acelasi timp doar ca nu e asa brutala ca la cutia manuala. Probabil DSG-ul patineaza permanent ceva mai mult decat manuala imediat dupa schimbare pentru comfort ! Revo n-are inca ptr. DSG7. Au altii dar inca mai astept ca nu ma alearga nimeni. Pe la anul vreau sa fac motor + DSG...anul asta doar pregatirea sasiului !
  • 0

#105 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 iunie 2012 - 07:50

cand esti in D si calci frana ce se intampla?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#106 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iunie 2012 - 09:40

Iti spun eu, CADE in relanti, se DECUPLEAZA ambreiajul, si OHA frana de motor !

Cel putin asa e pe toate dsg-urile de pe golfurile 5 !

Eu am descoperit asta cand am fost rugat de un prieten sa-mi dau cu parerea despre zgomotul turbinei unui tedei.
Am luat masina si am incercat sa "incarc" turbina intr-a 3-a ( parca ), franand si accelerand in acelasi timp. M-am blocat cand am vazut ca in clipa cand am atins frana s-a dus lulii legatura motorului cu cutia de viteze, si acceleratia era MOARTA !
Ulterior am incercat la mai multe dsg-uri si am vazut ca "asa face toate" .... :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 iunie 2012 - 09:36

  • 0

#107 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 09 iunie 2012 - 08:18

:lol: Pai mai Relu, aia se intampla pentru ca-ti taie softul electronic acceleratia, nu se decupleaza cutia de viteze. Frana de motor ai in continuare dar nu poti accelera (mi se pare ca si la manuala se intampla la fel, parca am incercat eu candva la golf). Deci eu pe Polo, cand dau in frana si fac downshift manual, masina are frana de motor si motorul se tureaza doar ca frana de motor nu e atat de brutala ca la DSG ! Pe Golf e foarte brutala din cauza ambreiajului Sachs racing care cupleaza destul de agresiv !
  • 0

#108 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 iunie 2012 - 09:53

Fuscobal, deci tu zici ca, atunci cand apesi frana, motorul ramane cuplat la cutie?
  • 0

#109 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 09 iunie 2012 - 11:04

Fusco zice ca atunci cand vrea frana de motor trage manivela in M si retrogradeaza el cum ii tuna.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#110 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 iunie 2012 - 12:54

Da, dar ce zice Relu nu exclude ce zice Fusco, si nici invers :). Ma rog, prin frana de motor eu nu inteleg neaparat retrogradarea intr-o treapta inferioara, cat si "ajutorul" motorului in frana, chiar daca ramai in aceeasi treapta de viteza. Doar unii instructori isi invata elevii sa apese frana odata cu ambreiajul. Se pare ca inginerii de la DSG ar fi facut cu aceeasi instructori :)
  • 0

#111 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 09 iunie 2012 - 01:01

instructorii te invata asa pt ca masina de scoala de obicei merge in a 3-a cu 45-50 la ora deci subturat deci orice franare duce la oprirea motorului daca nu debreiezi....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#112 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 iunie 2012 - 01:26

Stiu ca sunt multi care fac asa, eu am avut noroc de un instructor foarte tare. M-a invatat chiar sa plec din rampa din ambreiaj, fara frana de mana. Oricum mi se pare pericol public sa te scoata din scoala si sa nu iti fi spus cum se foloseste de fapt ambreiajul. Va dati seama ca oamenii aia raman fara frane pe Transfagarasan? :)
  • 0

#113 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 09 iunie 2012 - 01:57

daca au frane sport ce mai conteaza?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#114 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 09 iunie 2012 - 04:06

Pai daca nu ar ramane cuplat cand dau in frana de picior, s-ar duce la relanti motorul...ca si cum l-ai scoate tu pe liber. El retrogradeaza si in Drive singur atunci cand scade turatia sub un anumit prag !
  • 0

#115 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 09 iunie 2012 - 04:09

Deci ramane cuplat pe franare. Hmm :rolleyes:
  • 0

#116 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 iunie 2012 - 04:58

bah, nu-l mai contraziceti pe Relu, ce dreq...
:lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#117 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2012 - 05:01

Pai daca nu ar ramane cuplat cand dau in frana de picior, s-ar duce la relanti motorul...ca si cum l-ai scoate tu pe liber. El retrogradeaza si in Drive singur atunci cand scade turatia sub un anumit prag !


La golf5 ambreiajul se decupleaza ( decupleaza motorul ) cand calci frana. Habar n-am cum e la tine.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2012 - 05:01

  • 0

#118 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2012 - 05:13

:lol: Pai mai Relu, aia se intampla pentru ca-ti taie softul electronic acceleratia, nu se decupleaza cutia de viteze...
...


Asa o fi la tine.
Dar spune-mi si mie te rog, cum lulia mea faci mah plecari in panta ??? :lol: :lol: :lol:

l.e.
La plecari civilizate ma refer. O coloana, manevre in panta, etc ...

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2012 - 05:27

  • 0

#119 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 09 iunie 2012 - 05:51

Are 2 chineji mici in portbagaj care coboara, il imping si se suie inapoi din mers. Pana mea...
  • 0

#120 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2012 - 06:01

Pentru mine e un chin sa bag in garaj masinile cu dsg. Nu mai vorbesc de iesitul cu spatele cand ajung la panta !

Daca totusi trebuie sa faci manevre in panta, ai toate sansele sa-i ajustezi felinarele ....

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2012 - 06:01

  • 0

#121 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 09 iunie 2012 - 11:39

E putin mai neplacut la manevre fine unde trebuie sa misti masina doar cateva zeci de centimetri pentru ca "topaie" si poti lovi masina/peretele din fata/spate. Cum adica cum fac plecari din panta ? Apas acceleratia si atat ! Daca e in D si nu apas acceleratia dar masina e in panta usoara, pleaca singura in fata, daca panta e putin mai mare, sta pe loc de ca si cum ar fi in P ! Nu am proiectat eu DSG ca sa stiu exact cum si de ce face asa dar probabil ca sta partial braiat si patineaza cand e panta mare !
  • 0

#122 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 18 iunie 2012 - 12:41

are asistare la plecarea din rampa
  • 0

#123 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 19 iunie 2012 - 05:34

Nu cred dar daca panta e mica, masina sta pe loc iar daca e ceva mai mare o ia foarte usor inapoi dar nicidecum blana ca la o manuala !

Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 19 iunie 2012 - 05:34

  • 0

#124 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 iunie 2012 - 06:08

Iti spun eu ca NU poti face manevre in panta, indiferent cata bunavointa ai avea.
De cativa ani m-au disperat masinile cu dsg ia intrarea/iesirea din garaj, si in panta pe care o stii foarte bine. Daca pot iesi dintr-o felie, e ok. Daca nu, e bai mare !
  • 0

#125 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 19 iunie 2012 - 06:20

Bag-o cu spatele, ca e la vale, si apoi iesi cu fata. Presupun insa ca si asa e vreo problema, ca n-oi fi eu primul sa ma gandesc la varianta asta! :P
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi