Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1946 replies to this topic

#1851 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 01 septembrie 2010 - 09:52

iti respect parerea, doar ca n-am pus eu verdictul ci politia
nu stiu cu ce difera, poate se mai mediatizeaza cazul sa aflam vitezele. Eu nu inteleg de ce citroenul vine in frana si brusc schimba banda. Cu cat discutam mai mult, cu atat mi se pare ca e posibil si ca aia sa fi avut ceva de impartit.

Cred ca loganul a venit din spatele citroenului totusi. Parca nu era incadrat exact pe banda lui. Si intrebare pentru Relu : daca avea 90, cum de nu s-a rasturnat la prima manevra? :lol:
  • 0

#1852 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 01 septembrie 2010 - 09:55

Faptul ca ala cu Logan-ul, Dumnezeu sa-l ierte, mergea cu viteza, nu este factor suficient pentru producerea accidentului. Ar fi fost un factor suficient de sine statator daca sa zicem din cauza vitezei nu mai putea lua o curba si se ducea in balarii. Elementul care s-a adaugat la situatie si a creat tragedia a fost manevra celui cu Citroen-ul, care nu s-a uitat in oglinda bine si a zis sa croseteze el repede de pe o banda pe alta. Se vede ca Citroenul initiaza schimbarea cind Logan-ul era deja in mare parte pe zona respectiva a benzii 1 care se creaza acolo (se lateste soseaua). Probabil ca nu s-a uitat deloc, s-a bazat pe o "uitatura" in oglinda mai veche, fara sa se gindeasca la faptul ca o masina din spate care vine cu viteza poate fi deja in intrare pe banda 1.
Deci cel cu Citroen-ul este cel putin co-vinovat. Daca Logan-ul nu mergea cu viteza, sau daca soferul nu se pierdea, e clar ca nu s-ar fi intimplat nimic, insa asta nu inseamna ca tipul cu Citroen-ul nu are nici o vina. Esteculpa comuna.

In alta ordine de idei, seamana cu situatia descrisa de Cata, si am trait una chiar recent. Ma bag in depasire, cu flash si claxon scurt (mai nou asa am ajuns sa fac, depasesc o masina si cind sa trec la a doua masina, duduia cu masina de acolo tisneste in depasire ca sa treaca de cel din fata care tocmai frina pt ca sa o ia la dreapta intr-o curte. Am frinat, am tras de volan stinga, m-am dus pe acostament cit am putut. Clar ca aveam viteza mare, ca eram lansat in depasire. Dupa o anumita logica pe care am vazut-o aici exprimata, duduia aia n-ar fi avut nici o vina, eu trebuia sa merg cu viteza nu prea mare ca sa pot frina si sa nu se intimple nimic... cum se spunea pe vremuri "reducerea vitezei la limita evitarii oricarui pericol". De aici ramine sa le dam dreptate celor care pun semnalul si se baga in depasire, fara se se mai uite, ca doar au pus semnalul, trebuia sa frinezi sa le faci loc.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#1853 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 septembrie 2010 - 10:13

iti respect parerea, doar ca n-am pus eu verdictul ci politia
..

Asta crezi tu ca inseamna ceva ?
Iti dau un singur exemplu de verdict imbecil al politiei, pe care-l vedem dupa revolutie de nenumarate ori: accidentele cu motoretele care merg ca ghiulelele si vinovati sunt amaritii care nu vad ca vine GLONTZUL si pica de vinovati ca n-au dat prioritate !!
Situatie aproximativ identica si aici. Citroenul s-o fi uitat, dar nu banuia ca vine un shumacher in spatele lui !

.. Si intrebare pentru Relu : daca avea 90, cum de nu s-a rasturnat la prima manevra? :)

Cald, asfalt alunecos, si ce-i mai important: VITEZA MARE ! ;)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 septembrie 2010 - 10:17

  • 0

#1854 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 01 septembrie 2010 - 10:22

citeam pe alt forum, cred ca asta e cel mai probabil sa se fi intamplat :
"Ce pricep eu din filmuletul ala e ca Loganul mergea in spatele Citroenului. cel cu Citroenul a incercat sa schimbe banda, dar nu s-a mai uitat in oglinda sa vada ca si cel cu Loganul se gandise inainte lui sa efectueze manevra in forta si sa depaseasca prin drepata. Loganul fiind pe acceleratie, probabil ca nu i-a trebuit decat un mic impuls ca sa incepa sa serpuiasca, iar bordura combinata cu inertia masinii scapata de sub control, a rezultat ceea ce s-a vazut la stiri."


De aici ramine sa le dam dreptate celor care pun semnalul si se baga in depasire, fara se se mai uite, ca doar au pus semnalul, trebuia sa frinezi sa le faci loc.


Ala care m-a bagat pe mine in masina parcata, exact asta mi-a motivat. Ca a dat semnal. Nu conteaza ca eu eram la jumatatea masinii , el a dat semnal. Si pentru ca nu m-a atins, eu sunt vinovat de accident. Politistul mi-a zis ca ala e vinovat moral, daca ma atingea un strop se sschimba. Daca am invatat ceva pe propria piele si acum pe forum, este sa bag piciorul in podea, mai ales daca e viteza mare. Desi tot politistul ala zicea ca altii pun frana ca berbecii si atat. Din pacate nu stiu cum poti face sa-ti invingi instinctul de a evita, care se antreneaza zi de zi la strecurat, mers bara in bara etc.
  • 0

#1855 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 01 septembrie 2010 - 10:37

Gata, nu ma mai uit la filmulet. Pentru mine e clar. Vina celui decedat e una morala: incepator, logan si viteza peste cea legala. A platit prea scump pentru atata lucru. Vinovat legal 100% soferul citroenului. Cati dintre noi n-am evitat d-astea? Nu cred ca a zis vre-unul : " #@$@$ ma-ti nu te asiguri?!?! A, scuze frate aveam 70 sau 120 pe afara..."
  • 0

#1856 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 septembrie 2010 - 10:42

Ca a crapat e problema lui. Nenorocirea e ca a omorit si pe altii nevinovati ...
  • 0

#1857 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 02 septembrie 2010 - 12:32

A.... pe ce parte vroia sa depaseasca loganul?
Sau nu depasea... decat se deplasa mai tare?
Continui maine.. ca fac copilul sa ragaie si mi-e un somn......
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#1858 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 02 septembrie 2010 - 06:47

m-am uitat la filmuletul ala de m-am plictisit,acolo e o treaba mai ciudata se largeste cumva drumul si treci oarecum in diagonala de pe o banda pe alta,vina lui Citronel e ca nu s-a asigurat(si aici e discutabil ca dracu stie de pe ce banda venea Loganul) apoi soferul Loganului "ajutat" si de masina a facut ceea ce s-a vazut.So legal va fi scos Citronel eu zic ca e cam 50% 50% sau hai 70% Logan 30% Citron,oricum discutiile sunt tardive nu putem decat sa invatam.M-am gandit odata sa iau o camera si sa o montez pe masina apoi sa uploadez undeva filmul ca sa vedem traficul de Bucharest.PS:nu stiu daca Loganul ala avea ABS doar asa poate ca se merita sa franeze altfel versiunea fara ABS este foarte periculoasa .

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 02 septembrie 2010 - 06:52

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#1859 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 07:33

Mai Alex, spune-mi si mie de cite ori/ora iti taie fata diversi cind mergi prin oras ????? In mod categoric de ZECI de ori, dar nu ne suim pe trotuare si nu pierdem controlul masinii. Si asta pentru ca nu mergem ca ZMEII si nu ne credem pe circuit !!
  • 0

#1860 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 septembrie 2010 - 08:48

http://www.bistritea...d=1283407873662

Imagine amplasata

ca idee, remarcati la ce distanta de soseaua principala sunt casele.
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1861 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 02 septembrie 2010 - 09:11

MIe tocmai mi s-a intamplat si daca nu aveam franele bune la "salvare" acum eram la Service cu ea. :)

Pe Panduri, eu eram pe banda a doua si un bou cu un Opel Astra break, l-a apucat crosetatul, desi era clar ca nu are unde se duce la ora aia din cauza aglomeratiei. Ideea e ca, s-a bagat brusc in fata mea de pe prima banda, fara semnal, dara nimic, dupa care, a franat la fel de brusc pentru ca in fata era trecerea de pietoni de la scoala 143. Noroc ca eu incetinesc intotdeauna la trecerea aia (am lucrat vis-a-vis multa vreme si stiu traficul in zona). Problema era ca din spate, venea la fel de tare unul cu un Logan si nu stiam cat de bine ii tin aluia franele. I-au scartait putin, dar pana la urma s-a oprit la timp. Oare de ce, de ani buni, cand franez, ma uit intai in spate si apoi in fata?
Cam toate incidentele pe care le-am avu cu masinile, au fost busituri din spate. Si la "salvare" s-a intamplat acelasi lucru in prima luna cand am luat-o.
Multa lume merge lipit de ala din fata de parca i-ar lua cineva nevasta daca s-ar interpune. Ba mai mult, multi, in momentul in care dai semnal ca vrei sa schimbi banda, si astepti...poti sa astepti mult si bine ca in loc sa te lase, accelereaza sa nu-i "furi" locul in coloana. Poate de aceea s-au si obisnuit multi sa se bage direct, fara sa mai astepte. Ca oricum nu te lasa nimeni. Si, cu riscul de a fi misogin, femeile sunt cele mai a dracului la fazele astea.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#1862 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 09:29

+ 1 !
  • 0

#1863 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 septembrie 2010 - 09:36

http://www.bistritea...d=1283407873662

ca idee, remarcati la ce distanta de soseaua principala sunt casele.
Imagine amplasata


adica mica sau mare? vad ca depinde pe care parte te uiti ... Imagine amplasata
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#1864 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 septembrie 2010 - 10:00

...Oare de ce, de ani buni, cand franez, ma uit intai in spate si apoi in fata?...

eram odata pe un drum national in afara localitatii, coboram un deal (90-100 km/h? nu mai stiu) in spatele unei masini care se hotarateste sa intre pe un drum de tara in dreapta (evident ii ia ceva secunde). am oprit in spatele ei ca nu puteam sa depasesc insa al din spatele meu (o fabia) n-a mai oprit.
m-am felicitat pt prezenta de spirit cu care i-am facut loc sa intre in masina care facea dreapta si am plecat. Imagine amplasata
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#1865 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 10:01

Cind frinezi, te uiti in primul rind in spate :)
  • 0

#1866 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 02 septembrie 2010 - 10:12

Regula asta e valabila doar pt Romania. Cand franezi, logica ar spune ca franezi pt a evita un obstacol din fata, deci, ar trebui sa te uiti in fata sa vezi ce (cuvant urat) faci. Daca continui sa franezi, sau incerci sa eviti prin lateral. Si atunci, te uiti si-n spate sa vezi daca vine vreunul sau poti trage stanga sau dreapta. La noi, intai trebuie sa te uiti in spate sa vezi daca nu ai vreunul lipit de bara ta.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#1867 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 septembrie 2010 - 10:13

MIe tocmai mi s-a intamplat si daca nu aveam franele bune la "salvare" acum eram la Service cu ea. :)

Pe Panduri, eu eram pe banda a doua si un bou cu un Opel Astra break, l-a apucat crosetatul, desi era clar ca nu are unde se duce la ora aia din cauza aglomeratiei. Ideea e ca, s-a bagat brusc in fata mea de pe prima banda, fara semnal, dara nimic, dupa care, a franat la fel de brusc pentru ca in fata era trecerea de pietoni de la scoala 143. Noroc ca eu incetinesc intotdeauna la trecerea aia (am lucrat vis-a-vis multa vreme si stiu traficul in zona). Problema era ca din spate, venea la fel de tare unul cu un Logan si nu stiam cat de bine ii tin aluia franele. I-au scartait putin, dar pana la urma s-a oprit la timp. Oare de ce, de ani buni, cand franez, ma uit intai in spate si apoi in fata?
Cam toate incidentele pe care le-am avu cu masinile, au fost busituri din spate. Si la "salvare" s-a intamplat acelasi lucru in prima luna cand am luat-o.
Multa lume merge lipit de ala din fata de parca i-ar lua cineva nevasta daca s-ar interpune. Ba mai mult, multi, in momentul in care dai semnal ca vrei sa schimbi banda, si astepti...poti sa astepti mult si bine ca in loc sa te lase, accelereaza sa nu-i "furi" locul in coloana. Poate de aceea s-au si obisnuit multi sa se bage direct, fara sa mai astepte. Ca oricum nu te lasa nimeni. Si, cu riscul de a fi misogin, femeile sunt cele mai a dracului la fazele astea.


Io ce tot zic nene că văd pe afară, dar nu mă ascultă nimeni sau nu înţelege ce vreau să spun. Vă dau exemple despre cum se merge NORMAL!

Distanţă faţă de cel din faţă. NU EXISTĂ să nu te lase să te bagi. Depăşiri rare pt. că toţi MERG!!! Limite de viteză bine gândite şi la mama dracu în munţi, nu numai în oraşe, corelat cu semafoare inteligente. BĂH, în Franţa, Elveţia, Germania, mă simţea semaforul că am venit şi dacă traficul permitea, schimba pe verde IMEDIAT. Dacă nu, mai pierdeam acolo 30 de secunde. NE MAI MIRĂM CĂ AVEM CEI MAI MULŢI MORŢI PE ŞOSELE ŞI DĂM VINA NUMAI PE VITEZĂ! Omul nu poate rezista psihic ore întregi la volan într-o stare de tensiune fără să facă nişte greşeli majore într-un final. Ar fi cazul să creeze nişte condiţii decente de deplasare şi apoi SANCŢIUNI!
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1868 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 septembrie 2010 - 10:14

Al dreacu instinct si pe mine ma face sa ma uit in spate de fiecare data cand franez (mai tare), desi bara ar necesita o schimbare/revopsire :)
  • 0

#1869 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 septembrie 2010 - 10:21

Nu mă interesează ce am în spate dacă în faţă e vorba despre oameni. Fierul se repară, mă doare-n başcă. Nici dacă văd poliţie şi sunt în depăşire nu mai pun frână, pt. că sunt şansele unui accident în lanţ. DAR sunt destui care frânează CÂT POT cum văd o maşină de poliţie, INDIFERENT ce fac sau cum merg.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1870 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 10:25

Intotdeauna trebuie sa te uiti in spate cind frinezi. Vezi faza povestita de salesman :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 septembrie 2010 - 10:26

  • 0

#1871 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 02 septembrie 2010 - 10:27

@Relu- mi-am luat-o si eu in tinerete cu 1310,venind dinspre Muncii ma tineam dupa un Fiat Barchetta (in mintea mea ma intreceam cu el) in fata la sectia 8 unul cu un taxi i-a iesit in fata lui asta cu Fiatul omul a franat eu care eram destul de aproape am franat dar din pacate lipsa ABS+faptul ca era ud pe jos si-au spus cuvantul m-am dus sanie in ala,am facut braf un far si bara de fibra pe fata(Fiatul nu avea mai nimic).Oricum am scapat relativ ieftin eu vazusem taxiul si am franat chiar un pic mai devreme(dar degeaba..)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#1872 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 10:34

Eu nu stau si n-am stat NICIODATA aproape de ala din fata mea. Chiar si afara se pot intimpla nenorociri datorita distantei prea mici dintre masini.
Vedeti mega accidentele in lant pe vreme buna prezentate la TV si intelegeti ce vreau sa spun.
  • 0

#1873 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 septembrie 2010 - 10:38

eram odata pe un drum national in afara localitatii, coboram un deal (90-100 km/h? nu mai stiu) in spatele unei masini care se hotarateste sa intre pe un drum de tara in dreapta (evident ii ia ceva secunde). am oprit in spatele ei ca nu puteam sa depasesc insa al din spatele meu (o fabia) n-a mai oprit.
m-am felicitat pt prezenta de spirit cu care i-am facut loc sa intre in masina care facea dreapta si am plecat. Imagine amplasata


nu am inteles, daca tu ai oprit in spaatele aluia care face dreapta, fabia care nu a putut sa opreasca si sa depaseasca nu a intrat in tine?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#1874 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 septembrie 2010 - 10:51

pai intra daca nu ma dadeam la o parte. :)
dar eu m-am dat putin in stanga, ea s-a dus pe frana in drepata, ala era jumate intrat pe drumeag si s-au intalnit pe acolo. i-a indoit ambele usi :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#1875 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 10:58

nu am inteles, daca tu ai oprit in spaatele aluia care face dreapta, fabia care nu a putut sa opreasca si sa depaseasca nu a intrat in tine?

Pai daca vorbeste din 2 in 2, normal ca nu se intelege :)
http://www.garajul.r...post__p__436968
Eu banui ca vazindu-l pe ala ca vine hotarit, a plecat depasindu-l pe cel ce facea dreapta, probabil taind vreo linie continua ceva, facindu-i "loc" lui kamikatze :)
Doar banui, ca nu a explicat :D

Abia acum a explicat :D
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi