Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!
#126
Scris 05 martie 2007 - 04:20
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#127
Scris 05 martie 2007 - 09:03
Grosul timpului l-am pierdut asa:
* pasajul Lujerului: 50min, 1 (un) kilometru
* de la calea ferata pana la intersectie la Barbu Vacarescu - inca 50 de minute, ca deh, avem camioane mari care vor sa se bage pe stradute, santuri sapate si prost astupate de tre' sa franezi sa nu pleci de acolo cu amortizoarele praf de intrau 3 masini pe un verde.... plus ca naiba, ce-i cu gropile alea prin zonele unde cica stau bogatasii?!
#128
Scris 06 martie 2007 - 11:57
#129
Scris 28 martie 2007 - 09:03
#130
Scris 29 martie 2007 - 10:50
am facut 45 de minute de pe Valea Argesului pana la stadionul Ghencea.....
am abandonat masina la capatul lui 41 intr-o parcare si am mers pe jos (nu cu autobuz/tramvai ci pe jos) inca vreo 40 d eminute pana la munca
era blocat complet, complet, se statea, nu se avansau nici 10 metri in 30 de minute
#131
Scris 30 martie 2007 - 01:32
M-am dus la stand la tuning days si a trebuit sa tai orasul in doua. Pana nu am intrat pe stradute nu m-am miscat deloc. Pe stradute insa am recuperat si am facut si avans. Din pacate insa cand ajungi in zone cu un singur acces sau maxim doua nu mai ai ce face, iesi la bulivar. Si ca sa iesi din oras pe nord nu ai alta varianta decat baneasa... Am facut eu un fonfleu si am luat-o prin parcare pe la Ikea samd dar tot a trebuit sa intru la loc. De-ar termina odata si santierul ala!
#132
Scris 30 martie 2007 - 03:58
Eu am sentimentul ca anumite intersectii "cheie" functioneaza la limita de avarie, adica pe un verde sa zicem ca trec (in medie pe ora) 30 de masini si pe rosu se aduna la coada (tot in medie pe ora) 28. Un +10% masini inseamna ca se vor aduna 31-32 de masini, dar numai 30 vor trece. In 2 ore avem o coada enorma, propagata pe o distanta de 5-6 semafoare in urma. La fel, ploaia poate insemna ca la un verde nu mai trec 30 fiindca sunt si soferi de duminica si dacii cu geamuri aburite; trec 25. Deci pe fiecare ciclu rosu/verde se aduna 3-4 masini care nu trec, intr-o ora iar avem o ditamai coada....
Aglomeratiile "inexplicabile" apar si din motive mai putin evidente, privite din exterior. Aici intervine capacitatea de preluare a unei strazi; in momentul in care pe un segment numarul de masini se apropie de limita maxima asistam la o scadere a vitezei medii, deci si mai putine masini vor intra acolo in unitatea de timp. Deci cozi si ambuteiaje in zonele de acumulare. Exemplele clasice sunt celebrul dop de pe Virtutii (cu zonele de acumulare pasajul Lujerului si pe Uverturii) sau Podul Grant de la 7 la 10 dimineata ("acumulare" in Crangasi) / 4 - 9 seara ("acumulare" pe Turda). Si totusi sunt zile in care se merge bine, si zile in care se merge groaznic - aici intervine "sincronizarea". Daca oamenii pleaca la (si de la) servici in mod uniform distribuit pe intervalul orar, viteza medie e mai mare si aparent se face mai putin timp pe drum. Daca apare un "varf" - de exemplu azi pleaca cu 10% mai multi oameni la munca fix la ora 7:30 sau la ora 8:00, ambuteiajul e pe drum. Nebunie curata
#133
Scris 02 aprilie 2007 - 08:55
ziua: 2 aprilie 2007, orele 8:10 - 9:30
traseul: Dr. Taberei -> Floreasca
distanta parcursa: 12,1km
timp total: 1h17m, din care am mers 31m55s (aprox 41%) si am stat 45m28s (aprox 59%). Prin mers inteleg..... mers iar prin stat inteleg uitat pe geam in ambuteiaj, la stop, claxonand pe cei care nu au tupeul sa intre "la omor" (adica sa blocheze intersectia pana nu o blocheaza ceilalti).
viteza medie totala: 9.4km/h (echivalent cu o plimbare cu bicicleta sau o alergare usoara)
viteza maxima ( :devil: ): 72km/h (dar la ce mi-a folosit :cunaooooo: )
#134
Scris 02 aprilie 2007 - 10:44
#135
Scris 20 aprilie 2007 - 05:33
P.S. Nu stiu ce dracu a fost luni ...parca 16 a fost..ca am facut 1 ora si 40 minute de la Piata Victoriei pana in 13 septembrie. Era blocat peste tot...Ma durea piciorul de la ambreiaj. Jur ca urmatoarea masina va avea cutie secventiala sau automata ca nu se mai poate...
Aceasta postare a fost editata de Dee: 20 aprilie 2007 - 05:34
#136
Scris 20 aprilie 2007 - 06:01
EU folosesc str. Uruguay in fiecare dimineata si azi m-am trezit intr-un ambuteiaj imens, generat de masinile care intorceau, masinile care use duceau fara sa stie pe interzis si de masinile de politie, care stateau sa dea amenzi. Cat de inconstienti trebuie sa fie sa faca schimbarea asta intr-o seara de joi si nu intr-un weekend??????
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#137
Scris 08 mai 2007 - 01:45
Circulatie de cosmar, marti dimineata, in Bucuresti. Reprezentantii Biroului de Presa de la Brigada de Politie Rutiera a Capitalei au declarat, pentru Hotnews.ro ca traficul a fost dat peste cap de pregatirile pentru circuitul auto care urmeaza sa aiba loc, in zona Pietii Constitutiei, in perioada 18-20 mai. Nu se circula pe Bulevardul Libertatii, Calea 13 Septembrie si Bulevardul Unirii.
Aglomeratie si in alte zone ale Capitalei: pe Soseaua Colentina (din cauza lucrarilor care au loc la linia de tramvai), Soseaua Stefan cel Mare, Iancului, Calea Mosilor.
Hotnews (oldnews acum )
Sa vedem diseara
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 08 mai 2007 - 01:45
Ex-FN2 owner
#138
Scris 09 mai 2007 - 01:38
#139
Scris 09 mai 2007 - 03:24
.... iar nevasta-mea iar a coborat din autobuz la Favorit si a mers pe jos pana la Razoare, economisind 20-25 de minute din cat ar fi stat in continuare in autobuz!multumita blocajului de ieri, traseul ghencea-13septembrie a fost azi mai liber decat duminica
Iar eu iar o iau prin Damaroaia sa ma intorc din Floreasca pana in Drumul Taberei prin Chitila! Ca deh, fanfara militara, Magheru blocat explicit, calea Victoriei implicit, la Gara nimic nou iar Grantu' s-a colmatat de pe la ora 2 dupa-amiaza!
#140
Scris 11 iunie 2007 - 04:24
#141
Scris 12 iunie 2007 - 01:48
Si in Berceni e ceva mai liber.
#142
Scris 12 iunie 2007 - 07:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#143
Scris 12 iunie 2007 - 08:25
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#144
Scris 13 iunie 2007 - 08:40
exact invers de cum zice cata...parca e weekend mereu
#145
Scris 13 iunie 2007 - 09:56
daca ai RIO e normal sa ti se para lejer traficu :party1:mie mi se pare extrem de liber in ultima vreme
exact invers de cum zice cata...parca e weekend mereu
#146
Scris 13 iunie 2007 - 10:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#147
Scris 15 iunie 2007 - 10:22
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#148
Scris 15 iunie 2007 - 04:49
astazi insa a fost ceva mai aglomerat, ma bucur insa ca sunt foarte putini cei care folosesc stradutele paralele cu bulevardele mari, acolo mergi, nu stai.
#149
Scris 16 iunie 2007 - 10:56
ploaia a fost criminala joi seara, apa imi ajungea valuri pana la geamuri si ma gandeam ca motorul se opreste din clipa in clipa, doar eu am indraznit sa merg si a mai intrat dupa mine un landcruiser.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#150
Scris 17 iunie 2007 - 05:25
nasol moment, si mie mi-era teama ca se va opri, dar a mers...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi