Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1802 replies to this topic

#151 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 iunie 2007 - 08:54

Mda, azi dimineata balamuc de mama focului pe traseul meu...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#152 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 18 iunie 2007 - 09:25

"Testele nationale" - capacitati, bacalaureat, admiteri - toate vin in perioada asta... cu traficul aferent!
  • 0

#153 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 iunie 2007 - 10:12

Ca bine zici... De aia e plin la mine aici la facultati pe chei...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#154 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 18 iunie 2007 - 03:35

Astazi la ora 12 in zona Mit Motors Baneasa, dar mai ales in zona Zoo si Sos Pipera era jale, bara la bara si stateam f mult.
Traficul s-a mai fluidizat f putin si nu in tot orasul.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#155 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 18 iunie 2007 - 04:24

Hai mai ca nici la mine nu e mai bine. Aseara dupa 18:00 coada de la oltenitei pana la splai, pe vitan barzesti. am inteles ca cica din cauza ca se lucreaza pe oltenitei inca. Inainte faceam tot tronsonul ala lejer, prindeam doar cate un semafor-doua maxim la fiecare. A mai fost asa doar prin toamna 1-2 sapt cat au lucrat pare-se la nu stiu ce.
Barem dimineata cand e cel mai important, e relativ liber. Ca dadeam inainte si aici dimineata uneori de o coada...
  • 0

#156 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 iunie 2007 - 09:21

in loc de a merge pe oltenitei foloseste aleile din spatele blocurilor de la strada...ajungi foarte repede de la mall la piata sudului si invers, fara trafic etc
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#157 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 25 iunie 2007 - 10:27

Au inchis Soseaua Grozavesti si au marcat frontul de lucru din zona Podului Grozavesti. Practic au deviat traficul dinspre Apaca pe liniile de tramvai (2 benzi) - cu consecinta blocarii intregului bulevard Vacsile Milea, din Dr. Taberei pana la Dambovita. Cu un foarte mare noroc, mergand pe linia de tramvai, am reusit sa fac 30min de la bd. Timisoara pana la Carrefour (2km); cei care au mers "legal" ma intreb daca nu sunt si la ora asta prinsi in trafic acolo.... De evitat deci, mai ales ca traficul pe Grant mi s-a parut ceva mai fluid!
  • 0

#158 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 28 iunie 2007 - 02:52

Am auzit ca or sa dea drumu la lucrari pe stefan cel mare inclusiv pasajul obor, buhahaahahaaah. Or sa iasa lupte de strada.

PS. Nu merg pe oltenitei ci pe vitan barzesti. Traficu era deviat spre vitan si se facea coada maaaare. acu si-a mai revenit.
  • 0

#159 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 28 iunie 2007 - 05:07

Eu am auzit ceva de genul:

Circulaţia pe două dintre principalele artere ale Bucureştiului va fi restricţionată din cauza lucrărilor de modernizare a carosabilului. Astfel, pe Şoseaua Ştefan cel Mare şi pe Bulevardul Iancu de Hunedoara, se va circula pe o singură bandă, iar liniile de tramvai vor fi suspendate. O altă măsură luată de municipalitate este �nchiderea Pasajului Obor, de asemenea pentru lucrări de reabilitare.

Lucrările vor �ncepe, conform Mediafax, �n data de 2 iulie şi se vor �ntinde p�nă la sf�rşitul acestui an. Acesta �n cazul �n care se respectă termenele.

Vai de capu nostru :lol:
  • 0

Ex-FN2 owner


#160 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 iunie 2007 - 06:50

Cam asa ceva, plus ca am impresia ca vor sa refaca traseul liniilor de tramvai prin pasajul Obor (cum era initial).
Termenul avansat de ei ar fi Noiembrie, insa miram-as.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#161 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 29 iunie 2007 - 09:05

:rockets: :rockets: :rockets: Cum ma, sa bage tramvai prin pasajul ala de 2 benzi pe sens? Pai atunci cine va mai trece prin pasaj, cand in Pasaj oricum intra trei benzi de masini....

Nu cred, sper inca sa fie o gluma sau o greseala de tipar...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#162 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 29 iunie 2007 - 10:22

Erau 2 benzi de circulatie pe sens si pe vremea cand tramvaiul trecea prin pasajul Obor. Acum va ramane de vazut, pt ca fix pe centru nu vor putea fi amplasate liniile, datorita accesului la metrou.

Parerea mea e ca toate aceste "modernizari" ale liniilor de tramvai sunt un fas, datorita faptului ca se toaca mult prea multi bani pt rezultate putine. Ar fi fost mult mai util daca se realizau linii de metrou sub si suprateran. Dar ei nu au fost in stare sa finalizeze magistralele de metrou realizate intr-o mare proportie la nivelul lui '89, daramite sa conceapa si sa realizeze chestiunea cu metroul (si) de suprafata.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#163 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 04 iulie 2007 - 09:04

Azi dimineata, desi stiam ca o sa intarzii la munca... M-am apucat sa caut alte cai de traversare a caii ferate de la Obor.
M-am uitat pe net, pe 2 harti, si arata ca poate fi traversata si pe Str. Electronicii.
Am ajuns pe tot felul de coclauri (mai imi stric si masina pe acolo) si pana la urma s-a infundat drumul :)
Se pare ca nu se poate. :(
Totusi nu inteleleg cat de vechi sunt hartile astea.
  • 0

Ex-FN2 owner


#164 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 04 iulie 2007 - 10:48

Pune poze sa stim si noi despre ce e vorba.

Nu stiu daca am pierdut mai mult timp, dar ieri la ora 18.30 de la Calea Floreasca pana la Baba Novac am facut ~17 minute, urmand urmatorul traseu: Calea Floreasca - Polona - Parcul Gradina Icoanei - Str. Maria Rosetti - Calea Mosilor - Pta Izvorul Rece - linia troleului 79. Nu a fost deloc aglomerat (ceea ce m-a mirat), cu exceptia bucatii de pe Calea Mosilor, unde am luat-o pe linia de tramvai 50 metri pana sa fac stanga.
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#165 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 04 iulie 2007 - 01:14

Imagine amplasata

Bdul Garii Obor pare ca se intersecteaza cu Sos. Electronicii si dupa aia ajung si in Ziduri.
Realitatea e alta :)

Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 04 iulie 2007 - 01:16

  • 0

Ex-FN2 owner


#166 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 04 iulie 2007 - 03:50

http://www.adevarul....apitalei/317496
  • 0

#167 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 08 iulie 2007 - 06:15

Bah, au terminat astia cu 1 dec 1918, se pare ca a meritat, au facut misto, aproape de nerecunoscut, mi-a placut asa de mult ca am putut sa-i dau in goarna pe acolo, ca am mai ocolit sambata nitel special sa mai dau o raita. Singurul lucru in minus, ca au luat din zona verde din mijloc parca, in rest, drum super cu cate 2-3 benzi, fara gropi, bine demarcat, statii ca la linia 41, si ce m-a surprins/impresionat, trecerea la nivel cu linia de tramvai, fara sa zgaltaie tare masina asa cum ne-am obisnuit in rrromania, atat in capatul de la pallady, cat si langa rebreanu/alba/auchan unde iarasi e intersectia aia, pe acolo am trecut peste linii.
  • 0

#168 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 10 iulie 2007 - 09:13

Ieri, atat de dimineata cat si dupa-amiaza a fost super liber....
Astazi se pare ca ne intoarcem la vechile obiceiuri :(

Eu sunt fff curios cum va fi traficul in Bucuresti dupa ce termina astia marile proiecte...
  • 0

Ex-FN2 owner


#169 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 10 iulie 2007 - 11:38

Pai la cat timp dureaza lucrarile astea ale lor, probabil dupa ce vor fi toate terminate o sa ni se pare ca " uite dom'le ce bine se circula acum", desi, sanchi, o sa fie doar normalitate
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#170 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 11 iulie 2007 - 10:25

Piata Arcul de Triumf va intra in renovare, cel mai probabil la sfarsitul anului, Primaria Capitalei intentionand sa construiasca un pasaj rutier si unul pietonal sub monumentul istoric de pe bulevardul Kiseleff. Lucrarile de modernizare a zonei "Piata Arcul de Triumf" presupun construirea unui pasaj rutier - lung de 1,6 kilometri - si a unui pasaj pietonal, cu cinci cai de acces, dintre care una direct catre monumentul istoric, potrivit unui proiect de hotarare ce va fi discutat in sedinta de maine a Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB). Pentru realizarea celor doua constructii, municipalitatea va aloca aproximativ 140 mil. lei (peste 41 mil. euro).
Potrivit lui Gheorghe Udriste, directorul Directiei Generale de Infrastructura si Servicii Publice din cadrul Primariei Capitalei, pasajul rutier va fi construit de-a lungul soselei Kiseleff, pe sub Arcul de Triumf. De asemenea, pasajul pietonal - construit deasupra celui rutier - va avea o suprafata de aproximativ 3000 metri patrati si cinci cai de acces. Zona pasajului pietonal va avea si functiuni pentru spatii comerciale sau galerii de arta, potrivit proiectului municipal. Lucrarile de modernizare a Pietei Arcului de Triumf presupun si lucrari de consolidare si modernizare a monumentului istoric. Municipalitatea intentioneaza sa amenajeze cinci lifturi care sa asigure accesul publicului din pasajul pietonal catre terasa monumentului istoric. Oficialii municipali estimeaza ca lucrarile de modernizare vor incepe cel mai probabil la sfarsitul acestui an si vor dura, potrivit estimarilor, trei ani si patru luni.

Tra la la la la la ..... eu ma mut. Revin in 4 ani.
  • 0

Ex-FN2 owner


#171 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 iulie 2007 - 10:28

Decat lifturi nu ar fi mai logic niste scari rulante?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#172 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 11 iulie 2007 - 10:51

Cred ca sunt doar pt "terasa monumentului istoric".
  • 0

Ex-FN2 owner


#173 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 11 iulie 2007 - 02:09

Desi, fiind in sezon estival si perioada de concedii, fluxul de trafic (in Buc) scade, datorita numeroaselor lucrari incepute (ca de terminat nu se stie cand, iar cum nici atat) fluidizarea traficului nu mai este atat de evidenta.
Cel putin ultimile 2 zile au fost relativ similare cu cele uzuale din timpul anului, diferentele fiind minore.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#174 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 11 iulie 2007 - 02:15

Cam ai dreptate, lucreaza ca bietii cu un spor...
Astia sunt buni sa-i trimiti dupa moarte...

Acum vad ca-i mananca undeva sa faca pasaj la Arc.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#175 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 11 iulie 2007 - 03:01

Mie mi se pare ca se misca foarte greu.
Totul la noi dureaza de la 1 luna in sus.

Au aranjat (ma rog ... procesul e inca in desfasurare) trecerea peste calea ferata din Pipera. Au inceput cam pe 20 iulie. Nici acu nu e gata. Daca pentru a face o trecere peste o cale ferata le ia atat, pasajul de la Arcul de Triumf eu cred ca il termina in 5-6 ani.
Oare nu se pot finaliza proiectele mai repede?
Nu este o intrebare ironica. Nu am lucrat in constructii si nu am idee. Poate durata asta e normala si eu ii injur de pomana.

Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 11 iulie 2007 - 03:07

  • 0

Ex-FN2 owner





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi