Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!
#151
Scris 18 iunie 2007 - 08:54
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#152
Scris 18 iunie 2007 - 09:25
#153
Scris 18 iunie 2007 - 10:12
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#154
Scris 18 iunie 2007 - 03:35
Traficul s-a mai fluidizat f putin si nu in tot orasul.
#155
Scris 18 iunie 2007 - 04:24
Barem dimineata cand e cel mai important, e relativ liber. Ca dadeam inainte si aici dimineata uneori de o coada...
#156
Scris 19 iunie 2007 - 09:21
#157
Scris 25 iunie 2007 - 10:27
#158
Scris 28 iunie 2007 - 02:52
PS. Nu merg pe oltenitei ci pe vitan barzesti. Traficu era deviat spre vitan si se facea coada maaaare. acu si-a mai revenit.
#159
Scris 28 iunie 2007 - 05:07
Circulaţia pe două dintre principalele artere ale Bucureştiului va fi restricţionată din cauza lucrărilor de modernizare a carosabilului. Astfel, pe Şoseaua Ştefan cel Mare şi pe Bulevardul Iancu de Hunedoara, se va circula pe o singură bandă, iar liniile de tramvai vor fi suspendate. O altă măsură luată de municipalitate este �nchiderea Pasajului Obor, de asemenea pentru lucrări de reabilitare.
Lucrările vor �ncepe, conform Mediafax, �n data de 2 iulie şi se vor �ntinde p�nă la sf�rşitul acestui an. Acesta �n cazul �n care se respectă termenele.
Vai de capu nostru
Ex-FN2 owner
#160
Scris 28 iunie 2007 - 06:50
Termenul avansat de ei ar fi Noiembrie, insa miram-as.
#161
Scris 29 iunie 2007 - 09:05
Nu cred, sper inca sa fie o gluma sau o greseala de tipar...
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#162
Scris 29 iunie 2007 - 10:22
Parerea mea e ca toate aceste "modernizari" ale liniilor de tramvai sunt un fas, datorita faptului ca se toaca mult prea multi bani pt rezultate putine. Ar fi fost mult mai util daca se realizau linii de metrou sub si suprateran. Dar ei nu au fost in stare sa finalizeze magistralele de metrou realizate intr-o mare proportie la nivelul lui '89, daramite sa conceapa si sa realizeze chestiunea cu metroul (si) de suprafata.
#163
Scris 04 iulie 2007 - 09:04
M-am uitat pe net, pe 2 harti, si arata ca poate fi traversata si pe Str. Electronicii.
Am ajuns pe tot felul de coclauri (mai imi stric si masina pe acolo) si pana la urma s-a infundat drumul
Se pare ca nu se poate.
Totusi nu inteleleg cat de vechi sunt hartile astea.
Ex-FN2 owner
#164
Scris 04 iulie 2007 - 10:48
Nu stiu daca am pierdut mai mult timp, dar ieri la ora 18.30 de la Calea Floreasca pana la Baba Novac am facut ~17 minute, urmand urmatorul traseu: Calea Floreasca - Polona - Parcul Gradina Icoanei - Str. Maria Rosetti - Calea Mosilor - Pta Izvorul Rece - linia troleului 79. Nu a fost deloc aglomerat (ceea ce m-a mirat), cu exceptia bucatii de pe Calea Mosilor, unde am luat-o pe linia de tramvai 50 metri pana sa fac stanga.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#165
Scris 04 iulie 2007 - 01:14
Bdul Garii Obor pare ca se intersecteaza cu Sos. Electronicii si dupa aia ajung si in Ziduri.
Realitatea e alta
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 04 iulie 2007 - 01:16
Ex-FN2 owner
#167
Scris 08 iulie 2007 - 06:15
#168
Scris 10 iulie 2007 - 09:13
Astazi se pare ca ne intoarcem la vechile obiceiuri
Eu sunt fff curios cum va fi traficul in Bucuresti dupa ce termina astia marile proiecte...
Ex-FN2 owner
#169
Scris 10 iulie 2007 - 11:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#170
Scris 11 iulie 2007 - 10:25
Potrivit lui Gheorghe Udriste, directorul Directiei Generale de Infrastructura si Servicii Publice din cadrul Primariei Capitalei, pasajul rutier va fi construit de-a lungul soselei Kiseleff, pe sub Arcul de Triumf. De asemenea, pasajul pietonal - construit deasupra celui rutier - va avea o suprafata de aproximativ 3000 metri patrati si cinci cai de acces. Zona pasajului pietonal va avea si functiuni pentru spatii comerciale sau galerii de arta, potrivit proiectului municipal. Lucrarile de modernizare a Pietei Arcului de Triumf presupun si lucrari de consolidare si modernizare a monumentului istoric. Municipalitatea intentioneaza sa amenajeze cinci lifturi care sa asigure accesul publicului din pasajul pietonal catre terasa monumentului istoric. Oficialii municipali estimeaza ca lucrarile de modernizare vor incepe cel mai probabil la sfarsitul acestui an si vor dura, potrivit estimarilor, trei ani si patru luni.
Tra la la la la la ..... eu ma mut. Revin in 4 ani.
Ex-FN2 owner
#171
Scris 11 iulie 2007 - 10:28
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#172
Scris 11 iulie 2007 - 10:51
Ex-FN2 owner
#173
Scris 11 iulie 2007 - 02:09
Cel putin ultimile 2 zile au fost relativ similare cu cele uzuale din timpul anului, diferentele fiind minore.
#174
Scris 11 iulie 2007 - 02:15
Astia sunt buni sa-i trimiti dupa moarte...
Acum vad ca-i mananca undeva sa faca pasaj la Arc.
#175
Scris 11 iulie 2007 - 03:01
Totul la noi dureaza de la 1 luna in sus.
Au aranjat (ma rog ... procesul e inca in desfasurare) trecerea peste calea ferata din Pipera. Au inceput cam pe 20 iulie. Nici acu nu e gata. Daca pentru a face o trecere peste o cale ferata le ia atat, pasajul de la Arcul de Triumf eu cred ca il termina in 5-6 ani.
Oare nu se pot finaliza proiectele mai repede?
Nu este o intrebare ironica. Nu am lucrat in constructii si nu am idee. Poate durata asta e normala si eu ii injur de pomana.
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 11 iulie 2007 - 03:07
Ex-FN2 owner
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi