Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus Mare - CLASA MICA...


  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#226 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 01:48

concluzia mea de copil ascultator este doar una pana acum. ca unii stiu sa "descifreze" un grafic altii nu, chiar daca au condus masini de 750 cai, nu vad legatura.
daca as avea cayenne de 750 cai, m5, ... as cumpara 2 polo, unul de 1.2 si unul de 1.4, as masura cuplul la roata la 2000 rpm, greutatea 1.2 980 kg fata de 1023 kg, mi-as face o idee mai clara decat impresiile de la volan.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 01:52

  • 0

#227 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 11 ianuarie 2007 - 05:14

Cris, m-am uitat si eu pe grafice, nu prea sunt convins.... in sfarsit, nu ma bag, pe corsa am 93 cp si mi se pare putin, mai jos nu ma incanta ideea.
Iar de roadrunner ce sa-ti spun, are atelierul ei de la 17 ani. Al ei, nu afacere.
Stiu ca si tu il ai pe-al tau dar la discutia asta... :)
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#228 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 05:39

aia cu graficele e clara, daca nu era eram asaltati de reply-uri cum cat de prosti ne simtim noi acum (plebea de pe forum). la 2000 rpm se vede foarte clar, la una e chiar in Nm iar la cealalta trebuie doar transformat in Nm. nu ne mai trebuie decat un dyno la 1.2 (la 1.4 s-a rezolvat) ca sa vedem si noi inginereste cu masuratori ce si cum ca impresiile sunt subiective si difera de la persoana la persoana. dupa discutia asta am sunat pe cineva care are o fabie de 1.2 de la servici si impresiile lui au fost ceva de genul : "scot untu' din motorul ala ca sa fac ceva in oras, o turez de-i sar ochii". deci de aia spun ca una e impresia (oricat de avizata sau neavizata ar fii) una e masuratoarea, ca de aia s-a inventat, constructorii nu-si fac masina "dupa ureche".
  • 0

#229 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2007 - 05:44

Unde-i graficul de la vw 1,4 ???
  • 0

#230 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 05:47

este postat de mine in urma dar este la roata.

dar postul tau care se termina in "specialisti sariti pe tastatura" se referea clar la cele 2 grafice postate pana atunci.

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 05:53

  • 0

#231 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 11 ianuarie 2007 - 06:01

dar postul tau care se termina in "specialisti sariti pe tastatura" se referea clar la cele 2 grafice postate pana atunci.


eu cred ca se referea la mine, ca ma simt specialist astazi http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#232 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 06:08

prea tarziu, au sarit altii sa-i arate greseala http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/tomato.gif
  • 0

#233 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 11:15

domnu Relu :) ne vedem prin weekend? Berea aia (fara alcool) rece, ne asteapta
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#234 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 ianuarie 2007 - 04:19

Mike, tu esti un baiat simpatic, dar ce fac daca vin si specialistii nostri in motoare, cutii, etc si incepe iar discutia ? Nu de alta, dar la cita pregatire si experienta au in domeniul auto, nu vreau sa fiu in inferioritate.....
Prefer sa ne vedem la o trila sau altundeva unde sa nu aducem vorba despre subiectul asta.
  • 0

#235 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 12 ianuarie 2007 - 04:56

mda, asa se zice acum cand se greseste si nu se recunoaste, ne dam superiori in continuare, dar cu substrat.
si eu as vrea o intalnire fara subiectul asta ca, cu toate ca pregatirea mea in domeniu este 0, as scoate la imprimanta graficele sa vedem ce si cum.
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
  • 0

#236 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 ianuarie 2007 - 05:28

pai n-a zis nimeni sa vb de subiectul asta domle ;)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#237 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 12 ianuarie 2007 - 05:45

Pai cum sa discute subiectul asta cineva care incurca scala cuplului cu cea a puterii, si se mai si bate cu pumnii in piept cu marea lui reusita...;)
  • 0

#238 sandumrs

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 38 Mesaje:
Inregistrat: 17-februarie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 14 ianuarie 2007 - 12:47

Din nefericire nu va pot insoti in week-and la o bere si la o mica demonstratie cu 1.2HTP 64Cp pentru ca am un picior in gips si am predat "bolidul - fabia 1.2htp 64Cp" la firma. Daca eram sanatos veneam si eu sa sustin ce am spus.
  • 0

#239 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 14 ianuarie 2007 - 11:21

Imi cer scuze fata de Relu daca discutia a degenerat din cauza mea. Tot ce am spus a fost ca acest motor cu acest cuplu nu mi se par impresionante. N-a fost intentia mea sa jignesc sau sa initiez un flame.
Inca o data> Imi cer scuze fata de cei implicati si fata de moderatori daca le-am facut viata grea ca vad ca s-a "duelat" lumea p'aici.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#240 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 14 ianuarie 2007 - 11:47

lasa, macar s-a mai animat forumu :D

am condus si eu odata o fabie high-torque. nu pe o distanta foarte mare, si prin oras. nu ma aspteptam de la prea multe de la masina asta de la inceput, dar senzatia care mi-a lasat-o a fost ca se simte ca o masina de 64cp...nimic mai mult. adica ma asteptam sa nu-mi rupa coloana la accelerari bruste din cauza high torque-ului...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#241 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 14 ianuarie 2007 - 12:41

Asta spun si eu ..O masina de 64 de cai putere la +900 kg este o masina de 64 de cai si nimic mai mult. Si confirm spusele lui EvilOne care a facut un test de acceleratie cu fost Fabia HTP a lui Scaevola.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#242 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 ianuarie 2007 - 01:32

Mai baieti,
Daca cineva a inteles din ce am spus eu ca o masina din categoria "ascutitorilor" ( scuze dar asa le alint eu pe astea mici ) va crea senzatii sportive, ori nu a citit bine, ori m-am exprimat eu cum nu trebuia.
Ce am spus si mentin in continuare e ca 1.2/64 vis-a-vis 1.4/75 de la vag, merge mai BINE IN ORAS. Sau daca vreti si va face placere 1.4 e mai lenesa in mod evident decit 1.2 in trafic urban, adica pina in 3000 ture !!!
Nu am judecat cele 2 masini punindu-le sa faca liniute, ci in mod pragmatic la frecatul prin oras unde cea "mica" e net superioara celei de 1.4.
Nu am nevoie sa fie cineva de acord cu mine, ci am dat informatia asta in ideea ca daca cineva nu are posibilitatea sa le testeze pe ambele si vrea o masina strict de oras, ( trebuind sa aleaga din cele 2 cum a fost cazul meu ) sa stie ce impresie mi-au lasat mie.

Pacat ca unii dintre noi sunt atit de categorici numai studiind specificatii. Un drive test este singurul argument care da dreptul cuiva sa critice o masina, fara exceptii ! Dar si atunci depinde mult de experienta si gusturile celui care face testul.

Pentru mine personal, specificatiile nu inseamna decit o amarita de hirtie care ma ajuta sa-mi fac o idee de ansamblu asupra a ce ma intereseaza sa cumpar. Si asta in toate domeniile.
Exemple sunt multe, incepind cu IT unde nu dau 2 bani pe specificatia unui calculator pina nu vad cum functioneaza sau imi spune cineva care are unul la fel cum se misca, continuind cu electronicele care trebuie sa le vezi la treaba, sculele de muzica trebuie sa le auzi, masinile trebuie sa te dai cu ele macar juma de ora, etc....

Din pacate nu mai suntem in perioada anilor '70-80 cind specificatiile insemnau ceva, acum traim alte vremuri si anume vremurile societatii de consum. Daca vrei o masina buna tre sa te uiti in atelierele de service sa vezi daca sunt pline sau nu, etc....

Inca o data pacat ca avem acest stil de a purta discutii. Daca am fi mai putin categorici si deschisi la dezbateri constructive, ar fi multe de aflat prin "garajul" asta. Cel putin subiectul cuplu vs putere vs turatie eu il consider unul extrem de interesant, util si ar fi meritat un topic total separat. Sunt multi printre noi care au mers cu diverse masini si impresiile lor ar putea fi extrem de utile. Daca le mai combinam si cu explicatii tehnice, vom avea o imagine despre masini cum nu foarte multa lume o are. Nu-i pacat sa nu ?

Cu jigniri si atacuri nu rezolvam nimic decit sa stricam inca un topic si sa ne indepartam unii de altii. Unii mai si pleaca de pe forum....

Eu vreau sa cred ca pe viitor, chiar daca suntem in fata calculatorului, sa ne inchipuim ca suntem la o circiuma, bem o "bere", si discutam ca intre prieteni "care estem"... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
  • 0

#243 scaevola

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 04
  • Location:In my office ...
  • Marca:Dodge
  • Model:Nitro SXT - silver
  • Motorizare:2.8 CRD

Scris 14 ianuarie 2007 - 05:59

... Si confirm spusele lui EvilOne care a facut un test de acceleratie cu fost Fabia HTP a lui Scaevola.


Confirm ca acest test a avut loc. Insa rezultatul pt mine nu a fost atat de categoric si asta pt ca am facut o greseala de pilotaj - am accelerat peste limita la care se taie alimentarea si am pierdut 2-3 secunde pana alimentarea s-a reluat si am schimbat treapta de viteza. In acel moment nu am facut un bis pt ca erau niste politai prin zona.
As repeta si acum testul daca as mai avea fabia si daca mai exista vre-o supernova apta.

P.S. pt EvilOne: De ce zici ca Supernova avea cutie lunga ?
  • 0
... looking for a Journey

#244 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 14 ianuarie 2007 - 06:27

Inca o data pacat ca avem acest stil de a purta discutii. Daca am fi mai putin categorici si deschisi la dezbateri constructive, ar fi multe de aflat prin "garajul" asta. Cel putin subiectul cuplu vs putere vs turatie eu il consider unul extrem de interesant, util si ar fi meritat un topic total separat. Sunt multi printre noi care au mers cu diverse masini si impresiile lor ar putea fi extrem de utile. Daca le mai combinam si cu explicatii tehnice, vom avea o imagine despre masini cum nu foarte multa lume o are. Nu-i pacat sa nu ?


http://www.garajul.r...iew=getlastpost
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#245 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 ianuarie 2007 - 06:34

Aha, super !
  • 0

#246 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 14 ianuarie 2007 - 10:07

am avut si eu cateva zile Ibiza 1.2 pe mana....vreau sa zic ca e un cosmar.Abia pleaca de pe loc,vibreaza,niciodata nu pot pleca de pe loc in mod frumos,elegant....
Ca sa adopt un mers normal usor sprinten tre sa schimb vitezele undeva la 4500 de ture,se tureaza foarte usor si nici nu simti(o fi bine,o fi rau)
Oricum...o impresie proasta...aaa si consumul a fost undeva la 10 in Bucuresti ceea ce pt 3 cil 1.2 mi se pare enorm.
Acceleratiile in afara orasului mi se par sub orice critica....de la 80km/h cand accelerez in podea in viteza a5a nu se intampla nimic....
Adevaru e ca din ce am simtit soricioiu ala de Ibiza e destul de grea.....si asta e un fapt...
oricum....in trecut am avut supernova....care pe langa asta era boboc de masina...:)
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#247 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 ianuarie 2007 - 11:31

Sa nu fi fost cel de 55 cai.
  • 0

#248 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 14 ianuarie 2007 - 11:48

sincer nu stiu....cred ca mai mult m-ar fi interesat sa aflu greutatea.masina m-i s-a parut un pic bolovanoasa(mica si grea :D )
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#249 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 18 ianuarie 2007 - 10:01

OK, inteleg punctul de vedere expus de Relu. Concluzia in cazul asta e ca, 1.2 HTP e prost, iar 1.4 75cp e de-a dreptu hilar. Chestie raportata si in ultimul AMS, versiunea de 85cp de data asta.

DSN (toate) are/u cutia de viteze lunga, Dacia crezind ca asa fac masina economica. La 120 avea cam 3100-3200rpm. Am vazut motoare de 2.0 si 115cp care aveam 3400 la 120. Din pacate nu mai avem masinile sa refacem cursa, dar s-ar gasi un Colt 1.1 75cp in loc de DSN.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 18 ianuarie 2007 - 10:04

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#250 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 19 ianuarie 2007 - 03:56

eu am avut supernova....si raportul turatie/viteza e ala care il zici tu si e o porcarie parerea mea,mai ales pt motorul ala de renault.
Eu am mers cu ea destul de mult in afara,si de multe ori depaseam 140km/h....in mai putin de un an am distrus motorul,au inceput sa tacane tachetii si sa consume ulei,foloseam numai Mobil 1 5 W40,si motorul avea cam 68 000km.
mi se pare aberant ca la un motor de 2l in ultima viteza la doar 120km/h sa ai 3400rpm,la un drum lung in afara motorul e super chinuit.
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi