Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus Mare - CLASA MICA...


  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#176 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:02

aha, si alea se numesc trepte de viteza ?
chiar te rog sa imi arati la ce variaza viteza macar intr-o distributie variabila. tu chiar esti pe bune ? ai vazut vre-o distributie variabila pana acum ? ce variaza ? cati ani ai ?

Exact cum spuneam, ai spus tot inca de la intrebarea precedenta. Pai daca am spus infinitate si am pus ghilimelele de rigoare e atat de greu de inteles?!
E forum auto barbate, plecam de la premisa ca unele informatii sunt stiute.
  • 0

#177 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:03

scuza-ma, la facultate nu m-au invatzat de trepte de viteza la motor si nici de curbe plate. MY BAD !

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 12:04

  • 0

#178 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:03

Pai cand eu spuneam ca motorul nu este legat rigid direct la roti, si ca mai e si o cutie, si fara datele privind rapoartele cutiei de viteze vorbim sa ne aflam in treaba, amicul tau Relu ma lua peste picior...

In concluzie: motorul 1.2 HTP in sine nu este nici o inginerie, ci doar cutia bine adaptata si cu rapoarte scurte.


Am si eu o intrebare? Putem vorbi de 2 curbe de cuplu? Una a motorului si cealalta a intregului angrenaj?
  • 0

#179 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:04

De ce nu ? :angry:
Numai ca e cam tarziu, si nu intrevad ce vrei sa mai demonstrezi...
  • 0

#180 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:05

da, cuplul motor e una, cuplul la roti e alta, ca trece prin rapoarte
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#181 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:06

mike, barbate, se poate afla. ne trebuie doar un dyno si masinile in cauza. e asa greu ?

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 12:07

  • 0

#182 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:11

CrisArgoth, se pare ca doar cu desenul mai putem salva ceva.
Daca avem o exprimare 2D a unei stari de fapt, si aceasta exprimare este sinusoidala, avem o curba de putere... curba.
Si daca avem aceeasi exprimare nu sinusoidala, ci curba, avem o curva de putere... plata. Nu uita, vorbim de o exprimare 2D, si privita ca atare, pe planul orizontal aceasta este plata. Deci, avem o curba plata.
Daca nu si nu, desenam. :D

De ce nu ? :angry:
Numai ca e cam tarziu, si nu intrevad ce vrei sa mai demonstrezi...


Pai ce sa demonstrez, nu stiu cati dintre voi (recunosc, eu nu) ati iesit pe strada cu motorul in brate. Adica fuga-fuga prin oras cu blocul motor in brate. Cred ca am iesit toti cu blocul motor insotit si de restul masinii. Deci, ca atare, cred ca trebuie sa vorbim de cuplu si curba de cuplu a intregului angrenaj. Deci, ce spunea "amicul" Relu se cam aplica.

Si, barbatilor, tot imi aratati fise si chestii gasite de pe internet. Dar nu am auzit pe nimeni (in afara de Sandu) spunand "am condus masinile astea". Cum facem?
  • 0

#183 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:13

ma rog, exprimarea sufera dar nu-i nimic. noroc cu mine. sa va ajut in quest-ul vostru:

la roata la 1.4

Imagine amplasata

sorry pentru 1.2 nu s-a obosit nimeni sa faca. pierderi de cuplu de 14% la 1.4 asta. si nu e cel 16V.

am o curiozitate personala daca imi permiti: exprimarea ta cu "barbate" "barbatilor, tot imi aratati fise" ma duce cu gandul ca esti de sex feminin. am dreptate ?

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 12:18

  • 0

#184 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:13

Si daca avem aceeasi exprimare nu sinusoidala, ci curba, avem o curva de putere... plata.


avem o ce ? :angry: ) era amuzant, nu m-am abtinut sa nu iti raspund

iti aratam fise pt ca astea nu minte. impresiile sunt subiective
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#185 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:18

Pai ce sa demonstrez, nu stiu cati dintre voi (recunosc, eu nu) ati iesit pe strada cu motorul in brate. Adica fuga-fuga prin oras cu blocul motor in brate. Cred ca am iesit toti cu blocul motor insotit si de restul masinii. Deci, ca atare, cred ca trebuie sa vorbim de cuplu si curba de cuplu a intregului angrenaj. Deci, ce spunea "amicul" Relu se cam aplica.

I see...e ok daca poti demonstra ca 1.2 HTP are cuplu la roata mai mare decat 1.4 MPI. Nu ma supar, dimpotriva ! :angry:
  • 0

#186 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:19

Hmm. Mi-a scapat. Scuze. Dar esti singurul care nu a sarit randuri, ce spuneam mai devreme, nu sunt toti buni "ascultatori".
  • 0

#187 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:20

Toti sunteti superficiali !
Conform graficelor postate de VOI, motorul de 1.2 are cuplu 9 kgfm la 1500 ture cu variatii de 15% pe toata plaja
Motorul no-name de 1.4 are 9 kgfm la 2500 !!!!! ture cu variatie mult mai mare.
Specialistii, sariti pe taste !!! :angry: :D
  • 0

#188 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:22

Nu m-ati inteles, eu nu demonstrez nimic, doar va spun: in trafic 1.2 merge mai bine decat 1.4. Vorbim de Polo.

Recunosc, nu m-am uitat pe grafice. Ma uit acum si daca Relu are dreptate... iar v-ati umplut de glorie (cei cativa care se contrazic aici). Taaare asta!
  • 0

#189 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:22

Artanis, topicul e despre motor nu despre roti.
  • 0

#190 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:25

aha, si tu te-ai plimbat doar cu motoru' ? sau aveai toata masina cu toate rapoartele din diferential, cutie samd ? ma gandesc ca, daca ai afirmat ca ai condus masina, asa trebuie sa fie, sau ai fost cu ele pe tester ?

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 12:26

  • 0

#191 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:26

M-am uitat si pe grafice. Ce sa mai spun, cred ca va dati si voi seama. Macar atat!
  • 0

#192 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:28

Toti sunteti superficiali !
Conform graficelor postate de VOI, motorul de 1.2 are cuplu 9 kgfm la 1500 ture cu variatii de 15% pe toata plaja
Motorul no-name de 1.4 are 9 kgfm la 2500 !!!!! ture cu variatie mult mai mare.
Specialistii, sariti pe taste !!! :D :D


nenea Relu, nu e chiar asa
nonameu de 1.4 are maximul pe la vreo 12.7kgfm, pe la 2500 are vreo 11-12
omiti sa observi ca la 3000 si la 5000 acel motor are acelasi cuplu practic. nu vad asta la HTP

inca o data, atentie la scala, ca fug ochii
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#193 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:28

aha, si tu te-ai plimbat doar cu motoru' ? sau aveai toata masina cu toate rapoartele din diferential, cutie samd ? ma gandesc ca, daca ai afirmat ca ai condus masina, asa trebuie sa fie, sau ai fost cu ele pe tester ?


Barbate, reciteste replicile mele si o sa intelegi. Nu stau sa explic de 3 ori acelasi lucru. Citeste si tu si vezi!
Uite, am cautat eu...

Pai ce sa demonstrez, nu stiu cati dintre voi (recunosc, eu nu) ati iesit pe strada cu motorul in brate. Adica fuga-fuga prin oras cu blocul motor in brate. Cred ca am iesit toti cu blocul motor insotit si de restul masinii. Deci, ca atare, cred ca trebuie sa vorbim de cuplu si curba de cuplu a intregului angrenaj. Deci, ce spunea "amicul" Relu se cam aplica.

De aici ce reiese?! Mai ales din paragraful "(recunosc, eu nu)"?!
  • 0

#194 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:29

Cris, scuze dar nu pot sa ma abtin, mai era unu care zicea ca daca modifica cutia prinde 300/h :D
  • 0

#195 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:34

si ce ai vazut draga pe grafice ? sau e de buna tot ce zice relu la ora asta tarzie ?
la 1.2 pe grafic la 2000 rpm (sa zicem ca asta e pt tine turatie mica, de ai mers tu in oras) sunt aprox. 95 Nm , corect ?
la 1.4 no name (care nu e 1.4 VAG BTW) la 2000 rpm sunt aprox 108 Nm (11X9.81) corect ?

la mine la generala, tovarasa invatatoare mia zis ca 108 e mai mare ca 95, era comunista?


PS: ala care zicea asta avea dreptate, acum depinde daca avea cuplu sa plece de pe loc si aerodinamica. sfatul meu : ramai la boxe acolo, no offence

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 11 ianuarie 2007 - 12:36

  • 0

#196 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:37

iar prietena ta stie multe despre moatoare, nu? adica are experienta auto alta in afara de skoda, a mai condus una alta? tu la fel?
de ridicol nu ne umplem noi, ci posesorii de astfel de motoare care se cred la bordul unor bolzii uitand ca ei conduc poate cele mai slabe motoare din clasa.


Si ca sa inchei, vad ca nu mai aveti vlaga... Prietena mea este una din doamnele care au concurat in cupa Ka.
Iar eu, draga Domnule, sunt... prietena ei.
Ce a mai condus ea nu ma apuc sa va spun, cat timp e pilot subiectivismul ei este clar in favoarea puterii si in detrimentul multor alte categorii de interes precum consum, fiabilitate, etc.
Ce am condus eu?
De la 55 si pana la 750cp. Altceva?
  • 0

#197 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:38

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

edited by spining.

Aceasta postare a fost editata de spining: 11 ianuarie 2007 - 12:46

  • 0

#198 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:40

o dai in diverse cu pilotul, consum, fiabilitate etc. Daca dansa cand e acasa schimba vitezele la 2000, da o sa i se para similar cu un motor mai bun. Daca se uita pe turometru si vede toata gama, s-ar putea sa aiba o surpriza. neplacuta
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#199 roadruner

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 02
  • Location:Brasov

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:42

Suntem pe internet, singura varianta de autentificare este sa confirme cineva pe care il cunoasteti.
Cum ar fi spinning (asa cred ca isi spune aici).
Porsche Cayene Gemballa GT 750. Alta intrebare?
A, si diferenta aceea de nm se poate anula oricand de dif de greutate a motoarelor (nu zic ca o face in cazul de fata, nu mai stau sa caut greutati).
A, si sa nu uit... de la ce motor de 1.4 este graficul?

Nu am vazut postul in care te-ai prins ca sunt femeie. Mi-l arati? Te rog.
  • 0

#200 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 12:44

ca tot vorbeai de economie

skoda 1.2 HTP 64 de cai consum urban declarat 7.7
model noname >90 cai, consum urban declarat 7.9

care motor e mai bun?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi