Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus Mare - CLASA MICA...


  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#26 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 octombrie 2006 - 09:53

Si de ce nu faci? PLS, do so. :)

Apropo, 44 are suspensie spate independenta, nu?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#27 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 26 octombrie 2006 - 10:41

Nu, nu are suspensie independenta spate, constructiv este identica cu cea de pe Colt. Setarile difera insa.

OK, sa zic aici ce am condus eu, sau faceti alt topic ? Pot incerca si aici...
Deci am facut test-drive cu urmatoarele modele din clasa B, in ordine cronologica, la intervale reduse de timp, in vara-toamna 2006, sper ca amintirile nu m-au lasat :

- Clio III 1.4, benzina, 98CP;
- Grande Punto 1.3, MultiJet, 75CP;
- Corsa veche 1.3 CDTI, 70CP;
- Corsa veche 1.2, twinport, 80CP;
- Fiesta 1.4, benzina, 80CP;
- Yaris II 1.3, benzina, 87CP;
- Forfour 1.5, benzina, aspirat, Brabus, 125CP.
- Forfour 1.3, benzina, 95CP;
- Forfour 1.5, benzina, 109CP. Din pacate nu am apucat sa testez nici un 44 diesel.

Brabus-ul il scot din top, pt. ca ar fi evident pe primul loc, dar nu este relevant sau reprezentativ...Asadar eu as face urmatorul top:

1. Forfour 1.3 sau 1.5 + 1.3 dpdv. dinamic e f. aproape de cel de 1.5, consum insa mai redus. Reprize bune, stabilitate ireala :)
- motor cam zgomotos, si o tonalitate mai putin placuta decat a celui de 1.5.
2. Grande Punto 1.3, 75CP + spatios si economic, f. apropiat ca dinamica cu Corsa 1.3 CDTI, 70CP - practic acelasi motor.
- slab insonorizat, calitate indoielnica a materialelor.
3. Fiesta 1.4, 80CP + directie f. buna cu feedback.
- motor puturos, depasita moral si estetic, bord anost, greierasi.


P.S. Printre altele am mai condus Megane II Sedan, 1.5 dci, 80CP, Astra Classic 1.6 twinport, Logan 1.4 si 1.6, si conduc ocazional Cielo si Matiz.

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 26 octombrie 2006 - 10:45

  • 0

#28 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 27 octombrie 2006 - 06:52

Am vazut azi live pe indelete o Corsa New si mi s-a parut foarte reusita si simpatica. Mai dinamica decat Clio III mai complexa decat Grande Punto.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#29 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 27 octombrie 2006 - 09:43

Vrei sa spui cu un look dinamic, sau ai facut si test-drive ?
  • 0

#30 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 27 octombrie 2006 - 11:47

Postez si aici impresiile mele despre Corsa 1.3 75cp.

Azi am facut un test drive cu un New Corsa 1.3cdti 75cp Enjoy. Motorasul asta e tare lenes... trebuie turat intr-una ca sa se miste. Si e foarte zgomotos la pornire, facea ca un diesel clasic de pe vreo utilitara Ford Transit de acum 20 ani. In rest... masinutza e spatioasa, are o tinuta de drum demna de o clasa superioara si e foarte bine izolata fonic. Directia e cam usoara, insa e excelenta pt oras. Cutia cu 5 trepte mi s-a parut mult mai imprecisa fata de cea de 6 trepte de pe GPul de 90cp pe care l-am condus mai demult. Receptia radio parea sa fie ok, poate au pus noul model de CD player care nu mai are probleme. Montantii foarte avansati si destul de grosi nu prea mi-au placut, incomodeaza vizibilitatea prea mult pt a le vedea utilitatea. Per ansamblu, masinutza e OK, doar ca-i lipseste acel ''ceva'', care ar transforma-o instantaneu in regina clasei. ''Parerea mea''.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#31 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 28 octombrie 2006 - 08:45

@Artanis- am studiat una mai indeaproape. ma refeream la silueta ca tot se vorbeste aiurea de design "controversat".
@the1- clasa mica nu e facuta sa starneasca emotii fiind gandita pentru vanzari de volum. "acel ceva" il are un Mini Cooper S, un Fiesta ST, un Clio RS, toate masini de peste 16 000 DDP si chiar un Smart 44 la un pret mai mic. Insa Corsa sau Grande Punto sau chiar 207 nu pot risca cu nu stiu ce extragavante si chestii "cool" cum vrei tu si nici nu pot avea materiale de top pentru ca pretul ala trebuie sa ramana si el in niste limite.
Ciudat fapt insa..acum 4 luni aveai orgasm la motorul de 1.3 M jet in toate variantele sale, era mic si "voinic" consum excelente si foarte vioi si acum ai alta parere.. Mai sa fie :D
  • 0
On a self-imposed forum break...

#32 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 octombrie 2006 - 08:49

In general un motor Diesel trebuie un pic turat ca sa "miste". O sa vezi cu timpul ca o sa te inveti cu condusul :D

Una peste alta: C'MON!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#33 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 28 octombrie 2006 - 09:16

Am tot citit ca la noul Corsa directia este foarte asistata la fel ca la Clio 3. E adevarat?! Daca da sa fie aceasta o tendinta la masinile de clasa inferioara care se presupune ca vor fi utilizate preponderent in oras unde manevrabilitatea este esentiala?
  • 0

#34 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 octombrie 2006 - 11:00

si la mine e f asistata cand esti la viteze mici, dar apoi nu mai ai e asa.

de-aia s-a inventat servo variabil :)

In general un motor Diesel trebuie un pic turat ca sa "miste". O sa vezi cu timpul ca o sa te inveti cu condusul :P


eh na. mey 1qle, dieselul chiar e recunoscut ca nu tb turat spre deosebire de motoarele pe benzina
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#35 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 28 octombrie 2006 - 12:23

M-jeturile au caracteristica unui motor pe benzina fiind mai elastice si mai "voioase" in ture lucru deloc rau pentru ca nu suntem babe sa mergem la biserica si sa schimbam la 2000 de ture....
Rares_Dan-ai dreptate cu directia asta prea asistata ca se raspandeste. La Corsa stiu ca e electro-hidraulica ca si la Astra mea (la care n-am ce sa reprosez directiei ca feeling si feedback) insa probabil are o setare mai de domnisoare la Mall asa :)
  • 0
On a self-imposed forum break...

#36 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 octombrie 2006 - 09:34

Nu stiu daca M-Jeturile in general, sau acest 1.3 (practic 1248cmc) in special trebuie turat pt. a compensa cilindreea redusa.
  • 0

#37 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 30 octombrie 2006 - 12:05

am condus si eu un Fiat doblo(masina firmei) 1.3 MultiJet.mi-a placut comportamentul dieselului.Un motor decent din multe puncte de vedere,zgomot mai mic si vibratii mult mai mici ca la 1.5dci.Consumul nu stiu sa-l apreciez si nici nu m-am uitat in BC
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#38 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 octombrie 2006 - 12:21

1.9le nu trebuie turat prea mult. 2.4le de pe 159, da. Probabil ca toate M-Jet-urile vor fi asa. Incearca sa imite comportamentul motoarelor pe benzina. Nu stiu cum e varianta de 90cp pe Corsa, dar 1.3ul de 75cp mi s-a parut cam anemic, poate si din cauza greutatii destul de mari a masinii. Corsa e un model reusit si ar fi probabil si cel mai de succes din clasa mica daca toata lumea ar alege masinile doar dpdv rational. Este clar una dintre cele mai ieftine masini din segment, departe de pretul ridicol al noului 207 si foarte aproape de GP si Clio. Este spatioasa, are o tinuta de drum demna de un Astra si este silentioasa. Nici materialele din interior nu sunt proaste, finisarea e in limitele clasei si peste GP, dar sub Clio. Oricum, nu imi amintesc sa fi spus ceva negativ despre materiale, Dee... :) Deci, e destul de ieftina, e spatioasa, merge bine, e economica. Singurul aspect discutabil este designul cam neinspirat, dar look-ul fiind indiscutabil cel mai subiectiv aspect al unei masini, indraznesc sa spun ca Noua Corsa poate deveni regina clasei.
Eu as alege un GP, in ciuda interiorului mai slab finisat si a franelor prost dozate, cum zicea Dee. Arata mult mai bine si are exact acel ''ceva'' care te face sa-l vrei. Chiar si 207le are acest element si poate chiar si Clio. Cred ca se numeste sex-appeal. :P Trebuie sa vad si Corsa 3door, care in poze arata mult mai bine decat Cozonacul in 5usi. S-ar putea chiar sa-mi placa. :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#39 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 30 octombrie 2006 - 01:07

Alesule... cat anume cantareste o Corsa 5u?
Mie la Symbol ... la 80 CP mi se pare destul de fasneatza. Si are 1082 kg (dupa cum scrie in talon)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#40 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 30 octombrie 2006 - 01:27

................................................................................
.......................
Nici materialele din interior nu sunt proaste, finisarea e in limitele clasei si peste GP, dar sub Clio.
................................................................................
.......................


Esti unul din putini pe care-i aud ca materialele interioare si finisarile sunt sub Clio 3.
Nu ca as fi facut vreun sondaj de opinie national. Oricum interesant pct de vedere, si as fi tare curios de cum stau lucrurile totusi.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#41 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 30 octombrie 2006 - 07:17

Clio III are materiale si finisari bune.
  • 0

#42 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 octombrie 2006 - 09:38

Pai e simplu, desi materialele sunt f bune, nu sunt in nici un caz excelente sau ceva senzational. Singurul plastic moale de pe bord este in zona aceea cauciucata. In rest, plasticele sunt tari si destul de ieftine. Astra are plastice moi si placute la atingere chiar si pe panourile usilor. Dar, deja vorbim despre alta clasa. Clio are plastic moale ca buretele pe bord.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#43 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 decembrie 2006 - 08:30

Imagine amplasata

Ford Ka Fiesta 1.6 TDCi |
Opel Corsa 1.3 CDTI |
Peugeot 207 HDi FAP 110 |
Renault Clio 1.5 dCi |
Toyota Yaris 1.4 D-4D |
VW Polo 1.4 TDI

Fight for the point
Five Best-sellers meet on the new OPEL Corsa the R?lsheimer expected with tension have at Gr? and equipment clearly added. The established competition: Ford Fiesta, Peugeot 207, Renault Clio, Toyota Yaris and VOLKSWAGEN Polo. All six begin in the viert?gen turbo-Diesel version and carry out between 80 and 109 HP

The triumph of the new OPEL Corsa f?t scarcely out. The series winner Toyota Yaris and the likewise strongly scoring Renault Clio in the 103-PS-Version make the life heavy for the beginner. Stands firmly: The small car segment splits up, the comparison proves it. Typical \"Kleine \" like Ford Fiesta's and the VOLKSWAGEN Polo k?en only conditionally keep up.

Although it to the adults go?, throw the Peugeot Schw?en with the processing and in the comfort to?. Against it many good Detaills, responding comfort, a simple operation and the g?tige cost structure distinguish the erfolgsverw?ten Toyota Yaris. The Renault owes its catching up hunt not only to its gro?n space offer, but also the harmonious drive. The OPEL?rzeugt in the sport version as Kurvenk?tler. Likewise help it the space offer, the good processing as well as finesses like the integrated Fahrradtr?r (option) to the victory.

http://www.autozeitu...hp?render=30559
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#44 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 27 decembrie 2006 - 12:00

Sincer nu ma asteptam! Chiar e masina reusita corsa noua. Nu prea am avut timp sa o studiez desi am avut ocazia de multe ori sa fac test drive. Chiar vorbeam cu cineva in seara asta ca pentru mine Corsa OPC ar merge excelent. Asteptam!
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#45 mariuscr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 58 Mesaje:
Inregistrat: 13-iunie 05

Scris 04 ianuarie 2007 - 11:20

stie cineva unde este fabricat noul opel corsa?
  • 0
Ford Focus 2

#46 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 ianuarie 2007 - 03:24

3 usi Germania, 5 usi Spania.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#47 sandumrs

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 38 Mesaje:
Inregistrat: 17-februarie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 04 ianuarie 2007 - 09:36

Eu abia astept noul Corsa si ma bucur ca mai si castiga teste comparative. Ma bucur ca am facut alegerea inspre CORSA.
  • 0

#48 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 ianuarie 2007 - 09:57

Iti astepti propriul Corsa. :D Ce teste a castigat? :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#49 mariuscr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 58 Mesaje:
Inregistrat: 13-iunie 05

Scris 04 ianuarie 2007 - 10:21

3 usi Germania, 5 usi Spania.


citisem pe germancarfans ca opel corsa cu motor diesel se fabrica in germania iar cele cu motoare pe benzina, in spania la zaragoza.
informatiile sunt un pic contradictorii :excl:
  • 0
Ford Focus 2

#50 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 ianuarie 2007 - 10:31

Eu asa stiam. Mai mult de atat nu-ti pot spune. Inca ceva, majoritatea subansamblelor pt partea electrica a versiunii cu 3 usi sunt facute in Romania. :excl:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi