
Versus Mare - CLASA MICA...
#51
Scris 04 ianuarie 2007 - 11:08
#52
Scris 05 ianuarie 2007 - 01:43

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#53
Scris 05 ianuarie 2007 - 10:20
#54
Scris 05 ianuarie 2007 - 02:10

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#55
Scris 06 ianuarie 2007 - 01:35

Fiat Punto 1.4 8V
ps/KW: 77/57, 0-100km/h in 9.9s., Vorderrad, 165 km/h spitze
Opel Corsa 1.2 Twinport
ps/KW: 80/59, 0-100km/h in 9.9s., Vorderrad, 168 km/h spitze
Toyota Yaris 1.0 VVT-i
ps/KW: 69/51, 0-100km/h in 9.9s., Vorderrad, 155 km/h spitze
VW Polo 1.4
ps/KW: 80/59, 0-100km/h in 9.9s., Vorderrad, 175 km/h spitze
While the OPEL Corsa could still win the first Diesel comparison test, it must the VOLKSWAGEN Polo here by-pulls to leave. The balanced Wolfsburger wins particularly due to its passage-strong 1,4-Liter-Motors. Although the OPEL at the second place lands, it does not afford - up to its schwachbruestigen drive - serious weaknesses. Rank three for the Toyota Yaris, which scores with variability and stable brakes and which gel bag preserves. The Fiat Punto enthusiastically, like the Corsa, with sumptuous space offer, sets however otherwise no indications.
http://www.autozeitu...hp?render=39077
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#56
Scris 06 ianuarie 2007 - 02:22


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#57
Scris 06 ianuarie 2007 - 02:36

#58
Scris 06 ianuarie 2007 - 02:38
ultimele 2 posturi sunt acelasi test.
#59
Scris 06 ianuarie 2007 - 02:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#60
Scris 06 ianuarie 2007 - 02:54

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#61
Scris 06 ianuarie 2007 - 04:44
#62
Scris 06 ianuarie 2007 - 11:55
#63
Scris 07 ianuarie 2007 - 01:53
#64
Scris 07 ianuarie 2007 - 04:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 07 ianuarie 2007 - 10:41
#66
Scris 07 ianuarie 2007 - 10:40
#67
Scris 08 ianuarie 2007 - 12:27

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#68
Scris 08 ianuarie 2007 - 08:49
Eu sunt de parere ca o masina de zi cu zi nu trebuie sa fie neaparat "performanta" ci sa fie lucrata bine, draguta ( chestie de gust ) si sa-ti ofere placere la condus. Din cauza asta recomand ca inainte de cumparatea unei masini sa se faca daca e posibil un drive-test de macar 30 min cu respectiva. Pentru mine personal, specificatiile unei masini sunt pur orientative.
Am avut 2 modele cite un week-end, 1,2 si 1,4. O sa rideti dar in oras mi-a placut mai mult 1,2 din cauza cuplului evident mai mare la turatii mici.
#69
Scris 08 ianuarie 2007 - 10:42

#70
Scris 08 ianuarie 2007 - 12:12

#71
Scris 08 ianuarie 2007 - 04:09
#72
Scris 08 ianuarie 2007 - 04:16
decent? nu. pentru 2006 si la ce scoruri au masinle alea? nu
eu raman la cei 97 de cai ai mei...
#73
Scris 08 ianuarie 2007 - 04:56
In plus de asta, la o masina nu costa mult motorul ci restul alcatuirii masinii.
Ca masinile europene sunt scumpe, nu e o noutate. Pote se vor mai ieftini de cind cu productia in tarile mai "amarite"...
#74
Scris 08 ianuarie 2007 - 04:59
#75
Scris 08 ianuarie 2007 - 05:24
Vrei sa spui cuplul la roata, pt. ca mai e si o cutie de viteze, si valoarea cuplului motor nu e foarte relevanta fara datele despre cutie. Oricum, 1.2 HTP nu exceleaza nici la cuplu si nici la CP. Iar caii putere sunt cei care ii simti de fapt, in orice treapta...Caii conteaza mai putin ( puterea= cuplu x turatia ), cuplul e cel care conteaza majoritatea timpului.
In plus de asta, la o masina nu costa mult motorul ci restul alcatuirii masinii.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi