
Versus Mare - CLASA MICA...
#101
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:31

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#102
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:39
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare manuala a airbag-ului pentru pasager)
Bancheta spate rabatabila 1/1
Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria + bandouri laterale carbon mediu
Blocarea automata a usilor la demaraj
Centuri fata in 3 puncte, pretensionate si limitator de efort integrat
Centuri spate in 3 puncte, cu limitator de efort integrat (pentru cele laterale)
Computer de bord multifunctional
Directie asistata electric
Geamuri electrice fata
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Oglinzi retrovizoare exterioare de culoare neagra
Oglinzi retrovizoare exterioare cu reglaj manual
Parasolare sofer si pasager cu oglinda
Pachet "Drumuri dificile"
Proiectoare fata dublu optice
Radio mono CD 2X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Scrumiera mobila si bricheta
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata
Stergatoare parbriz cu cadenta variabila
Stergator luneta
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Tetiere pentru toate locurile spate, tip virgula, reglabile in inaltime
Turometru
Volan reglabil pe inaltime
ABS + EBV + AFU + aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Airbag-uri pentru cap fata-spate
Airbag-uri anti-alunecare pentru locurile din fata (pt versiunile 3 usi)
Aer conditionat cu reglare manuala si torpedo cu racire si iluminare
Bancheta spate fractionabila 1/3-2/3
Buzunar de depozitare pe spatarul scaunului fata dreapta
Centuri fata reglabile in inaltime, dublu pretensionate (pt versiunile 5 usi)
Centuri fata reglabile in inaltime, cu simpla pretensionare (pt versiunile 3 usi)
Centuri laterale spate cu pretensionare
Geamuri electrice fata, cu impuls pe partea soferului
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, cu oglinda asferica pe partea soferului
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria
Proiectoare de ceata
Radio mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Tempomat-limitator de viteza (pt 1,6 BVA)
Volan imbracat in piele
#103
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:53

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#104
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:56
Clio III 1.2, 70 cp este evident submotorizat, la masa relativ mare pe care o trage. Pe mine nici 1.4, 98CP nu m-a convins...
#105
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:57
#106
Scris 09 ianuarie 2007 - 04:04

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#107
Scris 09 ianuarie 2007 - 04:34
#108
Scris 09 ianuarie 2007 - 04:38

#109
Scris 09 ianuarie 2007 - 04:49


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#110
Scris 09 ianuarie 2007 - 04:52

#111
Scris 09 ianuarie 2007 - 05:34
Repet poate sa-l aiba constant pe toata plaja de turatie ca este tot un mare fas de cuplu si de motor.
Cat despre calitate...Exista calitate cel putin la fel de buna la KIA.
Repet..ce a deranjat este faptul ca tu ne spui ca este normal ca dintre doua motoare mici pe benzina cel cu cilindreea mica sa aiba cuplul mai bun sau mai bine repartizat. Sau tu chiar crezi ca denumirea data de Skoda . High Torque Performance este pe bune?....Eu cred ca este un oximoron. Destul de reusit ce-i drept....
#112
Scris 09 ianuarie 2007 - 05:53
#113
Scris 09 ianuarie 2007 - 05:59

Nici ironiile nu imi mai ies...

#114
Scris 09 ianuarie 2007 - 08:41


Cred ca toata discutia a degenerat intr-un versus Fabia vs Vrabia.


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#115
Scris 09 ianuarie 2007 - 08:48

#116
Scris 09 ianuarie 2007 - 08:51


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#117
Scris 09 ianuarie 2007 - 10:07
#118
Scris 09 ianuarie 2007 - 10:57
However, the 1.2 HTP Engine was developed specifically for the Fabia and offers better performance and fuel economy, but later used in Volkswagens own Polo due to its high acclaim. HTP Stands for High Torque Performance.Nu, a fost un motor facut de VAG pt toate masinile mici ale grupului. Ultimul motor Skoda a fost 1.4ul MPI de 64cp.
de aici asa se vede...
#119
Scris 10 ianuarie 2007 - 12:20

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#120
Scris 10 ianuarie 2007 - 10:37

is varza la noulege about cars, mai putin VW. ca sa nu zic de TDI, frate.

#121
Scris 10 ianuarie 2007 - 10:44



''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#122
Scris 10 ianuarie 2007 - 12:17
#123
Scris 10 ianuarie 2007 - 01:02
.......
Plus ca motoarele pe benzina de cilindree mica se conduc la turatie ca daca vei conduce un 1.2 la 1500 rpm o sa ai o supriza mare numita calamina pe injectoare.
..........
Repet..ce a deranjat este faptul ca tu ne spui ca este normal ca dintre doua motoare mici pe benzina cel cu cilindreea mica sa aiba cuplul mai bun sau mai bine repartizat.
@Dee
-Calamina pe injectoare la motoarelor pe benzina normale ???? De unde ?
-Da, se poate ca un motor mic sa aibe cuplu mai bun ca unul mare. Si sunt multe.
Pe viitor, e mai intelept sa intrebi daca nu stii. Nu mai fi "gigi contra" daca nu le ai cu subiectul. Mai mult decit atit, te rog sa abandonezi stilul tipic generator de flame-uri ( in care pica si altii fara sa vrea ).
Pe orice forum se pun intrebari, iar cei care stiu sau au pregatire corespunzatoare dau raspunsuri. Discutiile contradictorii sunt constructive pina la un punct, si numai daca se bazeaza pe cunostinte reale in domeniu si/sau experienta proprie.
Din punctul meu de vedere consider subiectul incheiat.
p.s.
Mike, stai linistit ca toate din gama asta sunt jucarele simpatice..
#124
Scris 10 ianuarie 2007 - 06:40
Ne dai si niste exemple daca esti dragut ? De curiozitate...oricum nu cred ca sunt cazuri "normale" (asa cum a spus Dee), ci poate exceptii.-Da, se poate ca un motor mic sa aibe cuplu mai bun ca unul mare. Si sunt multe.
#125
Scris 10 ianuarie 2007 - 06:48
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi