Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus Mare - CLASA MICA...


  • Please log in to reply
343 replies to this topic

#76 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 ianuarie 2007 - 05:46

1.2 mai are putin si castiga titlul de Motorul de Carton al anului si noi il laudam pe topicul asta? :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#77 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 08 ianuarie 2007 - 06:28

Eu nu, dimpotriva.
  • 0

#78 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 ianuarie 2007 - 06:30

Stiu... nu ma refeream la tine. Dar, e o lume libera, de ce sa nu poata cineva sa spuna ca-i place 1.2ul HTP. Poate chiar e OK si suntem noi prea subiectivi. :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#79 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 08 ianuarie 2007 - 06:45

Caii conteaza mai putin ( puterea= cuplu x turatia ), cuplul e cel care conteaza majoritatea timpului.
In plus de asta, la o masina nu costa mult motorul ci restul alcatuirii masinii.
Ca masinile europene sunt scumpe, nu e o noutate. Pote se vor mai ieftini de cind cu productia in tarile mai "amarite"...


conteaza si cuplu si puterea. Daca numai, sau aproape numai, cuplul ar conta, Hondele ar fi jalnice la demaraje. Insa nu e asa precum e binecunoscut.
  • 0

#80 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 08 ianuarie 2007 - 06:57

realizati ca laudati pt cuplu motorul de 1.2 care are 115 NM nu?......
Polo nu-si merita banii. Este ingrijita intr-adevar, este un VW insa nu convinge cu nimic. In varianta ieftina la care ii tot fac reclama nu are dotari de bun simt vezi ABS, este urata, partea inferioara a bordului este ascutita si deranjanta iar volanul este jenibil. Sincer prefer Logan si nu vad in vecii vecilor ce vad jurnalistii la masina asta. Prefer Fabia, Grande Punto orice dar nu masina asta care vezi Doamne are un pret de-ti scuipi cafeaua pe vanzator. Hai sa fim seriosi......
@Relu- sa intelegem ca este evident ca la un motor mai mic cuplul sa fie mai mare la turatii mici....Deci la mine la 1.6 cuplul e mai bun la turatii mici decat la un V8 de la Mercedes....mda...
  • 0
On a self-imposed forum break...

#81 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 ianuarie 2007 - 09:45

@Dee
N-ai inteles, tu nu faci diferenta intre cuplu si putere. Vezi masinile de teren si motocicletele de enduro, care in ciuda puterii mici se descurca mult mai bine in teren decit cele de "strada". Asta pentru ca au putini cilindri dar mari, curse mari si ture putine.
De ce sunteti superficiali cind cititi posturile ?
Daca polo e frumos sau nu, e chestie de gust, si fiecare "place" ce vrea.
Daca era dupa mine, ii luam un Colt, dar n-a fost dupa mine....

Polo are si parti negative, ca de exemplu frina care nu e suficient de ferma, comanda de temperatura de aer care nu e foarte controlabila, etc....

@dany_s
Cred ca n-ai nimerit-o deloc. Japonezele, in special Hondele sunt renumite pentru curbele de cuplu mai mult decit exceptionale.

@artanis
Te-ai gindit de ce pe masini nu se pun motoare de motocicleta de 1 litru care fac peste 10.000 ture si au peste suta de cai ? Nu de alta dar vad ca le ai pe astea cu cutiile de viteza....

Totusi eu nu pot pricepe citeva lucruri:
-De ce nu ascultam parerea utilizatorilor diverselor modele de masini si sa ne formam o idee cit mai aproape de realitate ?
-De ce majoritatea incearca sa-si ridice in slavi masina LOR ?
-Cum poti crede ca masina ta e cea mai BUNA sau FRUMOASA ?
-Nu ne dam seama ca procedind asa nu vom sti nimic in plus decit ce scrie in pliante ?
-De ce nu purtam discutii constructive din care sa reiasa ceva ?

dee, dany, artanis : cite masini ati avut de sunteti asa de critici ?
  • 0

#82 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 08 ianuarie 2007 - 10:25

@artanis
Te-ai gindit de ce pe masini nu se pun motoare de motocicleta de 1 litru care fac peste 10.000 ture si au peste suta de cai ? Nu de alta dar vad ca le ai pe astea cu cutiile de viteza....

Da, m-am gandit, pt. ca la 4000km trebuie schimbat uleiul si la 80000km faci revizie capitala sau il arunci.
  • 0

#83 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 ianuarie 2007 - 11:09

N-ai ghicit :P
R: Pentru ca i-ar trebui o cutie cu vreo 15 trepte.

Fii atent:
- Cuplul iti asigura forta de deplasare
- Puterea e cea care-ti asigura viteza de deplasare

Cu o cutie in multe trepte poti deplasa masina si cu motorul mic daca-l tii in ture. Problema e ca va trebui sa schimbi mereu vitezele ca sa-i asiguri puterea necesara.
Un motor cu cuplu mare e mai "elastic" si nu necesita multe trepte. Rezultatul e un raspuns la acceleratie mai uniform, depinzind mult mai putin de turatie. Vezi motoarele diesel vs benzina.

p.s.
Honda s2000 are 8000 ture si fii convins ca nu arunci motorul la 80.000 km.
  • 0

#84 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 ianuarie 2007 - 11:27

Interesanta discutie

ce am gasit pe site la vokswagen.com
1.4 75cp 126 Nm 3800rpm
1.2 55cp 108 Nm 3000rpm
1.2 64cp 112 Nm 3000rpm

nu vad unde e fasnetzul 1.2 la turatii mici nici sa ma bati :P
Polo mi se pare o gluma in versiunea cu motor de 55 de cai la ce preturi are. Poate avea si mama aerului premium (cu tot cu tatal aerului respectiv), o maisna din 2006-2007 cu 55cp mi se pare un upgrade bun de la bicicleta
poate ca sunt prea dur, tot ca posesor masina clasa mica incerc sa inteleg de ce ar da cineva atatia bani pe masina aia. si poate sunt eu mai prost, dar chiar nu inteleg,
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#85 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:13

Alea sunt turatiile de cuplu maxim.
Cauta graficele de cuplu si te convingi. Oricum 3000 ture vs 3800 cum ti se pare ? Cit or avea cel de 1.4 la 3000 ? dar la 2000 ? dar la 1500 ?

Ca e prea scumpa, poate o fi. Dar prefer o masina de calitate chiar daca nu fuge, la fel cum am ales Olympus si nu Medion, in ciuda numarului de pixeli, etc...
  • 0

#86 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:23

asta cu calitatea e relativa. nu stiu daca cei 55 de cai de calitate vw mi se par asa interesanti in lipsa unor dotari mai bune (si tu ai zis ca are frane slabe de ex). si nu stiu daca aerul conditionat manual (sau de la geam, depinde de dotari) e mai bun decat un climatronic intr-o masina mai ieftina ca a mea. As alege oricand un Clio3 sau o Corsa noua, dar poate sunt eu mai altfel. nu cred in multe, volkswagen e doar unul din lucrurile in care nu cred :P
dar deviem de la subiect

daca masina aia ofera 108Nm la 3000rpm, iar 1.4 75cp ofera 120 la 3800 mi-e foarte greu sa cred ca e asa naravas cuplul ala de la 1.4 de creste cu 20% in numai 800rpm. Si chiar daca admit ca ar avea 90Nm la 3000rpm fata de 108 ca HTPul, pai cand trec de 3000 inseamna ca il mananc cu fulgi cu tot
chiar nu vad ce avantaje are motorul asta (in afara de faptul ca e cel mai ieftin), la varianta de 55 de cai stiu ca suta se atinge in peste 17secunde (wow, pt regina clasei), varianta de 64 nu stiu (cred ca pe la 15), insa sunt convins ca cea de 75 prinde mai repede. nu gasesc datele acum
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#87 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:34

N-ai ghicit :D
R: Pentru ca i-ar trebui o cutie cu vreo 15 trepte.

No prob. ca exista cutii robotizate :D Unele camioane chiar au cutii cu >10 viteze.

Honda s2000 are 8000 ture si fii convins ca nu arunci motorul la 80.000 km.

O fi avand 8000rpm redline, nu regim de lucru uzual.

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 09 ianuarie 2007 - 12:41

  • 0

#88 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:35

1,2 htp a fost o gluma de motor faptul ca multi vedeau in acest motor motorul perfect pentru liniuta se datora in principiu cutiei de viteze cu rapoarte scurte care ofera reprize decente,motorul ala in opinia mea nu zic ca e neaparat prost insa este invechit.La faza cu masinile de calitate....ori ca e Renault ori ca este Vag sau orice altceva...electronica tot Siemens o face,turbinele Garette si asa mai departe asa ca sub capota diferenta mare de calitate nu ai sa vezi.
  • 0

#89 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:37

Ii cheama Garett pe cei de care stiu eu. Garette or fi cei care fac turbina pt. 1.2 HTP :D /joking, no offence !
  • 0

#90 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:38

My bad :D deh ora e de vina.
  • 0

#91 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 ianuarie 2007 - 10:30

Mai oameni buni, in loc sa cititi specificatii pe net si sa fabulati, mai bine puneti mina pe niste masini si vedeti cu ce se maninca.
Masinile sunt foarte diferite si a spune ca nu stiu care e buna sau proasta fara sa o cunosti in mod real, e o dovada de copilarie.
Dupa ce ve-ti fi mers cu una sau alta niste km buni, puteti spune ce v-a placut sau nu. Pina atunci e "joc de glezne"...
  • 0

#92 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 09 ianuarie 2007 - 11:44

Ii cheama Garett pe cei de care stiu eu. Garette or fi cei care fac turbina pt. 1.2 HTP :rolleyes: /joking, no offence !



GARRETT (Honeywell) distribuie pt. mai toti constructorii si sunt printre cele mai bune turbine, se folosesc si in tuning. Iar electronica la majoritatea e bosh. In schimb restul difera muuuult.
  • 0

#93 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:03

Mai oameni buni, in loc sa cititi specificatii pe net si sa fabulati, mai bine puneti mina pe niste masini si vedeti cu ce se maninca.
Masinile sunt foarte diferite si a spune ca nu stiu care e buna sau proasta fara sa o cunosti in mod real, e o dovada de copilarie.
Dupa ce ve-ti fi mers cu una sau alta niste km buni, puteti spune ce v-a placut sau nu. Pina atunci e "joc de glezne"...


eh hai ca ai spus-o acum. nu merge dupa specificatii. high torque power strikes again
mai era un nene pe aici care a pus pariu ca face o supernova cu motorul ala de racheta. dupa o invercare cu evilone s-a vazut ca nu prea facea nici o supernova.
eu ti-am pus timpii de 0-100. daca 17 secunde ti se par fabulatie, probabil ca impins de forta imensa a motorului senzatia e ca timpul trece mai repede.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#94 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 ianuarie 2007 - 12:51

Fabulatie mi se pare orice comparatie intre 2 masini de oras raportindu-te strict la demaraj 0-100.
Ti-am mai zis eu, unii prefera Olympus, altii Medion... :rolleyes:
  • 0

#95 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 09 ianuarie 2007 - 01:16

Pai atunci la ce ne raportam cand comparam cele doua motoare,ca nu vad nici un avantaj al acestui magnific 1,2 htp sau are marele avantaj ca scrie vag pe el si automat este un produs de clasa?
  • 0

#96 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 ianuarie 2007 - 01:26

are avantajul ca iti permiti un volkswagen mah, nu-ti iei medion ca restul romanului
ce naiba maxy, credeam ca intelegi.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#97 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:24

Hai ca daiti in misto de 2 lei saptescinci.
De prin 2002 nu s-a aflat raspunsul: cine e mai tare, Supermen sau Spaidarmen ?
Unii parca sunt copii...
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#98 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:26

wonderwoman e cea mai tare, "se stie".
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#99 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 ianuarie 2007 - 02:34

o masina se poate compara prin:

-cifre seci, deoarece majoritate metodelor sunt standardizate, tocmai pt a face mai usoara comparatia intre diverse lucruri
- prin impresii personale, subiective , ce pot insa diferi de la un om la altul
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#100 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 ianuarie 2007 - 03:11

dupa cate mai imi aduc aminte, 1.2HTP e creatia injinerilor de la skoda.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi