

Versus Mare - CLASA MICA...
#76
Scris 08 ianuarie 2007 - 05:46


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#77
Scris 08 ianuarie 2007 - 06:28
#78
Scris 08 ianuarie 2007 - 06:30


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#79
Scris 08 ianuarie 2007 - 06:45
Caii conteaza mai putin ( puterea= cuplu x turatia ), cuplul e cel care conteaza majoritatea timpului.
In plus de asta, la o masina nu costa mult motorul ci restul alcatuirii masinii.
Ca masinile europene sunt scumpe, nu e o noutate. Pote se vor mai ieftini de cind cu productia in tarile mai "amarite"...
conteaza si cuplu si puterea. Daca numai, sau aproape numai, cuplul ar conta, Hondele ar fi jalnice la demaraje. Insa nu e asa precum e binecunoscut.
#80
Scris 08 ianuarie 2007 - 06:57
Polo nu-si merita banii. Este ingrijita intr-adevar, este un VW insa nu convinge cu nimic. In varianta ieftina la care ii tot fac reclama nu are dotari de bun simt vezi ABS, este urata, partea inferioara a bordului este ascutita si deranjanta iar volanul este jenibil. Sincer prefer Logan si nu vad in vecii vecilor ce vad jurnalistii la masina asta. Prefer Fabia, Grande Punto orice dar nu masina asta care vezi Doamne are un pret de-ti scuipi cafeaua pe vanzator. Hai sa fim seriosi......
@Relu- sa intelegem ca este evident ca la un motor mai mic cuplul sa fie mai mare la turatii mici....Deci la mine la 1.6 cuplul e mai bun la turatii mici decat la un V8 de la Mercedes....mda...
#81
Scris 08 ianuarie 2007 - 09:45
N-ai inteles, tu nu faci diferenta intre cuplu si putere. Vezi masinile de teren si motocicletele de enduro, care in ciuda puterii mici se descurca mult mai bine in teren decit cele de "strada". Asta pentru ca au putini cilindri dar mari, curse mari si ture putine.
De ce sunteti superficiali cind cititi posturile ?
Daca polo e frumos sau nu, e chestie de gust, si fiecare "place" ce vrea.
Daca era dupa mine, ii luam un Colt, dar n-a fost dupa mine....
Polo are si parti negative, ca de exemplu frina care nu e suficient de ferma, comanda de temperatura de aer care nu e foarte controlabila, etc....
@dany_s
Cred ca n-ai nimerit-o deloc. Japonezele, in special Hondele sunt renumite pentru curbele de cuplu mai mult decit exceptionale.
@artanis
Te-ai gindit de ce pe masini nu se pun motoare de motocicleta de 1 litru care fac peste 10.000 ture si au peste suta de cai ? Nu de alta dar vad ca le ai pe astea cu cutiile de viteza....
Totusi eu nu pot pricepe citeva lucruri:
-De ce nu ascultam parerea utilizatorilor diverselor modele de masini si sa ne formam o idee cit mai aproape de realitate ?
-De ce majoritatea incearca sa-si ridice in slavi masina LOR ?
-Cum poti crede ca masina ta e cea mai BUNA sau FRUMOASA ?
-Nu ne dam seama ca procedind asa nu vom sti nimic in plus decit ce scrie in pliante ?
-De ce nu purtam discutii constructive din care sa reiasa ceva ?
dee, dany, artanis : cite masini ati avut de sunteti asa de critici ?
#82
Scris 08 ianuarie 2007 - 10:25
Da, m-am gandit, pt. ca la 4000km trebuie schimbat uleiul si la 80000km faci revizie capitala sau il arunci.@artanis
Te-ai gindit de ce pe masini nu se pun motoare de motocicleta de 1 litru care fac peste 10.000 ture si au peste suta de cai ? Nu de alta dar vad ca le ai pe astea cu cutiile de viteza....
#83
Scris 08 ianuarie 2007 - 11:09

R: Pentru ca i-ar trebui o cutie cu vreo 15 trepte.
Fii atent:
- Cuplul iti asigura forta de deplasare
- Puterea e cea care-ti asigura viteza de deplasare
Cu o cutie in multe trepte poti deplasa masina si cu motorul mic daca-l tii in ture. Problema e ca va trebui sa schimbi mereu vitezele ca sa-i asiguri puterea necesara.
Un motor cu cuplu mare e mai "elastic" si nu necesita multe trepte. Rezultatul e un raspuns la acceleratie mai uniform, depinzind mult mai putin de turatie. Vezi motoarele diesel vs benzina.
p.s.
Honda s2000 are 8000 ture si fii convins ca nu arunci motorul la 80.000 km.
#84
Scris 08 ianuarie 2007 - 11:27
ce am gasit pe site la vokswagen.com
1.4 75cp 126 Nm 3800rpm
1.2 55cp 108 Nm 3000rpm
1.2 64cp 112 Nm 3000rpm
nu vad unde e fasnetzul 1.2 la turatii mici nici sa ma bati

Polo mi se pare o gluma in versiunea cu motor de 55 de cai la ce preturi are. Poate avea si mama aerului premium (cu tot cu tatal aerului respectiv), o maisna din 2006-2007 cu 55cp mi se pare un upgrade bun de la bicicleta
poate ca sunt prea dur, tot ca posesor masina clasa mica incerc sa inteleg de ce ar da cineva atatia bani pe masina aia. si poate sunt eu mai prost, dar chiar nu inteleg,
#85
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:13
Cauta graficele de cuplu si te convingi. Oricum 3000 ture vs 3800 cum ti se pare ? Cit or avea cel de 1.4 la 3000 ? dar la 2000 ? dar la 1500 ?
Ca e prea scumpa, poate o fi. Dar prefer o masina de calitate chiar daca nu fuge, la fel cum am ales Olympus si nu Medion, in ciuda numarului de pixeli, etc...
#86
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:23

dar deviem de la subiect
daca masina aia ofera 108Nm la 3000rpm, iar 1.4 75cp ofera 120 la 3800 mi-e foarte greu sa cred ca e asa naravas cuplul ala de la 1.4 de creste cu 20% in numai 800rpm. Si chiar daca admit ca ar avea 90Nm la 3000rpm fata de 108 ca HTPul, pai cand trec de 3000 inseamna ca il mananc cu fulgi cu tot
chiar nu vad ce avantaje are motorul asta (in afara de faptul ca e cel mai ieftin), la varianta de 55 de cai stiu ca suta se atinge in peste 17secunde (wow, pt regina clasei), varianta de 64 nu stiu (cred ca pe la 15), insa sunt convins ca cea de 75 prinde mai repede. nu gasesc datele acum
#87
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:34
No prob. ca exista cutii robotizateN-ai ghicit
![]()
R: Pentru ca i-ar trebui o cutie cu vreo 15 trepte.

O fi avand 8000rpm redline, nu regim de lucru uzual.Honda s2000 are 8000 ture si fii convins ca nu arunci motorul la 80.000 km.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 09 ianuarie 2007 - 12:41
#88
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:35
#89
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:37

#90
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:38

#91
Scris 09 ianuarie 2007 - 10:30
Masinile sunt foarte diferite si a spune ca nu stiu care e buna sau proasta fara sa o cunosti in mod real, e o dovada de copilarie.
Dupa ce ve-ti fi mers cu una sau alta niste km buni, puteti spune ce v-a placut sau nu. Pina atunci e "joc de glezne"...
#92
Scris 09 ianuarie 2007 - 11:44
Ii cheama Garett pe cei de care stiu eu. Garette or fi cei care fac turbina pt. 1.2 HTP
/joking, no offence !
GARRETT (Honeywell) distribuie pt. mai toti constructorii si sunt printre cele mai bune turbine, se folosesc si in tuning. Iar electronica la majoritatea e bosh. In schimb restul difera muuuult.
#93
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:03
Mai oameni buni, in loc sa cititi specificatii pe net si sa fabulati, mai bine puneti mina pe niste masini si vedeti cu ce se maninca.
Masinile sunt foarte diferite si a spune ca nu stiu care e buna sau proasta fara sa o cunosti in mod real, e o dovada de copilarie.
Dupa ce ve-ti fi mers cu una sau alta niste km buni, puteti spune ce v-a placut sau nu. Pina atunci e "joc de glezne"...
eh hai ca ai spus-o acum. nu merge dupa specificatii. high torque power strikes again
mai era un nene pe aici care a pus pariu ca face o supernova cu motorul ala de racheta. dupa o invercare cu evilone s-a vazut ca nu prea facea nici o supernova.
eu ti-am pus timpii de 0-100. daca 17 secunde ti se par fabulatie, probabil ca impins de forta imensa a motorului senzatia e ca timpul trece mai repede.
#94
Scris 09 ianuarie 2007 - 12:51
Ti-am mai zis eu, unii prefera Olympus, altii Medion...

#95
Scris 09 ianuarie 2007 - 01:16
#96
Scris 09 ianuarie 2007 - 01:26
ce naiba maxy, credeam ca intelegi.
#97
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:24
De prin 2002 nu s-a aflat raspunsul: cine e mai tare, Supermen sau Spaidarmen ?
Unii parca sunt copii...
#98
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:26
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#99
Scris 09 ianuarie 2007 - 02:34
-cifre seci, deoarece majoritate metodelor sunt standardizate, tocmai pt a face mai usoara comparatia intre diverse lucruri
- prin impresii personale, subiective , ce pot insa diferi de la un om la altul
#100
Scris 09 ianuarie 2007 - 03:11

0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi