Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Tuning motor?


  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#76 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 februarie 2008 - 09:46

Mai Bogdane,
Hai s-o luam pe rind:
- Despre ce EGR vorbesti tu acolo ? stii ce-i ala ?
- Ce te face sa crezi ca e bine ce faci tu acolo la masini ?
- Ce pregtire tehnica ai de poti modifica in siguranta parametrii de functionare a unui motor ?
- Ce parametri monitorizezi in sarcina ? Stii cum e un Dyno cu frina ?
- Ce te face sa crezi ca o resoftare depinde de curtea in care o faci ? Tu cind ti-ai pus Outlook pe laptop te-ai dus la Microsoft ? Important e ca softul sa fie bun.
- Tunerii nu sunt medici curanti ci medici in chirugie plastica. O masina care merge rau se duce la service nu la tuner. La tuner merg cele care functioneaza perfect dar proprietarii vor mai mult. Riscurile sunt foarte mari daca nu ai softuri elaborate de firme care ofera GARANTIE gen: TCM, Dimsport, Prodrive, SKN, etc..... Toate firmele astea testeaza fiecare varianta de soft si impun anumite configuratii, nu merg la poezie ca la noi. In general softurile facute la noi sunt cam la plesneala, si daca vrei analogie cu medicina, proprietarii patesc ca Laura Andresan careia i-a picat tzitza dupa operatie....
Daca tot faci soft "personalizat", raspunde macar la intrebarile dinainte referitor la monitorizarea parametrilor de functionare a motorului, si evident daca dai garantie, si in ce consta ea.
  • 0

#77 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 februarie 2008 - 10:24

buba la "tunatorii" de la noi e ca imping foarte mult uzura componentelor stock si cam atat. firmele din alte tari schimba si piesele care stiu ei ca vor ceva pana la urma si nu in mod necesar in parcare la moll cand faci cerculete, ci poate intr-o depasire. de asta prodrive de ex chiar si cand pune 40 de cai in plus unui motor care suporta inca 200, schimba o serie de piese si nu accepta sa faca doar resoftarea. la fel e si cu ceilalti care au diverse kit-uri de tuning la motor. desigur una e sa dai 500 de euro pe o resoftare si alta e sa dai 2 mii de euro si pe piese.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#78 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 februarie 2008 - 10:40

acuma nu stiu daca la o masina normala/modesta, gen 2,0 tdi 140cp daca o duci la 170cp, cat mi se pare de FOARTE MULT BUN SIMT, e nevoie si de schimbarea unor piese pe la motor si peacolo :lol:
parerea mea.
deja la 200cp e altceva. sunt 60cp in plus. mai mult de 40% din valoarea originala a puterii.

si pana la urma, cat de mult dauneaza un astfel de tuning MODERAT motorului?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#79 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 februarie 2008 - 11:04

VW crede ca e nevoie. in plus nu e vorba doar de cresterea de putere in cifre, ca nu creste la toate masinile la fel si nu se comporta toate la fel.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#80 Bogdan_lancer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 15 Mesaje:
Inregistrat: 09-februarie 08
  • Location:bucuresti
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:Lancer 2.0 turbo
  • Motorizare:1.997cm xxxcp

Scris 11 februarie 2008 - 01:16

mah relule....ne batem cap in cap...

u nu ai inteles...eu nu fac resoftari...

instalez un min computer in care scriu modif ale softului initial...adika in ecu masinii ramane softul initial....

in alta oridine de ideei...mai intrebat de unde stiu daca fac bine ceea ce fac...pai atata timp cat am o sc in domeniu si eu si oamenii mei avem luni de zile facute specializari in germania, japonia si asa mai departe...cred ca stiim ceea ce facem...

mai intrebat ce e ala egr....

acuma nu stau sa te invat pe tine ingineriie mecanica...dar in linii mai erg-ul este acel senzor care monitorizeaza gazele de evacuare, si de aici intelegi daca amestecul din camera de ardere este prea sarac sau prea bogat....si asa mai departe...

eu nu am facut 3 masini si zic ca sunt tunner....incep sa le numar cu sutele, in 2 ani de acctivitate...si pana acum nu s-a plans nimeni... e adevarat ca 90% din ele le-am facut in limita super sigurantei si chiar nu are ce sa se intample dar mai sunt si unele care le-am impins dincolo de nesimtire cu piesele stock precum octavia aia de care ti-am vb....si tot merg si alea...si merg bine rau de tot....asa ca na...ce sa mai zic....
  • 0

#81 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 februarie 2008 - 02:56

Auzi, tu esti sigur ca EGR-ul aia face ?
  • 0

#82 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 11 februarie 2008 - 03:00

@ Bogdan_lancer - man, bine ai venit pe forum.
Ca te pricepi sau nu, nu e treaba mea, nu dau note. Insa iti dau un sfat: cu cat vei fi mai categoric si mai flammer in posturi, cu atat vei primi raspunsuri mai acide.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#83 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 11 februarie 2008 - 04:49

Bogdane

dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?
  • 0

#84 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 11 februarie 2008 - 10:45

http://en.wikipedia....s_recirculation
  • 0

#85 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 februarie 2008 - 10:56

ajungem la vorba lui spining...
tonul de aici

acuma nu stau sa te invat pe tine ingineriie mecanica...dar in linii mai erg-ul este acel senzor care monitorizeaza gazele de evacuare, si de aici intelegi daca amestecul din camera de ardere este prea sarac sau prea bogat....si asa mai departe...

nu prea era justificat de cunostiinte
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#86 Bogdan_lancer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 15 Mesaje:
Inregistrat: 09-februarie 08
  • Location:bucuresti
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:Lancer 2.0 turbo
  • Motorizare:1.997cm xxxcp

Scris 12 februarie 2008 - 11:20

Bogdane

dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?

.................................

in principiu masina are multe piese de evo ix.....

ca-ti cai are nu e asa importanat...oricum la 400m bate un evo ix stock...
  • 0

#87 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 februarie 2008 - 12:21

...dar in linii mai erg-ul este acel senzor care monitorizeaza gazele de evacuare, si de aici intelegi daca amestecul din camera de ardere este prea sarac sau prea bogat....si asa mai departe...
.................


Sefu'
Ia mai baga un ochi pe cursurile alea germane si japoneze pe care le-ai urmat, si vezi ce face EGR-ul ala ;)
  • 0

#88 Ibys

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 12 februarie 2008 - 12:29

Eu nu mias f-ace tunnning l-a motor l-a ei dak scrie s-oftul asa c-a la forum ce s-e antimpla ?
  • 0
double v - less

#89 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 februarie 2008 - 12:48

Ibys, sper ca ai scris in gluma.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#90 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 12 februarie 2008 - 01:05

Cata daca ai inteles ce vrea sa zica tradu-mi si mie. ;)
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#91 Ibys

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 12 februarie 2008 - 01:33

Ma refeream strict la faptul ca nu pot avea incredere in cei care ofera produse sau servicii, de orice fel ar fi acestea, si care nu se pot exprima coerent sau intr-o forma gramaticala 99% corecta. In ultima perioada am observat ca "ii"-urile, "la" si cratimele sunt utilizate frecvent in conversatiile scrise, aproape fara sa conteze mediul social din care provine cel care scrie. "Voi venii la intalnire", "distanta de 10 metrii", "veni-ti si voi", "mama la fata aia" sunt forme aproape nederanjabile la cat de des sunt utilizate, insa limbajul sms-ist sau mirc-esc chiar zgarie privirea cititorului.
De cat timp citesc acest forum va cunosc aproape pe toti, cu bune si rele. Multe din sfaturile si parerile exprimate de voi aici mi-au fost de un real folos.
Ceea ce vroiam sa spun inainte, si cei care au vrut sunt convins ca au si inteles, este ca nu poti avea incredere intr-o firma de tuning al carui reprezentant in orice forma de media nu stie sa scrie intr-un mod coerent, corect si sa furnizeze informatii convingatoare si competente. La ce firma de tuning lucrezi ? - Nu conteaza. Cati cai are masina dupa tuning ? - Nu e asa imporatant...
Pai e chiar foarte important, o explicatie pe larg, cu sau fara poze dar cu detalii tehnice sau chiar un tutorial despre modificarile efectuate asupra grupului propulsor al autoturismului ar fi convins cat o mie de cuvinte.

Numai bine !
  • 0
double v - less

#92 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 februarie 2008 - 01:34

Cata daca ai inteles ce vrea sa zica tradu-mi si mie. ;)


cu greu, prin deductie si inductie si nu poate fi reprodus decat in laborator sau la un ceai, duminica.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#93 Bogdan_lancer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 15 Mesaje:
Inregistrat: 09-februarie 08
  • Location:bucuresti
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:Lancer 2.0 turbo
  • Motorizare:1.997cm xxxcp

Scris 12 februarie 2008 - 02:04

Ma refeream strict la faptul ca nu pot avea incredere in cei care ofera produse sau servicii, de orice fel ar fi acestea, si care nu se pot exprima coerent sau intr-o forma gramaticala 99% corecta. In ultima perioada am observat ca "ii"-urile, "la" si cratimele sunt utilizate frecvent in conversatiile scrise, aproape fara sa conteze mediul social din care provine cel care scrie. "Voi venii la intalnire", "distanta de 10 metrii", "veni-ti si voi", "mama la fata aia" sunt forme aproape nederanjabile la cat de des sunt utilizate, insa limbajul sms-ist sau mirc-esc chiar zgarie privirea cititorului.
De cat timp citesc acest forum va cunosc aproape pe toti, cu bune si rele. Multe din sfaturile si parerile exprimate de voi aici mi-au fost de un real folos.
Ceea ce vroiam sa spun inainte, si cei care au vrut sunt convins ca au si inteles, este ca nu poti avea incredere intr-o firma de tuning al carui reprezentant in orice forma de media nu stie sa scrie intr-un mod coerent, corect si sa furnizeze informatii convingatoare si competente. La ce firma de tuning lucrezi ? - Nu conteaza. Cati cai are masina dupa tuning ? - Nu e asa imporatant...
Pai e chiar foarte important, o explicatie pe larg, cu sau fara poze dar cu detalii tehnice sau chiar un tutorial despre modificarile efectuate asupra grupului propulsor al autoturismului ar fi convins cat o mie de cuvinte.

Numai bine !



mah...bene k sunt eu analfabet si voimaestrii literari.....

faptu ca nu vreu sa-ti dau detalii despre masina mea personala si ingeneral despre masinile clientilor mei...nu rezulta faptu k nu ofer un tuning de calitate.....

daca te intereseaza la ce performante v-a ajunge masina ta...nu ma cauti pe forum....ma cauti personal...vi la garaj..o masuram sa vedem mai inati de la ce putere plecam....si apoi vedem ce se poate face....

u ce vrei sa-ti spun tie pe forum...????

daca ti-as spune tie ce si cum modific...de ce ai mai avea nevoie de mine...???
asta ie meseria mea....punct...
  • 0

#94 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 12 februarie 2008 - 02:11

Potoliti-va baieti...
Incercati sa postati informatii folositoare pentru ceilalti.
Bogdan_lancer, crezi ca te va cauta cineva daca nu dai cateva detalii despre ceea ce faci si unde ?
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#95 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 12 februarie 2008 - 02:15

mah...bene k sunt eu analfabet si voimaestrii literari.....



Omule...daca doi iti spun ca esti beat...te duci si te culci. Acum iti spune si al treilea...poate pricepi si tu ceva.
Cu alte cuvinte, stilul tau literar DERANJEAZA pe acest forum. Punct.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#96 Bogdan_lancer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 15 Mesaje:
Inregistrat: 09-februarie 08
  • Location:bucuresti
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:Lancer 2.0 turbo
  • Motorizare:1.997cm xxxcp

Scris 12 februarie 2008 - 04:24

asta e....daca stiam sa scriu, eram presedinte....:P
  • 0

#97 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 12 februarie 2008 - 04:36

.................................

in principiu masina are multe piese de evo ix.....

ca-ti cai are nu e asa importanat...oricum la 400m bate un evo ix stock...


wawawiwa...niice

inseamna ca ai pe la 300fwhp ca sa treci peste avantajul plecarii lui Evo. Sau ai avut Hoosier-uri instalate pe fata? La ce pista ai fost si ai cursat cu Evo stock?


si ai uitat sa-mi zici, ai pus stand alone sau e inca pe ecu stock?

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 12 februarie 2008 - 04:36

  • 0

#98 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 februarie 2008 - 04:42

asta e....daca stiam sa scriu, eram presedinte....:P

daca stiai si ce-i EGR :P era si mai bine
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#99 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 12 februarie 2008 - 04:44

Ibys, welcome back :P
Parca tu ai fost cel care ne-a dat primele informatii despre radarele de pe DN1 dupa ce s-au montat. :beerchug:

Revenind la topic si lasand putin motoarele turbo, ce facem cu cele aspirate, plecand de la prezumtia ca vrem sa mergem cu masinile respective zilnic, nu doar duminica si in rest sa stam sa le bricolam? Deci as exclude variantele cu axe cu came de curse, carburatoare orizontale, relanti la 2000rpm etc.

Am tot stat sa ma gandesc ce merita facut de exemplu cu motorul de pe focusul meu. 1.8benzina, 85kw, euro4.

Variantele pe care le-am gasit ar fi cele de mai jos.
In schimb nu stiu daca merita sau nu. Banii dati pe upgrade + valoarea masinii =~ un focus identic ca si look dar model ST170.

1. Admisie de aer si evacuare mai permisiva
2. Palnie + clapeta de acceleratie marite (Throttle Body)
3. Regulator de presiune reglabil (Power Boost Valve)
4. Bujii, fise, filtre premium. Benzina cu CO peste 98.
5. Chip tuning - dupa mintea mea asta ar fi ultimul pas, care ar trebui sa tina cont de cele de mai sus, deci sa fie custom made pe hardware-ul existent

De exemplu am mari dubii referitor la regulatorul de presiune, despre care scrie ca poate fi setat pana la 5 bari, in conditiile in care cel stock baga 3bari. Rezista electromagnetul din injectoarele stock?

Pareri?
  • 0

#100 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 februarie 2008 - 04:57

my parere e ca mai bine iti iei alta masina mai puternica :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi