Salt la continut


Fotografie

KIA Cee d - Garantie 7 ani


  • Topic inchis Acest topic e inchis
337 replies to this topic

#101 to_the_limit

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 03-decembrie 03
  • Location:Bacau
  • Marca:Volvo
  • Model:S60
  • Motorizare:2.0T 180cp

Scris 11 mai 2007 - 08:26

O fi facand la 10 masini din 1000,acum fii serios mike eu nu ma mai iau dupa tot ce scrie pe forumuri demult,cunosc posesori de 1.6(ca de el e vb cu fulia) care n-au nici pe dreaq.
  • 0
Megane 1.5 DCI. 80Cp.Putin,stiu,dar economic.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.

#102 psystem

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 07
  • Marca:nu am
  • Model:nici atat
  • Motorizare:1 om putere

Scris 11 mai 2007 - 08:34

Asa este. Orice masina e buna daca stii sa o folosesti. Si oricum, s-a ajuns acum la un nivel(ma refer la tehnologie) la care nu poti spune ca o masina este proasta. Bineinteles mai exista si exceptii.


Zicea cineva o data: "nu sistemul e de vina, ci utilizatorul."
  • 0

#103 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2007 - 08:50

O fi facand la 10 masini din 1000,acum fii serios mike eu nu ma mai iau dupa tot ce scrie pe forumuri demult,cunosc posesori de 1.6(ca de el e vb cu fulia) care n-au nici pe dreaq.

eu cunosc posesor de 1.6 cu probleme. mi-e greu sa cred ca e singurul. nu vorbesc de pe forumuri..il cunosc.
si mi-e greu sa cred ca daca la phase1 era o prob generica, la phase 2 e una sporadica. daca apare si aici isneamna ca n-au rezolvat mai nimic la cap fulii.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#104 to_the_limit

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 03-decembrie 03
  • Location:Bacau
  • Marca:Volvo
  • Model:S60
  • Motorizare:2.0T 180cp

Scris 11 mai 2007 - 09:25

pai eu ce zic..or fi cateva modele/raportate la 1000 de exemplu.
Si e simplu,mergi la garantie daca face si gata.
  • 0
Megane 1.5 DCI. 80Cp.Putin,stiu,dar economic.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.

#105 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 11 mai 2007 - 09:51

va promit ca in momentul in care CRDI-ul de la masinuta mea va ceda se va comunica instantaneu pe forum.
sa fiti siguri ca ii dau in gura mai rau decat orice utilizator .
despre motoarele pe benzina le doresc din tot sufletul aceeasi fiabilitate ca la un crdi. musai de la KIA .. nu si cele de la Hyundai . stiu stiu sunt acelasi motoare dar parca nu e acelasi draq.
Crdi-ul de la Ceed cel putin in varianta de 114 cp la 1.6 cilindreee cred ca va fi la acesi nivel de fiabilitate cu cel de 110 cp de la RIO .
  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#106 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2007 - 09:57

@to_the_limit normal ca poti sa le faci pe garantie, ca de-aia exista. am zis doar ca problema nu a disparut, apare si in phase 2...atat
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#107 Sylver

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 25 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 07
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizare:1.6 102CP

Scris 11 mai 2007 - 08:13

Nu a mai aparut d-ul burcea pe aici. Vroiam sa stiu daca poate posta si pretul optionalelor, ca in curand o sa ma intereseze si pe mine un hatch nou:). Cum a mai zis cineva in topicul asta, dif intre Classic si Base e de 1800 euro cip si in mare masura are in plus nimicuri...eu la versiunea base as adauga doar proiectoare, jante, clima si consola centrala argintie cu display-ul ala in plus...dotare care e incepand cu Classic: la multe marci nu e posibil sa alegi consola, poti face asta doar schimband versiunea de echipare. Vroiam sa stiu daca e asa si in cazul Ceed. Nu vreau sa dau 1800E pt echiparea Classic pt unele dotari care nu ma intereseaza deloc.

Aceasta postare a fost editata de Sylver: 11 mai 2007 - 08:23

  • 0

#108 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 11 mai 2007 - 08:42

Astazi dupa amiaza am facut si eu un drive test cu o Kia Cee'd 1,4 Base, prin amabilitatea d-nului Andrei Burcea, caruia tin sa-i multumesc pt amabilitatea de care a dat dovada.
Impresiile mele, in urma drive test-ului:
Las deoparte echiparea modelului condus, care totusi nu e chiar asa de chioara precum la alte modele entry level ale unor concurenti. Si care are avantajul unui pret macar interesant, daca nu mai mult.
Motorul de 1,4i 109 Cp, este mai vivace decat anticipam, avand o putere f buna pt cilindreea sa. Desi echipa o masina de clasa compacta, si care a avut pornit AC-ul tot timpul testului, nu a "gafait" sau "dat in nas", si turat corespunzator (nu va ganditi la zona rosie ca nu era nevoie de 6k rpm) avea un raspuns si comportament mai mult decat decent.
Oricum ca motorizare este cea mai intersanta optiune de 1,4 benzinar aspirat oferit pe clasa compacta uzual. Concurenta are unele oferte jenante: Honda Civic 1,4i 83 Cp (era oferita si-n echipare Sport, si care desi are unele materiale si finisaje mai bune decat Cee'd, face de rusine Marca honda cu motorul asta de Jazz); sau O2 1,4i 80 Cp; sau Astra H 1,4i 90 Cp; sau ......
Tinuta de drum, pe zone virajate (de ex. sens-uri giratorii succesive) este buna, meritul fiind al puntii spate independente, iar ca solutie a suspensiei cred ca s-a realizat un bun compromis intre confort si ridigitate. Si eficienta sistemului de franare este buna, atat ca promtitudine cat si ca distanta si comportament la franrea de la viteze mai maricute. tot aici as mentiona si corectul comportament al abs-ului care nu intra prea repede. La o franare "mai hotarata" de la o viteza de 120km/h pana la 30km/h nu au fost probleme de distanta, eficienta (ca raspuns) sau de "dat din coada".
La interior este confortabila, scaunele au o buna sustinere laterala (pt un model de baza si fara valente sau caracteristici sport), ofera suficient loc in fata dar si in spate (in conditiile in care mi-am reglat scaunul soferului f comod, puteam sta lejer si in spate).
Asa cum s-a mai discutat si cum am discutat si cu Andrei, versiunea Clasic, desi fiind mai interesanta ca si design int. si unele dotari si posibilitati de optionale (vezi clima care nu este disponibila pt base), nu prea justifica dif financiara de ~1,8k euro.
Termenul de livrare este unel decent, in speta 60 zile (sa nu pomenim de unii importatori competitori care dau termene de Rolls). Garantia este cea mai buna din piata, Hyundai ce a raspuns (cat de cat) ofertei Cee'd din pct de vedere al garantiei.
O revizuire a politicii (la nivel de inalt management) a importatorului privind piata romaneasca (de ex. oferirea tuturor motorizarilor si echiparilor), concomitent cu (macar) reanalizarea preturilor unor versiuni (vezi dif financiara dintre Base si Clasic) ar duce la un impact si succes mai mare.

P.S.: sunt curios de comportamentul modelului echipat cu benzinarul de 1,6 si 122 Cp.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#109 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 11 mai 2007 - 08:52

[quote name='Aer Curat' date='May 11 2007, 06:42 PM' post='323584']
O revizuire a politicii (la nivel de inalt management) a importatorului privind piata romaneasca (de ex. oferirea tuturor motorizarilor si echiparilor), concomitent cu (macar) reanalizarea preturilor unor versiuni (vezi dif financiara dintre Base si Clasic) ar duce la un impact si succes mai mare.

Aici e buba si nu doar pentru ce ai enumerat tu.
  • 0

#110 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2007 - 09:32

pai zi si restul de probleme

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 11 mai 2007 - 09:33

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#111 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 mai 2007 - 10:00

eu la versiunea base as adauga doar proiectoare, jante, clima si consola centrala argintie cu display-ul ala in plus...dotare care e incepand cu Classic:


La versiunea Base nu poti pune Clima nici ca optional, si nici consola centrala argintie (de prima sunt sigur, de a doua nu's foarte sigur, dar asa am inteles de la cineva care lucreaza la reprez Kia)

Proiectoarele sunt 65, jantele 234. Eu in plus as mai lua cheia de contact cu telecomanda si deschidere de la distanta - 76 si cotiera centrala tip DLX - 26. Preturile sunt in Euro fara TVA
Astea duc Base'ul de 1.4 la 12330 DDP
Ar mai fi geamurile electrice spate - 39 euro + TVA
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#112 Sylver

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 25 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 07
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizare:1.6 102CP

Scris 11 mai 2007 - 10:10

Hmm in leg cu chestia cu motorizarile, poate sunt de inteles. KIA nu a dorit in primul rand cucerirea clientelei din tarile cu traditie auto mai redusa, sau putere financiara mai scazuta. Masina a fost facuta pt Europa centrala si de vest, si mai ales un pariu pe care KIA l-a facut cu propria imagine pt a dovedi ca au progresat mult. Eu personal nu am fost un fan al masinilor coreene niciodata, dar totusi Ceed nu arata a masina coreeana. Am vazut ceva posturi cu privire la banalitatea exteriorului, hmm spatele e ok, insa partea frontala mie mi se pare reusita si alura masinii la fel. Cel putin parerea mea personala e masina e mult peste majoritatea masinilor din clasa sa cu privire la exterior. Cel putin mie imi place mai mult decat Astra, Focus, Megane bicorp, 307. doar golful mi se pare mai reusit, dar de la o echipare mai buna stilistic vorbind. Inlaturati sigla marcii la masinile compacte cu care concureaza si vedeti care va place mai mult.
In leg cu Base vs Classic:

-asta are classic in plus:

jante si anvelope 195/65 R15H (Otel 5.5J)
Proiectoare ceata
Manere exterioare usi in culoarea caroseriei
Maner rotund T.G.S - corp P.V.C moale + capac acrilic cu inel din metal finisat
Fascia centrala, maner schimbator viteza tip metalizat
Consola centrala tip DLX (2 compartimente de stocare;cotiere + suport pahare spate (tip retractabil
Tetiere active scaune fata; suport lombar cu maneta; scaun sofer reglabil pe inaltime
Buzunare pe spatele scaunelor din fara
Tetiere active scaune fata; suport lombar cu maneta; scaun sofer reglabil pe inaltime
Buzunare pe spatele scaunelor din fara
Parasolar cu iluminare (nu este disponibil pentru 1.4 benzina)
Agatatoare plasa bagaje
Lampa lectura la parasolar
Lumina de avertizare nivel scazut de lichid spalator de parbriz
Spatiu depozitare sub podea portbagaj
Claxon dual
Cheie de contact cu telecomanda si deschidere la distanta (2 butoane, lama interioara
Incalzire fata- sistem HVAC: tip rotativ
Conductor caldura spate

In afara de 2-3 optionale ok incluse, restul nu vad cum pot argumenta diferenta de 1800 euro. Poate vom vedea o alta oferta la Classic: ce as pune eu: pai consola DLX, manerele in culoarea caroseriei, scaun reglabil pe inaltime si cheia cu desch la distanta si poate climatronic. Cat pot costa toate astea? In jur de ~500-600E fara clima. O oferta ca asta ar fi mult mai buna. Sau jante in standard, am vazut aici scris ca au pret f mic, ~250E.
  • 0

#113 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2007 - 10:19

argumentele sunt simple
1) base e cu siguranta vanduta cu "discount" pt a atrage. doar base
2) base e bagat ca provenind din Lx, ca sa nu poti pune multe pe ea, sa nu dai peste classic
3) classic vine din Ex, acei 1800e nu s-or traduce in optionale incluse ci se traduc in posib de a-ti pune mai multe chestii pe masina. din tabelul de optionale se vede clar ca pe Lx nu prea mai ai ce pune in afara de ce e pus deja in Base.

ideea eu cred ca a fost de a atrage din cumparatorii de megane (sedan sau bicorp) in echiparea medie cu motorul 1.6, sau cumparatorii de astra njoy, golf chel si a-i intrepta spre ceed base.
chestia asta e foarte vizibila la diferenta de pret intre base si classic.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#114 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 11 mai 2007 - 11:15

Azi am fost si eu cu tata la un drive test cu ceed 1.4 base, in afara de ce a zis aer curat (fiind de acord cu tot, sper ca nu mi-a scapat nimic :)) as mai adauga: confortul (suspensia filtreaza bine atat denivelarile lungi cat si cele scurte), receptia radio buna (se pare ca unii competitori au probleme cu asta), calitatea materialelor, mai putin a plasticului de langa frana de mana (unde e cotiera la classic - care mi s-a parut ft ok si ca pozitie si ca , calitate) si cheia care arata ca la o dacie (ma rog se intampla si la case mai mari - vezi ferrari :P), consumul indicat de computer-ul de bord, care a fost foarte mare (22), dar inainte am inteles ca s-a mers cu masina la vmax si nu avea decat 26 km, am lasat-o cu 31 sau 32 :) si dupa ce am resetat BC-ul consumul a scazut pana la 16, dar mai mult am stat decat am mers, mergandu-se bara la bara in zona, silentiozitate remarcabila, un trancanit care s-a facut auzit pe piatra cubica, dar care se pare ca s-a datorat extinctorului care nu era bine fixat in portbagaj si cam atat, daca imi mai amintesc ceva adaug.
Ii multumesc domnului Burcea pentru amabilitate. Uite ca se poate adopta si la noi o filosofie occidentala! Cred ca voi merge si la lansare. Parerea mea este ca 1.4 base cu geamuri electrice spate si cotiera (eventual si jante) e alegerea perfecta la pretul pe care-l are. Sa vedem...

@Aer Curat ai mers tot cu cea galbena? :D (app de asta desi urasc galbenul in general, chiar m-am indragostit de culoarea asta :laugh: )
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#115 Adi

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 31 Mesaje:
Inregistrat: 07-mai 07
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,4 Si 90CP

Scris 12 mai 2007 - 10:41

Nu am vazut pe lista de optionale pretul la culoarea metalizata. Are cineva idee cat costa ?
  • 0

#116 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2007 - 11:03

@Adi ...nu se plateste in plus pentru vopseaua metalizata

@masterblaster ... referitor la cheie ... am vazut si eu ca zici ca'i cheie de Raba. D'aia zic ca ar cam trebui investitia de 76 euro + TVA pentru cheie cu deschdiere de la distanta ... arata si altfel

Optional ai si "Volan, maner TGS, maneta frana de mana, consola podea - imbracate in piele" - 91euro + TVA ... insa la asta nu's convins ca se merita
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#117 Adi

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 31 Mesaje:
Inregistrat: 07-mai 07
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,4 Si 90CP

Scris 12 mai 2007 - 11:21

@andrei041.... thx m-ai linistit..
In ceea ce priveste ceea ce ziceai tu de "volan, maner TGS, maneta frana de mana, consola podea - imbracate in piele" cred ca te refereai la pachetul LPK - P care mai contine si" Comenzi audio pe volan, maner TGS, buton frana de mana - cromate" si "Maner interior usa (Cromat) (nu este disponibil pentru LX)" ( cam aiurea ..adica daca imi iau base nu am manerul cromat iar la classic il am ..dar dau aceeasi bani pe dotare ).
Asa daca se dau toate astea la 91 euro ( fara TVA) s-ar merita . Eu zic ca se merita si inca 26 de euro sa ai telecomanda gen breloc sa nu iti gauresti buzunarul de la pantaloni :)
  • 0

#118 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 12 mai 2007 - 11:31

@andrei in lista de optionale care o am eu cred ca e o problema:
Cheie de contact cu telecomanda si deschidere la distanta (2 butoane, lama interioara) O S S KEP 78
Cheie de contact pliabila, deschidere de la distanta (3 butoane, lama interioara) O O O FEK 26

adica cheia care deschide si portbagaju si e pliabila e mai ieftina? nu ca nu mi-ar conveni :), dar n-are cum
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#119 Adi

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 31 Mesaje:
Inregistrat: 07-mai 07
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,4 Si 90CP

Scris 12 mai 2007 - 11:54

@masterblaster /...nu e o greseala; eu cred ca e vorba de un add-on ca sa zic asa la cheia cu deschidere de la distanta si pretul total ar fi 78+26=104 daca vrei brelocul. my opinion..........
  • 0

#120 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2007 - 11:55

Da ... nu e aia singura chestie ciudata din lista de optionale. Din ce am inteles eu de la tipul de la reprez: cheia cu 3 butoane deocamdata nici nu este disponibila ... si sigur nu's preturile de acolo. O alta chestie ... din ce am vazut, cheia cu 2 butoane nu are lama retractabila in interior

Poate ne poate lamuri d'nul Burcea ...

Edit: Da, Adi ... asa m'am gandit si eu initial ... dar in cazul asta trebuiau puse altfel preturile ... altfel se creeaza confuzie...

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 mai 2007 - 11:55

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#121 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2007 - 02:28

Ce inseamna T.G.S.? (de la "Maner rotund T.G.S � material moale P.V.C")

Si QTR? ("Geam usa, QTR spate si luneta cu tenta") - prescurtare de la quater cumva? geamul mic din spate?

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 mai 2007 - 02:29

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#122 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 12 mai 2007 - 04:58

TGS cred ca e transmission gear shifter sau ceva de genu adica schimbatoru :D
QTR e geamu mic spate cum ai zis
@adi da uite la asta nu m-am gandit cred ca asa e, dar sa vedem ce zice domnul Burcea
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#123 Sylver

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 25 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 07
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizare:1.6 102CP

Scris 12 mai 2007 - 06:05

La versiunea Base nu poti pune Clima nici ca optional, si nici consola centrala argintie (de prima sunt sigur, de a doua nu's foarte sigur, dar asa am inteles de la cineva care lucreaza la reprez Kia)


In lista de optionale care mi-ai dat-o tu..da am observat ca nu poti pune clima la Base insa
Consola centrala tip DLX (2 compartimente de stocare;cotiere + suport pahare spate (tip retractabil) O S S FAR 26 �

Nu e asta consola de la Classic? cea metalizata cu un display in plus? Apare si pe lista din configurator de pe kia-ceed.ro insa chiar si selectata, la configuratia finala Base nu mai apare in optionalele selectate...ciudat. Ar trebui sa se posteze pe site-ul kia o lista detaliata si Corecta a optionalelor pt fiecare versiune si pretul lor.
  • 0

#124 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2007 - 06:51

Consola centrala de care e vorba acolo cred ca e cea de pe Classic, insa din cate am inteles eu, vine pe negru la Base. Display'ul ... daca te referi la cel pus de mine intr'o imagine intr'un post precedent, e la Base oricum ... nu conteaza daca iei sau nu consola aia. Eu as lua'o pentru cotiera cu 2 spatii de depozitare si suportul de pahare ptr locurile din spate.
Zilele astea sper sa ajung si eu la drive'test ... insa in CT nu au decat crdi'ul pe masina de teste :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#125 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 12 mai 2007 - 07:03

sincer mie imi place mai mult consola neagra, in poze pare mai naspa, dar in realitate mi s-a parut mai misto decat cea cu insertii gri de la Classic in sus.
@andrei cotiera se poate monta si aftermarket :D vino in buc, ca aici e cam invers :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi