KIA Cee d - Garantie 7 ani
#101
Scris 11 mai 2007 - 08:26
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.
#102
Scris 11 mai 2007 - 08:34
Zicea cineva o data: "nu sistemul e de vina, ci utilizatorul."
#103
Scris 11 mai 2007 - 08:50
eu cunosc posesor de 1.6 cu probleme. mi-e greu sa cred ca e singurul. nu vorbesc de pe forumuri..il cunosc.O fi facand la 10 masini din 1000,acum fii serios mike eu nu ma mai iau dupa tot ce scrie pe forumuri demult,cunosc posesori de 1.6(ca de el e vb cu fulia) care n-au nici pe dreaq.
si mi-e greu sa cred ca daca la phase1 era o prob generica, la phase 2 e una sporadica. daca apare si aici isneamna ca n-au rezolvat mai nimic la cap fulii.
#104
Scris 11 mai 2007 - 09:25
Si e simplu,mergi la garantie daca face si gata.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.
#105
Scris 11 mai 2007 - 09:51
sa fiti siguri ca ii dau in gura mai rau decat orice utilizator .
despre motoarele pe benzina le doresc din tot sufletul aceeasi fiabilitate ca la un crdi. musai de la KIA .. nu si cele de la Hyundai . stiu stiu sunt acelasi motoare dar parca nu e acelasi draq.
Crdi-ul de la Ceed cel putin in varianta de 114 cp la 1.6 cilindreee cred ca va fi la acesi nivel de fiabilitate cu cel de 110 cp de la RIO .
#106
Scris 11 mai 2007 - 09:57
#107
Scris 11 mai 2007 - 08:13
Aceasta postare a fost editata de Sylver: 11 mai 2007 - 08:23
#108
Scris 11 mai 2007 - 08:42
Impresiile mele, in urma drive test-ului:
Las deoparte echiparea modelului condus, care totusi nu e chiar asa de chioara precum la alte modele entry level ale unor concurenti. Si care are avantajul unui pret macar interesant, daca nu mai mult.
Motorul de 1,4i 109 Cp, este mai vivace decat anticipam, avand o putere f buna pt cilindreea sa. Desi echipa o masina de clasa compacta, si care a avut pornit AC-ul tot timpul testului, nu a "gafait" sau "dat in nas", si turat corespunzator (nu va ganditi la zona rosie ca nu era nevoie de 6k rpm) avea un raspuns si comportament mai mult decat decent.
Oricum ca motorizare este cea mai intersanta optiune de 1,4 benzinar aspirat oferit pe clasa compacta uzual. Concurenta are unele oferte jenante: Honda Civic 1,4i 83 Cp (era oferita si-n echipare Sport, si care desi are unele materiale si finisaje mai bune decat Cee'd, face de rusine Marca honda cu motorul asta de Jazz); sau O2 1,4i 80 Cp; sau Astra H 1,4i 90 Cp; sau ......
Tinuta de drum, pe zone virajate (de ex. sens-uri giratorii succesive) este buna, meritul fiind al puntii spate independente, iar ca solutie a suspensiei cred ca s-a realizat un bun compromis intre confort si ridigitate. Si eficienta sistemului de franare este buna, atat ca promtitudine cat si ca distanta si comportament la franrea de la viteze mai maricute. tot aici as mentiona si corectul comportament al abs-ului care nu intra prea repede. La o franare "mai hotarata" de la o viteza de 120km/h pana la 30km/h nu au fost probleme de distanta, eficienta (ca raspuns) sau de "dat din coada".
La interior este confortabila, scaunele au o buna sustinere laterala (pt un model de baza si fara valente sau caracteristici sport), ofera suficient loc in fata dar si in spate (in conditiile in care mi-am reglat scaunul soferului f comod, puteam sta lejer si in spate).
Asa cum s-a mai discutat si cum am discutat si cu Andrei, versiunea Clasic, desi fiind mai interesanta ca si design int. si unele dotari si posibilitati de optionale (vezi clima care nu este disponibila pt base), nu prea justifica dif financiara de ~1,8k euro.
Termenul de livrare este unel decent, in speta 60 zile (sa nu pomenim de unii importatori competitori care dau termene de Rolls). Garantia este cea mai buna din piata, Hyundai ce a raspuns (cat de cat) ofertei Cee'd din pct de vedere al garantiei.
O revizuire a politicii (la nivel de inalt management) a importatorului privind piata romaneasca (de ex. oferirea tuturor motorizarilor si echiparilor), concomitent cu (macar) reanalizarea preturilor unor versiuni (vezi dif financiara dintre Base si Clasic) ar duce la un impact si succes mai mare.
P.S.: sunt curios de comportamentul modelului echipat cu benzinarul de 1,6 si 122 Cp.
#109
Scris 11 mai 2007 - 08:52
O revizuire a politicii (la nivel de inalt management) a importatorului privind piata romaneasca (de ex. oferirea tuturor motorizarilor si echiparilor), concomitent cu (macar) reanalizarea preturilor unor versiuni (vezi dif financiara dintre Base si Clasic) ar duce la un impact si succes mai mare.
Aici e buba si nu doar pentru ce ai enumerat tu.
#110
Scris 11 mai 2007 - 09:32
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 11 mai 2007 - 09:33
#111
Scris 11 mai 2007 - 10:00
eu la versiunea base as adauga doar proiectoare, jante, clima si consola centrala argintie cu display-ul ala in plus...dotare care e incepand cu Classic:
La versiunea Base nu poti pune Clima nici ca optional, si nici consola centrala argintie (de prima sunt sigur, de a doua nu's foarte sigur, dar asa am inteles de la cineva care lucreaza la reprez Kia)
Proiectoarele sunt 65, jantele 234. Eu in plus as mai lua cheia de contact cu telecomanda si deschidere de la distanta - 76 si cotiera centrala tip DLX - 26. Preturile sunt in Euro fara TVA
Astea duc Base'ul de 1.4 la 12330 DDP
Ar mai fi geamurile electrice spate - 39 euro + TVA
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#112
Scris 11 mai 2007 - 10:10
In leg cu Base vs Classic:
-asta are classic in plus:
jante si anvelope 195/65 R15H (Otel 5.5J)
Proiectoare ceata
Manere exterioare usi in culoarea caroseriei
Maner rotund T.G.S - corp P.V.C moale + capac acrilic cu inel din metal finisat
Fascia centrala, maner schimbator viteza tip metalizat
Consola centrala tip DLX (2 compartimente de stocare;cotiere + suport pahare spate (tip retractabil
Tetiere active scaune fata; suport lombar cu maneta; scaun sofer reglabil pe inaltime
Buzunare pe spatele scaunelor din fara
Tetiere active scaune fata; suport lombar cu maneta; scaun sofer reglabil pe inaltime
Buzunare pe spatele scaunelor din fara
Parasolar cu iluminare (nu este disponibil pentru 1.4 benzina)
Agatatoare plasa bagaje
Lampa lectura la parasolar
Lumina de avertizare nivel scazut de lichid spalator de parbriz
Spatiu depozitare sub podea portbagaj
Claxon dual
Cheie de contact cu telecomanda si deschidere la distanta (2 butoane, lama interioara
Incalzire fata- sistem HVAC: tip rotativ
Conductor caldura spate
In afara de 2-3 optionale ok incluse, restul nu vad cum pot argumenta diferenta de 1800 euro. Poate vom vedea o alta oferta la Classic: ce as pune eu: pai consola DLX, manerele in culoarea caroseriei, scaun reglabil pe inaltime si cheia cu desch la distanta si poate climatronic. Cat pot costa toate astea? In jur de ~500-600E fara clima. O oferta ca asta ar fi mult mai buna. Sau jante in standard, am vazut aici scris ca au pret f mic, ~250E.
#113
Scris 11 mai 2007 - 10:19
1) base e cu siguranta vanduta cu "discount" pt a atrage. doar base
2) base e bagat ca provenind din Lx, ca sa nu poti pune multe pe ea, sa nu dai peste classic
3) classic vine din Ex, acei 1800e nu s-or traduce in optionale incluse ci se traduc in posib de a-ti pune mai multe chestii pe masina. din tabelul de optionale se vede clar ca pe Lx nu prea mai ai ce pune in afara de ce e pus deja in Base.
ideea eu cred ca a fost de a atrage din cumparatorii de megane (sedan sau bicorp) in echiparea medie cu motorul 1.6, sau cumparatorii de astra njoy, golf chel si a-i intrepta spre ceed base.
chestia asta e foarte vizibila la diferenta de pret intre base si classic.
#114
Scris 11 mai 2007 - 11:15
Ii multumesc domnului Burcea pentru amabilitate. Uite ca se poate adopta si la noi o filosofie occidentala! Cred ca voi merge si la lansare. Parerea mea este ca 1.4 base cu geamuri electrice spate si cotiera (eventual si jante) e alegerea perfecta la pretul pe care-l are. Sa vedem...
@Aer Curat ai mers tot cu cea galbena? (app de asta desi urasc galbenul in general, chiar m-am indragostit de culoarea asta :laugh: )
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#115
Scris 12 mai 2007 - 10:41
#116
Scris 12 mai 2007 - 11:03
@masterblaster ... referitor la cheie ... am vazut si eu ca zici ca'i cheie de Raba. D'aia zic ca ar cam trebui investitia de 76 euro + TVA pentru cheie cu deschdiere de la distanta ... arata si altfel
Optional ai si "Volan, maner TGS, maneta frana de mana, consola podea - imbracate in piele" - 91euro + TVA ... insa la asta nu's convins ca se merita
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#117
Scris 12 mai 2007 - 11:21
In ceea ce priveste ceea ce ziceai tu de "volan, maner TGS, maneta frana de mana, consola podea - imbracate in piele" cred ca te refereai la pachetul LPK - P care mai contine si" Comenzi audio pe volan, maner TGS, buton frana de mana - cromate" si "Maner interior usa (Cromat) (nu este disponibil pentru LX)" ( cam aiurea ..adica daca imi iau base nu am manerul cromat iar la classic il am ..dar dau aceeasi bani pe dotare ).
Asa daca se dau toate astea la 91 euro ( fara TVA) s-ar merita . Eu zic ca se merita si inca 26 de euro sa ai telecomanda gen breloc sa nu iti gauresti buzunarul de la pantaloni
#118
Scris 12 mai 2007 - 11:31
Cheie de contact cu telecomanda si deschidere la distanta (2 butoane, lama interioara) O S S KEP 78
Cheie de contact pliabila, deschidere de la distanta (3 butoane, lama interioara) O O O FEK 26
adica cheia care deschide si portbagaju si e pliabila e mai ieftina? nu ca nu mi-ar conveni , dar n-are cum
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#119
Scris 12 mai 2007 - 11:54
#120
Scris 12 mai 2007 - 11:55
Poate ne poate lamuri d'nul Burcea ...
Edit: Da, Adi ... asa m'am gandit si eu initial ... dar in cazul asta trebuiau puse altfel preturile ... altfel se creeaza confuzie...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 mai 2007 - 11:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#121
Scris 12 mai 2007 - 02:28
Si QTR? ("Geam usa, QTR spate si luneta cu tenta") - prescurtare de la quater cumva? geamul mic din spate?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 mai 2007 - 02:29
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#122
Scris 12 mai 2007 - 04:58
QTR e geamu mic spate cum ai zis
@adi da uite la asta nu m-am gandit cred ca asa e, dar sa vedem ce zice domnul Burcea
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#123
Scris 12 mai 2007 - 06:05
La versiunea Base nu poti pune Clima nici ca optional, si nici consola centrala argintie (de prima sunt sigur, de a doua nu's foarte sigur, dar asa am inteles de la cineva care lucreaza la reprez Kia)
In lista de optionale care mi-ai dat-o tu..da am observat ca nu poti pune clima la Base insa
Consola centrala tip DLX (2 compartimente de stocare;cotiere + suport pahare spate (tip retractabil) O S S FAR 26 �
Nu e asta consola de la Classic? cea metalizata cu un display in plus? Apare si pe lista din configurator de pe kia-ceed.ro insa chiar si selectata, la configuratia finala Base nu mai apare in optionalele selectate...ciudat. Ar trebui sa se posteze pe site-ul kia o lista detaliata si Corecta a optionalelor pt fiecare versiune si pretul lor.
#124
Scris 12 mai 2007 - 06:51
Zilele astea sper sa ajung si eu la drive'test ... insa in CT nu au decat crdi'ul pe masina de teste
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#125
Scris 12 mai 2007 - 07:03
@andrei cotiera se poate monta si aftermarket vino in buc, ca aici e cam invers
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi