KIA Cee d - Garantie 7 ani
#126
Scris 12 mai 2007 - 09:42
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#127
Scris 12 mai 2007 - 10:39
Sunt unul din cei care au studiat intens piata auto si a ajuns la concluzia ca, din multe puncte de vedee, oferta actuala prin modelul cee'd este imbatabila, cel putin pentru varianta BASE de 109 CP.
Din pacate nu am condus acest model, foarte tentant ca pret, dotari, performante motor, intrucat am avut nesansa sa ma urc de prima data intr-un 1,6 crdi cu care am facut un scurt drive test prin zona Baneasa.
Sincer, nu sunt un infocat al motoarelor puternice. Am avut pana recent o masina autohtona, cu grup moto-propulsor Renault, cu care m-am simtit in regula, folosind-o doar pentru nevoile cotidiene. In plus, am fost un adversar al motorizărilor Diesel, datorită perceptiei eronate a unui posibil disconfort fonic, constatat �n diverse �mprejurări. �nsă, �n urma drive-testului am dat imediat avansul pentru un Diesel (chiar daca cu numai 90 CP) şi am sa argumentez, cu voia dumneavoastră, alegerea făcută:
- la exterior, p�nă a o vedea pe viu, nu am găsit forme care să iasă dintr-o anumită linie. Este clară orientarea către piaţa europeană a unui model corean. Pe scurt, �n realitate arată mult mai bine - părerea mea - dec�t AURIS-ul. �mbinări perfecte, impresie de soliditate (sper), fără accesorii inutile. Un design orientat �ntre sobrietate şi sportivitate;
- la interior, materiale de foarte bună calitate. Am fost surprins de generozitatea habitaclului, de lipsa miresmelor �nţepătoare de plastic dur. Mai sunt repere care puteau fi realizate din materiale mai bune (plasticele dintre scaunele faţă). Pe ansamblu, este OK;
- bordul, foarte bine g�ndit, orientat către şofer, la �ndem�nă toate. Vopseaua tip SILVER de pe consola centrala sper sa nu sară: mi-a dat impresia de vopsea ieftină. Sper să greşesc. Designul este destul de modern si �n regulă, poate cu excepţia ceasurilor de bord pentru care aş fi ales ceva gen Peugeot 307;
- portbagaj suficient, un mare avantaj �l constituie tava compartimentată de sub podeaua portbagajului, din material de calitate şi foarte utilă pentru depozitarea diverselor nimicuri auxiliare. De asemenea, rabatarea banchetelor spate se face la nivelul podelei portbagajului;
- motor: zgomotul este foarte bine izolat, �n habitaclu se aude discret dar se aude. Oricum, cuplul de 235 Nm �ntre 1700-2500 rpm ajută enorm masinuţa �n sprinturi scurte şi fără efort, iar consumul mediu după drive test (accelerări bruşte, mers bară la bară, fr�ne atc) era de 7,2 l/100km, cu 700 km la bord. Revin la zgomotul motorului: dacă ai atenţia �ndreptată �n altă parte, nu este sesizabil. Presupun că datorită tehnologiei common-rail, prin reducerea vibraţiilor din sistemul de injecţie.
Concluzia mea s-a materializat urgent �n plata avansului. Am ales dotarea CLASSIC cu 1,6 crdi LP (90 CP) cu o altă nuanţă a habitaclului şi c�teva opţionale necesare pentru mine. Trebuie să recunosc că suma finală era suficientă pentru o SKODA Octavia Trend de 102 CP (benzină), dar sper ca dealerul să confirme prin seriozitate şi promptitudine �ncrederea clienţilor săi de acum şi din viitor.
Tot pentru dealer (reprezentanţii de pe topic) am c�teva �ntrebări:
1. De ce doar 1,6 crdi LP acum?
2. Concret, să cunoască şi ceilalţi interesaţi, prin ce se deosebeşte motorul 1,6 crdi LP (90 CP) de 1,6 crdi HP (115 CP) �n condiţiile �n care, p�nă pe la 3500 rpm, caracteristicile de putere ale celor două versiuni sunt suprapuse (diferă clar doar caracteristica de cuplu, la a doua versiune fiind mai mare cu cca. 20 Nm)?
3. �n condiţiile expuse mai sus, consumul la cele două versiuni ale aceleiaşi motorizări este identic ?! Aşa reiese din toate documentaţiile tehnice de pe INTERNET la care am reuşit să ajung. De ce?
4. Este adevărat că, de fapt, diferă doar prin software-ul implementat �n "calculatorul" masinutei şi, prin urmare, se poate realiza ulterior un cip-tunning pentru obţinerea celor 115 CP, fără modificarea/adăugarea unor echipamente ale motorului?
Pun aceste �ntebări pentru ca posibilii dumneavoastră viitori clienţi şi mai ales cei care deja sunt posesori de cee'd sau au comandat unul, să ştie de ce trebuie să aleagă una din cele două versiuni ale motorului de 1,6 crdi, diferenţa dintre ele fiind de doar aprox. 500 EU.
Eu unul nu am microbul vitezei dar totuşi aş fi dorit un HP (115 CP) şi nu-mi explic de ce dealerul nu a luat �n considerare o lansare a cee'd-ului cu 1,6 crdi 115CP, �n condiţiile �n care pe KIA Rio are motorizări mai puternice, de 1,5 crdi 110 CP!
Toate bune!
Poate mă lămureşte cineva !
Masinuta comandată arată exact ca cea din foto atasată.
#128
Scris 12 mai 2007 - 10:52
Clienţii trebuie atraşi şi de o �ntreţinere avantajoasă a maşinii pe care o cumpără. Daţi detalii privind preţurile, locaţia service-ului, ce include o revizie! Garanţia de 5-7 ani de fapt CE NU CUPRINDE ? etc.
Vă mai postez o imagine cu alegerea mea!
#129
Scris 12 mai 2007 - 11:15
Preturile pentru revizii nu le'au fost comunicate inca celor de la reprezentante (cel putin nu la reprez din CT). 1.6 crdi 115CP, 2.0 crdi 1.6i inca nu sunt disponibile pentru piata noastra pentru ca probabil cererea pentru aceste modele pe celelalte piete este deja mare si cei de la Kia au preferat sa acorde importanta mai mica Romaniei. Ca unii dintre noi ar putea sari de fund in sus la o chestie ca asta ... posibil, insa nu ii poti condamna pentru asta pe cei de la Kia
Cu timpul sigur vor fi disponibile si celelalte variante de motorizare, ca si break'ul si varianta in 3 usi (care am inteles ca urmeaza a fi lansata nu peste mult timp - 1-2 luni)
Cat e perioada de asteptare la masinuta ta si ... ce varianta ai ales pana la urma? Cu ce dotari? Cat a ajuns per total?
Oricum ... nu cred ca ai de ce sa iti faci griji datorita alegerii facute sau a detaliilor care inca nu le cunosti! Sa o stapanesti sanatos si sa te multumeasca pe deplin!
Edit: de unde ai luat pozele care le'ai atasat? Ca sunt curios cum arata "live" diferitele tipuri de jante. pana acum am vazut doar un model ... iar pe configuratorul de pe site'ul kia-ro nu sunt reprezentate prea edificator
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 mai 2007 - 11:16
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#130
Scris 13 mai 2007 - 12:15
Aceasta postare a fost editata de Adi: 13 mai 2007 - 12:25
#132
Scris 13 mai 2007 - 03:47
hmm andrei deci tu zici ca optionala aia la consola de fapt e doar culoarea argintie in loc de neagra + cotiera? adica display-ul suplimentar audio nu e introdus? Asa am inteles din ce am citit, dar e 5 dimineata si acum am ajuns acasa.
#133
Scris 13 mai 2007 - 08:42
am vazut ca d-ul burcea a scris pe la inceputul topicului ca variantele de 1.6 si 2.0 benzina vor veni prin august. tot atunci probabil vine si cealalta motorizare diesel. Hmm si mie imi plac jantele type C.
hmm andrei deci tu zici ca optionala aia la consola de fapt e doar culoarea argintie in loc de neagra + cotiera? adica display-ul suplimentar audio nu e introdus? Asa am inteles din ce am citit, dar e 5 dimineata si acum am ajuns acasa.
Display-ul central (superior) este cel care prezintă toate informaţiile, inclusiv cele ale sistemului audio, �n cazul �n care nu optaţi pentru navigator, caz �n care acestea sunt afişate pe display-ul central, al navigaţiei.
Display-ul inferior este prezent doar �n configuraţia cu climatronic+AQS (sistemul de calitatte al aerului) şi este dedicat acestuia. Deci, dacă nu optaţi pentru CLASSIC+opţional climatronic+AQS, nu veţi avea display inferior.
De asemenea, dacă nu optaţi pentru Navigator (variantele mai scumpe), nu veţi avea şi display central. E o alegere care ţine de resursele financiare ale fiecăruia. ataşez nişte foto pentru clarificare.
Ultima foto este cea cu butoane inferioare şi un singur display superior, corespunzătoare versiunii cu aer condiţionat manual.
#134
Scris 13 mai 2007 - 09:07
#135
Scris 13 mai 2007 - 10:22
#136
Scris 13 mai 2007 - 11:24
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 13 mai 2007 - 11:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#137
Scris 13 mai 2007 - 12:16
Acum din ce am vazut eu la tv se spune ca se va vinde in proportie de 60% benzina si 40% diesel din cauza pretului. In schimb in toata presa s-a facut mare tam-tam si drive-test numai pe varianta diesel. Am luat si revista quatroruote si tot de diesel era vorba. De benzina nici un cuvintel. Mi se pare o mare prostie sa nu gasesti nici macar un articol despre o varianta care va constitui baza vanzarilor la acest model
Aceasta postare a fost editata de Adi: 13 mai 2007 - 12:21
#138
Scris 13 mai 2007 - 12:35
Eu pana acum am vazut doar modelul asta (sa inteleg ca asta e A-Type?) Si nu stau deloc urat ...
Jenţile din fotografia postată de tine sunt pentru anvelopele cu dimensiunea 225 / 45 R17� , respectiv Alloy A type, cele mai mari şi singurele aduse p�nă �n prezent de MIT MOTORS. Există şi Alloy B type pentru acelaşi tip de anvelope, urmează link-ul:
http://magazin.auto....konkurenci.html
Jenţile solicitate de mine sunt pentru anvelope cu dimensiunea 205 / 55 R16� - Alloy C type. Pentru această dimensiune mai sunt disponibile Alloy A type şi Alloy B type, mai solide (spiţe mai groase, implicit mai puţine, mai rezistente-presupun dar mai comune ca aspect).
Tot pentru 205 / 55 R 16 sunt şi capacele de aici:
http://www.origo.hu/...6autosmozi.html
Pentru 185 / 65 R 15 sau 195 / 65 R 15 nu sunt disponibile jenţi originale KIA. Dar piaţa e mare...
Totuşi, astea originale sunt foarte bune la preţ şi nu arată chiar rău!
#139
Scris 13 mai 2007 - 12:39
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#140
Scris 13 mai 2007 - 12:53
http://www.bhp-motor...igfahrzeug=2411
Aştept păreri!
#141
Scris 13 mai 2007 - 01:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#142
Scris 13 mai 2007 - 02:52
Si eu am mai gasit inca un tip pe net ... asta care e?
Edit: www.kia-ceed.ro e picat doar la mine? Sau a fost desfiintata adresa respectiva? Daca da ... nu inteleg de ce, pentru ca pe site'ul kiaromania sunt mai putine informatii decat pe primul ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 13 mai 2007 - 02:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#144
Scris 13 mai 2007 - 05:27
#145
Scris 14 mai 2007 - 07:47
#146
Scris 14 mai 2007 - 10:09
Pentru versiunea de Base culoare la consola centrala este de culoare neagra, la versiunea de classic aceasta este argintie.
Am sa incerc astazi sa va atasez lista de preturi optionale pentru Kia Ceed , lista aceea este foarte corecta. Pentru cei care au primit aceasta lista ii rog sa tina cont de echipare fiecarui model si anume Lx, Ex, Tx .
#147
Scris 14 mai 2007 - 10:24
De ce la versiunea LX apare AC'ul ca optional la 520$?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 mai 2007 - 10:25
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#148
Scris 14 mai 2007 - 12:40
In lista de accesori pe care am trimis-o celor care mi-au lasat o adresa de e-mail in pm ( nu am cum sa o pun pe forum am incercat si nu a iesit nimica , nu s-ar fi inteles deloc ce este scris acolo ), aveti trecute dotari care deja exista pe versiuna de base.
Aceasta postare a fost editata de andrei burcea: 14 mai 2007 - 12:42
#149
Scris 14 mai 2007 - 01:40
In leg cu manualul: http://www.kia-ceed.com/index_full.asp -> se downloadeaza de sus de la Brochure.
#150
Scris 14 mai 2007 - 02:07
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi