Salt la continut


Fotografie
- - - - -

noul Mitshubishi Pajero-2007


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#76 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 iulie 2007 - 04:10

parca-l si vad in varf de munte, facand cerculete sa reseteze busola.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#77 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 25 iulie 2007 - 05:39

pai cam rar in varf de munte sa se deregleze de la metrou si blocuri si tramvai, eventual daca baga baietii metrou si tramvai pe varf de munte cred ca ar fi loc si de cerculete :lol:
  • 0

#78 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 25 iulie 2007 - 06:04

,,Cerculete'' pentru calibrarea busolei se fac si la Toyota si,probabil la multe altele...,doar nu se invart ei...

Greierasul,ai avut ocazia sa mergi si cu una cu 5 portiere?Cum vezi diferentele ,strict, in sens de comportament?
  • 0

#79 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 iulie 2007 - 06:47

pai cam rar in varf de munte sa se deregleze de la metrou si blocuri si tramvai, eventual daca baga baietii metrou si tramvai pe varf de munte cred ca ar fi loc si de cerculete :lol:


taci mah, nu mai fi asa analitic si doar imagineaza-ti.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#80 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 26 iulie 2007 - 02:57

Mol, am mers si cu modelul cu 5 usi.... ba chiar de vreo 10 ori, in diverse drive-teste, i-am frecat cateva luni pe cei de la Mitsubishi(si nu numai) inainte sa iau masina. Am mers atat cu manuale cat si cu automate. Masina cu 5 usi iti da o senzatie de masivitate mai puternica, sperie participantii la trafic mai usor, asta e un lucru bun. Ca demaraj nu difera fata de masina in 3 usi, parca nici la frane nu sta mai prost, are cam acelasi comportament dinamic, foarte stabila pe sosea. La curbe parca se simte ca este mai lunga, trebuie sa iei virajele mai in larg sa nu te sui cu rotile din spate pe bordura. Ca minusuri ar fi ca masina nu se mai simte atat de compacta , ca un bolovan, precum e cea in 3 usi. Caroseria lucreaza usor, se torsioneaza usor, parca nu este la fel de bine rigidizata ca cea a LandCruiser-ului. Deasemenea nu doar mie mi s-a parut ca existe diferente , in sens negativ, fata de modelul in 3 usi, atunci cand ma gandesc la calitatea plasticelor, al pielii, etc... Mie mi s-a parut ca modelul in 3 usi e facut pe alta linie de asamblare, mult mai ingrijita. Spatiul la modelul cu 5 usi este imens, masina este mai mare decat LandCruiser. Surprinzator este ca la cat e de lunga te-ai astepta sa presteze mediocru in teren accidentat. Am participat la concursul Mitsubishi Adventure de la Campina, unde masinile cu 5 usi au fost torturate fara gluma si totul a decurs perfect, dupa 30 de soferi le-au omorat. Ma asteptam sa cedeze ceva la vreuna, dar nimic, nici un defect.

Poze aici: http://www.mitsubish...imente_247.html
  • 0

#81 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 august 2007 - 01:46

daca vrei sa te distrezi cu masina, incearca transalpina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#82 seotraffic

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 18-aprilie 08
  • Marca:fiat
  • Model:linea 2007
  • Motorizare:100

Scris 18 aprilie 2008 - 11:43

Salut.

AM de facut o mica observatie.

Pe site-ul Mitsubishi va dau exact dimensiunile:

Pajero cu 3 usi are lungime : 4385 ( nu 4,6 cum zicea greierele )
Pajero cu 5 usi are lungime : 4900 ( deci e clar super spatioasa )

asa ca nu degeaba parea mica cea cu 3 usi pt ca defapt chiar este.

In orice caz eu imi voi cumpara tot un Pajero in curand.

Te felicit greierasule pt alegere. Pacat ca nu ai optat pt 5 usi pt 2-3 mii in plus.
  • 0

#83 stanley

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 73 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 08
  • Marca:land rover
  • Model:defender 90
  • Motorizare:2,5l Td5 122CP

Scris 11 februarie 2009 - 12:39

Mol, am mers si cu modelul cu 5 usi.... ba chiar de vreo 10 ori, in diverse drive-teste, i-am frecat cateva luni pe cei de la Mitsubishi(si nu numai) inainte sa iau masina. Am mers atat cu manuale cat si cu automate. Masina cu 5 usi iti da o senzatie de masivitate mai puternica, sperie participantii la trafic mai usor, asta e un lucru bun. Ca demaraj nu difera fata de masina in 3 usi, parca nici la frane nu sta mai prost, are cam acelasi comportament dinamic, foarte stabila pe sosea. La curbe parca se simte ca este mai lunga, trebuie sa iei virajele mai in larg sa nu te sui cu rotile din spate pe bordura. Ca minusuri ar fi ca masina nu se mai simte atat de compacta , ca un bolovan, precum e cea in 3 usi. Caroseria lucreaza usor, se torsioneaza usor, parca nu este la fel de bine rigidizata ca cea a LandCruiser-ului. Deasemenea nu doar mie mi s-a parut ca existe diferente , in sens negativ, fata de modelul in 3 usi, atunci cand ma gandesc la calitatea plasticelor, al pielii, etc... Mie mi s-a parut ca modelul in 3 usi e facut pe alta linie de asamblare, mult mai ingrijita. Spatiul la modelul cu 5 usi este imens, masina este mai mare decat LandCruiser. Surprinzator este ca la cat e de lunga te-ai astepta sa presteze mediocru in teren accidentat. Am participat la concursul Mitsubishi Adventure de la Campina, unde masinile cu 5 usi au fost torturate fara gluma si totul a decurs perfect, dupa 30 de soferi le-au omorat. Ma asteptam sa cedeze ceva la vreuna, dar nimic, nici un defect.

Poze aici: http://www.mitsubish...imente_247.html

Te salut!
Fiind deja in februarie 2009 ar fi deosebit de interesant un "review" in legatura cu Mitsubishi Pajero 3,2 DID 3 usi! Unde iti pot vedea parerile dupa o perioada de mai mult de 1,5 ani, mai folosesti masina? Ce probleme ai avut
in perioada asta (ma intereseaza ambele aspecte: onroad si off-road)? Si o intrebare legata de roti: se pot monta si roti pe 17" cu un talon mai inalt, permit etrierii? Pentru off road cred ca ar fi mai indicate (sunt curios daca permite cartea masinii)
  • 0

#84 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 19 februarie 2009 - 12:32

Masina dupa 25.000 km nu a avut nici un defect . Motorul s-a rodat in sfarsit, greu dar acum toarce, fara sa mai fie zgomotos cu accente metalice deranjante. Cutia s-a lasat si ea , tot greu dar acum intra usor.Pur si simplu nici un defect, fiabilitate 100% . La masinile nemtesti noi pe care le-am avut nu am intalnit asa ceva.

Ca lucruri deranjante care au ramas ar fi dimensiunea spatiilor de depozitare din usi care sunt cam mici, butonul de faruri de ceata din stanga jos care daca il apesi mai tare iese din lacasul sau (butoanele de pe bord sunt foarte rezistente in schimb), chestii de ergonomie si confort, aici Mitsu nu e specialist.

Ca o chestiune separata..... am facut revizia de 15.000 km la MIT Motors si mi-au bagat ulei Aral 10W40. Cand am intrebat la M Car, importatorul direct, mi s-a spus ca uleiul ar trebui sa fie Mobil 5W30-ESP, deci MIT Motors mi-a lasat un gust amar... noroc ca producatorul a fabricat un motor foarte robust care poate functiona in conditii speciale si cu ulei alimentar.
  • 0

#85 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 februarie 2009 - 12:49

Nu conteaza producatorul uleiului daca e unul consacrat. Iar la cifrele de viscozitate vezi ce scrie in carte. Poate iarna e recomandat 5w30.
  • 0

#86 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 21 februarie 2009 - 11:55

Mobil 5-W-30-ESP este un ulei special pentru motoarele diesel cu filtru de particule.Se poate merge foarte bine si cu 15-W-40, scrie si in carte, dar acel Mobil este dedicat acestor tipuri noi de motoare.In plus cu 10W40 la -14 grade la Cheia in iarna asta am avut o pornire ratata, iar pornirile in aceasta iarna nu au mai fost la sfert de cheie cu acelasi gen de motorina, unul bun. In primul an , prima iarna, cu uleiul original am prins la Miercurea-Ciuc -21 de grade si pornirile au fost impecabile, perfecte si nici consumul parca nu mai e acelasi, parca a mai luat 1...2 L /suta de km in oras cel putin unde merg zi de zi.

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 21 februarie 2009 - 11:57

  • 0

#87 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 21 februarie 2009 - 12:21

poate si calitatea motorinei, chiar daca de la acelasi furnizor, a scazut in timp....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#88 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 februarie 2009 - 12:47

daca apreciez ceva la x3-ul meu fata de celelalte masini, e ca indiferent cat a stat la ger, a pornit mereu perfect, fara sa caraie si sa baraie ca e frig, cum fac diesel-urile in general. atata tot, dupa ce a fost foarte frig, s-a aprins o data preincalzirea la motorina, in rest nici de aia nu a fost nevoie.

eu am ulei motul de la relu. nu a scazut deloc, l-am verificat.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#89 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 februarie 2009 - 01:09

Masina dupa 25.000 km nu a avut nici un defect . Motorul s-a rodat in sfarsit, greu dar acum toarce, fara sa mai fie zgomotos cu accente metalice deranjante. Cutia s-a lasat si ea , tot greu dar acum intra usor.Pur si simplu nici un defect, fiabilitate 100% . La masinile nemtesti noi pe care le-am avut nu am intalnit asa ceva.

poti sa dezvolti nitel ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#90 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 februarie 2009 - 01:14

depinde ce masini a avut. senzatia mea din x3 e cu totul alta fata de masinile germane cu care am mai mers ;)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#91 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 februarie 2009 - 01:16

cu g3 si g4 nu am avut probleme de pornire, daca bateria a fost ok.
am fost de cateva ori si pe la intorsura buzaului.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#92 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 februarie 2009 - 01:43

cred ca pana si tu recunosti ca G5 a fost sub G4.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#93 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 februarie 2009 - 03:14

depinde ce masini a avut. senzatia mea din x3 e cu totul alta fata de masinile germane cu care am mai mers ;)


Normal. Cit costa "cazanul" tau, si cit a costat "trompeta" dinainte ?? ;)
  • 0

#94 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 februarie 2009 - 03:37

G4 este masina compacta - best off.
de la G5 mi s-a rupt filmul cu seria Golf. se pare ca G6 e un mic pas inainte, sa vedem fiabilitatea.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#95 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 februarie 2009 - 04:01

Normal. Cit costa "cazanul" tau, si cit a costat "trompeta" dinainte ?? ;)


il compar cu alte trompete, cei drept nu SUV-uri ;)
ieri parca citeam despre touareg si cate bube are.
golful la frig facea URAT de tot.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#96 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 februarie 2009 - 05:07

eh, TDI PD... asa face toate :D
si eu am pronit fara probleme si la -15 grade.
acuma caraie un pic ca-i dizal mic saracu si nu e antifonare de clasa lucs, dar se descurca bine.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#97 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 februarie 2009 - 05:16

benzen is da shit :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#98 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 februarie 2009 - 05:28

chiar ca da shit.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#99 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 februarie 2009 - 05:36

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#100 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 februarie 2009 - 11:02

dieselurile nu-s facute sa mearga prea bine iarna ca lucrarile agricole nu se fac atunci
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi