BMW 325xi
#126
Scris 28 decembrie 2007 - 02:38
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#127
Scris 28 decembrie 2007 - 04:52
ma scuzati ca va stric denigrarea dar... se fura peste tot in lume!
Nu mai sariti cu gura ca tara bananiera, asta e, oamenii sunt de rahat peste tot.
Frank, sorry man, bine ca ai rezolvat-o pana de anul nou, ma mir...
#128
Scris 28 decembrie 2007 - 06:39
opera apartine unor animale(ca oameni nu sunt)venite cu cortu' care s-au suparat si au folosit o caramida sa se faca intelesi
bine ca nu erau clienti in masina
Aceasta postare a fost editata de bigfoot17ro: 28 decembrie 2007 - 06:39
#129
Scris 28 decembrie 2007 - 09:19
Oricum rularea cu geamul "deschis" fortat a avut totusi o bucurie - aceea de a auzi vocalizele motorului 6 in linie, care sunt fenomenale...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#130
Scris 29 decembrie 2007 - 09:30
ma scuzati ca va stric denigrarea dar... se fura peste tot in lume!
Corect. Sa-mi arate cineva tara aia unde iti lasi ceva de valoare cit de cit in masina si nu ti-o forteaza nimeni. Si in mama elvetiei exista cartiere unde ti se intimpla asta. Asta cu geamul e metoda "eleganta" ca scapi cu putini bani, mai rau e cind iti decshide porbagajul cu surubelnita sau mai rau, cu ranga, ca aia de reparat si de platit de-ti vine acru.
#131
Scris 30 decembrie 2007 - 11:05
il ultimele 2 luni, se pare ca se fura rau de tot in bucuresti, fiind si eu patit. insa eu nu las nimic la vedere, nici macar suportul pt gps, care e totusi un milion si e posibil sa-l fure. insa mi-au furat si porcarii de 10 roni.
e urata lumea in care traim.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#132
Scris 31 decembrie 2007 - 12:28
anyway, hai la multi ani si mai multa veselie ! masina are 1000 de km si tocmai cind vroiam sa incep sa ii dau talpa, am rasfoit cartea tehnica unde zice ca rodajul e pina la 2000 km, fiind recomandat sa nu se depaseasca 4.500 rpm (eu am incercat sa stau sub 4.000 rpm).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#133
Scris 04 ianuarie 2008 - 03:27
foarte placut impresionat de performantele in zapada afinata ale tractiunii integrale X-Drive de la BMW - masina practic pleaca de pe loc si avanseaza fara probleme si in cele mai dificile conditii (morman de zapada, gheata etc) - singura limitare este data de garda la sol, bineinteles ca daca zapada e 50 cm, si masina are garda la sol de 14 cm de la un anumit punct nu pot avansa. Ceea ce am facut insa a fost sa imi fac poteca cu masina, mergind inainte cu masina cit se poate apoi bagat repede in marsarier si venit inapoi apoi iarasi inainte mai mult decit prima data samd.
La ce bun insa ca eu aveam anvelope de iarna si tractiune integrala ultrapeformanta daca mi-a luat 30 de min sa ies din cartier din cauza dobitocilor care ramasesera intepeniti, avind anvelope de vara si skills-uri de pilotaj hibernal zero - pe bune nu inteleg de ce oamenii astia nu stau acasa....
in aceste conditii inteleg rostul unui SUV si sincer cred ca un X5 cu X-Drive si cei 20 cm garda la sol este suficient de bun pentru a nu ramine intepenit in zapada cu toata incompetenta autoritatilor locale depasite de ninsorile abundente din Ianuarie.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#134
Scris 04 ianuarie 2008 - 04:03
Si eu am ajuns la concluzia asta de incepator in ale ,,integralelor''.
Da ,garda la sol e primordiala,dar...un reductor,trei diferentiale blocabile,bla,bla...dau un plus,mai putin in cauza unei tractiuni ,,ultraperformante'' cum o ai tu...
Cand o pui pe ,,burta'',da un semn...
#135
Scris 08 februarie 2008 - 06:22
azi am fost pina la Pitesti - pe autostrada, un cosmar, pina la km 36 cel putin, tot un noroi si un pietris tirit pe sosea de catre masinile care ies de pe drumurile laterale si din cimp, unde se construieste in veselie, pe linga mizga de rigoare.
in aceste conditii, un idiot cu o duba de marfa care a depasit 10 min un camion in fata mea (nu stiu ce ii trebuia lui depasire) mi-a aruncat din roata o piatra in geam care mi-a facut o crapatura sau mai bine zis ciobitura de toata frumusetea, chiar in fata ochilor...
am fost dupa-amiaza la Ager Service Parbrize pe calea Serban Voda sa o repar cu rasina (macar sa nu se mai intinda) insa tot se vede.... sper ca o sa ma obisuniesc cu ea cu timpul, pentru ca nu imi vine sa ma apuc sa schimb geamul - nu de alta dar pe linga faptul ca ma costa RON 1,100 ma pot trezi pe urma ca la drumul urmator patesc iarasi aceeasi chestie....
apropo de asta imi aduc aminte asta toamna cind am venit cu masina Sofia-Bucuresti: in aceleasi conditii meteo, in Bg drumul era ud dar perfect curat, cum intrai in Romanica, tara lu' peste, tot un noroi pe soseaua europeana, tirit de taranii iesiti din cimpurile cu constructii vesele si lucrari agricole...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#136
Scris 08 februarie 2008 - 06:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#137
Scris 08 februarie 2008 - 07:02
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#138
Scris 08 februarie 2008 - 09:21
Eu cand am luat Scenicul de la IPSO Otopeni am zis sa nu intru in oras si sa merg pe centura pana in Panelimon, dupa juma de km. a sarit o piatra dela o masina de pe contrasens si mi-a ciobit parbrizul.
mergi la manastirea Cernica ca in fiecare zi e un popa prezent la sfintit masini.
Aceasta postare a fost editata de nicukla: 08 februarie 2008 - 09:22
#140
Scris 09 februarie 2008 - 08:25
e vorba de nervi, umblatura, hartii, timp pierdut...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#141
Scris 09 februarie 2008 - 11:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#142
Scris 09 februarie 2008 - 05:57
pe CASCO se schimba.
Eu cand am luat Scenicul de la IPSO Otopeni am zis sa nu intru in oras si sa merg pe centura pana in Panelimon, dupa juma de km. a sarit o piatra dela o masina de pe contrasens si mi-a ciobit parbrizul.
mergi la manastirea Cernica ca in fiecare zi e un popa prezent la sfintit masini.
Naspa man, eu as fi innebunit sa patesc asta la masina noua cu mai putin de 10 km....
legat de schimb pe CASCO, pe linga constatarea la asigurator, trebuie facuta in prealabil constatare la politie ? ca la orice accident ? sau ?
daca e pe asa, sincer, cred ca o sa il schimb cash si o sa incerc cu tupeu sa decontez cheltuiala pe firma - si cred ca am sa schimb la AGER Service, au parbrizul care imi trebuie pe stock si mi-l schimba in 1 ora cu mine linga masina si plec pe urma cu masina bine-mersi (o sa intreb totusi de pret si la Automobile Bavaria, insa nu stiu daca au pe stoc, deci trebuie comanda, plus ca la ei trebuie dusa masina, lasata in service unde nu ai voie cu nici un chip sa intri si venit dupa-amiaza sa o ridic....). Am vazut ca astia de la AGER Service au un business foarte bun, o groaza de clienti...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#143
Scris 25 aprilie 2008 - 11:37
Probleme:
vopseaua exterioara pe portiunile de plastic foarte fragila
din motive de limitare a cresterii in greutate, geamurile sunt mai subtiri decit la alte masini si mai ales parbrizul este foarte predispus la ciobituri de la cea mai mica piatra (mult mai mult decit la vechea masina, Renault Laguna 2)
pentru o masina premium de 40,000 EUR calitatea unor materiale la interior lasa putin de dorit (de ex. pielea de pe marginea scaunelor, parasolarele)
MOTOR: Fara reprosuri, trage bine, suna foarte frumos in mers, ajuta bine in depasiri cu conditia sa il tii in ture. Comparind insa cu un Audi A6 3.0 quattro de generatie veche cu 220 CP, acest 3.0 218 CP este totusi substantial mai lent, de unde impresia ca motorul este special "infrinat" spre a fi mai lent si a crea o diferenta mai mare fata de 3.0 272 CP... pentru relansarea din spatele unui camion de la 40 la ora, daca e nevoie de tisnire rapida, se impune retrogradarea la a 2-a.
Consumul in Bucuresti bate spre 17-18 litri la 100 km, cu toata injectia directa. Datorita injectiei directe motorul suna oarecum ciudat la ralanti, cu un usor iz de diesel...
TRANSMISIE: cutie foarte "stricta", rigida in manevrare, pedala ambreiaj tare, un astfel de BMW manual nu e masina de femeie. Mie imi place, senzatia e foarte metalica, aproape simt click-ul cind cupleaza treapta superioara sau inferioara de viteze. La drum lung se poate usor da de la a 4-a direct a 6-a.
Unul din cele mai mari plusuri ale masinii din punctul meu de vedere este tractiunea X-Drive. Impresionant de eficienta, atit la demaraje in forta, mers pe ploaie, condus pe drumuri virajate cu pietris si nisip cit si iarna inclusiv in zapezi mari de pina la 30 cm. Asta iarna la inceputul lui ianuarie cu zapada aia care a blocat Bucuresti-ul mi-am facut loc sa ies din parcare utilizind masina drept plug, mergind inainte cit se poate, apoi inapoi si iar inainte putin mai departe etc. facindu-mi carare. Eficacitatea sistemului a fost impresionanta, totusi, daca intram intr-o situatie mai grea unde masina patina putin, am constatat ca ambreiajul se incinge si se impute foarte foarte repede.
SUSPENSIE: suspensia e relativ rigida dar asta ajuta la excelenta stabilitate pe curbe. Nu topaie peste denivelari si nici nu scartaie. Cu toate astea, mie nu mi se pare inconfortabila, cu atit mai mult cu anvelopele sunt runflat-uri cu marginile intarite. La trecerea accidentala peste unele gropi se aude o zdruncinatura puternica dind impresia ca se rupa, dar de fapt efectul e mai putin grav decit impresia "artistica" - pina acum masina a rezistat fara nici un fel de problema drumurilor noastre minunate.
FRANARE: Excelente, franeaza foarte bine, ABS-ul a intrat pina acuma doar de citeva ori in peste 6 luni de utilizare.
EXTERIOR:
vopseaua exterioara pe portiunile de plastic foarte fragila
din motive de limitare a cresterii in greutate, geamurile sunt mai subtiri decit la alte masini si mai ales parbrizul este foarte predispus la ciobituri de la cea mai mica piatra (mult mai mult decit la vechea masina, Renault Laguna 2)
INTERIOR: locurile din fata sunt spatioase si comode. Toate butoanele sunt relativ la indemana si pozitia de condus este perfecta, se poate regla scaunul foarte jos, asa cum imi place mie. Locurile din spate nu sunt la fel de spatioase ca la Laguna, dar sunt acceptabile. E usor incomoda comanda de la sofer de deschidere a geamurilor, cam indepartata si inclinata invers decit natural. Pana te obisnuiesti, deschizi geamurile din spate in locul celor din fata.
Computerul de bord e cam sarac in functii si unele comenzi sunt prea complicate (regulatorul de viteza, radio-ul).
De gustibus, portocaliul omniprezent al luminilor a bord nu e prea pe gustul meu - prefer combinatia alb cu rosu de la Renault-ul Laguna 2 si Megane R26
Iarasi putin meschina este lipsa unor indicatoare si functii prezente la majoritatea masinilor, cum ar fi indicarea nivelului de volum al sistemului audio, indicatorul de temperatura a uleiului in motor, indicatorul cu conturul masinii si usile care sunt deschise etc.
SERVICE: In ciuda asteptarilor, Automobile Bavaria au fost OK pina acum. Cam nepasatori la telefon, dar daca te duci acolo, sunt OK si serviabili. Preturile la piese si manopera acceptabile pt o marca premium (mai mici decit la Mercedes sau Volvo de exemplu, iar unele piese chiar mai ieftine decit la Renault).
masina imi place mult, insa nu stiu daca merita toti banii pe care i-am dat pe ea si imi lasa putin impresia de "it good but not enough". Sincer, imi pare rau ca din motive de buget corporate nu am mai putut da 4000 EUR + TVA in plus pt a lua 335xi, care era cu totul altceva dpdv dinamic si probabil nici nu mai imi creea nevoia de a lua Megane R26 pt condus sportiv.
As mai achizitiona o masina din acest brand ? Da.
nota 8.5/10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#144
Scris 27 aprilie 2008 - 04:48
Pareri ?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#145
Scris 28 aprilie 2008 - 12:23
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#146
Scris 28 aprilie 2008 - 05:24
eu iti recomand un drive test prelungit cu un BMW dorit de tine. presupun ca nu e o problema asa de mare pentru cei de la bavaria. macar o jumatate de zi.
iar apoi, am impresia ca ai cam pierde la schimbarea masinii.
eu m-as multumi cu ce e in garaj acum.
#147
Scris 28 aprilie 2008 - 04:18
parerea mea e ca diferenta de pret e foarte mica si clar merita. dar nu stiu sigur daca te va face sa nu mai ai nevoie de R26
mie diferenta mi se pare totusi maricica.
Depinde si de venituri, presupun ca in cazul lui 5400 euro+tva nu reprezinta un procentaj mare din venitul anual
dar cand in Ro asta reprezinta cam cam 40% PESTE salariul ANUAL mediu, diferenta mi se pare enorma!
#148
Scris 28 aprilie 2008 - 05:40
#149
Scris 28 aprilie 2008 - 06:01
eu iti recomand un drive test prelungit cu un BMW dorit de tine. presupun ca nu e o problema asa de mare pentru cei de la bavaria. macar o jumatate de zi.
iar apoi, am impresia ca ai cam pierde la schimbarea masinii.
eu m-as multumi cu ce e in garaj acum.
din pacate nu exista nici la Automobile Bavaria nici la MHS vreo masina de drive test cu motorul de 3.0 biturbo de 306 CP
rational ar fi sa ma multumesc cu ce e in garaj... dar mereu exista dubii dubii....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#150
Scris 28 aprilie 2008 - 07:30
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi