BMW 325xi
#151
Scris 28 aprilie 2008 - 10:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#152
Scris 28 aprilie 2008 - 11:14
daca iti permiti, GO FOR IT
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#153
Scris 29 aprilie 2008 - 05:14
un singur lucru nu-l inteleg : iti da cineva banii de masina nou pe actuala ??
#154
Scris 29 aprilie 2008 - 09:17
E ,,agitatie inlauntru' '' lui Frank.
Dileme,orgolii,vesnica dar omeneasca nemultumire...
Deci,cine-si permite financiar ,e normal sa-si achizitioneze o alta,MAI...(din toate punctele de vedere).
Au grija producatorii sa-ti aduca noi jucarii Dar, la urma urmei, de ce nu?
O viata avem...
#155
Scris 29 aprilie 2008 - 09:37
as fi curios de un drive test totusi cu masina cu 3.0 biturbo 306 CP, ca sa stiu cum se situeaza dpdv senzatii sportive vis-a-vis de R26 de exemplu...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#156
Scris 29 aprilie 2008 - 10:13
O fi R26 propria masina ,dar sa faci comparatiile de mai sus...
N-o mai diviniza atata...
Senzatii brute poti obtine si de la un cart de competitie...
#157
Scris 29 aprilie 2008 - 01:55
,,...as fi curios de un drive test totusi cu masina cu 3.0 biturbo 306 CP, ca sa stiu cum se situeaza dpdv senzatii sportive vis-a-vis de R26 de exemplu... ''
O fi R26 propria masina ,dar sa faci comparatiile de mai sus...
N-o mai diviniza atata...
Senzatii brute poti obtine si de la un cart de competitie...
1. nu o divinizez pe R26, masina e super piesa, cind vii in Bucuresti oricind iti ofer o tura spre exemplificare - in gama BMW cred ca cel mai ieftin model care sa ofere o sportivitate similara este 135i. Oricum detaliile despre R26 o sa le rezerv de-acum incolo pt thread-ul ei.
2. ce e deplasat in a compara un BMW cu un Renault? Numai fiindca o masina e BMW, e automat sportiva? 116i e sportiva?
3. din pacate nu pot si nu este nici practic nici realist sa merg cu cartul tot timpul...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#158
Scris 29 aprilie 2008 - 04:09
R26 doar poate sa viseze la acesti timpi , nu mai vorbim de tractiune vs propulsie si altele , de aceea comparatia este cam ciudata
Singurul dezavantaj ar fi la 335 lipsa autoblocantului - dar cu vreo 3000 Euro il rezolvi , aftermarket
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 29 aprilie 2008 - 04:12
#159
Scris 29 aprilie 2008 - 05:51
Am inteles si ce a zis mol si ce a zis dinoc. Nu sunt insa cifrele pure esentiale, uneori conteaza si senzatia pe drum - ma intelegeti voi, CL63 AMG are o groaza de cai, insa e cam balenuta pentru ce intelegem cei mai multi de aici prin masina sport.
Daca ramin cu job-ul asta, pastrez ce am acuma in garaj.
Daca schimb job-ul, categoric viitoarea limuzina - fie corporate, fie my own - o sa fie 335xi, si vedem pe urma daca mai mai trage inima la R26 sau nu.
acum ma gindesc daca merita incercat un re-soft la 325xi-ul actual (mai pe la 10,000 km asa...)... totusi, din 3 litri cilindree ar trebui sa se poata scoate mai mult... I will ask voinea...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#160
Scris 29 aprilie 2008 - 06:50
#161
Scris 29 aprilie 2008 - 08:14
.
Daca schimb job-ul, categoric viitoarea limuzina - fie corporate, fie my own - o sa fie 335xi, si vedem pe urma daca mai mai trage inima la R26 sau nu.
Sa-ti dea Al De Sus cel putin ,,limuzina'' 335xi DAR, care-i actuala ,,limuzina''?
#162
Scris 29 aprilie 2008 - 09:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#163
Scris 29 aprilie 2008 - 09:34
Asa se intampla intotdeauna, te obisnuiesti repede si vrei mai mult si mai mult....
#164
Scris 29 aprilie 2008 - 11:06
Eu abia acum sesizez ca de fapt vrei sa faci trecerea de la 325 la 335, nu la 330. Si in cazul asta, daca ar fi posibil, eu as face chestia asta
O chestie care mi se pare un pic ciudata e faptul ca la 325, demarajul ptr varianta x este mai slab decat in varianta cu tractiune doar pe puntea spate, in timp ce la 335 cu x este mai rapid decat varianta standard.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#165
Scris 30 aprilie 2008 - 12:53
oricum nu poti sa conduci 2 masini deodata, da?
dar poti sa ai 2 masini intr-una so, go for 335xi
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#166
Scris 04 mai 2008 - 10:09
marti ma duc la BMW What's next si o sa am ocazia sa conduc Seria 1 si Seria 3 cu 3.0 biturbo de 306 CP - sper sa imi fac o o idee mai buna despre acest motor...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#167
Scris 04 mai 2008 - 11:10
#168
Scris 05 mai 2008 - 08:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#169
Scris 06 mai 2008 - 06:55
Programul a constat dintr-o prezentare teoretica, un parcurs pe autostrada pina la Bolintin Vale (vreo 15 km dus si inca 15 intors) si obisnuitele exercitii printre jaloane pe care in trecut le faceau pe pista aeroportului Baneasa, acum facute mai inghesuit in curtea MHS.
"Mediator" al evenimentului a fost un mosulica neamt foarte simpatic, de vreo 70 de ani, care a fost in trecut mai bine de 10 ani seful Scolii de Sofat a lui M GmbH.
Masinile la drive test au fost asa:
- 135i Coupe cu Active Steering, Pachet M inclusiv suspensii sport si cutie automata cu padele la volan
- 120i Coupe cu cutie automata
- 120d 3 usi cu cutie manuala
- 123d 5 usi cu cutie manuala
- 330xd touring cu Pachet M si cutie automata
- 335d Coupe cu Pachet M, Active Stering si cutie automata
- 330i Cabrio cu cutie automata
- 320d cu cutie manuala
- 530xi cu Pachet M si cutie automata
- 525d cu cutie automata
Bineinteles ca m-am infipt la 135i din prima si am parcurs traseul rutier cu aceasta masina. Am avut placuta companie de a il avea in dreapta pe Edwin Keleti care era in drum spre Deva unde avea etapa de raliu si se oprise putin - intrucit omul condusese masina cu motorul asta inainte a fost dragut si m-a lasat la volan si la dus si la intors - in plus s-a dovedit o companie foarte placuta de discutie, am discutat de sportiva mea Rene jaune si de alte chestii si mi-ar placea sa pastrez legatura cu el.
Deci: motorul este extraordinar de capabil insa este, vorba lui Edwin, cam burghez, practic nu simti nici un fel de boost turbo precum la R26 ci este setat sa fie extrem de liniar in dezvoltarea cuplului si a puterii - practic se simte mai mult ca si un motor aspirat mult mai mare (5.0 ?) decit ca un turbo de 3.0. Ginditi-va ca are curba de cuplu maxim atinsa de la 1300 rpm si constanta pina la 5000 rpm.
In rest, masina avea frine foarte bune (probate cind un tirist cretin italian a intrat in depasire exact in fata mea, eu venind cu 180+ kmh). Suspensiile sport erau mai "confortabile" decit la R26 iar cutia de viteze cu functia de padele la volan m-a impresionat prin rapiditata cu care schimba manual treptele, fara nici o zmuceala sau intirziere.
Cu toate astea, cu rezerva ca nu am mers mai mult cu masina, dpdv al senzatiilor sportive/explozive, mi se pare ca atit R26-le meu cit si Audi S3 stau mai bine, sunt mai salbatice, mai explozive in acceleratie. Masina e foarte tare, categoric, dar asa, mai burgheza, mai edulcorata...
Am avut si ocazia de a vedea putin si celelalte masini la slalomurile prin curte. 330i (e drept, mai greu, Cabrio cu hardtop) nu se simte deloc mult mai impresionant in performante decit 325xi-ul meu, asa ca daca vreau upgrade, se impune clar direct 335xi.
Concluzia e urmatoarea:
deocamdata ramin cu ce am in garaj, eu zic ca am un garaj aproape perfect. Vorbeam si cu Edwin si era de acord ca ideal e sa ai o masina sport pt fun si distractie de vacanta si weekend si o alta pentru zi de zi.
acuma categoric ca 335xi este alta mincare de peste decit 325xi, si daca voi avea posibilitatea voi face upgrade-ul, dar fara neaparat sa ma dau peste cap pt asta. Acuma mai nou mi s-au aprins beculetele in cap cu ideea privind M3-ul din US...
Oricum mi s-a parut fun opinia unora de la drive test, destul de multi fiind tinerei cu BMW-uri mai vechi, E46. Unul din ei mi-a zis, cind i-am spus ce masina am, ca probabil e foarte lenesa, ca el s-a dat cu un 330i E90 de 231 CP si nu i s-a parut mult mai impresionanta la performante decit al sau E46 320i. Si tot cu titlul de gluma, ma gindesc ca din pacate nu am sexul si trupul potrivit pt a fi PR Manager la BMW Group, si a avea BMW 335i Coupe cu Pachet M ca si masina de serviciu
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#170
Scris 08 mai 2008 - 10:47
E90 330i are 258/272cp insa nu e de mirare si aici pe forum mai auzi ineptii d-astea...
ACrew style
#171
Scris 08 mai 2008 - 12:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#172
Scris 08 mai 2008 - 12:12
http://www.ukipme.co..._08/winner.html
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#173
Scris 19 iunie 2008 - 11:21
- Inlocuit si vopsit bara spate gasita infundata in parcare
- Vopsit bara fata care avea tot asa niste julituri pe un colt lasate de altul plus unele jos la baza spoilerului facute de mandea (infipt vehiculul usor in bordura)
- Schimbat maciulia schimbatorului de viteze cu una de la Pachetul M - nu fiindca este M ci pentru ca aia are capatul invelit integral in piele, pe asta standard cu fata in plastic imi transpira mina
- verificat volanul care avea o usoara inclinare dreapta la mersul in linie dreapta - era asa de cind am luat masina
- reparat/inlocuit display-ul CD-Playerului care avea o linie de pixeli morti.
Initial trebuiau sa ma sune sa ma duc sa iau masina miercuri dupa-amiaza, insa pentru ca tipul la care lasasem eu masina era in concediu nu m-a sunat nimeni. Intrucit datorita lucrarilor la pasajul de la Baneasa nu aveam nici un chef sa fac drumul degeaba pina acolo, am incercat sa sun. Imposibil sa raspunda cineva la service-ul BMW. Fetele alea de la centrala imi faceau legatura, asteptam o groaza si pe urma venea tonul de ocupat. Si asta toata dupa-amiaza miercuri, si ziua de joi. In cele din urma am sunat la BMW Group la Alex Seremet care e un super-tip, el mi-a dat un numar de mobil al cuiva de la service si asa am rezolvat - apparently masina e gata, ma duc miine sa o iau.
Are aproximativ 9000 km. Consumul mediu la bord, 15.4 litri. Un motor de 3 litri consuma ca un motor de 3 litri, orice ar fi...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#174
Scris 23 iunie 2008 - 02:33
astazi insa am mai facut o vizita la AB, pentru ca azi noapte mi-au furat geamurile la oglinzile retrovizoare (eu credeam ca stau intr-un cartier linistit si sigur). Chiar ma intrebam cind o sa am prima bucurie de acest gen. desi in esenta e la fel ca la orice alta masina, ceea ce la Logan costa 50 RON, la Renault 100 RON la BMW costa 350 RON (1 oglinda), deci asta e probabil si motivul pentru care se fura.
dupa aceasta experienta cu BMW, pot sa zic ca 99.99 % nu voi mai lua o masina de aceasta marca. Este foarte pretentioasa, nepotrivita pt drumurile noastre, scumpa, runflat este o idee buna dar trebuia pastrata roata de rezerva subtire sub podeaua portbagajului, service-ul nu e deloc fenomenal, se fura o groaza de chestii de pe ea si in loc sa fie o placere si un instrument de lucru, devine o corvoada. Tehnic masinile sunt foarte bune, dar si alti producatori au inceput sa se apropie de acest nivel.
Sincer cred ca in ce priveste o viitoare masina corporate, pentru zi de zi, ma voi indrepta spre o marca cu notorietate mai mica, dar suficient de sportiva, neaparat cu AWD (poate un Subaru Legacy/Outback/Forester). Sau ramin doar cu Laguna 2.0T care imi este suficienta, mai putin iernile unde nu beneficiez de tractiune integrala.
Iar pe partea sport, Rene R26 pina vine GT-R-ul, desi incep sa am indoieli privind GT-R-ul avind in vedere aventurile avute in ultima vreme cu R26-le si cu BMW-ul....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#175
Scris 24 iunie 2008 - 02:33
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi