Black Magic GTI
#426
Scris 01 martie 2014 - 09:19
#427
Scris 01 martie 2014 - 09:29
Vin si eu cu Accentul. Am niste gume de iarna de distrus.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#428
Scris 01 martie 2014 - 09:33
#429
Scris 03 martie 2014 - 12:05
Am apucat sa dau cateva talpi cu noua pompa si totul e ok pana acum...masina clar trage mai tare. Masuratorile cu vag-com arata pe 100-160kmh in treapta 4 un timp de 6.3s, fata de 6.8-7s cand pompa nu mergea bine sau 6.5-6.6s cand mergea bine masina dar era cu 200kg mai grea. Totusi, am gasit timpi destui cu mult sub 6s, ceea ce implica ca se mai poate. Azi ma apuc de evacuiarea pe 3" fara cat si fac update de soft sa vedem cum sta treaba dupa !
100-160kmh pe la alte masini, conform zeperfs.com (nu se pot compara efectiv pentru ca astea-s acceleratii brute in care 100-160kmh se face in mare parte pe 3 si putin pe 4 ... daca ar fi sa compar, probabil acel 6.3s in tr.4 s-ar transforma in 5.6-5.8s in tr.3 + 4, presupunand ca cutia schimba repede, ceea ce nu e cazul la mine )
Golf 7 R DSG > 6.1s
BMW 1M > 5.9s
BMW 335i DKG > 6.8s
M3 E92 > 5.6s
Audi TT-RS > 6.3s
Audi RS4 B7 > 6.3s
Porsche 997 GT3 RS 415HP > 4.7s
Porsche 997 GT3 RS 450HP > 4.2s
Porsche 997 4S 385HP > 6.8s
#430
Scris 03 martie 2014 - 12:25
0-100km/h, in cate secunde?
Sper ca nu-i prea grosolana intrebarea....
#431
Scris 03 martie 2014 - 12:46
N'are cronometru asa precis
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#432
Scris 03 martie 2014 - 05:08
Aha, astia cu Forester macar cu atat va puteti lauda...
Aveti curaj sa postati si 100-160km/h ?
#433
Scris 03 martie 2014 - 05:20
100-160 e mai safe de testat si conteaza mai mult pe circuit (si nu numai) decat un 0-100
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#434
Scris 03 martie 2014 - 11:44
0-100 nu m-a interesat niciodata si nici n-am chinuit masina cu plecari de pe loc. Repriza pe o singura treapta e cea mai relevanta (se inlatura factori variabili ca schimbarile de trepte, dozare ambreiaj-acceleratie la plecari de pe loc...). In seara asta am dat Milltek jos si avea in jur de 24-25kg iar diametrul exterior era de intre 67.5 si 70mm, adica exact cum am mai auzit, pe la coturi exista mici "sugrumari". Noua evacuare va avea cam 18kg din calculele mele si 76mm constant pe toata lungimea !
#435
Scris 04 martie 2014 - 07:49
sa inteleg ca un golf 7 r stock scoate mai bine aceeasi repriza ?
e ok ? adica la plecarea de pe loc il ajuta integrala, dar pe urma a ta, mai puternica/usoara, nu ar trebui sa compenseze ?
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#436
Scris 04 martie 2014 - 10:09
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#437
Scris 04 martie 2014 - 11:50
andrei imiti pescaru ? fusco zice ca a ales 100-160 ca sa nu intervina schimbari de treapta de viteza, adica repriza pe o treapta ...
cutia de viteze nu conteaza, ce conteaza e greutatea masinii si puterea, si una si alta ar trebui sa fie mai bune la el la cat s-a chjnuit, daca la greutate poate nu e mare diferenta, la putere cel putin eu am retinut ca e in zona de 360-380 acuma, situatie in care ar fi mult peste totusi, de unde si intrebarea
evident poate am retinut gresit cifrele legate de putere, oricum curiozitatea ramane, mai ales ca personal si fi putut sa jur ca masina lui in conditiile astea ar trebui sa fie superioara unui R stock
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#438
Scris 04 martie 2014 - 12:18
andrei imiti pescaru ? fusco zice ca a ales 100-160 ca sa nu intervina schimbari de treapta de viteza, adica repriza pe o treapta ...
cutia de viteze nu conteaza, ce conteaza e greutatea masinii si puterea, si una si alta ar trebui sa fie mai bune la el la cat s-a chjnuit, daca la greutate poate nu e mare diferenta, la putere cel putin eu am retinut ca e in zona de 360-380 acuma, situatie in care ar fi mult peste totusi, de unde si intrebarea
evident poate am retinut gresit cifrele legate de putere, oricum curiozitatea ramane, mai ales ca personal si fi putut sa jur ca masina lui in conditiile astea ar trebui sa fie superioara unui R stock
...ba conteaza enorm alaturi de cele enumerate, mai putin enumerate (transmisia)...
Integrala penalizeaza prin a sa greutate, dar la start, viraje ar trebui sa ajute...la aceeasi caluti.
R7-ul ar trebui sa fie peste Gti-ul asta, care desi are caluti in plus, oricum nu-i poate pune jos la start, viraje...
R-ul, pentru cine-l are, ar putea constitui un proiect interesant ...
My parere pe hartie...
Aceasta postare a fost editata de mol: 04 martie 2014 - 12:25
#439
Scris 04 martie 2014 - 12:34
100-160kmh pe la alte masini, conform zeperfs.com (nu se pot compara efectiv pentru ca astea-s acceleratii brute in care 100-160kmh se face in mare parte pe 3 si putin pe 4 ... daca ar fi sa compar, probabil acel 6.3s in tr.4 s-ar transforma in 5.6-5.8s in tr.3 + 4, presupunand ca cutia schimba repede, ceea ce nu e cazul la mine )
Mecea, tu citesti inainte sa comentezi?
100-160 facut de Fuscobal e facut intr'o singura treapta de viteza, insa timpul dat pe net, facut cu o automata, nu e intr'o singura treapta!
Si cum poti spune ca nu conteaza cutia, cand sigur difera rapoartele de la o cutie la alta? Si mai conteaza si aerodinamica, pneurile etc
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 martie 2014 - 12:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#440
Scris 04 martie 2014 - 03:33
Mecea, tu citesti inainte sa comentezi?...
citesc dar se pare ca nu pricep, ma bantuie spiritul lui torquemada, probabil ca odata cu paru incep sa pierd si altceva
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#441
Scris 04 martie 2014 - 08:59
Dupa cum a zis si Andrei, eu am masurat 100-160kmh doar in treapta 4 iar pe zeperfs sunt acceleratii, nu reprize... adica masurate in 3+4 (depinde de la cutie la cutie...poate-s chiar masini care ating 160kmh doar in 3). Daca as face si eu in aceleasi conditii, as avea probabil un 5.6-5.8s (zic din burta dar avand in vedere faptul ca pe 3 masina trage mult mai tare decat pe 4 in zona aia nu cred ca-s departe). Oricum ar fi, dupa cum am zis, nici masina mea nu trage tocmai cum ar trebui. Pe dyno a scos 382CP/475NM dar eu cred ca a fost optimist dyno-ul de la Exelixis ! Revin cu ceva masuratori dupa ce termin evacuarea cea noua (in seara asta) si pun softul + ceva loguri !
#442
Scris 04 martie 2014 - 09:50
O punte motoare fata pana-n cati caluti este dusa, pe plan mondial, daca aveti idee?
#443
Scris 05 martie 2014 - 12:21
am inteles si eu pana la urma, si face sens acuma, dar atuncea mi se parea aiurea, dracu stie ce am compilat prima oara, ca de citit citisem si atuncea.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#444
Scris 05 martie 2014 - 01:00
...jalnic scrii...si cica esti absolvent de facultate...
#445
Scris 05 martie 2014 - 07:32
OEM cred ca Focus RS cu 300CP e cea mai puternica FWD. Raeder Motorsport sau 034 Motorsport au scos haldexul de pe un TTRS pentru a-l usura si au urcat putin puterea la 360CP ! Putere prea multa nu e niciodata atata timp cat stii sa o dozezi si nu apesi acceleratia ca disperatul la iesirile din viraje. Pe liniile drepte intotdeauna ai nevoie de mai multa putere !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 05 martie 2014 - 07:32
#446
Scris 05 martie 2014 - 07:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#447
Scris 05 martie 2014 - 08:16
OEM cred ca Focus RS cu 300CP e cea mai puternica FWD. Raeder Motorsport sau 034 Motorsport au scos haldexul de pe un TTRS pentru a-l usura si au urcat putin puterea la 360CP ! Putere prea multa nu e niciodata atata timp cat stii sa o dozezi si nu apesi acceleratia ca disperatul la iesirile din viraje. Pe liniile drepte intotdeauna ai nevoie de mai multa putere !
Banuiam ca prin jurul a 300 de caluti se invarte FWD-ul OEM. Presupun ca s-au facut nitele studii si-au concluzionat ca mai multisori nu-si au sensul.
Este interesant ceea ce spui cu renuntarea la integrala in cazul TTRS-ului...Ai idee de diferentele de timp intre FWD SI AWD la TTRS? Este clar ca esti pro FWD. Cam ai o masina usor exotica. Pe forumurile din exterior (vw gti) sunt masini peste a ta?
Grinch, am fost dobitoc cu postarea aia, am vrut s-o sterg, dar era prea tarziu. Berea mea, agresivitatea lui...contagioasa.
#448
Scris 05 martie 2014 - 11:24
Ia-o ca pe un avertisment. Incep sa nu mai accept atacurile la persoana mai ales ca sunt si gratuite.
Life must be taken one disaster at a time
#449
Scris 06 martie 2014 - 09:11
300CP e cam compromisul pentru un FWD stock...daca pregatesti sasiul foarte bine, se poate si mai mult. Sunt GTI-uri mult mai puternice ca al meu dar eu nu intentionez sa merg mai departe pentru ca de aici incolo chiar devine inutil. Unde sunt acum, contrar parerii multora, am control foarte bun si pot accelera in treapta 2 cu pedala la fund fara sa patinez. Pe circuit, multi din cei ce au mers in dreapta si erau sceptici au ramas surprinsi de tractiunea masinii. Nu sunt pro FWD, doar consider ca abia dupa ce stapanesti bine o masina FWD poti trece la RWD in siguranta. Contradictiile FWD vs AWD vs RWD ma lasa rece pentru ca stiu mai bine decat majoritatea ce poate fiecare si nu din citite ! Atata timp cat pot avea acelasi fun pe circuit cu un FWD de 30k Euro + modificari ca si cu un Porsche sau Nissan GTR de 100k Euro eu ma declar multumit. Cand voi avea buget pentru ceva superior cu siguranta fac schimbul dar mai e pana acolo si cu un Cayman sau Carrera 2/4S OEM, nu fac altceva decat sa merg mai slab decat cu ce am acum. Un GT3RS ar fi cu totul altceva dar si pretul...
Revenind la oile noastre, noua evacuare :
custom 3''_17 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_18 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_21 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_24 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_25 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_26 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_31 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_33 by fuscobal, on Flickr
custom 3''_35 by fuscobal, on Flickr
Noua evacuare este mai usoara cu 6kg decat Milltek (24.5kg vs 18.5kg), desi are 2 tobe si diametru mai mare. La Milltek catalizatorul si toba finala cantaresc destul de mult. Grosimea tevii de inox este de 1.5mm in ambele cazuri !
PS : Am scris si update-ul de soft si masina trage ca apucata dar nu am reusit sa masor nimic pentru ca semislickurile patinau in toate treptele pe udatura de afara !
#450
Scris 06 martie 2014 - 10:16
,,Atata timp cat pot avea acelasi fun pe circuit cu un FWD de 30k Euro + modificari ca si cu un Porsche sau Nissan GTR de 100k Euro eu ma declar multumit. ''
Poti dezvolta nitel?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi