Salt la continut


Fotografie
- - - - -

GTI vs TSI vs TDI vs CDTI


  • Please log in to reply
203 replies to this topic

Poll: versus (38 membri au votat)

versus

  1. GTI 200cp DSG (19 voturi [50.00%])

    Procentaj din vot: 50.00%

  2. TSI 170cp DSG (5 voturi [13.16%])

    Procentaj din vot: 13.16%

  3. TDI 140cp DSG (4 voturi [10.53%])

    Procentaj din vot: 10.53%

  4. TSI 140cp DSG (3 voturi [7.89%])

    Procentaj din vot: 7.89%

  5. CDTI 150cp 6man (7 voturi [18.42%])

    Procentaj din vot: 18.42%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#26 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 februarie 2008 - 03:37

cred ca DSG e o greseala pt mers sportiv

de ce, ma rog? :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#27 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 03:40

nu stiu daca diferenta de consum e asa mare intre TFSI si TSI adica 12/9 cu 9/6... :)

Dar vrei sa stii? :) In regim mixt vorbim de 1.5-2l conf. spritmonitor.de:
http://www.spritmoni...amp;power_e=103
http://www.spritmoni...amp;power_e=125
http://www.spritmoni...amp;power_e=147
Si 2-3l conf. autozeitung.de:
http://www.autozeitu...hp?render=92621
http://www.autozeitu...hp?render=49115
http://www.autozeitu...hp?render=53653

Urban, unde viteza medie e de 20km/h (medie cu stop&go si relantiuri la greu, bineinteles), pot sa fac pariu ca diferenta e de 3l...

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 29 februarie 2008 - 03:45

  • 0

#28 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 04:33

de ce, ma rog? :)


toate solicitate au niste bube.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#29 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 februarie 2008 - 04:58

deci, dupa sprint motor reiese asa :
GTI consum mediu intre 10-11%
TSI 170cp consum mediu intre 8-9%
la fel iese si la autozeitung si alte reviste, ~1,5-2L dif de consum.
depinde mult si de stilul de condus, si de mai multe.

eu mi-am facut niste tabele cu consumuri de carburant la 50000/100000/150000km deci pana 150.000 e drum lung de facut :)

am pus asa
6500 urban, 3500 extraurban ( din 10.000 ) la ambele

GTI 200cp - 12,5% urban si 9,5% extraurban :)
50000km - FP98 - 4,2lei/L - 244045 lei
100000km 0 FP98 - 4,2lei/L - 48090 lei
50000km - EVO - 4,4lei/L - 25190 lei
100000km - EVO - 4,4lei/L - 50380 lei

TSI 170cp - 10,5% urban si 8% extraurban
50000km - FP98 - 4,2lei/L - 20212,5 lei
100000km - FP98 - 4,2lei/L - 40425 lei
50000km - EVO - 4,4lei/L - 21175 lei
100000km - EVO - 4,4lei/L - 42350 lei

TDI 140cp - 9% urban si 7,5% extraurban
50000km - D4 - 3,8lei/L - 16102,5 lei
100000km - D4 - 3,8lei/L - 32205 lei
50000km - D5 - 4,1lei/L - 17373,75 lei
100000km - D5 - 4,1lei/L - 34747,5 lei

atata costa carburantul la km mentionati.
daca am gresit sa ma corectati :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#30 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 05:13

Vad ca TSI-ul de 140CP nici nu-l mai iei in calcul...:)
  • 0

#31 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 05:21

da, dar calculele nu sunt realiste. asa cum eu afara consum 10 cu golful (desigur altii consuma 6 si spun ca o alearga, ei stiu ce fac), deci cam 25% peste ce a dat el acolo, la GTI consumul creste cam cu 50-75% fata de acel 9.5%

consumurile date sunt realizabile pana in 120km/h si accelerari lejere afara, iar in oras schimbat la limita cat sa nu tremure masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#32 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 29 februarie 2008 - 05:30

daca faci mai putin de 15-20.000 km /an mergi pe GTI, altfel orice diesel de acolo iti va fi f.bun :)

si nu am votat ca sunt subiectiv

Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 29 februarie 2008 - 05:31

  • 0

#33 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 februarie 2008 - 05:41

mie mi se pare MAI MULT DECAT REALISTE consumurile mele postate acolo, avand in vedere date oferite de producator :
adica eu am dat 12,5 in oras ( foarte plauzibil zic eu si dupa informatii de la alti posesori de GTI/DSG ptr consum urban ) fata de 10,7 cat da "cartea"
iar in afara eu am dat 9,5 , fata de 6,2 cat da "cartea".
media mea ar fi 11% fata de 7,9 cat ar da "cartea"

deci cred ca sunt foarte realiste.

bine inteles, consumul urban poate si scadea, in cazuri extreme, cum la fel si cel extraurban poate creste.
nu am pus la extra urban forja continua si 220kmh...
adica am pus depasiri si 140-160 cat merg eu deobicei, unde 9,5% mi se pare corect.

la fel si la TSI si la TDI.

nu fac mai mult de 20.000 pe an.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#34 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 06:00

ia GTI si mai vorbim. am vazut eu cum mergi. iti dai seama ca daca ar consuma asa putin, diesel nu ar mai avea sens. scot si eu cu forester un 10-12 si nu stam pe loc, dar la benzina cand ii dai, se duce acul rau de tot. o sa vezi si singur asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#35 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 februarie 2008 - 07:51

Mai Ska, lasa "prichindeii muschiulosi", si daca tot dai niste bani, ia-ti o masina serioasa.
"There's no replacement for displacement" EVER ! :)
  • 0

#36 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 08:53

tu vrei sa-si ia subaru? esti nebun? stii cum merge el? vrei sa nu-l mai depasim niciodata?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#37 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 09:08

Asta cu "no replacement for displacement" e o legenda urbana, trendul actual se numeste downsizing si o masina la X CP si X Nm se va comporta fix identic indiferent daca puterea/cuplul acela este obtinut din 1000cmc sau 4000cmc. Pot verifica acceleratii, reprize si ce mai vrei tu...De ex. este un versus pe autozeitung intre Golf GT TSI si GT TDI (ambele de 170CP) si o sa observi ca TSI-ul este mai dinamic, iar consumul benzinarului de mic litraj nu e de speriat - in final masina cu motorasul de 1.4 castigand versusul.
  • 0

#38 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 29 februarie 2008 - 09:44

ska - eu nu stiu cum vrei sa scoti tu 12 cu gti-ul. Dieselul nu te impinge la fel ca o masina pe benzima sa mergi tare si sa dai in ea. Si apoi care e ideea sa-ti iei gti ca sa scoti 12 cand masina asta e facuta pentru altceva. Asa daca mergi pe diesel poti sa mergi blana mereu si tot nu ajungi la consumul ala iar diferentele dinamice nu sunt asa mari incat sa merite. Eu cand ma sui in masina pe benzina si mai des de obicei si turbo nu pot sa merg linistit. Ai raspuns, ai sunet ai turatii --> cum sa scot 12? Asa dieselul daca nu-l calci hotarat e ca un mosneag insa daca vrei se poate si acolo sa mergi tare. Eu tot ma gandesc sa-mi iau motor mare benzina si turbo dar imi revin repede ca stiu din propria experienta ca nu o sa fiu capabil sa scad sub cel putin 16 in Bucuresti iar in afara clar nu am cum sa scot sub 12 la ce stil am. Nu pun la socoteala distractia cand sare de 20. Am mers prin Bucuresti cu 1.4 tsi de 170, ce-i drept sa vad ce poate masina, si a avut 22. Cu a mea pot merge lejer la fel asa cum e acuma si nu sar de 12. Gandeste-te si la cat iti place viata si ce faci cu masina aia. Din ce stiu afara mergi tare, eu merg la fel (cel putin in ro), cat imi permite drumul si cu benzina nu scad sub 12 in timp ce la diesel nu sar de 7.5 decat daca merg blana un A din cele doua. Ai si asta in vedere - nu stiu daca are mare relevanta la situatia ta insa e bine de stiut.

Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 29 februarie 2008 - 09:45

  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#39 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 29 februarie 2008 - 09:51

Nu e nici o legenda urbana, este doar adevar. Sper ca ai observat ca acolo vorbim de un diesel contra o benzina...Alt adevar este ca, chiar daca faci DOWNSIZING, faci doar la viteze si incarcari mici. Cum ai apasat pe acceleratie mai urgent, nu mai ai deloc un 1,4 ai de fapt un 1,4+1,4x1,5=3.5l

Cit despre poll-ul lui ska, dupa ultimele clarificari de pret, chiar nu vad care mai e problema in a alege. GTi pentru incintare maxima.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#40 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 februarie 2008 - 09:55

Asta cu "no replacement for displacement" e o legenda urbana, trendul actual se numeste downsizing si o masina la X CP si X Nm se va comporta fix identic indiferent daca puterea/cuplul acela este obtinut din 1000cmc sau 4000cmc. Pot verifica acceleratii, reprize si ce mai vrei tu...De ex. este un versus pe autozeitung intre Golf GT TSI si GT TDI (ambele de 170CP) si o sa observi ca TSI-ul este mai dinamic, iar consumul benzinarului de mic litraj nu e de speriat - in final masina cu motorasul de 1.4 castigand versusul.

no replacement for displacement e foarte valabila in conditile in care pastrezi "tehnologia". daca mai pui un turbo mai dispar din probleme
in rest ai dreptate, evident ca 2 masini cu grafice similare de putere si cuplu se vor comporta identic, indiferent de cap cilinidrica etc. doar ca in tehnologii similare nu prea se poate :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#41 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 09:58

Am dat exemplul cu cele 2 GT-uri, ca asta l-am avut la-ndemana. Nu inteleg ce vrei sa spui despre downsizing la viteze mici, dar eu ma refeream la cilindree, care ramane aceeasi la orice viteza :) E drept ca atunci cand o turbina si/sau un compresor intra in regim, si creaza presiune serioasa la admisie, este ca si cum ai avea un motor de cilindree mai mare. Insa eu vad cel putin 3 avantaje ale unui motor mic turbo, in fata unuia mare aspirat sa zicem: consum, emisii, si greutate (si inertie) mai mica. Pentru cel mare si aspirat poate ramane un singur avantaj (neglijabil zic eu) care se numeste cuplu la turatii joase.
  • 0

#42 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 10:02

artanis, ala e un test stupid, TDI PD e vechea garda. un diesel "modern" e mult mai liniar si mai placut la condus. in plus nu i-a recomandat nimeni TDI, mai ales cu DSG.

canan, asta ii tot spun si eu (noi vorbim p eunde ne gasim) si cred ca a inteles ideea pana la urma.

Pentru cel mare si aspirat poate ramane un singur avantaj (neglijabil zic eu) care se numeste cuplu la turatii joase.


daca ai pomenit de compresor, adio avantaj :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#43 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 29 februarie 2008 - 10:02

Eu zic sa nu o dam in versus diesel_benzina. Nu cred ca asta era discutia...Am dat exemplul ala, pt. ca era un test cu masini identice, cu putere identica...De cand exista TSI-ul, eu nu mai vad nici un motiv pentru exitenta TDI-ului.
  • 0

#44 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 februarie 2008 - 10:07

are foarte mare relevanta.
oricat de entuziasmat sunt cu gti-u asta, desi e la aceeasi bani, si orice as face sa ma gandesc ca nu va consuma putin, asa este :)

am avut masina pe benzina turbo. octavia 1,8t.
afara mergeam 140-160 si depaseam tot. consumul mediu era de 8-8,5... in cazuri de 180+ si drum f aglomerat urca la 9...
in oras am tras de ea inainte sa o vand, am mers 1-2 in 6500, cu turatia nescazand sub 4500-5000rpm vreo 2 ore, si am avut media dupa 2 ore de foja 14,7%. si acuma tin minte cifra asta. :) si mi-am batut joc de masina efectiv.
acuma am mai crescut si eu, 70-80% din cazuri prin oras merg foarte linistit.
afara iarasi, sunt cazuri exceptionale sau cand ma grabesc f tare undeva de merg peste 150-160kmh... iar la viteza asta un 9,5-10 cu GTI nu cred ca e imposibil. daca scoti 200-220 probabil ca ia si 12, da RAR.

de la posesori de GTI DSG din oradea stiu, care-mi sunt prieteni, ca au un consum de ~12-13 in oras si in jur de 8 afara. si niciunu nu e "moale" la pedala. bine, nu scot nici pateu din masina, dar merg normal.
eu am pus 12,5 in oras si 9,5 afara. nah, fie 10 la stilul meu :)

stiu ca la un TDI pot sa merg si mai tare si consmul sa fie mai mic.
mi-ar ajunge si un TDI 140cp, nu ar fi nici o pb, dar parca daca e la aceeasi bani cu un GTI DSG ( si nu prea stau eu in xenonul ala ) nici ca stiu ce sa mai zic. :)

eu nu prea-s adeptul solutiilor de compromis decat daca sunt fortat de imprejurari.
iar din cate vad, va fi ori la bal ( GTI DSG ) ori la spital ( TDI DSG ) :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#45 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 10:12

vezi ca ti-a explicat canan de ce. cand te dai la masina pe benzina rau, consumul creste foarte mult. TSI e similar cu un diesel la turatii mici. VW are unu motor care elimina orice diferente, dar se pare ca abia in 2010-2012 va fi disponibil, daca va mai fi. eu m-am chinuit rau sa trec cu golful de 10. am mers cu TSI si treburile stau altfel. insa consumul e decent si mai mic ca la GTI.

nu e nici un versus diesel vs benzina, e mai degraba un versus al unor tehnologii din generatii diferite.

ska, eu nu stiu de unde scot aia cifrele astea, dar clar diesel e teapa, daca alea sunt reale si aia merg tare, vand masina si imi iau benzina turbo.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#46 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 29 februarie 2008 - 10:13

atunci e clar.
ia dizalu, si peste un an il remapezi. ai 170 de cai si cuplu de nesimtit.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#47 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 10:48

oaspetele, imi suna cunoscut :) , insa DSG nu suporta cuplul ala. crapa.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#48 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 februarie 2008 - 10:54

las ca nu-mi trebe mie cip. deocamdata.

voi ma omorati incet :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#49 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 februarie 2008 - 11:22

cipul e demodat, acum avem alte tehnici. te rezolvam noi daca vrei. dar sa nu fie DSG.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#50 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 01 martie 2008 - 08:00

Daca vrei consum, rafinament si performante, ia un 120d (177CP din fabrica), si gata :)
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi