
GTI vs TSI vs TDI vs CDTI
#51
Scris 01 martie 2008 - 08:07
#52
Scris 01 martie 2008 - 08:34

am invatat sa bagam un turbo mare intr-un spatiu mic

resoftarile sunt si mai usoare, fara ciocan de lipit la mijloc.
artanis, ce sa faca cu chichineata aia?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#53
Scris 01 martie 2008 - 08:36
si zi asa, la Bucuresti inca se mai remapeaza cu ciocanu de lipit ??

#54
Scris 01 martie 2008 - 08:39
ps. spre surprinderea mea, unii inca mai practica si cu ciocanul

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#55
Scris 01 martie 2008 - 08:46

#56
Scris 01 martie 2008 - 08:47

#57
Scris 01 martie 2008 - 08:59

#58
Scris 01 martie 2008 - 09:09
BMW seria 1, din vagile mele amintiri, este o compacta ca si Golful. Ca e nitel mai inghesuita e altceva...dar ce nu face omu' pt. o dinamica RWD, un diesel puternic si rafinat, si o tinuta de drum marca BMW ?
eu nu as face nimic pt o astfel de masina. si cat costa?

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#59
Scris 01 martie 2008 - 09:16
dar un 120d chel incepe de la 26.000eur la care mai pui linistit vreo 4000eur optionale
dar daca tot ar fi efort ar fi ptr un 320d care e 31500eur
(nu se se specifica, dar am impresia ca astea-s preturi DDP ) in fine, oricum, scump d-le scump

nu e momentul de bmw.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#60
Scris 01 martie 2008 - 09:21
1,4 TSI
1,4 TSI
c'mon everybody
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#61
Scris 01 martie 2008 - 10:44
cu mina pe inima spun ca la senzatiile de sofat eu prefer downsizing + turbo decit displacement aspirat..... zvic-ul turbo, repriza mai buna, la viteze si performante egale senzatia e mai tare la turbo, plus in oras consuma mai putin daca nu pui turbina mult la treaba....
sigur e placut 3.0 aspirat cu 6 in linie la sunetul si vocalizele pe care le face volanul, dar si suieratul unui 2.0 turbo studiat la acustica nu e rau....
cit despre poll-ul lui ska, e clar ca toata lumea va alege GTI, e ca si cum ai face un poll si ai zice: vreau sa imi iau si eu un Megane Coupe, dar nu stiu ce sa imi iau, RS Formula 1 Team R26 sau 1.5 dCi 100 CP Dynamique. Voi ce ma sfatuiti ?

"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#62
Scris 01 martie 2008 - 11:14
#63
Scris 01 martie 2008 - 04:47
ska 9 -10 litri la ce viteza?la GTI va zic sincer ca ma astept la un 12-12,5 in oras dupa cum ma stiu, si la un 9-10 afara
fac pe an intre 15-20k km.
mie la RS imi ia 9 la 190km/h

#64
Scris 01 martie 2008 - 05:46
#65
Scris 01 martie 2008 - 11:48
singura pb REALA ptr mine e consumul.
stiu GTI-uri in oradea care au consum mediu 11,5-12% deci nimic iesit din comun.
2,0 TDI va lua in jur de 8-9 in oras.
nu sunt in clar cu TSI-ul. cred ca va lua 10-11. pana la 12 e 1L, nimic de speriat.
Pai problema pentru tine e consumul CAT? Cat ar fi decent pentru tine? Daca 12 e decent, nu vad la ce mai stai pe ganduri. Ia GTI-ul, pune-i xenon and don't look back. O sa consume mai mult decat TDI-ul, dar stii macar de ce

E pacat pentru o diferenta atat de mica de bani.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#66
Scris 02 martie 2008 - 11:12
ieri am fost de exemplu pana la bistrita. la dus am facut 4 ore, si pana la cluj am venit 140-150 cu depasiri, cluj - gherla am venit iara ok, iar dupa gherla am mers 80-100kmh ca e drumu execrabil.
la intors m-am grabit tare si am facut 3:20, in conditiile in care pe ploaie, drum nasol si aglomerat pana la cluj am mers 100-110 iar dupa cluj am rupt 160-170, venind in tandem cu un touareg de bucuresti care s-a comportat exemplar si a venit dupa mine, fara nici o tentativa de a ma depasi.
DECI, am facut astia ~600km cu un pic peste jumate de rezervor , adica ~35L, in condiitle in care 300km am mers TARE. si cine ma cunoaste stie ce inseamna ptr mine TARE

e oarecum ciudat, ptr ca tot incerc sa-mi zic ca nu voi mai merge tare, ca-s temperat, ca nu stiu ce. o ....

am vazut si ieri. nu o sa ma pot abtine sa nu-i dau.
daca cu un GTI m-as fi dus cum am mers aseara, sunt 100% convins ca 15% e putin

nici cu un TSI nu as fi scapat sub 12-13%...
dieselul nu o fi el rafinat ca un TSI/TFSI, nu o merge el la viteza maxima asa mare,nu face suta asa repede ( dar eu nu ma duc la liniute ) dar cu 320nm ma ajuta exact acolo unde imi trebuie, DEPASIRI, REPRIZE, ACCELERATII, toate astea cu un consum de 9-10 maxim sa zic.
cea mai sigura metoda, e sa iau la un test oradea - cluj - oradea, fiecare masina la stilul meu de condus, si acolo sa vad realitatea

Aceasta postare a fost editata de ska: 02 martie 2008 - 11:13
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#67
Scris 02 martie 2008 - 11:19
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#68
Scris 02 martie 2008 - 12:08
@Ska: daca poti sa testezi "free" macar 2 din cele 3 variante de G5 (de dorit ar fi TDI-ul si TSI-ul), nu-i musai cu dsg, ar fi f bine.
#69
Scris 02 martie 2008 - 12:08

citeste tot, nu doar O PARTE

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#70
Scris 02 martie 2008 - 12:47

Aer Curat, nu "orice" turbo, ci unele turbo, in principiu alea pe benzina care au platou de cuplu pe o gramada de ture. Turbo diesel-ul are acea plaja de turatii foarte ingusta (cat? 1500rpm?), pe cand N/A-ul o are destul de larga (3000-7000rpm usually). Daca folosesti "za stick" la o N/A in mod competent, stai langa un TDI de aceeasi putere fara mari probleme. Nu vorbim de consum, desigur, doar de performantele dinamice.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#71
Scris 02 martie 2008 - 01:14
Pentru mine e clar, tu n-ai ce masina sa-ti iei decit tedei. Chiar poll-ul asta n-are sens, el reflectind gusturile noastre si NU ale tale. Tu vrei cost mic pentru combustibil/km, asa ca n-ai ce cauta intr-o benzinara indiferent care ar fi ea.
In legatura cu motorul mare aspirat vs turbo mic, nu e vorba despre mit ci despre o realitate. Oricum nu poti sa pricepi cum sta treaba cu ele decit in 2 feluri : mergind cu ele sau intelegind cum functioneaza ambele.
Motoarele turbo au un singur avantaj si anume greutate mica/CP. In rest numai dezavantaje.
Subiectul merita un topic separat, cu conditia sa nu se bata cimpii ( ca deobicei.....).
#72
Scris 02 martie 2008 - 01:45
#73
Scris 02 martie 2008 - 01:50
#74
Scris 02 martie 2008 - 01:51
Pentru ca eu stiu care sunt avantajele si dezavantajele. Sa-l faca cine nu stie si vrea sa afle.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 martie 2008 - 01:52
#75
Scris 02 martie 2008 - 02:07
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi