Salt la continut


Fotografie
- - - - -

GTI vs TSI vs TDI vs CDTI


  • Please log in to reply
203 replies to this topic

Poll: versus (38 membri au votat)

versus

  1. GTI 200cp DSG (19 voturi [50.00%])

    Procentaj din vot: 50.00%

  2. TSI 170cp DSG (5 voturi [13.16%])

    Procentaj din vot: 13.16%

  3. TDI 140cp DSG (4 voturi [10.53%])

    Procentaj din vot: 10.53%

  4. TSI 140cp DSG (3 voturi [7.89%])

    Procentaj din vot: 7.89%

  5. CDTI 150cp 6man (7 voturi [18.42%])

    Procentaj din vot: 18.42%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#51 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 martie 2008 - 08:07

scuzati de offtopic, da ce tehnici ati mai invatat, mai cata ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#52 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 martie 2008 - 08:34

bigger is better :D

am invatat sa bagam un turbo mare intr-un spatiu mic :lol:

resoftarile sunt si mai usoare, fara ciocan de lipit la mijloc.

artanis, ce sa faca cu chichineata aia?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#53 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 martie 2008 - 08:36

daca bagi turbo mai mare, tre sa bagi si ambreiaj mai capabil.
si zi asa, la Bucuresti inca se mai remapeaza cu ciocanu de lipit ??
:lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#54 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 martie 2008 - 08:39

vad ca nu ai somn nene, esti mai nerabdator decat ska.

ps. spre surprinderea mea, unii inca mai practica si cu ciocanul :lol: (sunt si cazuri in care nu mere altfel).
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#55 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 01 martie 2008 - 08:46

BMW seria 1, din vagile mele amintiri, este o compacta ca si Golful. Ca e nitel mai inghesuita e altceva...dar ce nu face omu' pt. o dinamica RWD, un diesel puternic si rafinat, si o tinuta de drum marca BMW ? :lol:
  • 0

#56 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 martie 2008 - 08:47

bai nene. ce scrie la versus acolo ??
:lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#57 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 01 martie 2008 - 08:59

Si ce, alte sugestii sunt interzise, bai nene ? :lol:
  • 0

#58 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 martie 2008 - 09:09

BMW seria 1, din vagile mele amintiri, este o compacta ca si Golful. Ca e nitel mai inghesuita e altceva...dar ce nu face omu' pt. o dinamica RWD, un diesel puternic si rafinat, si o tinuta de drum marca BMW ? :D


eu nu as face nimic pt o astfel de masina. si cat costa? :lol:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#59 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 martie 2008 - 09:16

e misto motorul de 2,0d de 177cp de la bmw. nu neaga nimeni
dar un 120d chel incepe de la 26.000eur la care mai pui linistit vreo 4000eur optionale
dar daca tot ar fi efort ar fi ptr un 320d care e 31500eur
(nu se se specifica, dar am impresia ca astea-s preturi DDP ) in fine, oricum, scump d-le scump :lol:
nu e momentul de bmw.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#60 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 martie 2008 - 09:21

1,4 TSI
1,4 TSI
1,4 TSI

c'mon everybody
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#61 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 01 martie 2008 - 10:44

apropo de "there is no replacement for displacement".... am si 3.0 aspirat si 2.0 turbo cu puteri similare....

cu mina pe inima spun ca la senzatiile de sofat eu prefer downsizing + turbo decit displacement aspirat..... zvic-ul turbo, repriza mai buna, la viteze si performante egale senzatia e mai tare la turbo, plus in oras consuma mai putin daca nu pui turbina mult la treaba....

sigur e placut 3.0 aspirat cu 6 in linie la sunetul si vocalizele pe care le face volanul, dar si suieratul unui 2.0 turbo studiat la acustica nu e rau....

cit despre poll-ul lui ska, e clar ca toata lumea va alege GTI, e ca si cum ai face un poll si ai zice: vreau sa imi iau si eu un Megane Coupe, dar nu stiu ce sa imi iau, RS Formula 1 Team R26 sau 1.5 dCi 100 CP Dynamique. Voi ce ma sfatuiti ? :lol:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#62 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 01 martie 2008 - 11:14

Totusi, eu nu as alege GTI-ul in fata unui GT TSI, daca ma intereseaza si costurile (consum, taxe, etc.)...
  • 0

#63 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 01 martie 2008 - 04:47

la GTI va zic sincer ca ma astept la un 12-12,5 in oras dupa cum ma stiu, si la un 9-10 afara :D
fac pe an intre 15-20k km.

ska 9 -10 litri la ce viteza?
mie la RS imi ia 9 la 190km/h :lol: De la 15k km in sus e rentabil un diesel.
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#64 Cristi74ptp

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 49 Mesaje:
Inregistrat: 09-noiembrie 05
  • Location:Lausanne

Scris 01 martie 2008 - 05:46

sau daca e gti macar sa fie unul din asta
http://pdfserver.dat...I_Pirelli_f.pdf
  • 0
Skoda Octavia Rs tdi 170 hp

#65 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 01 martie 2008 - 11:48

singura pb REALA ptr mine e consumul.
stiu GTI-uri in oradea care au consum mediu 11,5-12% deci nimic iesit din comun.
2,0 TDI va lua in jur de 8-9 in oras.
nu sunt in clar cu TSI-ul. cred ca va lua 10-11. pana la 12 e 1L, nimic de speriat.


Pai problema pentru tine e consumul CAT? Cat ar fi decent pentru tine? Daca 12 e decent, nu vad la ce mai stai pe ganduri. Ia GTI-ul, pune-i xenon and don't look back. O sa consume mai mult decat TDI-ul, dar stii macar de ce :lol:

E pacat pentru o diferenta atat de mica de bani.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#66 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 martie 2008 - 11:12

da, toti aveti dreptate in felul vostru.

ieri am fost de exemplu pana la bistrita. la dus am facut 4 ore, si pana la cluj am venit 140-150 cu depasiri, cluj - gherla am venit iara ok, iar dupa gherla am mers 80-100kmh ca e drumu execrabil.
la intors m-am grabit tare si am facut 3:20, in conditiile in care pe ploaie, drum nasol si aglomerat pana la cluj am mers 100-110 iar dupa cluj am rupt 160-170, venind in tandem cu un touareg de bucuresti care s-a comportat exemplar si a venit dupa mine, fara nici o tentativa de a ma depasi.
DECI, am facut astia ~600km cu un pic peste jumate de rezervor , adica ~35L, in condiitle in care 300km am mers TARE. si cine ma cunoaste stie ce inseamna ptr mine TARE :lol:

e oarecum ciudat, ptr ca tot incerc sa-mi zic ca nu voi mai merge tare, ca-s temperat, ca nu stiu ce. o .... :D
am vazut si ieri. nu o sa ma pot abtine sa nu-i dau.
daca cu un GTI m-as fi dus cum am mers aseara, sunt 100% convins ca 15% e putin :D
nici cu un TSI nu as fi scapat sub 12-13%...

dieselul nu o fi el rafinat ca un TSI/TFSI, nu o merge el la viteza maxima asa mare,nu face suta asa repede ( dar eu nu ma duc la liniute ) dar cu 320nm ma ajuta exact acolo unde imi trebuie, DEPASIRI, REPRIZE, ACCELERATII, toate astea cu un consum de 9-10 maxim sa zic.

cea mai sigura metoda, e sa iau la un test oradea - cluj - oradea, fiecare masina la stilul meu de condus, si acolo sa vad realitatea :D

Aceasta postare a fost editata de ska: 02 martie 2008 - 11:13

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#67 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 02 martie 2008 - 11:19

Mda, se pare ca ajungem din nou la mitul recurent "are cuplu mare intre 1800 si 1825rpm si deci ma ajuta la depasiri reprize acceleratii".
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#68 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 02 martie 2008 - 12:08

Orice motor cu turbo (fie diesel fie benzen, diferenta e ca la diesel oricum ai cuplul ceva mai mare) te ajuta mai bine decat un aspirat, INSA conditia esentiala este sa fi in plaja corespunzatoare de turatii.

@Ska: daca poti sa testezi "free" macar 2 din cele 3 variante de G5 (de dorit ar fi TDI-ul si TSI-ul), nu-i musai cu dsg, ar fi f bine.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#69 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 martie 2008 - 12:08

nu prea ai inteles ce am vrut eu sa zic :lol:
citeste tot, nu doar O PARTE :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#70 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 02 martie 2008 - 12:47

Am citit ce mi se pare mie mit si am comentat, cu restul sunt de acord. Nu vad care-i problema. Cu ce schimba faptul ca are consum mai mic (cu care sunt de acord) faptul ca ai scris "are cuplu mai mare si ma ajuta la x,y,z"? :)

Aer Curat, nu "orice" turbo, ci unele turbo, in principiu alea pe benzina care au platou de cuplu pe o gramada de ture. Turbo diesel-ul are acea plaja de turatii foarte ingusta (cat? 1500rpm?), pe cand N/A-ul o are destul de larga (3000-7000rpm usually). Daca folosesti "za stick" la o N/A in mod competent, stai langa un TDI de aceeasi putere fara mari probleme. Nu vorbim de consum, desigur, doar de performantele dinamice.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#71 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 martie 2008 - 01:14

Mai Ska,
Pentru mine e clar, tu n-ai ce masina sa-ti iei decit tedei. Chiar poll-ul asta n-are sens, el reflectind gusturile noastre si NU ale tale. Tu vrei cost mic pentru combustibil/km, asa ca n-ai ce cauta intr-o benzinara indiferent care ar fi ea.

In legatura cu motorul mare aspirat vs turbo mic, nu e vorba despre mit ci despre o realitate. Oricum nu poti sa pricepi cum sta treaba cu ele decit in 2 feluri : mergind cu ele sau intelegind cum functioneaza ambele.
Motoarele turbo au un singur avantaj si anume greutate mica/CP. In rest numai dezavantaje.
Subiectul merita un topic separat, cu conditia sa nu se bata cimpii ( ca deobicei.....).
  • 0

#72 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 02 martie 2008 - 01:45

Pai de ce nu faci tu un topic d-asta, si incepi prin a prezenta avantajele motorului mare si aspirat in fata celui mic cu turbo/compresor.
  • 0

#73 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 02 martie 2008 - 01:50

Vad ca Astra-ul s-a pierdut pe drum si nu inteleg de ce.
  • 0

#74 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 martie 2008 - 01:51

@Artanis
Pentru ca eu stiu care sunt avantajele si dezavantajele. Sa-l faca cine nu stie si vrea sa afle.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 martie 2008 - 01:52

  • 0

#75 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 02 martie 2008 - 02:07

Si eu stiu...dar tu ai aparut cu mitul "no replacement for displacement", in consecinta tu cred ca ar trebui sa duci argumentatia pana la capat.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi